Sharp Home Appliances R-961INW - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp Home Appliances R-961INW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

a******@g******** 19-02-2024

Gevaarlijk! Brandgevaar

Het was een goedwerkende eenvoudige machine. Tot het ineens, tweeënhalf jaar na aanschaf, bij het voorverwarmen begint te roken en enorm te stinken. De oven is altijd netjes schoongehouden dus het gaat niet om resten oid. De bovenkant wordt binnen 1 minuut gloeiendheet en binnenin smeult er overduidelijk iets.

b****@x******** 25-06-2021

Goed magnetron voldoet aan verwachtingen

Nadat oude magnetron defect was een nieuwe gekocht en omdat we eens iets anders wilde en geen draaiplateau een Sharp R890bk gekocht. Deze haalde de gewenste temperatuur niet, omgeruild voor een tweede deze ertoonde dezelfde storing (zie hiervoor mijn review R890).
Met de verkoper kunnen regelen dat de R890 terug ging en ik een N961 kon krijgen, uiteraard met bijbetaling. Deze werd snel geleverd en hier zijn we dik te vrede over.
Ook dik te vreden over verkoper, minder te vrede over klantenservice van Sharp. Ze hebben zowel vanuit klantenservice als technische dienst contact met ons opgenomen maar hun antwoorden op het probleem van R890 kunnen mij niet overtuigen.
Maar goed nu hebben we een top N961 waar we dik te vrede over zijn

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Bediening met duidelijke symbolen
  • Duidelijk handleiding

Bandoneon 22-11-2019

perfecte bediening

Deze magnetron gekocht voor vervanging van de oude R-963 die na ca. 20 jaar de geest gegeven heeft. De nieuwe R-961INW lijkt voor 99 % op de oude qua mogelijkheden en bedieningsgemak en ik hoop er weer 20 jaar mee te kunnen doen. Een aanrader.

Familie Slagboom 07-05-2019

Grote combimagnetron met veel functies

Prima apparaat met grote inhoud 40 liter en veel voorkeuze programma's. Overzichtelijk bedieningspaneel met tiptoetsen. Mooie afwerking en met de vorige versie hebben wij met dagelijks gebruik 10 jaar gedaan. Aanrader dus!

Ray 02-01-2018

Na precies 4 jaar doorgebrand

Heb deze combimagnetron 4 jaar in bezit gehad en op tweede kerstdag raakte hij overhit met als gevolg dat het hele huis vol met rook stond. Konden nog net op tijd de stekker eruit halen anders hadden wij brand gehad. Nu moet er opnieuw gewit en geverfd worden (wanden) omdat de stank er niet meer uit gaat. Brandverzekering dekt de schade niet.
Kortom, ...apparaat.

Jaap 26-10-2017

Perfecte leverancier

Ik wilde een specifiek type SHARP microgolfoven met sensor, grillen en convectie aanschaffen.
Ik had een (bijna) zelfde type al eerder gehad en intensief gebruikt. Na 12 jaar was hij óp.
Nooit problemen gehad dus ging ik voor dezelfde. Dát typenummer was niet meer leverbaar, Maar zijn opvolger R-961W is nagenoeg gelijk. Alleen jammer dat het klokje ontbreekt.
Supersnel op de website van Coolblue gevonden.., besteld en afgerekend.
Ongeveer om 20:00 uur is de oven besteld en de andere dag rond 14:00 uur
werd hij door een uiterst correcte chauffeur tot in de keuken thuis gebracht.
Door een uitgebreide Track and Trace wist ik waar de chauffeur zich bevond,
hoeveel klanten ik nog vöör me had en hoe laat hij hier zou zijn.
Kortom: Kopen bij Coolblue is een feest en tot in de puntjes verzorgd.
Ik ga nu stoppen, want ik ga nu snel opnieuw genieten van de inhoud van mijn fantastische SHARP R-961W

Peter 22-12-2016

Eenvoudig in gebruik

Eenvoudige bediening, strakke vormgeving en goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom: een prima aanschaf!

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Strakke vormgeving

Minpunten

• Magnetronvoedsel is niet gezond

Patricia 28-11-2016

Gemakkelijk apparaat

Het is een kind vriendelijk apparaat, prijs kwaliteit goed, veel toebehoren zoals een bakplaat, gemakkelijk te bedienen

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Groot

Minpunten

• Geen klok

lcam 19-07-2015

Op aanraden van mijn zus heb ik deze Sharp combimagnetron gekocht en ik heb er geen spijt van! De grote oven van 40 liter is ideaal omdat ik een groot gezin heb. Bij het uitpakken van de magnetron bleken er ook nog eens twee bakplaten bij te zitten. Bijzonder aan deze magnetron is ook de sensorkook functie waardoor voedsel merkbaar beter blijft (niet uitdroogt). Dit had ik niet bij mijn vorige magnetron. De bediening van deze magnetron is simpel in gebruik. Het heeft handige tiptoetsen dus ook nog eens heel gemakkelijk schoon te maken.

aartje50 27-02-2015

Na meer dan 15 jaar een Sharp Magnetron/oven/grill intensief gebruikt te hebben met volle tevredenheid nu een nieuwe gekocht
met ongeveer dezelfde mogelijkheden en bedieningspaneel.
Na een paar weken brak één van de twee haakjes af aan de binnenkant van de deur. Eigenlijk ook geen wonder omdat het er zeer fragiel uit zag, slap plastic ipv metaal in de oude. Ik wacht nul al bijna twee maanden op de uiteindelijke reparatie, maar daar kom ik later wel op terug.

aartje50 20-06-2015

Uiteindelijk is de magnetron min of meer gerepareerd (BCC...)
De eerste keer deed de magnetronfunctie het niet, miste er een pootje en zat er een deuk in aan de onderkant. Dit na meer dan een maand wachten. Toen weer meer dan een maand gewacht en nu doet hij het wel weer, het pootje zit er onder, maar de deuk zit er nog steeds in. We laten het maar zo. Verder vind ik een nadeel dat als
de oven aanstaat de warme lucht er aan de onderkant uitgeblazen wordt. Bij ons staat hij op de vriezer, dus dat vind ik niet zo leuk.