De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony STR-DH190 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

George 07-06-2020

Betrouwbaar

Geschreven voor: Sony STR-DH190

Ter aanvulling; Bij deze wil ik nog even vermelden dat ik de bluetooth functie vanaf mijn iPhone gebruikt met Play Muziek en nu dus al mijn geliefde geüploade muziek in shuffle kan afspelen en dat is heerlijk om zo zorgeloos je muziek zo mooi te kunnen beluisteren.

Pluspunten

• Bluetooth functie
  • Phone aansluiting
  • Extra portable aansluiting aan de voorzijde

Minpunten

• Coax aansluiting

George 04-02-2020

Prima receiver

Geschreven voor: Sony STR-DH190

Mijn eerdere receiver was de Sony STR-DH100 waar ik nog steeds erg tevreden mee bent, maar deze spant de kroon omdat ie veel makkelijke is af te stellen. Alles is erg simpel en ook het opnieuw benoemen van aangesloten apparaten. Wel schrok ik erg dat er geen Coax kabel aansluiting aanwezig was. Nadat ik het bijgeleverde dunne antenne draadje er had in gedaan, viel het mij bijzonder mee dat het FM geluid toch heel goed door kwam. Kortom: ik ben erg tevreden dit product voor zo'n laag prijsje te hebben kunnen kopen. Nu ik 2 receivers heb en er maar 1 gebruikt, heb ik er mooi een in voorraad voor als er 1 stuk gaat.
De nieuwst receivers zijn veelal een soort Home systemen met te veel mogelijkheden voor "normaal" huiselijk gebruik.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Prima geluid
  • 2 voor en 2 achter luidsprekers
  • Makkelijk in te stellen
  • Geeft een solide indruk

Minpunten

• Geen Coax kabelaansluiting