Philips CA6500/60 - Reviews

120 ml
Antikleeflaag

Jan 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima melkopschuimer

Apparaat ziet er mooi uit, neemt weinig ruimte in beslag en past mooi bij ons ook zwarte Senseo koffieapparaat en Philips filterkoffiezetter. Gekocht om onze defecte 3 jaar oude melkschuimer (van ander merk) te vervangen. De Philips Senseo melkopschuimer doet zijn werk goed en voorziet ons van melkschuim met een prima structuur. Wij hebben hem net aangeschaft en hopen er nog lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• Vormgeving
  • makkelijk schoonmaken
  • Goed melkschuim

CvdC 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Senseo Melkopschuimer

Werkt prima, staat mooi op het aanrecht.
Snel en gebruiksvriendelijk.
De smaak is goed en het schuim is zoals het bedoeld is.

Andre 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Niet te missen

Mooi past bij Senceo koffieapparaat. Makkelijk schoon te maken en maakt perfecte melkschuim. Warm of koud wat je wilt. Echt aan te raden

miek 22-05-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk schoon en heerlijke schuim

Mooi apparaat voor naast bonenapparaat. Schuim komt er prachtig uit en het apparaat is makkelijk om te spoelen en schoon te maken doordat het veertje aan de deksel vast zit. Betekent wel dat je elke keer de deksel op het apparaat moet doen. Misschien ook wel net zo handig!

Al met al dus een leuk en makkelijk apparaatje waardoor ik nu heerlijke cappuccino kan drinken.

senseo 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

tevreden over aankoop

Het apparaat is makkelijk te gebruiken.
Het heeft een mooie vormgeving.
Het is goed te onderhouden en snel te reinigen.

Familie De Vries 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijk in gebruik, heerlijke schuim.

Heerlijke schuim en erg gemakkelijk in gebruik. Enige nadeel dat het melkkannetje er niet uitgehaald kan worden om schoon te maken. Duurzaamheid nog niet te beoordelen.

Agnes 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima melkopschuimer

Prima, maar zeer kwetsbare binnenkant! Voorzichtig schoonmaken. Melk lekker als je deze direct opgiet.

dirk 19-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat

Tot nu toe gewoon goede ervaringen met het apparaat. Het levert goed schuim en is daarna gemakkelijk schoon te maken.

Cilla 18-05-2016 Product paar weken in bezit

Fantastisch

Fijn dat ik 's ochtends zo snel klaar ben met het maken van mijn kopje koffie met heerlijke warme melkschuim. Het schoonmaken van de melkschuimer kost zeer weinig tijd en de onderdelen kunnen makkelijk uit elkaar gehaald worden. Ik ben er zeer blij mee!

Wil 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

Opschuimer

Hiermee maak je de perfecte cappuccino snel en gemakkelijk ook in onderhoud en reiniging.
Mooie vormgeving

Lilian 16-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goed apparaat

Heerlijk schuim binnen 2 minuten, goed op temperatuur, genoeg voor 2 personen. Makkelijk schoon te maken.

Vos 16-05-2016 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk prima

Nu tien dagen in gebruik. Fijn apparaat, mooi & lekker schuim. Gemakkelijk om te spoelen (als je het meteen doet!). Hoogglans buitenkant wel mooi maar minder praktisch. Over duurzaamheid kan ik nog geen oordeel geven.

Dennis van Elteren 13-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima product met maar 1 nadeeltje (kleintje)

Deze opschuimer werkt perfect en ziet er mooi uit!

Er is maar 1 nadeel: de beker kan niet uit het apparaat genomen worden om schoon te maken. Het apparaat zelf echter kan niet tegen water dus je moet hem heel voorzichtig schoonspoelen of met een spons oid schoon maken. En er geen water overheen morsen tijdens het schoonmaken.

Verder prima apparaat

Ria Haaring 13-05-2016 Product paar dagen in bezit

Melkopschuimer

Dit apparaat werkt erg fijn. Je kunt er goed de melk mee opschuiven. Het apparaat is erg makkelijk in gebruik. Ik zou het derde zeker aanraden.

iwan 13-05-2016 Product paar dagen in bezit

philips melkopschuimer

mooi apparaat, mooie schuimlaag. simpelweg super gebruikersgemak. Duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen. 6 dagen in bezit.

AJF 12-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima melkopschuimer

Na het eerste gebruik meteen razend enthousiast. Maakt heel mooi melkschuim, apparaat is makkelijk te bedienen, en prima schoon te maken. Top!

Marijke 12-05-2016 Product paar weken in bezit

nog niet super

Het is een leuk apparaat, en handig dat het in 1 handeling opklopt en verwarmd.
Maar het opkloppen / opschuimen vind ik wat tegen vallen, ik had wat meer / luchtiger schuim verwacht.

Chrissy 11-05-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige melkopschuimer

Al 3 jaar lang heb ik mogen genieten van de senseoopschuimer. Echter de teflonlaag is beschadigd waardoor ik tot aankoop van een dezelfde apparaat ben gekomen. Het oude gaat in de doos voor het geval er voortijdig onderdeeltjes vervangen moet worden (uiteraard niet van het electrisch gedeelte). Sjappo Philips Senseo, voor weer een duurzaam en goed werkend keukenhulp die heel tevreden koppies geeft bij het uitserveren van de koffie bij mijn bezoek.

S 11-05-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke opschuimer!!

Maakt heerlijk schuim.
Werkt heel fijn en maakt makkelijk schoon.

Marcel 10-05-2016 Product paar dagen in bezit

Leuke en makkelijk in gebruik zijnde melkopschuimer

De melkopschuimer bevalt heel goed. Hij is heel snel en makkelijk schoon te maken. Het apparaat heeft ook een heel mooi design