Blaupunkt Bluebot XBOOST - Reviews

Geluidsniveau
59 dB
Type/soort
robot stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Blaupunkt Bluebot XBOOST op Kieskeurig.nl.

7,4

EvaS88 25-11-2019

Picobello Blaupunkt stofzuiger & dweil robot

Geschreven voor: Blaupunkt Bluebot XBOOST

Picobello kuist goed, is stil en handig in gebruik. De blaupunkt bluebot xboost robotstofzuiger is een welkome versterking in ons drukke gezin. Voor mij ook van belang; naast stofzuigen is er de optie om nat te dweilen. App werkt goed en tijd instellen is fijn. Al zet ik de robot ook regelmatig handmatig aan. Goede-prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Picobello kuist goed
  • Stil en handig in gebruik
  • Nat dweilen

Raymond 20-02-2021

Werkt alleen in een lege kamer

Geschreven voor: Blaupunkt Bluebot XBOOST

Zeer teleurstellend, ik raad af om deze stofzuiger te kopen. Blijft iedere keer hangen op het 0,3cm lage kleed. Heel irritant. Alle programma's in bijvoorbeeld s nachts te starten, zijn overbodig aangezien hij altijd ergens vast loopt. Zoek nog even verder, is mijn advies!

Minpunten

• Loopt vast op laag kleed
  • Duur
  • Prijs kwaliteit
  • Zeer lastig op wifi te koppelen

Arie Audier 29-01-2021

Stofzuiger goed maar app waardeloos

Geschreven voor: Blaupunkt Bluebot XBOOST

De stofzuiger doet zijn werk gewoon goed maar om het werkend te krijgen via de app is een regelrecht drama. In de app kun je zien wat hij heeft gedaan en kun je dingen instellen. Stofzuiger werkt alleen op 2.4 GHz en om daarmee verbinding te krijgen. 2e keer duurde hetgeen dag, zeker 20 pogingen en heb nu mijn wifi netwerk vernieuwd maar krijg nu helemaal geen verbinding meer met dat ding.

Dus als je voor de smart functionaliteit gaat is dit een regelrechte afrader, als je voor een stofzuiger alleen gaat is hij prima maar krijgt van mij maar een 6

Martien Seghers 20-01-2021

super clean

Geschreven voor: Blaupunkt Bluebot XBOOST

Mijn huis in steeds erg schoon, met name onder de bank en bed was voor mij nogal lastig. Ik zie nu hoeveel stof er elke dag valt. 1x per week dweilen als ik er zelf bij ben. Goed programmeerbaar. Wel alle snoeren van de vloer moeten halen.

Pluspunten

• goed programmeerbaar
  • kan vrijwel overal onder
  • dweilt goed

Raymond 15-12-2020

Te beknopte handleiding, stopt snel, werkt half

Geschreven voor: Blaupunkt Bluebot XBOOST

Na een zeer lastige installatie op Wifi, eindelijk in gebruik genomen.
Nu 8 weken in gebruik en ik ben zeer ontevreden. Blijft haken aan mijn kleed (0,5cm hoog), negeert het magnetisch band, waardoor ik hem boven niet gebruik en beneden alles zo aan moet passen, dat ik net zo goed zelf kan stofzuigen. In een lege ruimte doet hij het misschien prima. In een normaal huis zeker niet.
Dweilen nooit gedaan, aangezien de rest ook niet goed werkt. Te veel moeite. Balen, hoop geld armer en nog steeds zelf aan het stofzuigen...

Minpunten

• Veel beloven, niets kunnen
  • Alleen te gebruiken in een lege ruimte
  • Handleiding erg sumier
  • Koppeling met Wifi bijna onmogelijk

Arjan 27-08-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Blaupunkt Bluebot XBOOST

Doet wat hij moet doet. Stofzuigen werkt prima!
Dweilen op harde vloer ook, op houten vloer minder
Bediening via de app is ideaal..

Sandra 09-01-2020

Prima aankoop

Geschreven voor: Blaupunkt Bluebot XBOOST

Nog nooit eerder een robotstofzuiger gehad maar ben erg verrast. Hij doet zijn werk prima en grondig. Komt soms niet over het kleed heen maar zoekt dan zelf een andere weg. Ook de haren van onze hond pakt ie goed op. Soms loopt ie vast en schakelt ie uit. Het is jammer dat bij het aanzetten hij dan weer opnieuw begint terwijl een heel stuk dan al is gedaan. De app is leuk en makkelijk te gebruiken en je kan dan precies zijn waar ie is geweest. Dweilen heb ik nog niet uitgeprobeerd omdat we een kleed in de kamer hebben en dat lijkt me dan niet handig.

Pluspunten

• Grondige reiniging incl. hoeken
  • Goede app met kaart

Kees 25-11-2019

Blij mee! Geeft “Boost” aan ons huis :) !

Geschreven voor: Blaupunkt Bluebot XBOOST

Boost is makkelijk in gebruik en stofzuigt stukken beter dan ik! Komt goed onder onze bank. Onze hond stoort zich er niet aan en ikzelf ondervindt ook geen last van het geluid. Bediening met mijn telefoon werkt ook perfect, schemaatje ingesteld en dagelijks gaat hij aan de slag met het vervelende stofzuigwerk. Dweilen? Dat doet Boost 1 x per week. Via een kaartje in de App kun je hem “live” volgen. Eén puntje wat een keer niet helemaal goed verliep..was dat Boost stoeide met een mat die niet helemaal vlak lag. Het is een nuttige aanvulling in ons huishouden. Boost mag blijven. Blij mee.

Pluspunten

• Werkt perfect op onze harde vloer
  • Handige App, verbinden gaat snel
  • Stofbak te vervangen voor dweil reservoir
  • Te gebruiken met Google assistent
  • Tijdschema in te stellen met App