Philips Senseo CA6500 - Reviews

kan
Capaciteit (melkschuim)
120 ml
Antikleeflaag

Beoordeling op basis van 513 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

miek 22-05-2016

Makkelijk schoon en heerlijke schuim

Mooi apparaat voor naast bonenapparaat. Schuim komt er prachtig uit en het apparaat is makkelijk om te spoelen en schoon te maken doordat het veertje aan de deksel vast zit. Betekent wel dat je elke keer de deksel op het apparaat moet doen. Misschien ook wel net zo handig!

Al met al dus een leuk en makkelijk apparaatje waardoor ik nu heerlijke cappuccino kan drinken.

GLF 28-01-2016

Ik heb deze melkopschuimer mogen testen voor een online koffiecampagne.

Apparaat is simpel en strak qua design. Geen toeters en bellen, maar alleen 1 knop aan de voorzijde die rood knippert bij warm opschuimen en blauw knippert bij koud opschuimen.

Het opklopmechanisme zit vast aan de deksel en maakt bij plaatsing op de opschuimer contact via magnetisme. In de opschuimer zit daardoor geen uitstulping voor een garde. Dit maakt het schoonmaken ontzettend makkelijk. Niets van melkresten blijft kleven aan de antiaanbakcoating die aan de binnenkant zit. Simpelweg even onder een lopende kraan houden en met een afwasborstel er doorheen en de opschuimer is schoon.

Plus en minpuntje, de melkopschuimer levert enorm veel lobbig melkschuim, ideaal voor cappuccino's, maar minder geschikt voor latte's.

Jan 26-11-2016

Prima melkopschuimer

Apparaat ziet er mooi uit, neemt weinig ruimte in beslag en past mooi bij ons ook zwarte Senseo koffieapparaat en Philips filterkoffiezetter. Gekocht om onze defecte 3 jaar oude melkschuimer (van ander merk) te vervangen. De Philips Senseo melkopschuimer doet zijn werk goed en voorziet ons van melkschuim met een prima structuur. Wij hebben hem net aangeschaft en hopen er nog lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• Vormgeving
  • makkelijk schoonmaken
  • Goed melkschuim

iwan 13-05-2016

philips melkopschuimer

mooi apparaat, mooie schuimlaag. simpelweg super gebruikersgemak. Duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen. 6 dagen in bezit.

LiefJ 19-02-2016
  • Product maand in bezit

Uitstekend product deze Milk Twister! Mijn man, dochter en ik gebruiken deze nu ongeveer 3 weken. En intensief moet ik zeggen! We zijn koffieliefhebbers, dus we dronken sowieso al redelijk veel kopjes koffie per dag. Thuis konden we echter nooit een mooie melkkraag op onze cappuccino krijgen, en laat dat nu net onze favoriete variant zijn. Sinds we dit product hebben doen we standaard een laagje van het heerlijke schuim op onze tas. Mijn dochter is meer bedreven in alle mogelijkheden testen. Zij maakt er ook koud schuim mee voor op haar ijskoffie, doet er een beetje cacaopoeder op etc. Top!

MIRJAM EGGINK 05-01-2016
  • Product maand in bezit

Fantastisch apparaat in een woord
Makkelijk schoon te houden en super sterk melkschuim
Een echte aanrader!!

Githa 12-12-2015

Mooie vormgeving. Makkelijk in gebruik en schoon te maken. Maakt iets meer geluid dan ik had verwacht. Snoertje had ook wat langer gemogen.

AvdM13 05-05-2015

Voor de verjaardag van mijn lieve vrouw gekocht. Ze is er erg blij mee en gebruikt hem meerdere malen per dag. Geeft 'professioneel schuim', makkelijk schoon te maken, maakt bijna geen geluid en is zeer gebruiksvriendelijk. Een blikvanger in de keuken!

Esther 07-06-2016

Goede melkopschuimer

Een melkopschuimer die doet, wat die moet doen. Je krijgt heerlijke waarmee opgeklopte melk. Ook sojamelk wordt perfect warm en schuimig.
Het schoonmaken is eenvoudig, afspoelen onder de kraan, zacht doekje en klaar.
Ook onze kern vinden het leuk en lekker en drinken de melk met cacaopoeder.

Familie De Vries 21-05-2016

Gemakkelijk in gebruik, heerlijke schuim.

Heerlijke schuim en erg gemakkelijk in gebruik. Enige nadeel dat het melkkannetje er niet uitgehaald kan worden om schoon te maken. Duurzaamheid nog niet te beoordelen.

K Rensen 19-05-2016

Een Geweldig apparaat

Ik kom veel in Italia en drink ook de koffie daar ben een echte liefhebber van de koffie daar het schuim van de opschuimer is geweldig hele maal te vergelijken met de professionele van daar

Cilla 18-05-2016

Fantastisch

Fijn dat ik 's ochtends zo snel klaar ben met het maken van mijn kopje koffie met heerlijke warme melkschuim. Het schoonmaken van de melkschuimer kost zeer weinig tijd en de onderdelen kunnen makkelijk uit elkaar gehaald worden. Ik ben er zeer blij mee!

Marijke 12-05-2016

nog niet super

Het is een leuk apparaat, en handig dat het in 1 handeling opklopt en verwarmd.
Maar het opkloppen / opschuimen vind ik wat tegen vallen, ik had wat meer / luchtiger schuim verwacht.

a 30-04-2016

eindelijk melkschuimer

Zelfs ik eindelijk overstag gegaan voor een melkschuimer:
al 1 x gebruikt en een heerlijke cappuccino als resultaat

Senseo Opschuimer 17-04-2016

Opschuiven Senseo

Deze opschuiven van Philips (Senseo) is een prachtig product, met meerdere instellingsmogelijkheden en een eenvoudige bediening. Je kunt de melk warm of koud opschuiven, en kunt daar het beste "houdbare" melk voor gebruiken (even een weetje), maar verder is het een heel mooi en goed product, waarbij je vooral een goed resultaat krijgt als je de houdbare (liefst volle) melk gaat opschuiven. Top!

KellekeV 28-05-2013

Zo makkelijk in gebruik, en zo handig! De opgeschuimde melk geeft echt een extra dimensie aan je kopje koffie! De koude opgeschuimde melk is echt perfect om toe te voegen aan een milkshake, maakt hem echt zoveel lekkerder! Ik ben fan!

Hillie 16-11-2017

Mooie en simpele melkopschuimer

Geweldig apparaat dat niet veel ruimte inneemt en in gebruik met expresso senseopads en Friese vlag cappucino@lattemelk heb ik heerlijke koffie waar ik veel complimenten over krijg. Kan een dure koffiemachine niet tegen op....

Johanna 02-10-2017

Perfecte opschuimer

Vanuit de consumenten beoordeling op kieskeurig de Philips sensor opschuimer gekocht. Ik hou van koffie met warme melk en ik gebruik het iedere dag dus ik gunde mijzelf het gemak van een elektrische opschuimer. Je moet wel volle melk gebruiken. Halfvolle melk schuimt lang zo mooi niet.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te houden
  • Heerlijk schuim met volle melk
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Duurt iets te lang voor het klaar is
  • Bij 1 pers niet teveel melk gebruiken. 1/2 van max

Marijn 30-08-2017

Philips senseo melkopschuimer

Werkt, flink nadeel vinden wij dat na één keer opschuimen je geen tweede keer kan opschuimen zonder een tijd te wachten. Zal wel met de thermostaat te maken hebben ofzo.

einde 27-08-2017

coating laat los !

ziet er goed uit ...lijkt een duurzame product ..maar
helaas niet meer schoon te houden
coating ..tefal ? laat los
zie afbeelding