Denon AVCX3800HBKE2 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Denon AVCX3800HBKE2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Toine 17-08-2023

uitstekende Denon receiver

Geschreven voor: Denon AVCX3800HBKE2

Sinds kort in het bezit van deze receiver. Zeer tevreden met mijn nieuwste generatie Denon receiver. Had even isseu met de airplay. Kon wel streamen met spotify maar niet met apple music. Herstel van de netwerkinstelling verhielp dit probleem. Streamen is heel goed door airplay2. Als ik een minpuntje miet geven, is het de afstandbediening. Je krijgt het gevoel dat ze op het einde van het productieproces dachten, verrek we hebben ook een AB nodig. Het is een goedkoop plastic blokje. Geluid instellen gaat weer gemakkelijk met audessy. Het is ook mogelijk een update te kopen voor dirac live. Hiervoor moet je wel een beoefend gebruiker voor zijn. De denon beschikt over alle bekende geluid instellingen. Denon heeft in maart 2023 een update uitgebracht voor deze receiver. De app van Denin is eenvoudig en zou wel een nieuwe moderne look mogen krijgen. Zoals AVC al aangeeft heeft deze receiver geen ingebouwde radio tuner (DAB of FM). Persoonlijk mis ik het niet omdat je via HEOS internet radio kunt luisteren. Het grote LCD geeft voldoende info en is zichtbaar van grotere afstand in tegenstelling tot de Marantz modellen.

Pluspunten

• Groot LCD scherm
  • Verfijnde, warme klank
  • kalibratiesoftware
  • Voelt robuust aan

Minpunten

• Afstandsbediening