De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon DP 29 F op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Joost Treebusch 15-05-2019

Mooie automatische draaitafel.

Geschreven voor: Denon DP 29 F

Mijn tweede Denon is weer een zeer fraaie en eenvoudig werkende platenspeler. Met een ingebouwde equilizer geschikt voor aansluiting op phono als op aux.

Pluspunten

• Makkelijke installatie

Minpunten

• geen

Robbie uit Breda 27-12-2018

Goed geluid

Geschreven voor: Denon DP 29 F

Zocht een eenvoudige volledige automatische platenspeler voor een leuke prijs.
Deze draaitafel voldoet aan alle verwachtingen. Sluit hem aan op home cinemaset. Perfect geluid. Top apparaat!

Pluspunten

• Vol automaat
  • Voorversterker, dus direct op homecinema...

Ron 26-11-2016

Prima platenspeler

Geschreven voor: Denon DP 29 F

Platenspeler is makkelijk gebruiksklaar te maken. Geluid is prima, heb een Cambridge versterker. Voorversterker is ingebouwd dus aansluiting kan rechtstreeks op je versterker als je geen phono-input hebt. Prijs/kwaliteitverhouding is boven verwachting!

JoFr 17-04-2016

Rechtstreeks op speakers dankzij fijne voorversterker

Geschreven voor: Denon DP 29 F

Heb deze eenvoudige maar goede draaitafel gekocht vanwege zijn ingebouwde voorversterker. Kan hierdoor standalone gebruikt worden: ik heb er actieve speakers op aangesloten (Bose companion 2; met tulp-to-minijack) die ook aangesloten zijn op mijn computer. Veel beter dan de standalone leuke plastic draagbare spelers met ingebouwde speakertjes. Goed geluid, en de platen worden door de goede naald van de Denon niet beschadigd.

chicoboy 03-07-2006
Geschreven voor: Denon DP 29 F

perfect apparaat voor de prijs, doet wat ie doen moet. aanrader!