LG MJ3965ACS - Reviews

Inhoud
39 liter
Vermogen grill

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,1

PatrickH88 26-02-2017

Uitstekend product!

Een ontzettend goede combi magnetron, veel voorgeprogrammeerde standen die ook echt werken. onlangs voor het eerste even een diepvries pizza gebakken met een vooraf ingesteld programma, pizza was in ongeveer 12 minuten klaar. veel sneller als onze traditionele oven.
De magnetron zelf doet zijn werk ook prima, tot 1100w. Het is makkelijk in gebruik, natuurlijk wel even de gebruiksaanwijzing erbij pakken. maar dat lijkt mij logisch met zo'n uitgebreid product.
Het design vind ik ook erg mooi, wel wat vingerafdruk gevoelig maar gelukkig makkelijk schoon te maken.
De ontdooi stand werkt uitstekend, werkte goed om mijn ingevroren kip te ontdooien.
de inhoud is uitstekend, groter dan onze oude magnetron.
Ik zou dit product zeker aanraden!

Pluspunten

• Goed design
  • Snel in bereiden
  • Makkelijk in gebruik
  • Veel opties
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• vingerafdruk gevoelig

Aafke 25-02-2017

Mooi en veelzijdig apparaat

Na jarenlang een 'gewone' magnetron te hebben gebruikt en een afzonderlijke oven leek het me een goed idee om eens uit te kijken naar een combimagnetron.
Dit exemplaar ziet er mooi uit, maar je moet er wel ruimte voor vrijmaken. Het pakket aan accessoires is royaal, maar dat heb ik allemaal nog niet uitgeprobeerd. De gewone magnetronfuncties, zoals ontdooien en verwarmen doen het natuurlijk prima. Bakken zou handiger zijn met een bakplaat in plaats van de twee meegeleverde roosters die je met aluminiumfolie moet bekleden. Als je die gebruikt let dan wel heel goed op de tijd, want de bovenste laag moet er eerder uit dan de onderste anders verbranden de bovenste koekjes. Dat laatste gebeurde dus de eerste keer bij mij. Taartjes en cake staan nog op het programma, dus ik ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken. De gebruiksaanwijzing vind ik niet overal even duidelijk, maar ik neem aan dat het allemaal snel zal wennen. Al met al een eerste prima indruk, met als kleine aantekening dat ik liever een bakplaat dan twee roosters had gehad. De warmte is dan overal gelijk, waardoor je niet alert hoeft te zijn op verbranden van een deel van je gebak.

Pluspunten

• Royale inhoud
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Twee roosters om op te bakken
  • Neemt veel ruimte in

Ikke123 25-02-2017

Lg topper

Zeer tevreden over het apparaat. Wat een veelzijdigheid, heerlijk stomen maar ook bakken braden en ontdooien in een handomdraai . De stoomaccesoires zijn hier het meest gebruikt. Makkelijk en ook nog eens gezond. Een snelle pizza is ook goed te doen, kort programma maar perfect als hij klaar is. Top apparaat als je snel iets wilt bereiden. Wel even wennen met het instellen maar gelukkig zit er een duidelijk boekje bij. Nog veel uit te testen en te ontdekken maar tot nu toe zeer tevreden.De buitenkant wordt wel warm .in je keuken zeker iets wat gezien mag worden dankzij de mooie vormgeving

Pluspunten

• Snel
  • Veelzijdig
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Warm aan buitenkant

Peter K 02-10-2017

Fraai om te zien

Mooi apparaat met veel mogelijkheden en hoog vermogen. De draaiplaat kan stil blijven staan als het adaptertje op de bodem eruit wordt gehaald.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Hoog vermogen
  • Prachtig om te zien

Minpunten

• Geen bakplaat

Marlou 20-05-2017

Moderne handige magnetron

Het design sprak mij erg aan, zowel als de vele functies. Hij is fijn in gebruik en werkt goed. Vooral opwarmen en ontdooien wordt veel gebruikt. De bak functie is ook prima.

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Vrij prijzig

Antoinette 30-04-2017

Geweldig product

Mooi design apparaat....
Handig schoon te maken
Makkelijk in gebruik
Vele mogelijkheden om snel te koken en bakken
Ben er helemaal blij mee

Pluspunten

• Klasse apparaat
  • Handig in gebruik

Gezin van 3 22-04-2017

nette gebruiksvriendelijke combimagnetron

Een zeer nette gebruiksvriendelijke combi magnetron.
Wegens de naar voor opengaande deur makkelijk is deze combi magnetron (mits op de goede hoogte) erg handig in gebruik.
Door de grote inhoud draaien de ovenschalen volledig rond wat zorgt voor een goede en gelijkmatige bereiding.
De display is gemakkelijk te bedienen en geeft alles duidelijk aan.
Tijdens het voorverwarmen van de oven geeft hij een graden indicatie aan waardoor het wachten op de oven overzichtelijker is, hierdoor kan je beter inschatten hoeveel tijd je nog hebt.
Wegens het strakke design is het ook een eye catcher voor je keuken, hier ben ik erg over te spreken.
Persoonlijk vind ik de geluidjes van de combi magnetron niet echt prettig, en ben ik erachter gekomen dat je dit ook niet kan wijzigen.
Omdat het geen bakplaat mogelijk is beperkt dit wel in je bak mogelijkheden dat is wel echt een minpunt.

Pluspunten

• strak design
  • gebruiksvriendelijk
  • makkelijke display

Minpunten

• geen bakplaat
  • vervelende geluidjes

Serianna 15-03-2017

Praktische combimagnetron

De combimagnetron is klein, maar erg praktisch.
Ik heb er een verassend grote taart in kunnen bakken.
De bediening is in het begin even uit pluizen. Maar zodra je het door hebt erg makkelijk. De chocolade taart is heerlijk geworden. Na een rustgevend signaaltje hoor je dat de oven klaar is. Omdat ik niet gewend ben om dingen te ontdooien met een magnetron maak ik er weinig gebruik van. En de weinige keren dat ik het gebruikte was het resultaat niet zoals ik wenste.

Pluspunten

• Praktisch
  • Strak design
  • Makkelijk in gebruik
  • Veel opties

Minpunten

• Klein
  • Even uitzoeken wat de bediening betreft