Canon EF-S 10-18 f/4.5-5.6 IS STM - Reviews

Objectiefbajonet
Canon EF-S
Filtermaat
67 mm

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

JC Kedde 24-07-2017 Product paar dagen in bezit

tegenvaller

Ik fotografeer al jaren met Canon. Heb de 400d gehad, nu de 100d, als lenzen de 18-135 is stm, de 55-250 is stm, de 40mm F2.8. Sinds deze week deze 10-18mm 4.5/5.6 aangeschaft. 228 euro voor een groothoeklens...dat is niet duur...Ik moet helaas zeggen in alle opzichten een tegenvaller. Zelfs bij daglicht en helder weer ontoelaatbaar veel ruis, niet scherp. Om van avondfotografie maar te zwijgen, niet om aan te zien die foto's. Ik weet echt wel hoe het werkt, heb meerdere avondfoto's verkocht via Werkaandemuur e.d. maar dit valt me zwaar tegen. Ik ga morgen terug naar de dealer.

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• ruis
  • onscherpte

S.Brutes 04-09-2016 Product paar weken in bezit

Zeer goed prijs kwaliteit verhouding

Fijn klein lensje. Minder vertekening in vergelijking sigma 10-20mm. Het is een stm lens en voor video is dat fijn. Omdat het groothoek lens merk je weinig van de stabilisator die in de lens zit. Kortom hij is elke euro waard!

Pluspunten

• Minder vertekening
  • Goedkoop
  • Kwaliteit

Minpunten

• Veel plastic

martin 29-07-2016 Product kwartaal in bezit

prima lens voor deze prijs.

heb deze lens nu drie maanden in gebruik en ben er zwaar verslaafd aan geraakt. Uiterst stille en supersnelle scherpstelling. Beeldstabilisatie helpt bij slechte lichtomstandigheden om scherpe foto's te krijgen. Ik ben heel blij met deze lens.

fam.debliek 14-06-2015 Product paar weken in bezit

Zeer goede lens, gekocht omdat deze in diverse vakbladen als zeer goed werd getest.
Goede prijs/kwaliteit verhouding