Sharp R-961INW - Reviews

Inhoud
40 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

aartje50 27-02-2015

Na meer dan 15 jaar een Sharp Magnetron/oven/grill intensief gebruikt te hebben met volle tevredenheid nu een nieuwe gekocht
met ongeveer dezelfde mogelijkheden en bedieningspaneel.
Na een paar weken brak één van de twee haakjes af aan de binnenkant van de deur. Eigenlijk ook geen wonder omdat het er zeer fragiel uit zag, slap plastic ipv metaal in de oude. Ik wacht nul al bijna twee maanden op de uiteindelijke reparatie, maar daar kom ik later wel op terug.

aartje50 20-06-2015

Uiteindelijk is de magnetron min of meer gerepareerd (BCC...)
De eerste keer deed de magnetronfunctie het niet, miste er een pootje en zat er een deuk in aan de onderkant. Dit na meer dan een maand wachten. Toen weer meer dan een maand gewacht en nu doet hij het wel weer, het pootje zit er onder, maar de deuk zit er nog steeds in. We laten het maar zo. Verder vind ik een nadeel dat als
de oven aanstaat de warme lucht er aan de onderkant uitgeblazen wordt. Bij ons staat hij op de vriezer, dus dat vind ik niet zo leuk.

lcam 19-07-2015
  • Product kwartaal in bezit

Op aanraden van mijn zus heb ik deze Sharp combimagnetron gekocht en ik heb er geen spijt van! De grote oven van 40 liter is ideaal omdat ik een groot gezin heb. Bij het uitpakken van de magnetron bleken er ook nog eens twee bakplaten bij te zitten. Bijzonder aan deze magnetron is ook de sensorkook functie waardoor voedsel merkbaar beter blijft (niet uitdroogt). Dit had ik niet bij mijn vorige magnetron. De bediening van deze magnetron is simpel in gebruik. Het heeft handige tiptoetsen dus ook nog eens heel gemakkelijk schoon te maken.

Patricia 28-11-2016

Gemakkelijk apparaat

Het is een kind vriendelijk apparaat, prijs kwaliteit goed, veel toebehoren zoals een bakplaat, gemakkelijk te bedienen

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Groot

Minpunten

• Geen klok

Jaap 26-10-2017

Perfecte leverancier

Ik wilde een specifiek type SHARP microgolfoven met sensor, grillen en convectie aanschaffen.
Ik had een (bijna) zelfde type al eerder gehad en intensief gebruikt. Na 12 jaar was hij óp.
Nooit problemen gehad dus ging ik voor dezelfde. Dát typenummer was niet meer leverbaar, Maar zijn opvolger R-961W is nagenoeg gelijk. Alleen jammer dat het klokje ontbreekt.
Supersnel op de website van Coolblue gevonden.., besteld en afgerekend.
Ongeveer om 20:00 uur is de oven besteld en de andere dag rond 14:00 uur
werd hij door een uiterst correcte chauffeur tot in de keuken thuis gebracht.
Door een uitgebreide Track and Trace wist ik waar de chauffeur zich bevond,
hoeveel klanten ik nog vöör me had en hoe laat hij hier zou zijn.
Kortom: Kopen bij Coolblue is een feest en tot in de puntjes verzorgd.
Ik ga nu stoppen, want ik ga nu snel opnieuw genieten van de inhoud van mijn fantastische SHARP R-961W

Peter 22-12-2016

Eenvoudig in gebruik

Eenvoudige bediening, strakke vormgeving en goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom: een prima aanschaf!

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Strakke vormgeving

Minpunten

• Magnetronvoedsel is niet gezond