De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Row 800 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

i************@g******** 03-07-2023

Prima Roeitoestel

Geschreven voor: Virtufit Row 800

Compact en stevige roeitoestel, voldoet aan de verwachtingen, wordt door meerdere gezinsleden meerdere keren per week gebruikt. Minpuntje is dat het niveau niet snel even kan aangepast worden, hiervoor moet je watertank leeg maken of bijvullen.

Pluspunten

• Compact
  • Stevig

Minpunten

• instellen niveau

Pieter B 24-06-2023

Zeer tevreden van, kan ik aanraden.

Geschreven voor: Virtufit Row 800

Mooi apparaat, uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding en redelijke gebruiksaanwijzing voor het in elkaar zetten.
Heel degelijk voor regelmatig gebruik (3 tot 4 keer per week). Ik ben tevreden.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Kleur komt overeen met afbeelding
  • Voldoet aan verwachting

m*****************@t********* 23-05-2023
Geschreven voor: Virtufit Row 800

Interssant toestel wordt dagelijks gebruikt door verschillende gezinsleden . Leeftijd 63 ,60, 36 en 34 jaar oud. Zet ons aan om nog meer te sporten

Carla Gemeente 22-05-2023
Geschreven voor: Virtufit Row 800

Een fijne en stevige roeitrainer. In te klappen en redelijk compact op te bergen. En ook goed geschikt voor lange mensen.

Michael 12-05-2023
Geschreven voor: Virtufit Row 800

Top product dat goed werkt en ook goed stabiel staat. Nadeel is wel dat het waterniveau heel moelijk te zien is door de donkere watertank en het stoeltje maakt best veel geluid bij het roeien.

Pluspunten

• Stevig
  • Werkt prima
  • Simpel op te zetten

Minpunten

• Waterniveau amper af te lezen door te donkere tank
  • Stoeltje maakt veel geluid

s*********@t********* 01-05-2023

Toproeier

Geschreven voor: Virtufit Row 800

Zowel mijn echtgenote als ikzelf maken gebruik van de roeier.
We hebben lang getwijfeld over welke waterroeier we gingen aanschaffen en de hogere zit heeft hierbij de doorslag gegeven.
Tot op heden zijn we zeer tevreden van de trainer. Alles werkt zoals het hoort en ook het op- en afstappen is voor ons (gezien onze leeftijd ;-) ) zeer comfortabel.
Ook de weerstand is te regelen, zij het met water bij te vullen zij het door harder te roeien.
Als we toch een minpuntje mogen opmerken (vandaar de een 9 als score) is dit dat de hartslagmeting niet correct wordt gemeten.
Al bij al een topaankoop!!

Pluspunten

• hogere zit
  • regelbare weerstand
  • goed leesbaar display

Minpunten

• hartslagmeting niet correct

Jeroen 04-11-2022

Prima roeitrainer

Ik gebruik hem nu zo'n 3 maanden 2x per week en ben 1,89m lang,

Ik vind dit een perfecte roeitrainer omdat de waterweerstand prima werkt als je harder trekt zal de weerstand toenemen, dus het regelmatig bijvullen is bij mij niet nodig geweest.
Verder is hij gemakkelijk verticaal in een hoek te plaatsen. Het display is ook prima.

Het enige minpunt vind ik het piepen en kraken dat ik tijdens de training hoor, Ik dacht eerst dat het door mijn schoenen kwam maar na verandering hiervan blijkt er weinig verandering.
Ik zag wel, dit is hier al eerder genoemd, dat de wieltjes kleine deeltjes achter laten en siliconenspray helpt niet echt.

Pluspunten

• Waterweerstand
  • Geschikt voor grote personen
  • Makkelijk verticaal op te bergen

Minpunten

• Piept tijdens training

Jeroen 22-02-2023

Bijna 4 maanden verder gebruik ik deze roeimachine nog steeds met veel plezier.

Ik wil hierbij melden dat de piep- en kraak geluiden van het begin makkelijk op te lossen zijn met wat siliconenspray. Vooral de twee voetsteunen even losgemaakt en siliconen erin en weg met het geluid. Ook als je schoenen draagt kunnen deze gaan kraken op de voetsteunen, dit is ook opgelost met siliconen spray.

Verder is het heel belangrijk de slede onder de stoel stofvrij te houden.

Het apparaat krijgt nu een 10 van mij vanwege zijn bouwwijze (Geen lang apparaat)/ Hij is sterk en makkelijk in een hoek weg te zetten.

Dus TOP apparaat!

Dr.vanBakel 30-05-2022

Top Fit Rower

Geschreven voor: Virtufit Row 800

Een 10 geven voor een product, betekent dat het niet beter kan. De Virtufit Row 800 krijgt van ons een 9, omdat voor elk apparaat vroeg of laat wel een verbetering te bedenken is. Tot nu toe hebben we voor dit roeiapparaat alleen een heel klein verbeterpuntje kunnen vinden. De zitting maakt af en toe een piepend geluid. Is met smeren wel tijdelijk op te lossen, maar komt toch weer terug. Daar staat tegenover een apparaat met een fantastisch compact ontwerp voor een hele redelijke prijs. Voor onze lengte (de lengte varieert van 1.65 tot 1.85) is dit een prima toestel. Het wordt echt dagelijks gebruikt, en bevalt nog steeds erg goed. We hebben vele andere apparaten kritisch bekeken, maar de Virtufit Row 800 biedt volgens ons de beste prijs kwaliteit verhouding. Ook aftersales is prima. Bij de montage bleek een bout te ontbreken in de gesealde verpakking. Binnen een dag nagezonden. Top fit apparaat.

Pluspunten

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Service
  • Ontwerp
  • Funktionaliteit

Minpunten

• Zitting kan piepgeluid gaan maken

T********@h********** 31-03-2022

Goede roeitrainer!

Geschreven voor: Virtufit Row 800

Mooie roeitrainer! Door de watertank een realistische roeiervaring en handig dat de roeitrainer wieltjes heeft waardoor ik hem makkelijk kan wegzetten.

Lpieterse 30-03-2022

Levensecht

Geschreven voor: Virtufit Row 800

Deze roeimachine geeft een levensechte roeiervaring door de water weerstand. Het voelt niet alleen heel realistisch aan, het geluid van het water is ook nog eens ontzettend rustgevend. Mijn keuze voor dit model is met name gemaakt door zijn compacte formaat. Bij de meeste waterroeimachines zit de tank achter het frame, hier eronder. Aanrader!

Pluspunten

• Waterweerstand
  • Compact

Minpunten

• Handleiding soms wat onduidelijk

d*************@g******** 21-03-2022

Voldoet aan verwachting, ook na een jaar.

Geschreven voor: Virtufit Row 800

Heb de roeitrainer nu bijna een jaar. Ca. 3x per week stap ik op het apparaat en ga voor 500 slagen.
Gekocht voor hoge opstap, is prettig op mijn leeftijd.
Ook prettig is zwaarte van roeien regelen met hoeveelheid water. Jammer alleen dat streepjes van waterhoeveelheid moeilijk afleesbaar zijn, op je buik liggend met scherpe lamp... Dus op gevoel wat water bij en uit.
Display wel duidelijk voor mij, maar zitten veel te veel mogelijkheden op voor mijn vrouw die ook regelmatig roeit. Snapt ze niet goed en gebruikt dan display niet.

Pluspunten

• Zithoogte
  • Gehele zithouding

Minpunten

• display te ingewikkeld
  • waterniveau moeilijk te zien.

Berend Botje 28-02-2021

Lekker klotsen

Geschreven voor: Virtufit Row 800

We gebruiken de roeimachine nu ruim 2 maanden. Het is een plezierige work-out. Het klotsgeluid is niet alleen leuk maar de waterweerstand is ook prettiger dan de luchtweerstand-machines van de sportschool. Het is heel constant en als je er harder aan trekt geeft het water meer weerstand.

Pluspunten

• Weerstand
  • Geluid
  • Stevig
  • Compact

Minpunten

• Display niet verlicht

Lode D 06-02-2021

Stevige roeitrainer met kleine voetafdruk

Geschreven voor: Virtufit Row 800

Eén van de belangrijkste redenen om deze roeitrainer te kopen was de kleinere voetafdruk van het toestel t.o.v. "rechte" modellen. Je zit op dit toetsel ook iets hoger, wat erg comfortabel is. Het toestel is zo in mekaar gezet en voelt erg solide aan. Het zitje zit goed, het klotsende water zorgt voor een aangenaam gevoel tijdens de training, de handvaten zijn oké, ... . Ikzelf ben 1m86 en heb voldoende plek om de benen te kunnen strekken, al komt het wel bij de limiet. Langere mensen kunnen best op voorhand eens uittesten. Het enige nadeel dat we hebben ondervonden, is dat indien je niet helemaal recht op het stoeltje zit, de wieltjes van het stoeltje durven "slepen" tegen de rand. Je merkt er tijdens het trainen niet veel van, maar achteraf ligt er fijn plastic stof. Dit zal de levensduur van de wieltjes vermoedelijk sterk inkorten, dus is wel iets om op te letten. Levering ging snel en vlot.

Pluspunten

• Grootte
  • Stabiliteit
  • Hoog model
  • Water
  • Aangenaam roeien

Minpunten

• Wieltjes van stoeltje kunnen beter

Peter H. 27-01-2021

Stevig toestel . Perfect traintoestel voor cardio.

Geschreven voor: Virtufit Row 800

Na mijn hartproblemen moest ik op zoek naar een goed cardiotraintoestel. Ik had hiervoor al een hometrainer en crosstrainer aangeschaft, maar geraakte snel uitgekeken op deze toestellen waardoor ze na een tijd niet meer gebruikt werden. Met deze roeitrainer heb ik nu een toestel ontdekt dat veel meer spiergroepen traint in Eén oefening. En het is nog plezierig om doen ook. Het toestel was heel makkelijk te monteren en eenmaal het waterreservoir bijgevuld kon ik onmiddellijk aan de slag. Mijn beste aankoop voor een traintoestel tot nu toe. Zeer degelijke kwaliteit en zeer snel geleverd.

Pluspunten

• Kwaliteit van het toestel is zeer degelijk
  • Traint veel spiergroepen ineens
  • Snelle levering
  • Eenvoudig in te stellen

Wilfried 19-01-2021

Compact en degelijke roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 800

Was op zoek naar een degelijke roeitrainer en de Row800 voldeed aan mijn wensen. Is solide en eenvoudig te in elkaar te zetten. Kan bovendien verticaal worden weggezet als hij niet wordt gebruikt. Gebruik deze nu 3-4 maal per week. Bijkomend voordeel is de relatief hoge zit voor een roeitrainer. Heel tevreden hiermee.

Pluspunten

• Degelijk
  • Compact
  • Prijs

Martijn 19-01-2021

Virtufit Pro Water Resistance Row

Geschreven voor: Virtufit Row 800

Product is prima, met water erin wel vrij zwaar met verplaatsen, maar wel te doen.
Makkelijk in elkaar te zetten.
Voetsteuntjes had ik graag verstelbaar gezien, kan 1 stand en mijn vrouw vind ze tever naar voren zitten.

Pluspunten

• Degelijke kwaliteit
  • goede oefeningen (zweten)

Minpunten

• vrij zwaar met verplaatsen
  • voetsteuntjes

PR1212 19-01-2021

elke dag roei ik er op!

Geschreven voor: Virtufit Row 800

display slecht leesbaar ,eigenlijk bijna niet ,wieltjes onder het zitje maken enorme herrie en rollen niet goed

Team VirtuFit 04-02-2021

Beste PR1212,

Hartelijk dank voor uw feedback!

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het gebruiksgemak, het comfort en de duurzaamheid!

We helpen u graag om meer plezier uit de roeitrainer te halen. We vinden het vervelend voor u dat u problemen ondervindt met het zitje. We komen graag met u in contact om u verder te helpen. Wanneer het probleem nog niet verholpen is dan kunt u contact opnemen via https://virtufit.nl/service/service-formulier/. Onze service afdeling zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

We hebben kwaliteit van onze toestellen en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en komen dan ook graag met u in contact om het op te lossen en u naar alle tevredenheid te helpen. Mocht u er niet uitkomen met het formulier dan mag u ook contact met ons opnemen via klantenservice@virtufit.nl.

We zien uw reactie graag tegemoet.

Heel veel trainingsplezier gewenst met uw roeitrainer en een fijne dag toegewenst!

Met sportieve groet,
Team VirtuFit

Bart 19-01-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Virtufit Row 800

Gemakkelijk te installeren, staat zeer stabiel (ook bij gebruik), weinig lawaai en neemt niet veel plaats in. Display zou wat groter mogen zijn en geen bluetooth verbinding met hartslagmeter.
Levering verliep wel zeer moeizaam. Verscheidene malen moeten bellen en mailen voor dit werd geleverd. Fout lag bij de transporteur die de doos meerdere keren 'vergeten' waren mee op transport te zetten.

Pluspunten

• Vlotte installatie
  • Neemt niet veel plaats in
  • Weinig lawaai
  • Zeer stabiel ook bij gebruk
  • Comfortabel zitje

Minpunten

• Kleine display
  • Geen bluetooth verbinding met hartslagmeter

Wieger 19-01-2021

Degelijk apparaat, roeien met water erg prettig!

Geschreven voor: Virtufit Row 800

Lang gezocht naar een goede roeimachine. Erg blij tot nu toe met de Virtufit Row 800. De functies in de computer zijn redelijk basic (calorieën, afstand, aantal slagen en tijd), geen trainingsprogramma's oid. Maar het voldoet prima! Het roeien met weerstand door water is heerlijk. Het heeft een prettige/continue weerstand.

Lang getwijfeld tussen de 'Virtufit Row 800' en de 'Focus Fitness Row 3', maar van laatst genoemde in reviews gelezen dat de uitgebreide computer nauwelijks te doorgronden is en niet intuïtief werkt. Daarom blij met deze keuze.

Het apparaat is verder erg degelijk gebouwd. Het lijkt wel professionele/sportschool kwaliteit. De voetsteunen zijn prettig en ook staat het apparaat erg stabiel. Sinds ik hem heb gebruik ik 't apparaat om de dag +/- 10 min.

Nadelen vind ik:
1) Apparaat is verticaal op te bergen mbv. wieltjes, maar het is alsnog een redelijk groot ding. Het was prettiger geweest als iig. de bovenste stang (met o.a. het display) ingeklapt kon worden.
2) Er zitten geen standen op. Je kunt wel spelen met de hoeveelheid water in de tank. Zelf mis ik het gebrek aan standen niet enorm.

Alles bij elkaar kan ik deze roeimachine erg aanbevelen.

Pluspunten

• Zeer degelijke bouw
  • Opties computer zijn basic, maar het voldoet prima
  • Weerstand door water is heerlijk roeien
  • Apparaat staat erg stabiel

Minpunten

• Geen roeistanden. Wel door meer/minder water.
  • Redelijk groot apparaat

Erick 19-01-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Virtufit Row 800

Ik wilde wat meer gaan bewegen (in om het even welke weder) en besloot te kiezen voor deze Virtufit Row 800. Geweldig toestel dat zeer degelijk verpakt geleverd werd en eenvoudig te monteren was. Met wat begeleiding mbt een startschema is dit nu een (bijna) alledaagse oefening geworden. Heel het lichaam doet mee zonder te forceren. Jij bepaalt de kracht die je wil uitoefenen. Het LCD-sherm geeft je alle nodige info. Heel blij ermee !

Pluspunten

• Goede verpakking
  • Eenvoudig te monteren
  • Bepaal zelf de moeilijkheidsgraad.

Minpunten

• Nog geen gevonden

JazzPianist 04-04-2020

Compacte WaterRoeier

Geschreven voor: Virtufit Row 800

We wilden een compacte roeier voor thuisgebruik.
We hebben gekozen voor een type met waterweerstand voor de realistische weerstanden het aangenaam geluid tijdens het roeien.

Pluspunten

• Compact
  • Zwart / sober
  • Regelbare weerstand

Minpunten

• Kwetsbare rolletjes

Nico 09-01-2020

Stevig apparaat, uitdagend!

Geschreven voor: Virtufit Row 800

Mooi apparaat, degelijke kwaliteit. Door het vullen met water creeer je weerstand en heb je het gevoel op het water te roeien. Totaal anders dan roeiapparaat met weerstandsknop. Zeer tevreden!

Pluspunten

• Uitdagend

Onno Nieman 09-01-2020

Geweldige waterroeier

Geschreven voor: Virtufit Row 800

Ondanks aanvankelijke twijfel bij de techniek van een waterroeier blijkt de R800 een geweldige machine. Een degelijk apparaat dat makkelijk te monteren is. De hoge zit is heel fijn en de afmetingen zijn klein. Hij roeit geweldig. Het disp lay is simpel.

Pluspunten

• Degelijk
  • Waterroeier
  • Afmetingen
  • Zithoogte

Minpunten

• Display eenvoudig maar goed

Peter 08-01-2020

Top toestel

Geschreven voor: Virtufit Row 800

Ik heb bewust gekozen voor een roeitrainer met waterweerstand. Apparaat was simpel te monteren en staat als een huis. Het roeren gaat soepel en de eersterangs regel je door water toe te voegen. Gebruik het apparaat nu 4 maanden vrijwel iedere dag en ben nog steeds erg blij dat ik dit model heb aangeschaft.

Pluspunten

• Stevig en soepel

Roland 08-01-2020

Fijne compacte roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 800

Ik was op zoek naar een compacte roeitrainer die ook geschikt is voor langere mensen, ik ben namelijk 1,92. Deze roeitrainer voldoet prima. Door de weerstand via het water en het daarbij horende geluid heb je het idee dat je echt op het water bent 😁. Erg blij met de aanschaf. Gebruik hem ongeveer 3-4 x per week.

Pluspunten

• Compact
  • Geschikt voor lange mensen
  • Weerstand via water erg fijn
  • Weinig geluid

Minpunten

• Bedieningspaneel voelt beetje slap aan