Tefal XL Force wokpan 28 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal XL Force wokpan 28 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

davesterrrr 23-07-2021

Geweldige pan om mee te wokken!

Geschreven voor: Tefal XL Force wokpan 28 cm

Eindelijk een stevige maar niet zware wok pan! Het licht gewicht maakt het gebruik erg makkelijk. Ook het wassen van de pan is hierdoor een stuk makkelijker. De grip ligt goed in de handen. De pan wordt snel en egaal heet. De Thermo Signal laat de ideale baktemperatuur zien wat ik persoonlijk erg handig vindt. Dat maat deze wok pan perfect voor het bakken. De anti aanbak laag werkt ook uitstekend!

Ook wat ik erg fijn vind is dat de pan erg diep is. Hierdoor valt er minder snel voedsel uit de pan. Ik gebruik de pan dagelijks en ben er heel tevreden mee!

Pluspunten

• Erg diep
  • Licht gewicht
  • Wordt snel heet

Yolspi 19-07-2021
  • Product gekregen

Perfecte Wokpan

Geschreven voor: Tefal XL Force wokpan 28 cm

Lichtgewicht perfecte wokpan met een stevige grip welke niet warm wordt.
Aanvulling op al mijn pannen van Tefal.
Door (Thermo Signal) duidelijk aantoonbaar wanneer je zonder olie of boter lekker snel kan wokken. Anti-aanbaklaag is stevig, glad en erg makkelijk te reinigen. Verder een mooi design voor een goede prijs.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Lichtgewicht
  • Thermo Signal
  • Makkelijk te reinigen

corina1984 19-07-2021

super fijne pan

Geschreven voor: Tefal XL Force wokpan 28 cm

ik heb deze pan nu enkele weken in gebruik .
wat een fijne pan hij verdeeld de warmte goed en is dan ook snel opgewarmd waardoor het vlees snel dicht schroeit en zijn sappen behoud.
door de goede antiaanbaklaag kan je bakken zonder olie of boter

ik ben dik tevreden over deze pan

Pluspunten

• goede warmte verdeling
  • moog design

Patriesindy 15-07-2021

Niet mokken lekker wokken

Geschreven voor: Tefal XL Force wokpan 28 cm

Super fijne wokpan...ik blijf maar wokken.
Ligt super fijn in de hand en een lekker lichte wokpan.
Je ziet precies wanneer je kan gaan wokken als ide rode stip veranderd.
Een aanrader

Pluspunten

• Antiaanbaklaag
  • Licht in gebruik

TheEeltink 14-07-2021

Topwok

Geschreven voor: Tefal XL Force wokpan 28 cm

Wat een fijne goede wokpan.
Licht in gewicht, dus snel te gebruiken. Helaas door het lichte gewicht verschuift hij wel snel op het vuur. Dat is een aandachtspuntje, zeker omdat het handvat zou kunnen smelten . De pan is razendsnel heet, dat werkt erg prettig. Aanbakken doet de wok zeker niet, schoonmaken van de wok is dan ook razendsnel gebeurd.
Jammer is wel dat de pan al na 2 keer gebruik een kras in de anti aanbak laag had. En ik gebruik geen metaal in de pan.
Ook de thermospot is erg fijn in gebruik
Over all dus een fijne pan die ik graag gebruik met een paar kleine minpunten.
Ik zou hem zeker aanraden.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Snel heet

Minpunten

• Krasgevoelig

y**********@k********* 13-07-2021

Super wokpan

Geschreven voor: Tefal XL Force wokpan 28 cm

Ik heb de xl force wokpan uitvoerig getest en ik moet zeggen dit is echt een hele goede wokpan hij kan de hitte goed aan die nodig is om snel te wokken .
Het is zo fijn dat de rode punt je aangeeft dat de pan heet genoeg is .de pan is ook heel makkelijk schoon te maken omdat niets blijft kleven in de pan het is echt met recht een wokpan 2.0 ik ben er super blij mee

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Mooie vormgeving
  • Makkelijk schoon te maken

b**********@h********** 13-07-2021

Fijne grote hapjespan

Geschreven voor: Tefal XL Force wokpan 28 cm

De Tefal XL Force hapjespan is een fijne, grote hapjespan die gemakkelijk in gebruik is en goed schoon te houden. De coating van de pan is zonder lood en calcium, een groot pluspunt!
Wat deze pan ideaal maakt in gebruik is de thermo signal. Je ziet zo snel wanneer de pan de juiste temperatuur heeft om te gaan bakken. Het ergonomische handvat wordt niet warm en maakt het gebruik van de pan nog fijner. Als laatste ben ik erg tevreden over de coating laag, deze krast niet en dat vind ik erg belangrijk.

Pluspunten

• Diepe pan, kan veel in
  • Ergonomisch handvat
  • Thermo spot maakt deze pan makkelijk in gebruik

Ingrid 11-07-2021
  • Product gekregen

Top pan

Geschreven voor: Tefal XL Force wokpan 28 cm

Deze pan is stabiel en stevig. Mijn vorige pan gleed soms van mijn gasfornuis. Deze pan blijft goed staan en er kan veel in, wat handig is met een gezin met vier kinderen.
Het is ook fijn dat het niet aanbakt en het is makkelijk schoon te maken. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Stevige pan
  • Groot en veel inhoud
  • Handvat wordt niet echt warm
  • Goed schoon te maken
  • Anti aanbaklaag is fijn!

v*****@h********** 11-07-2021

Enorm fijne pan!

Geschreven voor: Tefal XL Force wokpan 28 cm

De pannen van Tefal zijn altijd erg fijn maar deze is ook weer een goede aanvulling voor het hele gezin. De pan heeft een goede greep en de anti aanbak-laag werkt zo goed dat ik bijna geen boter of olie hoef te gebruiken, ideaal! En daarna is de pan heel snel schoon, houd ik weer tijd over voor andere dingen. Ik was en blijf fan van Tefal en ben enorm blij met deze aanwinst!

Pluspunten

• anti aanbak-laag
  • weinig olie nodig
  • Goede grip

Alfajer 06-07-2021

Degelijke, goede wokpan

Geschreven voor: Tefal XL Force wokpan 28 cm

Deze wokpan is wat aan de zware kant, maar dat weerhoudt het niet om een goede pan te zijn.
Pan heeft een goede inhoud, handvat wordt ook niet heet. Ligt goed in de hand en door de thermospot weet je precies wanneer de pan op temperatuur is.

Pluspunten

• Thermospot
  • Handelbaar
  • Ruim

Minpunten

• Gewicht