Jumbo Puzzle Mates Portapuzzle Standard 1500 stukjes

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Jumbo Puzzle Mates Portapuzzle Standard 1500 stukjes op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

n********@h********** 31-07-2021

Teleurgesteld in dure puzzelkoffer.

Ik heb er dus één voor 1000 stukjes maar is een B-keuze volgens mij,bobbels op alle platen. Speelt niet lekker. Gekocht bij Bol.com.

TonHo 14-08-2017

Handig maar voldoet niet helemaal aan de verwachtingen

Ik heb de portapuzzul gebruikt tijdens een vakantie. Met een trucje met een plaatje hout heb ik in totaal 4 puzzels afgemaakt en in de map verzameld. Heel handig in het gebruik en door de uitklapbare zijkanten kan je ook met een klein tafeltje af als je er bijvoorbeeld een stoelleuning onder kan zetten. Hij past ruim in de kofferbak van de auto en daar neemt hij natuurlijk bijna geen ruimte in.

Echter heb ik wel gemerkt, dat als je de Portapuzzel rechtop neerzet, de stukjes wel degelijk naar beneden schuiven en soms ook onder de puzzel in maak gaan zitten, Ik probeer dat dan maar te voorkomen, maar ik vind de map toch handig genoeg en ik ben blij met de aankoop.

Ik heb ook last van een bult in het midden, dat vind ik wel een ontwerpfout, want op het eerste gezicht gaat de bult niet weg na verloop van tijd,

Aanrader als je plat opbergen geen probleem vind (of het schuiven van de stukjes)

Pluspunten

• Puzzels goed en veilig op te bergen
  • Handig als je tijdens vakantie af en toe verplaats

Minpunten

• Schuiven bij recht op plaatsen
  • bult in midden van puzzelvlak

nightmare2006 18-04-2015

puzzelstukjes verschuiven alsnog bij recht op zetten en zit hinderlijke bobbel in de stof van de map waar je puzzel op maakt.
nightmare2006 06-08-2015

na geklaagd te hebben zou ik nieuwe opgestuurd krijgen, nu drie maanden later nog steeds niks

binkie1960 12-12-2011

echt een aanraden voor echte puzzelaars.
alleen staand vervoeren,
dan willen ze nog weleens van de plaats afschuiven

binkie 1960 24-08-2011

een goede map,
de stukjes blijven mooi op hun plaats,
je kan hem liggend en staandend vervoeren
en wat er niet bij staat, is dat er nog 2 losse
vellen bij zitten, die je ook kan gebruiken,
en bij bol.com is hij nog goedkoper