Tamron 10-24mm F/3.5-4.5 Di II VC HLD - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Tamron 10-24mm F/3.5-4.5 Di II VC HLD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

peterheinspictures 24-12-2020

Pro lens voor een amateur prijs

Sinds 2 dagen in het bezit. Gekocht bij Kamera-Express, waar ik al mijn spullen koop. Snelle verzending. Lens nu 2 dagen gebruikt met avond fotografie. Ook in de regen( wel een plastic zakje erom) , de lens is weerbestendig. Hij is compact , mooi design, Licht van gewicht en je kan er gerust de hele dag mee lopen. Ideaal voor architectuur en landschappen en steden fotografie. Zoomt soepel , scherpe foto's , Ik zou deze lens aanraden boven een Canon lens. Ik ben er super blij mee.

Pluspunten

• Scherp
  • Zoomt soepel
  • Stelt goed scherp in het donker
  • Compact en licht

Ozel 04-01-2020

Tamron 10-24mm F/3.5-4.5 Di II VC HLD Nikon Prima Lens.

Zeer goed groothoekobjectief.
De vr is heel goed, je kunt wel tot 0,5 sec redelijk scherpe foto’s maken.

Pluspunten

• Mooie Scherpte
  • Goede bouwkwaliteit
  • Weinig of geen CA

Minpunten

Remco Foto 21-07-2019

Mooie lens

Mooie breedhoek lens voor een mooi beeld, heb er een vakantie mee gefotografeerd in de bergen met genoeg zon is het een top lens.
Goed geholpen in de winkel van foto de vakman in Uden echt vak mensen daar, kom daar altijd terug voor beste advies en producten voor een scherpe prijs.

Pluspunten

• prijs kwaliteit

Minpunten

• weinig licht lastiger fotograferen