De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony FE 50mm F1.8 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Rob Privé 17-07-2018

Top lens, prijs qualiteit

Geschreven voor: Sony FE 50mm F1.8

Ben reeds in bezit van de sel35f18 en daar was ik al zeer tevreden over. Echter voor de prijs van de Sel50f18f heb ik hel gekocht. Wat een aanwinst :) 100% tevreden.

Pluspunten

• Lekker licht
  • Prijs qualiteit

Minpunten

• Heb ik niet voor die prijs

GPSP. 28-10-2016

Top product!

Geschreven voor: Sony FE 50mm F1.8

In verhouding met de prijs is dit een zeer goeie keuze! Het materiaal bestaat uit hoog kwaliteit plastic en ook dat is zeker te merken. Geen getik of goedkoop gevoel. Voor video's met geluid is deze lens misschien minder geschikt. Dit i.v.m. het horen van het scherp stellen van de lens. Verder is deze lens een top product en zou ik het zeker aanraden!

Pluspunten

• Prijs
  • Materiaal
  • Gewicht

Minpunten

• Zoom geluid bij video's

W. de Bonth 06-05-2016

Goede 50mm, lichtsterke lens

Geschreven voor: Sony FE 50mm F1.8

Deze nieuwe lens is mooi scherp, lichtsterk. Alleen is de autofocus niet zo snel en maakt de motor licht geluid. Hopelijk wordt de autofocus sneller bij een firmware update. In combinatie met mijn a7ii een lichte full frame combinatie voor perfecte foto's! Kortom: een aanrader!