Fujifilm FUJINON XF23mm F2.0 R WR - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm FUJINON XF23mm F2.0 R WR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Harrxyz 04-01-2017

Weather Resistant

Om ook bij regenachtig weer op straat te kunnen fotograferen was ik opzoek naar een groothoek objectief dat spatwater dicht is. Daarnaast is dit objectief significant kleiner dan zijn grotere broer, 23mm f1.4 Voor straatfotografie is dit een grote plus.
Ook in autofocus snelheid onderscheid dit objectief zich positief.
Ik hoop dat Fuji in de toekomst ook de 18mm in WR variant uitbrengt.

Pluspunten

• Weather Resistant
  • Klein
  • Snelle autofocus

Suzanne 07-12-2016

Klein objectief met grootse prestatie!

Na alle positieve berichten waaronder op YouTube besloten om dit objectief aan te schaffen. De doorslag was het compacte formaat en de toepasbaarheid van een 23mm objectief. Hierdoor is het een mooie aanvulling op mijn grotere/zwaardere zoomobjectieven. Het objectief is weather resistant en kan dus tegen een spat water en een stoffige omgeving. Door het maximale diafragma van F 2.0 is dit objectief ook te gebruiken onder minder goede lichtomstandigheden.

Pluspunten

• Compact
  • Allround objectief

Minpunten

• Nog niet ontdekt