Virtufit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer - Reviews

Maximaal gebruikers gewicht
230 kg
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer op Kieskeurig.nl.

Wiljan 22-09-2019

Fijn, stevig en duurzaam apparaat

Geschreven voor: Virtufit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer

We zochten een stabiele roeitrainer. Die hebben we gevonden in deze Ultimate Pro 2. Het apparaat heeft een fijne roeislag en een goed zitting.

Pluspunten

• Stabiel
  • Zitting

Michael 18-09-2019

Stevige roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer

Na enige tijd te hebben getwijfeld, er voor gekozen om iets langer door te sparen voor een goed kwalitatieve roeitrainer. Hier heb ik zeker geen spijt van. Het is een goede, robuuste roeitrainer

Pluspunten

• Stevig
  • goed bewegende onderdelen
  • makkelijk inklapbaar

Marinus 17-09-2019

Uitstekende roeitrainer

Prima trainingsproduct!
Voldoet volledig aan de hoge eisen van degelijkheid, stabiliteit en kwaliteit.
Display is overzichtelijk en nuttig.
We zijn zeer tevreden!

Huibrecht 13-09-2019

Prima toestel

Geschreven voor: Virtufit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer

Prima toestel! Voldoet precies aan alle wensen. De roeitrainer is erg stabiel en schuift niet. De roeitrainer is makkelijk inklapbaar en verrijdbaar na gebruik. Verder ziet het toestel er goed uitgewerkt uit en alles voelt degelijk aan.

Steff 21-08-2019

Stabiele en mooie roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer

De virtufit ultimate 2 is erg stabiel en ziet er degelijk uit. Het scherm is kantelbaar en dus goed leesbaar. Verder is de roeitrainer stiller dan verwacht. Ik werd er op gewezen dat een magneet roeitrainer stiller was maar dit valt mij niks tegen! De zitting zit ook erg comfortabel.

Pluspunten

• Rail

Minpunten

• Groot

john plasmans 07-04-2019

roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer

stevig en robuust apparaat, zeker een aanrader als je dicht bij huis een sportschool kwaliteit wilt.

Roeier 19-03-2019

Prima ergometer

Geschreven voor: Virtufit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer

Ergometer is wat mij betreft zeer vergelijkbaar met concept 2. Enige (heel klein) nadeel is dat Ook iets minder standaard opties. Die moet je dan handmatig instellen.

Pluspunten

• Prijs in vergelijking met concept 2

Minpunten

• minder Standaard trainingsprogramma’s

Team VirtuFit 22-05-2019

Beste Roeier,

Hartelijk dank voor uw review over de VirtuFit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer. Het goed te vernemen dat u tevreden bent met de roeitrainer. We hebben uw opmerking over dat de roeitrainer minder standaard trainingsprogramma’s heeft doorgestuurd naar de afdeling productontwikkeling. Bedankt voor uw feedback!

In ieder geval heel veel trainingsplezier gewenst met uw roeitrainer!

Team VirtuFit

J. Bos 19-03-2019

Goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: Virtufit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer

Bevalt goed. Solide apparaat, lekker zwaar zodat hij goed blijft staan (antislipmat heb ik niet nodig). Makkelijk opvouwbaar (al heb ik dat niet nodig). Goed vergelijkbaar met Concept 2 (die hebben we de roeivereniging).
Enige nadeel betreft het schermpje. Deze is minder accuraat en is van mindere beeldkwaliteit dan die van Concept 2. Ook heeft hij geen geheugen zodat je je trainingen niet terug kunt zien zoals bij Concept 2. Vind ik niet erg gelet op grote prijsverschil met Concept 2. Prima roeimachine met goede prijs-kwaliteit.

Pluspunten

• Lekker zwaar
  • Roeit prima
  • Makkelijk opvouwbaar

Minpunten

• Scherm niet heel accuraat qua gegevens
  • Geen geheugen in scherm

Team VirtuFit 24-05-2019

Beste J. Bos,

Bedankt voor uw review op de VirtuFit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer. Wij zijn blij om te lezen dat het toestel u goed bevalt en dat u tevreden bent over de prijs-kwaliteit verhouding. Tevens hebben we gekeken naar uw opmerking over het beeldkwaliteit van het scherm en over de mogelijkheid om uw training terug te kijken. We gaan deze opmerkingen doorsturen naar onze afdeling voor productontwikkeling. Bedankt voor uw feedback!

Heel veel trainingsplezier gewenst met uw roeitrainer!

Met sportieve groet,
Team VirtuFit

Meari2611 12-10-2018

Stabiel

Geschreven voor: Virtufit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer

Zeer stabiele roeitrainer. Voldoet volledig aan mijn wensen. Zou deze iedereen aanbevelen. Wel groot, maar is inklapbaar.

MMitcheLL66 19-08-2018

Force curve

Geschreven voor: Virtufit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer

De roeitrainer nu enkele weken in mn bezit en niets anders dan lof voor deze roeitrainer. Met het force curve programma hou ik bij of de krachtverdeling goed is tijdens de training

Pluspunten

• Programmas
  • Display

Minpunten

• Groot

Bernhardvd 17-08-2018

Lange gebruikers ook!

Geschreven voor: Virtufit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer

Na een bezoek aan de winkel is deze roeitrainer de keuze geworden. Met name zijn lange rail heeft mij doen besluiten deze roeitrainer aan te schaffen, aangezien ik langer ben dan gemiddeld (2 meter). Verder is de roeitrainer erg stevig en houdt verschillende gegevens bij.

Pluspunten

• Lengte

SimoneSanne93 06-08-2018

Zware workout

Geschreven voor: Virtufit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer

De roeitrainer kan zwaar worden ingesteld, dit in vergelijking met vele magneet roeitrainers welke niet zo zwaar kunnen. De handgreep licht lekker in de handen en ik kan ook trainen op wattage met de wattchart :)

Pluspunten

• Wattchart
  • Zwaar

Minpunten

• Nee

Melanie 26-07-2018

Perfecto voor ons

Geschreven voor: Virtufit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer

ik train nu ongeveer een week op deze roeitrainer in onze garage. Omdat ik hier train is het display belangrijk die gelukkig goed verlicht is. Ik train ook erg stevig en hij is makkelijk op te klappen, heel veel plezier van gehad,de roeitrainer is ook mooi

Vvanakker66 20-07-2018

Vloeiend!!

Geschreven voor: Virtufit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer

De beweging van deze roeitrainer is erg aangenaam en vloeiend. Scherm is goed leesbaar en af te stellen naar wens. De roeitrainer maakt wel geluid maar dit is bij ieder luchtroeier zo. Hier krijg je wel een vloeiende beweging voor terug!

Pluspunten

• Vloeiend
  • Scherm

Joop DB 11-07-2018

Krachtpatser

Geschreven voor: Virtufit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer

Boven verwachting goed. Fijne instap en staat als een huis. Ik heb de roeitrainer nu sinds een paar dagen in bezit en weet zeker dat ik hier nog jaren plezier van ga hebben. Het scherm is duidelijk leesbaar en instelbaar en geeft wattage aan waardoor ik mijn traingsschema van mijn personal trainer ook thuis kan voortzetten. Verder ben ik erg te spreken over de afwerking en eenvoud van de montage. Chapeau!

Pluspunten

• Robuust
  • Afwerking
  • Functionaliteiten