Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Marantz NR1200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rik Sonneveld 09-04-2020

Prettig winkelen bij HiFi Clubben

Geschreven voor: Marantz NR1200

Bij een zaak in is dorp verteld wat ik wilde en wat ik heb. De wens om een versterker met radio (liefst dab+ / internetradio) weer te hebben was groot. Ik had aangegeven wat ik al heb staan en volgens de winkelier was het mogelijk om een versterker aan te sluiten op mijn B&W Panorama 2 soundbar. Een eerdere poging was al mislukt... de man van HiFi-Clubben zei echter dat dit niet mogelijk is omdat de soundbar al een goeie ingebouwde versterker heeft. Mijn vraag welk alternatief er was, gaf een totaal ander verhaal, maar inmiddels heb ik de NA1200 besteld met een optical cable erbij...
Goed even met deze man gesproken te hebben. Anders had ik wederom een apparaat gehad dat ik nooit aan de praat gekregen zou hebben.

Egbert 02-10-2019

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Marantz NR1200

Een fijn apparaat let wel, WEL internet radio en de mogelijkheid tot streamen.
Makkelijk te bedienen, ik heb hem in combinatie met de Elipson planeet M speakers en de bij behorende subwoofer.