Vogel's THIN 550 ExtraThin Full-Motion TV Wall Mount - Reviews

Kleuren
zwart
Geschikt voor min.
101,6 inch

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jos 11-09-2017 Product paar weken in bezit

Een goede upgrade van je televisie beleving!

Mooie en stevige muurbeugel.

Handig zonder veel moeite te verdraaien en door middel van zijn dubbele knik systeem blijft de televisie prima op zijn ingestelde plaats hangen.
Televisie inkijkhoek is door middel van een inbussleutel te verstellen. Dit is zeer aangenaam als de televisie wat hoger aan de wand hangt, dit kijkt prettiger in.

Zeer degelijke kwaliteit van goed stevig materiaal gemaakt. Dit moet ook wel als je er een televisie van 70 kilo aan kunt hangen. Door de gebruikte materialen is de beugel wel wat zwaar.

Alle bouten worden mooi afgewerkt met kappen.
Je kabels zijn mooi in het frame weg te werken door middel van kanalen en kapjes die hier op kunnen.

Ophangen is een fluitje van een cent, alle benodigde moeren en bouten zijn meegeleverd.
Teven is er een afteken sjabloon en een waterpas meegeleverd.
Bij het ophangen raad ik wel aan met 2 personen te doen omdat de beugel wat zwaar is.

Ondanks dat de beugel prijzig is ben ik er zeer tevreden mee en is het een echte verbetering voor mijn televisie beleving.

Pluspunten

• Draaibaar
  • Inkijkhoek instelbaar
  • Stevig

Minpunten

• Prijzig

JEVEDE 10-09-2017 Product paar dagen in bezit

stevige muurbeugel

Mooie stevige beugel voor grote tv schermen. TV hangt stabiel aan de beugel en is ti=och goed beweegbaar. Montage van de beugel is wel wat lastig. De beugel is stevig aan de prijs. Maar dan heb je wel wat goeds in huis

Pluspunten

• stevig
  • stabiel

Minpunten

• duur
  • lastige montage, zwaar

harald 09-09-2017 Product paar weken in bezit

super kawilteit

om te beginnen is het een mooi zware beugel daar is niets aan toe te voegen.
de installatie is ook eenvoudig er zit een voorbeeld bij waar je de gaten moet boren en een waterpasje dat is belangrijk.
de beugel is van best wel zwaar materiaal gemaakt maar je kan er wel een zware tv aan hangen.
de kabels zijn ook makkelijk weg te werken in de daar voor bestemde gootjes.
je kan je tv alle kanten op draaien zodat je zelfs vanaf de andere kant van de kamer je programma kan volgen en de weerkaatsing van buiten kan je zelfs vermeiden door de tv iets te draaien dus altijd perfect beeld.

Pluspunten

• soepel draaibaar
  • gebruiksgemak
  • goede gebruiksaanwijzing

Minpunten

• prijs
  • best wel zwaar

Casanova 06-09-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijk te installeren

Beste,
dit product is gekocht, omdat ik overstapte naar een grotere tv. er is voor deze muurbeugel gekozen om zijn mogelijkheden. Zo hangt de muurbeugel mooi strak tegen de muur aan, heeft het een goede draaihoek en is de muurbeugel kantelbaar. De installatie gaat ook erg gemakkelijk aan de hand van een duidelijke handleiding. tevens is er een waterpas inbegrepen, mij erg heeft geholpen om de muurbeugel niet weer scheef te laten hangen. Dus hang uw TV aan de muur met een extra dunne THIN draaibare TV-beugel en u kan vanuit ieder hoek optimaal tv kijken. U draait uw TV gewoon naar u toe. Geen gedoe met kabels en nooit meer last van hinderlijke weerspiegeling. Een nadeel van de muurbeugel is dat hij vrij duur is vergeleken met andere muurbeugels.

Pluspunten

• Solide
  • montage gemak
  • kantelbaar

Minpunten

• prijs

Mario 05-09-2017 Product paar weken in bezit

ideaal voor grote schermem

ik had een beugel maar die ging doorhangen, zag toen de reclame van deze beugel. Was wel aan de dure kant, maar met levenslange garantie durfde ik dit wel aan. Na ontvangst dacht ik dit is nog een hele klus maar achteraf viel het best mee. het ideale aan deze beugel is het kantelgedeelte. dit gaat met in inbussleutel dus in elke stand hangt de tv stevig en ook ideaal vanwege de lichtinval. hij is ook heel fijn in het gebruik draait licht en soepel dat was met mijn andere beugel wel anders die ging vrij zwaar. hij is duur maar zijn geld wel waard. ik raad iedereen met een grote of middelgrote tv waarvan de beugel draaibaar moet zijn deze aan.

Pluspunten

• Draaibaar naar elke kant links of rechts
  • Het kantelgedeelte

Minpunten

• De prijs, maar is het wel waard