Tamron SP AF 70-200mm f / 2.8 Di VC USD G2 - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tamron SP AF 70-200mm f / 2.8 Di VC USD G2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wouter 08-12-2019

Tamron 70-200 f2.8 g2

Dit objectief via kamera-express aangeschaft. Dag erna geleverd. Supertevreden. Zeer scherp, wat een verschil met mijn vorige zoomlens (Sigma 18-250). Maar wat een gewicht, hij is wel zwaarder dan ik verwacht had.

Pluspunten

• Scherp

Minpunten

• Zwaar

MV 08-04-2019

Hele fijne lens

Ik heb deze lens samen met een nieuwe camera gekocht na erg lang met een simpele zoomlens te hebben gefotografeerd. Dit was mijn droomlens voor dieren en portretfotografie. Ik ben er erg blij mee en met de kwaliteit foto's die de lens maakt. De lens is erg lichtsterk en je kunt een hele mooie scherptediepte creëren. De lens is zwaar, maar hier heb ik nog geen problemen mee gehad.

Pluspunten

• Schertediepte
  • Kwaliteit foto's
  • Lichtsterkte

Minpunten

• Gewicht

FGZ 25-01-2019

Alternatieve Canon lens

Deze lens na veel wikken en wegen gekocht, ik was op zoek naar een Canon 70-200 lens maar gezien prijs van f2.8 type toch eerst gekozen voor f4.
Echter na goede voorlichting van verkoper alsnog gekozen voor Tamron f2.8 gezien uitstekende resultaten en prijs verschil met Canon. Prima performance gezien met deze lens bij eerste opnames.

Pluspunten

• scherpte diepte
  • prijs in vergelijk met Canon types

Minpunten

• gewicht

Robert 23-10-2018

Kamera Express TOP Tamron SP AF 70-200mmF/2.8 Di VC USD G2

Lens is prijzig, maar behoort tot een van de beste. Is zwaar totaal met een d5300, klein 3 kg maar fotograferen binnen is 100x beter dan met een standaard lens.

Marco 24-07-2018

Niet duur, wel veel geld

Geschreven voor: Tamron A025E

Al maanden dat ik verschillende tests en rewiews lees en bekijk over deze lens. De hoeveelheid geld is natuurlijk het struikelblok hoewel hij zoveel goedkoper is dan de Canon variant. Uiteindelijk in Turkije deze lens in een fotozaak kunnen kopen voor 1000 euro wat op moment van schrijven 600 euro goedkoper is dan in Nederland.

De lens is echt geweldig. Het is heerlijk om een vast diafragma te hebben op een zoomlens waardoor je niet steeds je instellingen hoeft te wijzigen. Daarnaast is de 2.8 natuurlijk zeer lichtsterk en kunnen zeker icm mijn full frame camera enorme scherpte diepte verschillen worden gemaakt.
De stabilisatie op deze lens is beter dan de stabilisatie op al mijn andere lenzen. Ik heb diverse foto's gemaakt met een sluitertijd van 1 seconde waarbij de foto nog scherp was. En dat terwijl de lens 1,5 kilo weegt.
Met een lichtsterkte van 2.8 en een seconde sluitertijd uit de hand kun je uiteraard in zeer donkere omgevingen nog fantastische foto's maken.

Het is veel geld maar wie echt van fotograferen houdt moet zeker aan een lens als dit denken. Je krijgt ineens veel meer mogelijkheden en je foto's zien er verbluffend goed uit.
Helemaal top!

Pluspunten

• Enorm lichtsterk
  • Waanzinnig goede stabilisatie

Minpunten

• Veel geld
  • Veel gewicht samen (lens, camera, evt flitser)