• Best Reviewed okt 2023
Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Elite op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

y************@h********** 29-10-2023
Geschreven voor: Virtufit Elite

Ik heb lang getwijfeld welke roeitrainer te moeten kopen maar uiteindelijk toch beslist om te gaan voor de Elite Water Rower. Supertevreden met deze aankoop. Heel vriendelijk geholpen geweest door een verkoper bij Fitwinkel. Via mail was er ook een heel nauwe opvolging. Mijn bestelling werd snel en op tijd geleverd. Heel gemakkelijk zelf te monteren. Kwaliteit van het hout is ook helemaal top. Het zadel zit ook heel comfortabel. Een echte aanrader voor zij die 2 tot 3 keer per week graag een eindje willen roeien thuis. Klantenservice is ook oprecht top-notch!

thejazz80@hotmail.com 25-10-2023

Houten roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Elite

Goed product. Het water geeft een rustgevend geluid. Het monteren ging makkelijk en ook rechtop zetten is eenvoudig.

pastoor 19-10-2023

topper in zijn klasse

Geschreven voor: Virtufit Elite

Het aanschaffen en leveren van deze prachtige roeitrainer ging zeer vlot. Het pakket werd geleverd met een duidelijke instructie zodat het goed te doen was om deze vlot te monteren. Op heden al een paar keer gebruikt en zeer tevreden over de vlotte en aangename roei ervaring. De tabbladhouder is een goeie aanvulling om apps te kunnen gebruiken of wat streams af te kijken!

Pluspunten

• mooi design
  • vlot te monteren
  • aangenaam roei ervaring

s**1@h**l.com 16-10-2023

Aanrader!

Geschreven voor: Virtufit Elite

Het toestel is makkelijk zelf te monteren, de levering was top. Prijs kwaliteit een prima aankoop en mooie, houten afwerking.

Pluspunten

• look
  • Montage

Minpunten

• geen

g**s@t**t.be 13-10-2023

Top roeier!

Geschreven voor: Virtufit Elite

Prijs/kwaliteit de beste roeier! Oogt super mooi, staat geweest onze living

Pluspunten

• Stabiel en stil
  • Oogt mooi

Minpunten

• Weinig

j**l@y**o.com 12-10-2023
Geschreven voor: Virtufit Elite

Handig zelf te monteren snelle levering en prijs kwaliteit zeker interessant. Oogt ook heel mooi qua afwerking en is super in gebruik

w**s@t**t.be 11-10-2023
Geschreven voor: Virtufit Elite

gekocht via decathlon en wat problemen bij levering. uiteindelijk na wat heen en weer ge mail opgelost.
Goed toestel
minpunt is het niet kunnen kiezen van kracht dat je nodig hebt. Alleen via water bijvullen of uit doen te regelen.
al bij al wel tevreden over.

gunthervanpeteghem@hotmail.com 11-10-2023

prijs /kwaliteit top

stevig zitje
Kwalitatieve en soepele rails
makkelijk te verplaatsen
geluid van het water
makkelijk connecteerbaar met app

Pluspunten

• soepel
  • rustgevend geluid van het water
  • makkelijk te verplaatsen
  • eenvoudig in gebruik

s**s@h**l.nl 11-10-2023
Geschreven voor: Virtufit Elite

Zeer tevreden over de roeier. Ziet er mooi uit en roeit erg prettig. Is het geld zeker waard.

De service van fitwinkel was ook erg goed! De roeier door een monteur laten plaatsen, wat erg fijn was. Daarbij was het een snelle levering met duidelijke communicatie.

Kate DC 11-10-2023

row row row your boat, gently down the stream

Geschreven voor: Virtufit Elite

Hele fijne waterroeitrainer. Ik zocht er eentje in hout die mooi rechtop kon staan in de woonkamer en deze is echt perfect. Het toestel is dankzij de wieltjes gemakkelijk te verplaatsen. Het zitje heeft een goede uitsparing voor de stuit zodat langere sessies geen probleem zijn, en glijdt geruisloos en soepel over de rails. Het enige wat je hoort is de golfslagbeweging en dat is er eentje om aangenaam bij weg te dromen! Of je kan handig een tablet op de bijgeleverde houder plaatsen en je favoriete serie bekijken terwijl je aan je workout bezig bent!
Ik geef een 9/10 omdat dit toestel geen ergometer functie heeft, al kan ik best zonder hoor. Het had wel de kers op de taart kunnen zijn!
Ik ben erg tevreden van deze Virtufit Elite

Pluspunten

• gemakkelijk verplaatsbaar
  • ergonomisch zitje
  • soepele en stille rails
  • watergeluidjes!
  • gemakkelijk verplaatsbaar
  • ergonomisch zitje
  • soepele en stille rails
  • watergeluidjes!

Minpunten

• geen ergometer
  • geen ergometer

T**1@h**l.com 11-10-2023
Geschreven voor: Virtufit Elite

Mooie roeitrainer, makkelijk te monteren en handig om op te bergen door hem rechtop te zetten na gebruik. Maar het belangrijkste of course is top workout die deze roeimachine je bezorgt :) een tevreden klant!

Thomas 11-10-2023

Zeker een aanrader!

Geschreven voor: Virtufit Elite

Mooie roeitrainer, makkelijk te monteren en handig om op te bergen door hem rechtop te zetten na gebruik. Maar het belangrijkste of course is de top workout die deze roeimachine je bezorgt :) een tevreden klant!

Pluspunten

• estethiek
  • stevig

FVK 11-10-2023

Stijlvolle roeimachine van top kwaliteit

Geschreven voor: Virtufit Elite

State of the art roeimachine. Snel geleverd en makkelijk te monteren. Een absolute aanrader dus. Het toestel is bovendien ook makkelijk te verplaatsen en ziet er heel stijlvol uit.

Pluspunten

• Erg stijlvol
  • Makkelijk te monteren
  • Mekkelijk te verplaatsen
  • Leuke roeiervaring

s**s@s**n.be 11-10-2023
Geschreven voor: Virtufit Elite

Zeer makkelijk in elkaar te steken.
Enorm gebruiksvriendelijk.
Door de mooie houtafwerking past het mooi in ons interieur. Zodat je deze dan ook op regelmatige basis gebruikt.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Verversen van het water

r***********@z******* 01-05-2023

Erg tevreden

Geschreven voor: Virtufit Elite

Ik kocht deze RowMagnetic omdat ik een steviger wilde met opties (bluetooth en app bediening). Ik gebruik hem een aantal maal per week, nu zo'n 6 maanden lang. Geen moment spijt. Prima apparaat. de gecombineerde weerstand is erg prettig. Mijn zoon vind de weerstand onvoldoende, maar hij doet ook aan krachttraining. Ik kocht hem voor afvallen en conditie opbouw.

Pluspunten

• stevig
  • prettig in gebruik
  • bluetooth en app bediening

Minpunten

• zwaar
  • weerstand niet heel groot

w**************@g******** 28-04-2023

Topper van een roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Elite

Dit is mijn 2e roeitrainer en ik moet zeggen dit is echt een topper. Stevig en kwalitatief echt van een heel ander niveau. De levering en persoonlijke keuzehulp van fitwinkel waren helemaal top. Een aanrader dus als je een deftige roeitrainer zoekt.

Pluspunten

• Stevig
  • Kwaliteitsvol
  • Prettig roeien

e**************@g******** 26-04-2023

Kwalitatief goede roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Elite

Na eerst een roeier met magneetweerstand kort na aanschaf weer terug te hebben gestuurd na lang twijfelen uiteindelijk voor de VirtuFit Elite Air Magnetic gegaan. De roeier is zwaar en stevig gebouwd. Het roeigevoel is ten opzichte van een standaard magnetic trainer een stuk natuurlijker. De standaard trainingen op het heldere scherm vind ik erg prettig. Geluid valt mee en de luchtweerstand geeft een klein briesje. Wellicht dat voor zeer sterke personen de weerstand iets zwaarder kan. De voetsteunen zijn niet kantelbaar maar in ons geval niet hinderlijk.

Pluspunten

• Helder scherm
  • Standaard trainingen
  • Prettige roei-ervaring
  • Degelijk gebouwd

Minpunten

• Weerstand te licht voor sterke personen
  • Sommige plastic delen zijn kwetsbaar

c*****************@h********** 24-04-2023

Roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Elite

Zeer goede roeitrainer. Gemakkelijk ineen te zetten, gemakkelijk om te gebruiken. Werkt vlotjes en doet wat het moet doen. Enige minpunt misschien is dat de programma's meestal maar 20min duren en dan weer starten van in het begin. Had misschien ook liever de tijd willen instellen. Maar is echt maar het enige.

Pluspunten

• Redelijk stil
  • Vlotjes in gebruik

Minpunten

• Tijdsinstelling

p*********@g******** 24-04-2023

I recommend, you can sweat well

Geschreven voor: Virtufit Elite

I bought this device four months ago.
I am satisfied, stable, light, easy to use. Wide clear improvement in my body shape, it has already helped me lose 10 kg and improve my condition a lot. The application could be more functional and more programs with more load and intensity. The price is good for the quality, I am very happy with the purchase.

Pluspunten

• price
  • delivery and assembly quick and complete

Minpunten

• little developed application

b***********@h********** 21-04-2023

Top roeier

Top rooier.
Makkelijk in elkaar te zetten
Zeer fijn de gecombineerde weerstand van lucht en vliegwiel

Pluspunten

• Fijne weerstand
  • Genoeg programma’s

Sipke 17-01-2023

Top roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Elite

Ik gebruik de roei trainer nu dagelijks sinds een maand of 2. Het is een mooi en degelijk apparaat, goed afgewerkt, redelijk eenvoudig te monteren en snel geleverd. Alleen pech dat het apparaat nu 100 euro goedkoper wordt aangeboden (ik betaalde € 999,- nu € 899,-).

Jan 09-01-2023

Degelijke houten waterroeier

Geschreven voor: Virtufit Elite

Mooie roeitrainer in degelijk houten uitvoering.
Werkt perfect, doet wat het moet doen - enkel de computer is een beetje lastig/eenvoudig. Koppeling met apps is 'hit or miss'.
Mooi geluid tijdens het roeien - rustgevend.
Een aanrader!

Pluspunten

• waterroeier
  • hout

Minpunten

• computer

s*******@v********** 09-01-2023

Bevalt goed.

Geschreven voor: Virtufit Elite

Mooie houten waterroeier. Hij is gemakkelijk in elkaar te zetten. Chloortabletten waren meegeleverd. Het vullen van het reservoir was eenvoudig. Al enkele weken heerlijk op geroeid.

Pluspunten

• duidelijke handleiding
  • gemakkelijk in elkaar te zetten
  • fijne roeiervaring

Erich M. 24-07-2022
Geschreven voor: Virtufit Elite

Ik heb de deze roeitrainer vooral gekocht voor de water weerstand. Dit geeft een meer natuurlijke ervaring bij het trainen. Veel merken hebben dit, maar wat voor mij leuk leek bij de virtufit is de app verbinding en tablet houder. Toch wat leuker om interactief te roeien en een race te houden met andere. Hierboven op kan het houten frame wat meer gewicht verdragen dan meeste andere in zijn prijsklasse.

Assemblage was makkelijk met duidelijke instructies. Alle gereedschap die je nodig hebt is meegeleverd, echter zou ik wel je eigen sleutelset aanraden, dat gaat wat makkelijker.

Trechter/handpomp om de tank op te vullen zat er ook bij, maar dit ging een pak sneller met een tuinslang. Wel leuk dat ze wat chloortabletten meegeven voor het water schoon te houden.

De eerste training is er al op, en was goed gegaan. Alleen moet ik nog wat zoeken hoe om een hartslagmeter te verbinden. Momenteel kan ik die op de GSM uitlezen, maar normaal zou er ook een mogelijkheid zijn om dit rechtstreeks op de machine te doen.

Alvast een goede aankoop, dat er nog vele calorieën op afgebrand worden....

Pluspunten

• Stevige constructie
  • Water weerstand
  • App verbinding

Minpunten

• Onduidelijk hoe om hartslagmeter te verbinden

Broekema 19-07-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: Virtufit Elite

Ik wilde graag een stevige en betaalbare roeitrainer. Ik heb voor deze gekozen omdat deze er stevig is en betaalbaar. Daarnaast voelt trainen met water weerstand net even wat echter dan op een veer.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Water weerstand
  • Koppeling met apps
  • Makkelijk op te ruimen door de wieltjes

Minpunten

• Iets te laag maar oplosbaar