Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro - Reviews

Maximaal gebruikers gewicht
150 kg
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro op Kieskeurig.nl.

9,1

Patrick 07-04-2019

Uitstekende roeitrainer voor thuis!

Geschreven voor: Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro

Dit is een erg fijne roeitrainer voor thuis.
De machine roeit iets "minder realistisch" dan een machine met luchtweerstand, zoals je vaak in de sportschool ziet, maar hij komt dicht in de buurt. Hij is degelijk gebouwd en het scherm is goed af te lezen.

De roeimachine heeft meer dan genoeg programma's, waaronder een hartslagprogramma. Dit werkt perfect voor gerichte conditietraining.

Ik gebruik de roeimachine in de woonkamer tijdens het kijken van TV. Daarvoor is dit een perfect toestel. Hij is laag en opklapbaar, dus hij staat niet in de weg.
Het grootste voordeel is dat hij heel stil is, dus geen probleem om TV te kijken en ook niet storend voor mijn vriendin en de huisdieren.

Een aanrader!

Pluspunten

• degelijk gebouwd
  • stil
  • hartslagprogramma

Kevje 26-04-2018

Goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro

Deze roeitrainer heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Hij zit goed en voelt stabiel aan daardoor kan ik het goed volhouden. Zelf ben ik vrij lang maar dat is geen probleem voor deze roeitrainer. Ik raad de roeitrainer zeker aan voor iemand die opzoek is naar uitdaging!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Geschikt voor lange mensen
  • Stil en stabiel

Werner 05-02-2018

Roeitrainer heel goed voor thuis

Geschreven voor: Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro

Hele goede roeitrainer voor thuis. Elke dag uurtje roeien, heerlijk. De beweging verloopt zoals het hoort en hij maakt nauwelijks kabaal. Kan deze ook zo achter de kast zetten. Display leest ook zoals het hoort, mooi. Wel beetje veel troep tijdens het uitpakke

Pluspunten

• Beweging
  • Wegzette
  • Display

Minpunten

• Troep

Edwin 06-11-2019

Geweldig roeiapparaat

Geschreven voor: Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro

Ik heb voor deze roeitrainer gekozen vanwege de vele goede reviews. Hier sluit ik mij nu helemaal bij aan. De roeitrainer voldoet aan alle verwachtingen. Er zijn een aantal programma's voorgeprogrammeerd, maar je kunt ook zelf je eigen programma's instellen. De computer slaat deze dan op. Hij maakt verder niet veel geluid, dus televisie kijken of muziek luisteren tijdens het roeien gaat prima. Doordat het inklapbaar is neemt deze ook niet te veel ruimte in. Dat de roeitrainer een hartslagfunctie heeft vind ik zelf erg fijn. De hartslagband heb ik er gratis bij gekregen, maar dat mag ook wel voor die prijs. Het display is niet heel erg groot, maar duidelijk leesbaar en overzichtelijk genoeg.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Uitgebreide programmamogelijkheden
  • Hartslagfunctie
  • Inklapbaar

Minpunten

• Handvat net iets te dik

Rudi 30-10-2019

Geschreven voor: Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro

Mooie roeitrainer. Inmiddels is mijn zolder omgetoverd in een fitnesskamer. De roeitrainer is hierin een prima aanvulling. De roeitrainer is erg effectief aangezien je bijna alle spiergroepen gebruikt. De roeitrainer is goed afgewerkt. De weerstand is op zijn zwaarste stand niet ontzettend zwaar maar zwaar genoeg voor een pittige roeisessie. Mocht je echt helemaal los willen gaan dan is het verstandig om iets meer geld uit te geven. Ik ben erg tevreden met de semi pro roeitrainer.

Robert 21-10-2019

Prima fitness apparaat

Geschreven voor: Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro

Prima kwalitatief goed product om je lekker thuis in het zweet te roeien
voor de TV.
Enige nadeel is dat hij opgeklapt lastig te verplaatsen is. Hij is best zwaar
en je moet uitkijken dat je er bij het verplaatsen geen rugklachten aan over
houdt. Misschien een til-instructie erbij doen.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • neemt weinig ruimte in

Minpunten

• Zwaar bij het verplaatsen

FW 07-10-2019

Geweldige roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro

Absoluut blij met mijn aankoop. Het was even, door eigen onhandigheid, wat gedoe met het opzetten (gewoon goed de handleiding volgen🤔), maar de Virtufit roeitrainer maakt de verwachtingen waar: stil, solide en fijn om mee te trainen. De hartslagmeter leek even niet te werken, maar de ‘oude’ truc om wat water op je lichaam te smeren voor de geleiding werkt. Ik train er nu 3 a 4 keer in de week mee. Een aanrader!

• Solide
  • Goede prijs/kwaliteit

ellis 05-08-2019

top!

Geschreven voor: Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro

roeit licht maakt weinig geluid ik heb hem zelf niet in elkaar gezet dat heb ik laten doen.
na bijna 3 jaar nog net in garantietermijn begaf het display het. geen puny bij dit bedrijf nadat een ander display ook niet werkte een spiksplinter nieuwe gekregen!

Mark 19-03-2019

Goede roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro

Stevige roeitrainer, makkelijk in elkaar te zetten en roeit fijn. Regelmatig de bouten controleren en aanschroeven waar nodig, laat zich makkelijk inklappen en opbergen. Nog geen verschillende programma's uitgeprobeerd, echter basisprogramma is een prima weerstand. Let wel, zorg voor een ondergrond met voldoende grip, anders gaat deze schuiven. Stoeltje is nogal oncomfortabel, gewenning nodig.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik & montage
  • Veel programma's

Minpunten

• Ondergrond met grip nodig
  • Oncomfortabele stoel

Team VirtuFit 21-05-2019

Beste Mark,

Hartelijk dank voor uw review over de VirtuFit Ergometer Roeitrainer Semi Pro.
Het is goed te vernemen dat u de roeitrainer beschouwd als makkelijk in elkaar te zetten en makkelijk op te bergen. We hebben gekeken naar uw opmerking over de grip van het toestel, als u een gladde ondergrond heeft zou u kunnen proberen om een vloermat onder het toestel te leggen. Deze vloermat plakt lichtjes aan de vloer waardoor u meer grip heeft, tevens heeft de mat een dempende werking waardoor de vloer minder trilt. Hier kunt u meer informatie vinden over onze mat: https://www.virtufit.nl/product/virtufit-universele-vloermat/. De mat is verkrijgbaar bij onze dealers, zie: http://www.virtufit.nl/verkooppunten/. We hebben ook gekeken naar uw opmerking over het stoeltje en zullen dit doorsturen naar de afdeling productontwikkeling.

Bedankt voor uw feedback en heel veel trainingsplezier gewenst met uw roeitrainer!

Met sportieve groet,
Team VirtuFit

KdeB1990 27-09-2018

Prima voor mij

Geschreven voor: Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro

Doet zijn werk, de voetpedalen zitten fijn waardoor je tijdens de workout goed vastzit (ooit eens gevallen door deze niet vast te zetten en dat deed aardig pijn). Daarnaast is het apparaat zeer stil wat fijn is voor anderen. Enige minpunt was dat het stoeltje in het begin piepte. Maar dat was gemakkelijk te verhelpen.

Pluspunten

• Voetpedalen

Minpunten

• Stoeltje piepte

AnneFleur1660 25-09-2018

Roeitrainer Semi Pro

Geschreven voor: Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro

Zeer tevreden over de kwaliteit van deze roeitrainer! Vanwege de goede recensies toch overtuigd om deze te halen. Zeker geen spijt hiervan! Veel trainingsprogramma’s en duidelijk af te lezen op het display. Ik zou dit product zeker aanraden aan iedereen die een goede roeitrainer zoekt!

Pluspunten

• Display
  • Trainingsprogramma’s
  • Kwaliteit

Minpunten

• Nada

Diederikk 12-09-2018

Stil

Geschreven voor: Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro

Deze roeitrainer gekocht vanwege het minimale geluid wat deze produceert. Het roeimechanisme is erg stil, enkel het rollen van het stoeltje over het rail hoor je. De computer is verlicht en heeft extra trainingsmogelijkheden. De roeitrainer was makkelijk te installeren.

• Verlichte computer
  • Makkelijke installatie

Mitta92 22-06-2018

Prachtige roeimachine!

Geschreven voor: Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro

Heb deze roeitrainer aangeschaft ivm knieblessure. Strak design en mooi groot scherm in blauw verlicht. Is compact en snel uitgeklapt. Verder zit er 3 jaar garantir op!

• Verlicht

Dylan 15-06-2018

Eindelijk een goede roeitrainer gevonden!!

Geschreven voor: Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro

Ik was al erg lang op zoek naar een goede roeitrainer. Na lang vergelijken van verschillende roeittrainers kwam ik terecht bij de virtufit roeitrainer. Het product was de volgende dag meteen in huis en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit. De roeitrainer maakt niet veel lawaai en zit comfortabel! Zeker een aanrader voor mensen die opzoek zijn naar een roeitrainer!

Pluspunten

• Verlicht display
  • Comfortabel
  • Weinig lawaai

Minpunten

• Goed verpakt

Wessel1964 13-06-2018

Lang genoeg!

Geschreven voor: Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro

De rail is lang genoeg voor mij (bijna 2 meter). Het scherm is duidelijk leesbaar ook in het donker. De beweging is verder stil zodat ik ook later op de dag kan trainen als de kids in bed liggen.

Pluspunten

• Scherm
  • Lengte van rail
  • Opklapbaar

Timo 18-04-2018

Kwalitatieve roeitrainer!

Geschreven voor: Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro

Na een tijd onderzoeken van prijzen en de kwaliteit van roeitrainers uitgekomen bij deze roeitrainer van virtufit! 1 maand geleden besteld en de kwaliteit staat volledig in verhouding met de prijs. Gebruik hem ongeveer 3 keer per week een uurtje en hij is voorzien van alle gemakken. Er zitten oneindig veel trainingsprogramma’s op en alles is onder de training af te lezen van de display. Echt een aanrader deze roeitrainer!

Pluspunten

• Display
  • Trainingsprogramma’s

Miriam 08-04-2018

Lekker roeien!

Geschreven voor: Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro

Mijn zoon zit bij de roeivereniging en hij had mij overgehaald om een roeitrainer aan te schaffen. Ik heb hem nu al een aantal weken en hij bevalt me erg goed. Hij is stevig en makkelijk in te stellen. Mijn zoon is er ook weg van en kan nu ook thuis trainen in zijn vrije tijd en vind de beweging overeenkomen:)