Philips Senseo CA6500 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 448 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo CA6500 op Kieskeurig.nl.

Fred Burger 10-04-2022

Niet alle wijzigingen zijn een verbetering

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Alle nieuwigheden zijn nietaltijd een verbetering.
Oude klopper heeft alleen spiraal. Nieuwe heeft een driehoekige magneet die door een draaidende magneet wordt aangedreven. Maar dat systeem blijft dus heel vaak hangen. Zeker als je suiker als eerste toevoegt. Dan glijdt de magneet niet meer over de bodem.

Pluspunten

• Als die het doet dan wel goed en mooi schuim

Minpunten

• loopt vast. Zeker als er suiker op de bodem ligt

Labtec 25-03-2022

ALS die het doet, doet hij het goed...

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Ik heb voor thuis hetzelfde model melkopschuimer gekocht, als dat wij op de zaak hebben. Omdat deze (al jaren) super werkt, heb ik hem nu ook besteld. Helaas is de upgrade van dit model met een ander klopmechanisme uitgerust (klopper zit niet meer vast aan deksel) en werkt deze niet altijd. Regelmatig draait de klopper niet, moet ik da machine uitzetten, opnieuw starten (soms meerdere keren) en soms helpt het als ik tegelijkertijd op het deksel druk. Maar als hij het dan doet, maakt hij wel goede schuim! Gisteren hierover contact met Philips gehad, wordt vervolgt.

Vriendin 18-03-2022
  • Product gekregen

Barista

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Eerst blij met de opschuimer van Senseo.
Binnen 6 maanden ging de coating op de bodem loslaten.
Heb geprobeerd om Philips klanten cervise te benaderen, op geen!!! enkele manier een klacht kunnen indienen.
Nu na 14 maanden is de coating nagenoeg van de bodem……. Waarschijnlijk via de melk, nu in mijn lichaam terecht gekomen 😡
TELEURGESTELD!!!

Wim 27-01-2022

Hoop dat ie het lang blijft doen

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

6 weken (nagenoeg dagelijks) naar tevredenheid in gebruik. Meestal een stevig schuim (afh.v.melk).
Soms bromt ie stevig.

Pluspunten

• Goede schuim
  • Voldoende capaciteit
  • Voldoende snelheid
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Bromt af en toe flink

cappucino fan 10-01-2022

barista kwaliteit

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

een heerlijke schuimlaag, dat is het resultaat bij deze melkopschuimer!!! ben er erg blij mee. wel gelijk schoonmaken, dan blijft hij het ook goed doen.ik doe het met volle houdbare melk, maar kan ook heel goed met halfvolle melk.(iets minder dik schuim).

Blijveld 08-01-2022

Mooie melkopschuimer

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Mooie melkooschuimer in groene kleur. Hij is heel praktisch in gebruik. Binnen enkele minuten heb je lekkere melkschuim op je koffie.

s**z@h**l.com 08-01-2022

Melkopschuimer

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Het apparaat ziet er mooi uit, lichtgewicht en makkelijk schoon te maken. Ook de schuimlaag en temperatuur is perfect.
Alleen wel retour gestuurd na een aantal keren het apparaat te hebben gebruikt. De ene keer werkte die nl wel goed en de andere keer niet. Het zat hem blijkbaar in het veertje die ik er dan weer goed in moest doen. Luistert heel nauw. Ik heb uiteindelijk een ander merk besteld die dit euvel niet heeft.

Pluspunten

• Dubbelwandig
  • Mooi, licht,makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Veertje precies terugplaatsen, anders geen schuim

Supermuts 24-12-2021

Eerste 2 jaar prima, 12 dagen later defect ;-)

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Werkt goed, lees wel de gebruikshandleiding. Met name als je meerdere keren achter elkaar wil opwarmen. Moet dan eerst wat afkoelen. dat doe ik met koude melk en kost tiental seconden.
Maar een beetje ontluisterend is wel dat het apparaat het net na de garantie periode opgeeft.

A3 Jansen 10-12-2021

Goede schuimlaag op de koffie

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Maakt heerlijk schuim en is makkelijk schoon te maken. Nadeel is wel dat de rotor makkelijk instabiel gaat draaien waardoor het schuimen niet goed gaat. Dus even opletten tijdens het gebruik en het apparaat stabiel houden. Hij kan ook maximaal 2 kopjes maken en daarna moet je lang wachten voor het apparaat is afgekoeld. Meestal is 2 kopjes voldoende.

Jansje F 28-11-2021
  • Product gekregen

Senseo Melk opschuimer

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Prima!! melk opschuimer lekker warm.
HELAAS laat de coating los. Ben teleurgesteld!!
Heb hem Februari 2021 voor mijn verjaardag gekregen.
Geen sporen van krassen te zien. Maak hem met een zachte doek schoon.
Kan ook geen klacht indienen bij Philips….?

Pluspunten

• Goed warm
  • Coating slecht

Zoelen 13-11-2021

Goede melkopschuimer

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Heel goede melkopschuimer. Werkt prima en makkelijk te bedienen. Alleen jammer dat het schrapertje wat erbij geleverd is van iele kwaliteit is.

TanjaVDS 27-10-2021

Dure miskoop

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Wat een teleurstelling. Jazeker, het apparaat schuimt prima je melk op, maar alleen in heel kleine porties. Voor elk kopje moet je opnieuw opschuimen. Dat gaat vervolgens niet vanzelf, omdat het apparaat eerst af moet koelen, het niet gelijk weer inschakelt omdat de thermometer (blijkbaar) nog een te hoge temperatuur waarneemt. Zelfs onder de kraan afspoelen werkt niet altijd direct.
De klopper slaat heel makkelijk vast, waarbij het apparaat heel veel lawaai gaat maken. Omdat de melk dan niet meer rondgaat, brandt het aan aan de bodem.
Spijt dat ik deze gekocht heb.

Baflo 16-08-2021

lekkere capucinno

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Fijne melkopschuimer.Op de camping nu ook een lekkere cappuccino zonder dure cupjes maar met eigen gezette filtermaling.Heerlijke stevige schuimkraag.Nadeel als je niet alle warm gemaakte melk gebruikt is dat je best wel even moet wachten om het apparaat
af te laten koelen om een 2e kopje te kunnen maken.

portofoon 11-08-2021

Een kleine aanmerking

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

De melkopschuimer werkt prima.
Wat ik wel jammer vindt is dat het streepje dat aangeeft hoeveel melk er in moet slecht te lezen is. Bij mijn vorige opschuimer was dit streepje veel beter zichtbaar

f**n@g**l.com 05-08-2021

Philips Senseo CA6500

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Hij maakt erg veel lawaai.
Het streepje voor Max zit binnenin de kan en is dus moeilijk zichtbaar.
Er kan maar weinig melk in amper genoeg voor 2 cappuccino.
Wanneer je hem niet precies tot de Max vult heb je geen schuim.
Wanneer je iets over de Max vult stroomt hij meteen over. Dus je moet precies op de Max vullen. Max is dus eigenlijk ook Minimum.
Prijs kwaliteit valt echt tegen. We hadden eerst een voordelige van het Kruidvat en die doet het beter!

g**a@g**l.com 19-07-2021

Geweldig product

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Uitstekend werkend apparaat. Nu ben ik in staat een heerlijke cappuccino te maken! Ik ben er super blij mee.

Pluspunten

• Opschuimen werkt geweldig
  • Prachtig design
  • Praktisch geluidloos

Goanna 07-07-2021

Schuim goed, maar dat is het dan ook

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Schuim is erg goed. Maar apparaat ontzettend onhandig vast te houden. M.i. alleen geschikt voor grote gezonde mannenhand. Het is zwaar, geen grip op en om schuim eruit te halen moet je hem met 1 hand vasthouden en met schoonmaken idem dito. Ik overweeg al even andere schuimer aan te schaffen, maar prijzig.
Redelijk zwaar en geen handvat

Lady Candy 25-06-2021

Nieuwe model minder goed

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Ik heb meer dan 8 jaar een gehad die super deed maar omdat de binnenkant begonnen af te geven hebben wij een nieuw gekocht … jammer want deze maakt niet een mooi schuim en de deksel(rubber) is niet meer goed dicht

Witvoet 05-06-2021

melkopschuimer met losse voet

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

i.v.m. de stroomvoorziening is een losse voet onmisbaar bij het schoonmaken.
de drukknop (1x voor warm, 3x voor koud) werkt niet voor koud en had beter een schakelaartje kunnen zijn (minder mooi, maar beter dan niet functioneren)

Anoniem 04-06-2021

Super schuim

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Ik vind deze melkopschuimer de beste , geeft het resultaat wat je er van verwacht!
Ik heb verschillende merken gehad , maar deze Senseo melkopschuimer raad ik iedereen aan !