Focus Fitness Roeitrainer - Row 3 - Reviews

Hartslagmeting standaard
handgripsensoren
Maximaal gebruikers gewicht
120 kg

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,1

Tevreden gebruiker 01-09-2017 Product paar weken in bezit

Snelle actie

Prima roeiapparaat voor thuis makkelijk in elkaar te zetten en op te bergen.
De vakantie kilo's zijn er al weer af.

Pluspunten

• compact
  • stevig
  • prima te gebruiken

andy 15-08-2017 Product paar weken in bezit

groot scherm, zit goed

dit is mijn eerste roeier heb wat zoekwerk gedaan en een site gevonden en die gaf dit als prijs kwaltijd het beste was

Pluspunten

• zit goed
  • groot scherm

Minpunten

• handleiding is niet zo kompleet
  • rand komt lost ingang riem

Jan Schrevel 14-08-2017 Product paar dagen in bezit

Goede roeitrainer met veel programma's

Het is een degelijke roeitrainer, die zich vrij eenvoudig in elkaar laat zetten. Alleen het aansluiten van de computer met losse kabeltjes en de aparte plek voor het aansluiten van de voeding vormden een uitdaging.
Het apparaat traint goed, alleen maken de wieltjes van de stoel wat geluid. Het apparaat heeft verschillende programma's, die uitdagend trainen mogelijk maken en een mooi groot scherm.

Pluspunten

• Makkelijk monteren
  • Veel verschillende trainingsprogramma's
  • Degelijk

Minpunten

• Beschrijving aansluiting computer te beperkt

Van Looy Vincent 10-08-2017 Product paar maanden in bezit

Prijs-kwaliteit prachtig toestel.

Eenvoudig in gebruik en montage. Prijs-kwaliteit top. Snelheid en kwaliteit van aanlevering ideaal! Handige tips en eenvoudig te bedienen gebruikerspaneel.

RvP 07-08-2017 Product paar weken in bezit

Complete roeitrainer voor beginner

Complete uitgeruste roeitrainer met voldoende trainingsprogramma's en hartslagmonitor. Is stil en neemt weinig ruimte in beslag. Prijs kwaliteit verhouding is in orde, de elektronisch verstelbare magnetische weerstand werkt goed.
Er ontbreekt een aan/uit knop op het display, roeitrainer schakelt na gebruik automatisch uit, maar om hem weer aan te zetten, moet je de stekker er even uit halen en weer insteken. Zitje is comfortabel.
De vergrendeling voor opvouwen van de trainer is niet zo handig, deze moet je helemaal losschroeven om trainer in te klappen, en zit aan de onderkant.
Alles voelt stevig aan. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, omdat ik hem slechts 2 weken gebruik.

Pluspunten

• Compleet (hartmonitor + 12 programma's)
  • prijs kwaliteit

Minpunten

• vergrendeling onhandig
  • geen aan uit functie display
  • user steeds opnieuw instellen

Helga 20-07-2017 Product paar maanden in bezit

prima roeitrainer

Het is een hele fijne roeitrainer.
Heel fijn dat er vaste programma's inzitten.
Het enige minpunt is dat er een hele onduidelijke beschrijving bij zit over het gebruik van de computer. Dit vind ik wel een gemis want volgens mij kan ik er veel meer mee dan dat ik nu doe.

Pluspunten

• vaste programma's
  • ook geschikt voor langere personen

Minpunten

• slechte handleiding computer

Bram52 15-05-2017 Product paar weken in bezit

Roeitrainer

De Focus Fitness roeitrainer Row 3 voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Alles is robuust uitgevoerd en de zwaarte van de trainingen is prima te regelen, een groot verschil met mijn vorige roeitrainer! Ook de montage was eenvoudig uit te voeren, al met al zeker een aanrader. De prijs is wat aan de hoge kant, maar gezien het bovenstaande is het een goede aanschaf. Ik heb de trainer nog maar kort, maar tot nu toe is het een verantwoorde investering!

Pluspunten

• Robuuste uitvoering
  • Goed afleesbaar scherm

Minpunten

• Prijs aan de hoge kant
  • Snoer van adapter wat aan de korte kant.

DannyT 29-04-2017 Product paar weken in bezit

Stabiel, veel programma's

Ik ben redelijk tevreden met het product. Bij het in elkaar zetten leek het even alsof niet alle spullen erbij zaten maar een aantal dingen zijn reeds voorgemonteerd dus daar even goed op letten. De roeimachine is makkelijk opvouwbaar door 1 pin los te halen en dan te verplaatsen door de wieltjes. Het neemt misschien 1 vierkante meter in de hoek in beslag bij het opstallen en steekt dan +/- 2 meter de lucht in. Verder heeft hij veel programma’s met verschillende intensiteiten en lengtes. Het is fijn dat je meerdere profielen in kan stellen waardoor mijn vriendin en ik ons eigen profiel hebben. Ik vind het fijn dat je ook gewoon een tijdsduur of aantal calorieen in kan stellen waarbij hij dan aftelt. De documentatie over hoe te navigeren binnen de menus laat te wensen over maar met een beetje proberen en oefenen konden we daar zelf wel uitkomen.

Pluspunten

• Neemt weinig ruimte in.
  • Veel programma's.
  • Redelijk stil.

Minpunten

• Te weinig documentatie over programmas