Tefal H85246 Nordica soeppan - 5 L - inductie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal H85246 Nordica soeppan - 5 L - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Romana88888 19-05-2021

Fijne handige pan

Fijne pan van goed materiaal. De afgietdeksel is erg handig, het scheelt tijd en het scheelt een vergiet vies maken. Ook makkelijk schoon te maken.

Joppa 17-05-2021

Ideale pan

Voor ons geen andere pan meer. Wat een fijne ruime en mooie pan is dit. Makkelijk in het gebruik en makkelijk op te bergen. Ideaal met het platte glazen deksel! Het droogt ook makkelijker af.

Pluspunten

• Glazen deksel
  • Plat deksel
  • Vormgeving

M@rcel 06-05-2021

Mooie en gebruiksvriendelijke pan

Ik vind dit een prima pan, een mooi model. Niet te zwaar en goede handgrepen. Ik gebruik deze pan op gas en de handvatten worden niet heet en dat is echt fijn!
De maattabellen aan de binnenkant zijn echt handig, net zoals de schenktuitjes aan beide kanten van de pan. De glazen deksel is voorzien van gietroosters, wat het afgieten heel erg makkelijk maakt. Deze zijn ook nog eens zo geconstrueerd dat ze tijdens het afgieten niet makkelijk ervan afvallen. En geen gedoe meer met een vergiet.

Hiernaast zien deze pannen er mooi en strak uit en hebben een heel goed prijs.

Gewoon een aanrader!

Pluspunten

• Handgrepen
  • Schenktuitjes

Zoekersten03 05-05-2021

Fijne kookpan

Door de dubbele handvaten is de pan erg fijn in gebruik je kan door dit systeem gemakkelijk het water afgieten. Ook is de doorzichtige deksel een pluspunt je kan hierdoor gemakkelijk zien of b.v. je water al kookt. De maataanduiding in de pan is ook erg gemakkelijk. De pan word ook snel de gewenste temperatuur. De pan is groot genoeg voor b.v. een pasta voor het gehele gezin. Oftwel een top pan voor in de keuken.

Pluspunten

• Gemakkelijk afgieten
  • Glazen deksel

Anja Gustke 04-05-2021

Topper

Het eerste wat opvalt is dat de pan best zwaar is.
Bij het afgieten waarbij je dus aan beide zijkanten een zeef heb zitten en een afgietstukje in de pan wat ervoor zorgt dat je je niet verbrandt maar ook dat je goed kan afgieten. het gewicht is het enige wat zwaar kan zijn als je lichte pannen gewend bent. Maar dat is ook het enige minpunt.De prijs is ook zeker goed en niet te duur als je ziet wat voor kwaliteit je ervoor terug krijgt. De pan heeft aan de binnenkant maatvoering zodat je ziet hoeveel liter je erin kan stoppen dus dat is makkelijk.
De pan hebben een strak design en warmt snel op. Door het glas wat in de deksel zit kun je mooi alles in de gaten houden zonder warmte te verliezen. Tefal heeft goed nagedacht over duurzaamheid,
Helaas kun je de deksel niet op de pan zelf kwijt. Dus houd je een nat aanrecht.
Hoort bij de pannenset en steelpan.
Uitstekend product.

Anja Gustke 04-05-2021

Topper

Het eerste wat opvalt is dat de pan best zwaar is.
Hoort bij de pannenset en steelpan.
Uitstekend product.

RZoet 04-05-2021

Super fijne pan!

Wat een super pan is dit. Ziet er onwijs mooi uit en is handig te gebruiken op een gaswarmtebronnen. De gaatjes in de pan zijn ideaal, op deze manier kan je super makkelijk alles afgieten. Het is fijn dat er een glazen deksel op zit, hierdoor kan je goed in de gaten houden wat er in de pan gebeurt. Het is prettig dat de deksels plat zijn hierdoor kan je de pannen makkelijk opbergen en opstapelen in de kast. Er staan handige maten in de pan vermeld zodat je goed de juiste hoeveelheid kunt gebruiken.

Pluspunten

• Fijne afgiet gaatjes
  • Mooi disgne

Justley 02-05-2021

Mooie pan

Ik vind het hele mooie design pannen. In de gebruiksaanwijzing stond op twee plekken een zin in een vreemde taal. Het is voor mij niet duidelijk of je alleen de binnenkant moet invetten bij de eerste gebruik of ook de buitenkant. Ik heb de pannen eerst schoongemaakt en daarna de pannen ingevet. Na het invetten van de pannen was het keukenpapier helemaal zwart. Het staal vind ik erg mooi en van zeer goede kwaliteit.
Ik vind aan één kant afgieten al genoeg. Voor mij hoeft het niet aan beide kanten te zitten. Want de opening vind ik best groot. Hierdoor verlies je relatief veel warmte bij het koken en duurt het langer voordat het kookt. Hiermee vind ik niet zo duurzaam en niet zo goed voor het milieu.
Ik vind de glazen deksel heel handig omdat ik kan zien wanneer het kookt. Vroeger had ik een stalen deksel en moest ik elke keer de deksel optillen om te kijken of het kookt. En elke keer verlies ik warmte maar nu hoeft het niet meer en kan ik het zien.

Pluspunten

• Glazen deksel

Minpunten

• Aan twee kanten gaten waardoor warmte verlied
  • Deksel is niet makkelijk neer te leggen

Liesbeth 02-05-2021

Fijne soeppan met afgiettuit

Een mooie pan om te zien.
Fijn is dat je de inhoudsmaat af kunt lezen in de pan. Een glazen deksel met handvaten aan de zijkant, fijn dat ze niet heet worden!
Ideaal om af te gieten met het randje en de gaatjes!
Minder makkelijk is de deksel in de vaatwasser en ook een soeplepel blijft er minder fijn in staan door het randje van het deksel.

• Makkelijk schenken
  • Maataanduiding
  • Grepen worden niet heet
  • Glazen deksel

Minpunten

• De deksel past lastig in de vaatwasser
  • Een soeplepel blijft lastig staan

Gouda2014 02-05-2021

Mooie en handige pan

De pan is snel warm en bruikbaar voor allerlei producten. Het afgieten van de producten zoals pasta en rijst werkt als een trein door de vergietgaatjes aan de zijkant. Je kan 2 kanten kiezen, de grote gaatjes voor de pasta of groente bijvoorbeeld of de kleine gaatjes voor de rijst. De pan kookt niet snel over doordat er voldoende luchtgaten zitten aan de zijkant van de deksel. Het is een mooi pannetje met maatindicator in de pan voor handig gebruik. Je kan de deksel zo zetten dat hij blijft staan op een kiertje door de deksel handvaten in de handvaten van de pan te steken.
Schoonmaken gaat makkelijk alleen blijft er in de dekselrand water zitten wat je er niet uitkrijgt. Dit is geen mooi gezicht na verloop van tijd dus een nadeel. De handvaten worden warm tot heet en de deksel als je de pan op een te grote pit van het gasfornuis zet.

Pluspunten

• Grote en kleine afgietgaatjes in de deksel
  • Glazen deksel
  • Maatindicator in de pan
  • Snel warm

Minpunten

• Waterresten in de rand van de deksel
  • Handvaten worden warm/heet op een grote pit (gas)

Esther 01-05-2021

Fijne mooi vormgeven pan

Fijne pan, ideaal in gebruik door de glazen deksel en de maatindicatie in de pan. Mooi vormgegeven door de deksel en handvaten. Makkelijk af te gieten door de openingen en roostertjes erin. 1 minpunt, bij een Bora afzuigsysteem is 2 openingen in een pan niet handig

Pluspunten

• Fraai design
  • Glazen deksel

Minpunten

• 2 openingen

Edwinvanderrol 28-04-2021

Mooie handige pan

De pan is makkelijk in gebruik en lekker groot. Dus ideaal om veel eten in te bereiden. De deksel bevat een vergiet dus makkelijk in gebruik. De pan bergt makkelijk op in de kast door de platte deksel en de handvaten worden niet heet. Ik mocht de pan testen en ik ben er heel blij mee.

Pluspunten

• deksel
  • grootte

Kim 20-04-2021

Top pan

Hele fijne pan. Het afgieten is heel handig door de gaatjes en de platte deksel. De maatvoering aan de wand is ideaal. De handvatten zijn ook van rvs daardoor worden ze wel heet maar kan de pan wel in de oven wat toch wel weer handig is.

Pluspunten

• Afgiet mogelijkheid
  • Grote
  • Maatvoering wand

Minpunten

• Handvatten worden heet