Beurer MG148 Massagekussen - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beurer MG148 Massagekussen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

E.H. van Middendorp 10-12-2019

Fijn massageapparaat, goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Beurer MG148 Massagekussen

Deze massagegordel is makkelijk in gebruik. Het snoer is aan de korte kant dus een verlengsnoer is wel handig. Het masseert stevig en kan zowel naar links als rechts draaien wat ik zelf fijn vind. Ook lekker is de verwarming doordat er infrarode lampen in het apparaat zitten. In het begin is het even wennen. De massage is vrij stevig en soms heb ik het zelfs als een beetje pijnlijk ervaren, maar al snel merkte ik dat de spanning van mijn rugspieren verminderde en de constante lichte pijn tussen mijn schouderbladen verdween. Hier had ik het apparaat voor aangeschaft, dus dat doel is bereikt.
Klein ontwerpfoutje is wat mij betreft de plaatsing van de knopjes. Deze zitten aan de zijkant van de band waardoor je deze moeilijk kunt bedienen tijdens het gebruik op je rug. Maar dit is beslist niet onoverkomelijk, je stelt hem in en doet hem daarna om.
De Prijs/kwaliteit verhouding is prima!

Pluspunten

• stevige massage
  • links- en rechtsom draaiend
  • goede prijs
  • infrarode lamp in het apparaat

Minpunten

• snoer aan de korte kant

Ger 16-10-2019

Je voelt 'm goed !! Krachtig !!

Geschreven voor: Beurer MG148 Massagekussen

Ja, wat je er zo'n beetje van verwacht, en na een paar keer gebruiken steeds 'fijner qua gevoel als de échte 'massage !!
Vooral de instelling van 'andere draairichting geven is O.K en het verwarming element !!

Pluspunten

• Gewoon thuis gebruiken
  • Goede timer erop voor 15 minuten.

Minpunten

• Paneel bediening beetje uit 't zicht.