Focus Fitness Row 3 - Reviews

• Best Reviewed 8 keer okt 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 86 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Focus Fitness Row 3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Simon 30-10-2022

Heerlijke roeitrainer

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

De roeitrainer is een heerlijk apparaat. Zeker met de voor ingestelde programma's ben je zo aan het roeien.
Lekker geluidsarm en een goede work out. Na een kwartier roeien heb ik een programma afgewerkt, maar je kan natuurlijk altijd voor een tweede ronde gaan.

Dikke aanrader voor mensen die toch iets willen doen, maar niet te lang. Gewoon na het werk en voor het eten, even roeien en je kan er weer tegenaan.

Pluspunten

• geluidsarn
  • kant en klaar programma's

Minpunten

• nog geen gevonden

Annie 29-10-2022

Geweldige roeitrainer

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

Geweldige roeitrainer, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding! Comfortabel en stevig.

s**2@g**l.com 29-10-2022

Prima stil apparaat.

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

Het is een zeer geruisloze fijne roeitrainer.
Mijn vrouw en ik gebruiken hem allebei gemiddeld 3x per week.
De manier om de instellingen te regelen is zeker niet intuïtief, maar als je het door hebt gaat het oke.

• Automatisch elektrisch bediende weerstand
  • Makkelijk op te klappen
  • Weinig ruimte nodig
  • Programma mogelijkheden

Minpunten

• Bediening panel
  • Beschrijving/handleiding onduidelijk

l**s@g**l.com 28-10-2022

Goeie basis met programma om op te bouwen

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

Perfect prijs kwaliteit verhouding, gemakkelijk instelbare programma's maar je moet steeds van vooraf aan beginnen enteren om aan te geven welke gebruiker gaat roeien voor als er meerdere gebruikers zijn, irritant als er maar 1 gebruiker is.. doet niet af aan het feit dat het een goed toestel is voor die prijs!

p**s@t**t.be 26-10-2022

goeie prijs/ kwaliteit

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

goed toestel met duidelijke display ; minder zijn de voetsteunen, geven te weinig steun.

Pluspunten

• display
  • stabiel toestel

Minpunten

• voetsteun

G***@K***.nl 26-10-2022

Voldoet aan mijn verwachting.

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

Er zijn natuurlijk altijd + en - punten, maar de roeitrainer voldoet prima aan mijn verwachting.
Voor de prijs is het een prima product .

t**g@o**k.com 26-10-2022

Bewegen/sporten is leuk met deze roeitrainer

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

De prijs kwaliteit verhouding is prima.
In begin wankelde de roeier bij het aantrekken van het koord maar dat is verholpen door de trainer te stabiliseren.
Fijn product met leuke maar ook zware programma's. Steeds een uitdaging om het programma 1 stapje te verzwaren wat gelukkig heel makkelijk in te stellen is.
Door het gebruik van de trainer kan ik weer moeiteloos trappen lopen en mijn conditie is weer top. Aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk in te stellen programma's.
  • Veel afwisselende programma's.
  • Thuis je eigen sportschool.

Minpunten

• Zitje vind ik niet fijn mijn man wel.

Jan 25-10-2022

Zeker een aanrader. Veel kwaliteit voor zijn prijs.

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

Ik was op zoek naar een kwalitatief goede roeitrainer als vervanging voor mijn versleten trainer. Via producttesten en reviews kwam ik uit bij Focus Fitness Row 3. Op de website is vermeld dat deze minder geschikt is voor langere personen. Dit deed mij twijfelen gezien mijn lengte. Telefonisch overleg met medewerker Beter Sport leerde mij dat mocht hij inderdaad te kort zijn ik deze zonder kosten mocht retourneren. Roeitrainer besteld en de lengte van de rail bleek zelfs 13 cm langer te zijn dan mijn vorige trainer en voor mij meer dan voldoende. (Waarom deze vermelding op de website is mij een raadsel)
Inmiddels gebruik ik deze roeitrainer 4 maanden en ik ben er zeer tevreden over. Hele fijne trainer met gemakkelijk te bedienen programma's. Als ik een verbeterpunt mag noemen zijn het de voetsteunen. Deze zijn vlak en met name de hak van de schoen verschuift hierop gemakkelijk. Nu heb ik 2 aluminium plaatjes aan de binnenzijde van beide steunen ter hoogte van de hak aangebracht en is dit probleem opgelost.

Pluspunten

• Degelijk en robust
  • Makelijk te bedienen trainingsprogramma's

Minpunten

• Geen zijwaartse opstaande rand voetsteunen.

j**s@h**e.nl 25-10-2022

Uitstekende roeitrainer

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

De focus fitnes row3 voldoet aan mijn verwachting, ik had de nodige informatie ingewonnen, ben toen naar Beter Sport gereden, hem uitgeprobeerd, gekocht meegenomen, hem meteen in elkaar gezet ( was een fluitje ven een cent ) en toen hem thuis uit geprobeerd en hij bevalt uitstekend, een echte aanrader.

Pluspunten

• Mooi
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Nog geen gevonden

A**5@l**e.com 25-10-2022

Zeker een aanrader!

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

De Focus Fitness Row 3 bevalt prima. Hij was eenvoudig te monteren (zelfs met mijn 2 linker handjes) en is makkelijk in het gebruik. Gebruiksvriendelijk dus! Super, kan ik eindelijk weer eens aan mijn conditie gaan werken.

Pluspunten

• Eenvoudig te monteren
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Neemt weinig ruimte in
  • Makkelijk verplaatsbaar

Minpunten

• Gewicht van het complete pakket

R**5@z**t.nl 20-10-2022

Lastige display

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

De trainer zelf werkt prima, maar de display vind ik lastig te bedienen. De handleiding vind ik hierin niet heel erg duidelijk, dat vind ik jammer.

Pluspunten

• Stevig
  • Compact

Minpunten

• Display

b**k@o**k.com 20-10-2022

Bevalt goed, voor matig intensief gebruik, prima machine

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

Een degelijke roeimachine met voldoende trainingsprogramma's. Hij wordt gebruikt in een klein sportcentrum door zowel vrouwen als mannen. Ook als je iets zwaarder bent, kun je deze roeimachine prima gebruiken.
1 minpuntje: de voetensteun heeft een kort keerpunt voor de hakken en de bevestiging over de voeten heen is met klittenband en niet heel erg stevig.

Pluspunten

• diversiteit in trainingprogramma's
  • hartslagmeter aanwezig

Minpunten

• bevestiging voeten

j**s@z**o.nl 20-10-2022

Prima apparaat.

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

Een half jaar geleden gekocht, Prima apparaat, voelt solide aan tijdens het roeien. IK roei dagelijks een half uur. Een zwak punt is het bedieningsscherm, vooral met de draaiknop moet je voorzichtig omgaan.
Zodra je door hebt hoe de werking van de programma's is werkt het apparaat goed. Voor mij een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Daarbij nog een goede service van Betersport.

Pluspunten

• werkt goed
  • vrij solide

Minpunten

• draaiknop bedieningsscherm

c**s@h**l.com 19-10-2022

Toptoestel

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

Nooit gedacht dat ik verslaafd zou raken aan sporten met de roeimachine kom ik toch aardig in de buurt, is een zeer degelijk toestel dat je zowel manueel kan instellen of gebruik maken van de verschillende programma’s. Makkelijk te monteren en indien nodig inklapbaar om hem in een hoekje op te bergen, nog geen moment spijt gehad van deze aankoop

Minpunten

• Moeilijk instelbaar

vh.vanooijen@hotmail.com 30-09-2022

Focus fitness row 3

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

Zeer tevreden met de focus fitness row 3. Voldoet aan de eisen die ik had en kan vrijwel geen minpunt benoemen. De service van Bettersport was weer top net als bij alle andere aankopen die ik bij deze winkel heb gedaan.

Robin 26-09-2020

tweede review

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

Eerder werd door mezelf en andere aangekaart dat het vliegwiel soms lichtjes tilt naar omhoog door te hard te trekken. Ik moet dit corrigeren. Zodra je het scharnierend tussenstuk wat optilt en goed aandraait is er niets aan de hand. Het is dit sharnierend effect wat het wiel deed optillen. Voor de rest qua prijs qualiteit nog altijd top voor beginners, programmas werken prima. Zoals eerder gezegd 12 programma's die je dan ook nog eens in 10tal sterktes kan omzetten dus variatie genoeg!

Ivan 18-06-2020

Teleurstellend

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

Gekocht op basis van de reviews maar meteen erg teleurgesteld. Over algemeen matige kwaliteit, verouderd display en slecht design. Snap niet dat mensen er zo enthousiast over zijn. Afwerking heel slecht. Goedkoop en dun plastic voor alle onderdelen. Voetsteunen zijn erg dun en flexibel. Hielsteun te klein, je voeten vallen er telkens uit. Voetbanden zijn gewoon losse straps dus blijven niet zitten. Zitje begint al meteen te kraken en piepen. Scherm ziet eruit alsof het in de sovjet unie is ontworpen. Handvat is voor mij veel te smal dus moet het aan de uiteinden vastpakken. Zijn er nog positieve dingen te vinden? Het magneetsysteem dat via het scherm werkt in plaats van een aparte knop is wel leuk ontworpen en hij heeft wat voor ingestelde trainingsschema's. Maar voor deze prijs verwacht ik toch iets betere afwerking. Totaal geen aanrader dus

Pluspunten

• Trainingsschema's
  • Magneetsysteem

Minpunten

• Goedkope afwerking
  • Verouderd ontwerp
  • Krakende onderdelen
  • Smal handvat
  • Slechte voetsteunen

Snelleke 25-02-2020

Fantastisch roeiapparaat

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

Het is geen straf iedere dag te trainen, omdat het apparaat gebruikersvriendelijk is, geen hard geluid heeft en effectief is.

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijk
  • Geen hard geluid

Rob en Astrid 20-02-2020

Super machine

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

Er zijn legio roeimachines maar dit is in zijn prijs klasse echt super, makkelijke montage , een goede zit en een perfecte voorgeprogrammeerde computer met goede programma,s .
En het gezicht wil ook wat dus ziet het er allemaal heel mooi uit.

Pluspunten

• Mooi en degelijk
  • Veel voor weinig geld
  • Roeien voelt echt als op het water
  • Goede handgreep met hartslag

Minpunten

• nog niets

stefan 20-02-2020

vlotte opbouw en mooi grootscherm

Geschreven voor: Focus Fitness Row 3

Zeer goede service, en zeker kwaliteit voor het geld van deze roeitrainer, we genieten elke dag van de mogelijkheden van wat dit apparaat ons bied ivm de verschillende standen om de opbouw te bieden om tot een sportief geheel te komen.

Pluspunten

• kwaliteit van het toestel
  • gemakkelijk te monteren