Inventum MK350 - Reviews

240 ml
Kleuren
zwart, roestvrijstaal

Jannie van Veldhuizen 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Klein en compact te bedienen zelfs door kleine kinderen

Ik heb de melkopschuimer cadeau gekregen. Had het zelf nooit gekocht. Maar nu ik wil niet meer zonder. Klein en fijn. Weinig geluid. Mooi om te zien. Maar vooral snel in gebruik. Ik ben er echt super tevreden over.

Hans 01-10-2016 Product paar weken in bezit

Complete miskoop, z.s.m. geretourneerd

Zorvuldig handleiding gelezen en instructies opgevolgd. V.w.b. gebruik en reinigen. De eerste keer was het schuim goed. Ieder gebruik erna kwam er eerst een kwak warme melk uit en bleef het marshmallow-achtige schuim kleven. Waardeloos resultaat dus. Teruggebracht en op zoek naar een beter product van een ander merk.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Slecht schuim
  • Onbetrouwbaar product

deepee3359 21-07-2016 Product paar dagen in bezit

Doet wat hij doen moet, maar....

6,5
Al vanaf het eerste gebruik koekt de melk behoorlijk aan de bodem, ook onder het molentje, wat ik zelf behoorlijk lastig vind om schoon te maken. Het min. streepje is echt slecht te zien, maar dat kun je oplossen door eenmaal goed te kijken hoe ver de bak dan gevuld moet worden ten opzichte van het molentje. Mooi om te zien, maar ook wel erg klein.

M.Laan 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

prima apparaatje !

simpeler kan het niet, 1 druk op de knop, even wachten en klaar. Prima melkschuim. En daar het ook veruit de goedkoopste is van de electrische en verwarmende apparaten ben ik dik tevreden hierover. Ik onderschrijf de kritiekpunten uit de reviews vwb de moeilijke leesbaarheid van de maximum vulaanduiding (maatstreepje) en het schoonmaken, maar heb daar de volgende oplossingen voor. Over aanduiding (maatstreepje): gewoon vullen tot het 'greepje' aan de bovenkant van de de garde nog net zichtbaar is of net onder het melkniveau zit , dan gaat het helemaal goed. Schoonmaken: Ik heb een tandenborstel met warmte wat omgebogen, en daarmee ene prima borsteltje waarmee je de rand en bodem eenvoudig schoonmaakt.

guus 06-03-2016 Product paar dagen in bezit

Goed apparaat welke eenvoudig te bedienen is goed eindresultaat. Eenvoudig te reinigen.
Tevens geschikt voor het opwarmen van melk. Veel schik van

Pietert 18-01-2016 Product maand in bezit

Prima melkschuimer die bovendien vrijwel geen geluid maakt. Schrik niet als hij een keer niet werkt. Goed schoonmaken en niet teveel melk of water bij de elektriciteit doet wonderen.

Astrid 26-12-2015 Product maand in bezit

Een goed en functioneel apparaat wat we dagelijks meerdere malen gebruiken.Doet precies wat het moet doen, tegen een redelijke prijs.

Lisemarie 23-11-2015 Product half jaar in bezit

Ik heb deze melkopschuimer een half jaar in bezit. Ik had eerst een Philips Senseo. Daarvan brak het roerstaafje en dat is nogal duur om te vervangen. Ivm de lagere prijs én de goede beoordelingen van deze Inventum ben ik naar deze overgestapt. Hij is heel stil, maakt goed schuim. Minpuntje vind ik dat de kan heet wordt, dus pas op met kleine kinderen. En ook dat het schoonmaken minder makkelijk gaat dan bij mijn vorige apparaat. Je moet steeds het opschuimdingetje eruit halen, en door de vorm van de kan blijft er makkelijk melk zitten op de bodem bij de randen. Dat was bij de Philips veel handiger. Het klopt ook dat de melkopschuimer wel eens overkookt. En dat het streepje erg moeilijk te zien is (ik gok steeds en kijk daarbij naar hoeveel het opschuimertje al bedekt is met melk. Ik aarzel nu welke van de 2 ik cadeau ga geven aan mijn schoonzoon. De kwaliteit van het schuim vind ik nl beter bij deze. Maar gezien het heet worden van de kan en het moeilijker schoonmaken, ben ik nog aan het dubben.

Wijnberg 27-06-2015 Product maand in bezit

Een geweldige opschuiven! Makkelijk, mooi en compact. Het is makkelijk in gebruik en snel klaar! Het is een kleine vorm waardoor het niet veel ruimte op je aanrecht inneemt. Ik vind het makkelijk en handig dat er 2 manier zijn van gebruik. Opwarmen en opschuiven.

schaapveld 25-06-2015 Product kwartaal in bezit

Binnen 3 maanden stuk, warmt niet meer op! Dus dat was van erg korte duur. Ik zou dit apparaat dus nooit meer kopen.

kikilune 22-06-2015 Product half jaar in bezit

Zijn wij dan de enigen die niet zo enthousiast zijn? Het is op zich een prima ding, schenkt handig, werkt snel en zonder veel lawaai, is makkelijk schoon te maken. Maar het streepje dat de maximum hoeveelheid melk aangeeft, is erg onduidelijk. Je moet de kan steeds draaien om 'm goed in het licht te houden en het streepje te zien. En zelfs als we onder het streepje blijven, stroomt de melk geregeld over. Het schuim is prima, maar haalt het niet bij het heerlijk romige schuim van een andere machine, die dan helaas weer heel snel kapot was... Het schuim van deze machine is veel sneller weg dan die van de andere melkopschuimer.

Mw. I.N. ven Tum 19-06-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldige aankoop! Na twee miskopen nu eindelijk een goede melkopschuimer!! Handig in gebruik, perfect dik schuim, mooie vormgeving. Niet duur. Een absolute aanrader.

Willem Koning 14-06-2015 Product paar dagen in bezit

Enkele dagen in mijn bezit, prima melkopschuimer makkelijk schoon te maken.
Mooie vormgeving voor een leuke prijs.

LouisBogers 11-06-2015 Product paar dagen in bezit

Via de web shop van de Mediamarkt gekocht. Was binnen een dag afgeleverd. Prima apparaat wat er degelijk uitziet en dit ook is. Kwaliteit hoeft dus niet duur te zijn. Bedankt Inventum voor uw melkopschuimer

Gert Jan 2002 01-06-2015 Product kwartaal in bezit

Goede degelijke kwaliteit,simpel waardoor er weinig stuk kan gaan!!
Ook kwa service ben ik dik te sprekenOok al over het feit dat je 2 jaar Garantie op je artikel krijgt.Top service

Geppy 14-04-2015 Product paar weken in bezit

erg makkelijk in gebruik, schuimlaag die ook mooi blijft, ziet er strak uit, erg handzaam. Makkelijk schoon te maken.

jacveld 01-04-2015 Product paar dagen in bezit

Het is in alle opzichten een prachtig én nuttig apparaat !!
Het resultaat is uitstekend en zeer gebruikersvriendelijk te behalen.
Het uiterlijk is fraai om te zien en een sieraad in de keuken.

Ans Beerendonk 12-03-2015 Product maand in bezit

Prima schuimlaag. Verder vind ik, hat handig dat de garde en de mixer aan de binnenkant van het dekseltje bevestigd kan worden. Nooit meer zoeken naar het onderdeel. Prima apparaat.

Stefan-91 23-02-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer makkelijk in gebruik door slechts 1 knopje en een handige schenk kan!Gemakkelijk schoon te maken na gebruik.Een ideaal apparaat om prachtig melkschuim te maken. Het apparaat ziet er verder prima uit, maar het is geen geweldig design ding.

Teiwina 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

Deze Inventum creëert een volle stevige schuimkraag voor je cappuccino. En ik gebruik geitenmelk i.v.m. allergie. Kan het iedereen aanraden.