De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon AVC-S660H op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gert 26-04-2023

Bevalt zeer goed, een echte aanrader.

Geschreven voor: Denon AVC-S660H

Gekocht ter vervanging van mijn defecte Harman Kardon. Meende altijd dat mijn Harman Kardon een uitstekende receiver was, maar deze Denon heeft gewoon een veel beter weergave. Wat een geweldig geluid. Vooral het HEOS systeem is geweldig. Het is iedere dag genieten van de weergave van het geluid. Zelfs mijn oude Duson front boxen komen fantastisch uit.

Pluspunten

• Geluid weergave
  • Veelzijdige afstand bediening

Henk 29-12-2022

Goede receiver.

Geschreven voor: Denon AVC-S660H

Goede receiver voor een mooie prijs. Aansluiten en instellen gaat makkelijk met het instellingsprogamma via je TV. Met de meegeleverde microfoon meet de receiver de akoestiek van je kamer voor het beste geluid. Door hem via WiFi aan het internet te koppelen kan je naar heel veel internetzenders luisteren of verbinden met Spotify. Via de handige Heos app is het makkelijk om je favoriete zenders vast te leggen. Ook is de receiver te bedienen met de Denon AVR app maar met de bijgeleverde afstandsbediening kan dat natuurlijk ook. Je kunt met de Denon app de ingangen een andere naam geven. Het belangrijkste is natuurlijk hoe klinkt hij , nou daar is niks mis mee, een helder en krachtig geluid met voldoende laag ook als je kleine speakers hebt.

Pluspunten

• Mooi geluid.
  • Handige bediening.

JWHM 09-09-2022

Goede receiver, doet wat ik ervan verwacht.

Geschreven voor: Denon AVC-S660H

Hele goede receiver voor een schappelijke prijs, deze doet alles wat ik van een receiver verwacht.
Denon is mijn favoriete audiomerk, het levert goede kwaliteit en optimaal luisterplezier. Er zitten veel mogelijkheden op. Is niet echt eenvoudig te installeren maar je kunt gebruik maken van de installatiewizzard wat het vergemakkelijkt. Tot nu toe zeer tevreden.

Pluspunten

• Kraakhelder geluid
  • wifi en bluetooth is erg handig voor streaming

Minpunten

• niet eenvoudig te installeren