Virtufit Row 600i

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Row 600i op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jacob 27-11-2023

Slijtagegevoelig

Geschreven voor: Virtufit Row 600i

Voldoet aan verwachtingen, maar daar blijft het bij. Zachte onderdelen, zoals handvat en rubberen pootjes verslijten supersnel. Hoog batterijverbruik (geen accu + dynamo op de mechanica)

Pluspunten

• geruisarm
  • goed regelbare weerstand

Minpunten

• slijtage handvat
  • slijtage pootjes
  • hoog batterijverbruik

Zoë S 25-08-2019

Een perfecte roeitrainer voor thuis, voor een goede prijs

Geschreven voor: Virtufit Row 600i

Ik heb de VirtuFit Row 600i nu 1 week en ik ben ontzettend blij met mijn keuze! Ik zocht al een tijdje een goede roeitrainer voor thuis en omdat ik niet al te veel ruimte heb, wilde ik er een die ik gemakkelijk weg kon zetten. Na kleine zoektocht kwam ik bij deze roeitrainer terecht.

Eerst was ik bang dat de roeitrainer niet zo stevig zou zijn omdat hij inklapbaar is, maar dit was gelukkig niet het geval. Ik kan er echt flink op trainen zonder dat hij wiebelt. Ook zijn er genoeg trainingsniveaus en door de tablethouder kan ik ondertussen lekker mijn Netflix series bekijken. Voor je het weet, ben je al een half uur aan het trainen.

Conclusie: een perfecte roeitrainer voor thuis, tegen een goede prijs!

Pluspunten

• Stevig
  • Inklapbaar