De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon 9522B005 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

ljprins1 09-06-2015
Geschreven voor: Canon 9522B005

Klein, maar fijn lensje. Superscherp, weegt niet veel en is lekker compact. De autofocus werkt accuraat en is redelijk stil. Zou nog iets sneller kunnen, maar is voor een lens in deze prijsklasse prima. Degelijkheid is net zoals bij de 40mm stm goed.

henkbroersma 22-11-2014
Geschreven voor: Canon 9522B005

Na een middag paddestoelen fotograferen kan ik stellen dat de kleurweergave van deze lens erg goed is. Bij close up veel details.

henkbroersma 22-11-2014
Geschreven voor: Canon 9522B005

Scherpte is prima en vergelijkbaar met de 40mm pancake. Lens voelt degelijk aan. Nadeel is de vignetting bij diafragma 2.8. Het goede nieuws is dat dit bij 4.0 praktisch verdwenen is. Goed te gebruiken voor close up. Veel details zichtbaar. Voor scherpstelling 7 punten gegeven. Manueel scherpstellen is lastiger met een Steppen motor.