Inventum MN255C - Reviews

Inhoud
25 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)

Beoordeling op basis van 19 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Woutzuid 29-08-2016 Product paar maanden in bezit

Leuke magnetron maar vloog na 7 maanden in de brand.

Op zich voldeed de magnetron goed.
Maar jammer genoeg stond hij na 7 maanden opeens vol met rook en leek wel of hij in de brand stond. Dit gebeurde tijdens het gebruik van de hetelucht functie.Ik schrok mij rot.
Bij media Markt kreeg ik netjes mijn geld terug. Was ik blij mee want had geen vertrouwen meer in dit product.

Pluspunten

• Snel Warm (hete lucht)
  • Overzichterlijk programma

Minpunten

• Kwaliteit
  • Vloog in brand

Rose 22-03-2016 Product paar dagen in bezit

Super apparaat

Zoals ik al in mijn review heb geschreven. Hij is duidelijk, simpel te bedienen, makkelijk en absoluut niet duur. Ik vind het een schitterend apparaat en ben blij met mijn aankoop.

andreas van den Boogaard 05-04-2015 Product paar dagen in bezit

zeer goed, makkelijke bediening uiterst tevreden en vooral de handleiding is makkelijk te volgen ook voor leken

Gevoto 03-07-2015

wie kan mij vertellen hoe ik het beste een "afbakbroodje" in deze magnetron moet afbakken. Ik heb het geprobeerd met de hele luchtoven, maar dan lijkt het wel of het broodje gegrild wordt, i.p.v. gebakken.

manuela 27-02-2016 Product paar dagen in bezit

Goede combimagnetron. Prima prijs /kwaliteit verhouding. Makkelijk in gebruik met duidelijk scherm. Makkelijk in te stellen

Danielle 04-03-2016

Even een vraagje, kan je de draaischijf ook uitzetten als je bv een ovenschaal erin kwijt wilt?
Bedankt alvast!

Inventum Huishoudelijke Apparaten b.v. 08-03-2016

Beste Danielle,

Het draaiplateau kan bij deze combi magnetron niet uitgeschakeld worden. Bij het plaatsen van een ovenschaal zal je er rekening mee moeten houden dat de schaal voldoende ruimte heeft om rond te kunnen draaien, ook bij het gebruik van de oven.

Met vriendelijke groet, team Inventum

Hans van de Pol 05-10-2015 Product kwartaal in bezit

Zeer eenvoudige bediening .duidelijk display. juiste afmeting.
makkelijk schoon te maken en nog een mooi uiterlijk ook!

jan jaeger 02-07-2015 Product paar dagen in bezit

Als je familie bij INVENTUM gewerkt heeft weet je hoe de kwaliteit van de spullen is en de service was altijd al goed je kan daar op rekenen.

Jeroen 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

top magnetron met mooie vormgeving

voldoet aan alle verwachtingen. prijs/kwaliteit en vormgeving helemaal top. mogelijkheden en zeer makkelijke bediening.

Hans van de Pol 12-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb hem net maar kan er al heel goed mee overweg door de eenvoud( ben wat ouder) knoppen Nederlands dat was zo al een plus punt!
mooie uitstraling en vormgeving afmeting van het model precies goed.
Het wijzigen van de wattage is een zeer plus punt.
gewoon een prima magnetron voor mij een goede koop!

hbc Apell 19-01-2015 Product paar weken in bezit

genoeg verschillende programma's en erg makkelijk in gebruik.mooi design.De handgreep op de deur is ook praktisch.

Petra 02-02-2017 Product paar weken in bezit

Mooi product duidelijke bediening

Fijne combi magnetron. Handig te bedienen met 10 voorgeprogrammeerde programma's die erg fijn zijn (waaronder pizza en cake). Makkelijk in onderhoud!

Carina 01-02-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne goed werkende simpele magnetron/oven

De magnetron heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Je krijgt wat je van een magnetron/hete lucht oven/gril verwacht. Er zit ook een timer op, wat heel handig is om als kookwekker te gebruiken.
Rekje wat bijgeleverd wordt is alleen soms te klein voor een reguliere diepvriespizza.

Pluspunten

• Mooi
  • Simpel
  • Doet wat een combi-magnetron moet doen

Minpunten

• Rekje is wat krap door opstaande pootjes

MN255C 01-02-2017 Product paar maanden in bezit

Super aankoop

Super aankoop. Ideaal in een studentenkamer zonder oven. Erg gemakkelijk te gebruiken en toch vele functies. Het metalen rekje had wat mij betreft wat lager mogen zijn.

Pluspunten

• compact
  • vele functies

Minpunten

• rekje voor in de magnetron is aan de hoge kant

N. 26-10-2016 Product paar weken in bezit

Combi-magnetron met een net design

Deze combi-magnetron heeft een zeer net design en doet waarvoor hij is gemaakt. De combi-magnetron is snel opgewarmd. Tot op heden erg tevreden.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteitsverhouding
  • net design
  • eenvoudig in gebruik

Arnie 26-06-2016 Product paar weken in bezit

SUPER COMBI

Super blij met dit produkt,met een zeer duidelijke eenvoudig te snappen handleiding,ziet er mooi uit en is makkelijk in gebruik doet wat er wordt belooft,goede prijs/kwaliteit verhouding.

Carmen Hendriks 17-07-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi design, veel mogelijkheden, heel makkelijk in gebruik. Werkt uitstekend en ben er zeer tevreden mee.

AH 11-02-2017 Product paar weken in bezit

Ideale combimagnetron

Ideale combimagnetron! Eenvoudig in het gebruik maar toch alle benodigde functies aanwezig. Prachtig design. Prima vervanger voor onze oude combimagnetron. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik zou hem aanbevelen. Na uitpakken direct gebruikt om de eerste afbakbroodjes in te bakken. Heerlijk!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Veel functies

Minpunten

• Rekje wat onhandig
  • Vingerafdrukken op rvs materiaal

Leon 08-02-2017 Product paar weken in bezit

Goed apparaat

Mooie combimagnetron. Goede afmetingen, werkt naar behoren. Deze heeft met bakken en opwarmen wel langer nodig dan de ovens/magnetrons die ik gewend ben.

Pluspunten

• Goede afmetingen
  • Betrouwbaar

Minpunten

• Langere kooktijden

johan 08-02-2017 Product paar weken in bezit

voor deze prijs hoef je niet verder te zoeken.....

nadat de vorige Samsung het had begeven flink wat research gedaan naar een nieuwe combi.
in eerste instantie zei Inventum me niet zoveel, toch maar eens verder gekeken naar dit merk/deze apparaten.
blijkt volledig nederlands produkt/fabrikaat wat ook nog eens 5 jaar garantie durft te geven en er superstrak uitziet !!
dus nog verder research gedaan en prijzen vergeleken; blijkt dit ook nog 1 van de voordeligste te zijn, dus was de keuze alsnog redelijk snel gemaakt en met een prettig gevoel....er zijn apparaten die minimaal 3x zo duur zijn en slecht(er) beoordeeld worden.
bovendien komt 95% van allen andere "merken" uit dezelfde fabriek (massaproduktie)....
nu het apparaat binnen is ben ik er nog blijer van geworden, echt heel mooie strakke uitstraling en echt SUPER makkelijk te begrijpen/bedienen !!!!
kan niet anders dan een dikke 10 geven...!
(duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen)

Pluspunten

• gemak
  • uitstraling

Minpunten

• (nog) geen

Valeria 01-02-2017 Product paar weken in bezit

gezins magnetron

heb de magnetron nu al vanaf eerste week januari 2017 in huis en tot nu toe bevalt de magnetron heel goed. Duidelijk en overzichtelijk display.
Ben tevreden met de aankoop

Minpunten

• achterkant is door de combifunctie wel groot