Inventum MN205S - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 31 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MN205S op Kieskeurig.nl.

Stephanie043 13-05-2015

Past goed op het aanrecht en heeft alle functies voor een magnetron van deze prijs. We zochten namelijk een simpele magnetron voor eten op te warmen. Deze is perfect ervoor

dp 25-11-2018

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Inventum MN205S

Fijne, kleinere magnetron, neemt daardoor minder plaats in. Makkelijk in gebruik. Geen overbodige functies die zelden gebruikt worden maar die wel een prijs bepalen.

Pluspunten

• compact/heel makkelijk in gebruik
  • prijs

outsider 10-09-2015

De magnetron heeft een mooi design en is eenvoudig in gebruik: een aanrader! We zijn er heel blij mee!

Ger 10-12-2016

groot genoeg voor 2persoonshuishouden

Geschreven voor: Inventum MN205S

Doet wat het moet doen en heel makkelijk in gebruik twee knoppen, makkelijker kan toch niet, en warm is het weer

Pluspunten

• eenvoudig
  • 20 liter groot genoeg
  • neemt weinig ruimte in beslag

willie1923 09-07-2015

klein en makkelijk te verplaatsen niet te zwaar en genoeg om maaltijden op te warmen. Simpel in gebruik

r**r@o**k.com 17-07-2021

Ik heb deze magnetron voor mijn moeder van 90 gekocht. Ze heeft een gecombineerde oven / magnotron, echter het instellen hiervan werd steeds moeilijker. Deze magnetron is zeer makkelijk in te stellen en zeker een aanrader.

Bert en Inge 11-05-2021

Eenvoudige bediening en handig in gebruik

Geschreven voor: Inventum MN205S

Heel leuk produkt. Wij houden niet van allerlei elektronische display's en snufjes. Gewoon 2 draaiknoppen. Duidelijke werking. Makkelijk schoon te houden, Wij gebruiken de magnetron op de camping. Gewoon een handig apparaat.

Pluspunten

• bediening
  • schoonmaken
  • handig formaat

T Jonker 19-04-2021

Zeer fijn apparaat.

Geschreven voor: Inventum MN205S

Een geweldig product zowel de bediening als het uiterlijk.
Wij zijn er blij mee, en hopen er heel lang plezier van mogen beleven.

Pluspunten

• Goede en gemakkelijke werking.
  • Een handig en mooi uiterlijk.

• Geen.

Thea 17-03-2021

Zeer eenvoudige bediening

Geschreven voor: Inventum MN205S

Handige magnetron, vooral voor senioren. Niet te veel poespas.
Geen overbodige functies. Leuke prijs.

schalk 14-11-2020

simpel maar goede magnetron

Geschreven voor: Inventum MN205S

Een simpele magnetron die doet wat we zochten. Gewoon klein maar fijn. Makkelijke bediening. En een goede prijs voor wat hij doet. Past in een kleine keuken.

Pluspunten

• klein
  • makkelijke bediening

Prickaerts 14-11-2020

erg gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Inventum MN205S

Goede prijs-kwaliteitverhouding, en erg gebruiksvriendelijk!
Vooral de greep van het deurtje is erg handig.
Ook de afmetingen zijn fijn, niet zo groot zo dat het makkelijk is te plaatsen.

Pluspunten

• makkelijke greep van het deurtje
  • eenvoudig in het gebruik

Nicolette 11-11-2020

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Inventum MN205S

Was zo’n lekker eenvoudig apparaat voor m’n bijna 90 jarige moeder, helaas is hij binnen 3 jaar compleet verroest van binnen. Dit lijkt op goedkoop is duurkoop.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening

Minpunten

• Kwalitatief Uitermate Teleurstellend

J. Becht 29-10-2020

Magnetron

Geschreven voor: Inventum MN205S

Compact. Geen overbodige functies, Simpele bediening Goede vormgeving goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• eenvoudige bediening

Ducarmon 27-09-2020

Waardeloos apparaat van een waardeloze fabrikant

Geschreven voor: Inventum MN205S

Apparaat roest binnen in, hier klacht over ingediend omdat ik de magnetron had geregistreerd met 5 jaar garantie. Blijkt dat mijn magnetron die 2,5 jaar oud is in zijn derde levensjaar zit en dus enkel met omruiling van 49 euro ik een andere zou krijgen. Dit staat inderdaad in de voorwaarden maar 2,5 jaar is in mijn ogen niet in zijn 3de levensjaar. Echt nooit meer Inventum voor mij! 5 jaar garantie houdt in mijn geval in : 6.99 euro geef dan geen garantie !

Pluspunten

Minpunten

• Roest binnen in
  • verwarmt niet optimaal

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 28-09-2020

Beste Ducarmon,

Jammer om te vernemen dat dit de aanleiding voor u is om nooit meer voor Inventum te kiezen, terwijl dit onze standaard service- en garantievoorwaarden zijn. Op alle witgoedproducten bieden we inderdaad 5 jaar Inventum garantie. Eerst 2 jaar volledige fabrieksgarantie en daarna 3 jaar aanvullende garantie: in het 3e tot en met het 5e jaar betaal je alleen de omruilkosten. Voor een vrijstaande magnetron bedragen die kosten inderdaad € 49,00.

Hopelijk heeft u - voordat hij ging roesten van binnen - veel plezier gehad van uw Inventum magnetron.

Team Inventum

Dylan 13-09-2020

MN205S

Geschreven voor: Inventum MN205S

Meestal verwarmde ik mijn eten in een pan maar ik merkte dat mijn eten niet goed opgewarmd werd en koste dit ook nog eens veel gas en kwam ik deze magnetron van inventum tegen:

-goede opties
-verwarmt snel
-handig plateau

H. Schouten 22-08-2020

Solo magnetron Inventum MN205S

Geschreven voor: Inventum MN205S

Voordelig, mooi, simpel door ouderen te bedienen en te openen en 5 jaar garantie, nederlands fabrikaat en nederlandse gebruiksaanwijzing

Pluspunten

• Simpele bediening door ouderen
  • Mooi

Spiertz 15-05-2020

Eenvoudige bediening en doet wat hij moet doen.

Geschreven voor: Inventum MN205S

De magnetron doet wat hij moet doen. Klein formaat, maar toch past een grote ronde schaal er in. Eenvoudige bediening. Zilverkleurige uitvoering ziet er ook nog mooi uit. Mooie prijs voor deze kwaliteit.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • grote ronde schaal past in magnetron
  • klein formaat
  • mooie prijs voor deze kwaliteit

Florina 04-05-2020

Eenvoudig maar goed

Geschreven voor: Inventum MN205S

Deze magnetron gekocht voor mijn moeder van 86 jaar. Ze wilde nooit een magnetron, want … “niet nodig, geen ruimte, ik kook wel melk, ik warm mijn eten wel op in de koekenpan, gaat prima” etc. etc. Volop excuses om vooral géén magnetron te kopen. Maar nu hebben we in maart voor haar verjaardag er één gekocht. Bij EP hier in het dorp adviseerde ze deze magnetron ten hoogste aan. Ze hebben in de winkel een aantal soorten staan: gewone, combi’s en hele luxe. En maar 2 gewone: deze voor iemand die gewoon een simpele magnetron zoekt die zeer eenvoudig te bedienen is, en een digitale met wat meer mogelijkheden maar dus ook die wat meer handigheid vraagt. “Deze wordt vrijwel altijd gekocht door oudere mensen die iets eenvoudigs maar goeds zoeken” was de aanbeveling bij deze magnetron. Ik heb het advies opgevolgd en tot op de dag van vandaag ben ik maar vooral mijn moeder, daar enorm blij mee! Want sinds haar eerste kennismaking met de magnetron is ze óm. “Oh, is dat zo eenvoudig?” Was na één dag al haar reactie. Ze warmt er de melk in op voor de koffie, zet haar bordje met eten erin dat opgewarmd moet worden, warm het warm eten dat ze van mij in bakjes krijgt erin op, ze probeert gewoon uit! Geweldig om te zien. Ik heb wat bakjes, maatbekers en verdeelbord gekocht voor haar, en ze kan hem niet meer missen!
Overkoken, dat leert ze van door gewoon wat minder lang of met minder vermogen aan de gang te gaan. Schoonmaken van de glazen draaischijf vind ze een “makkie’ en de ruimte die hij inneemt is minimaal.
Kortom: zodra je moeder van 86 zegt: “die had ik 10 jaar eerder willen hebben” dan weet je: had ik dit maar 10 jaar eerder er maar doorheen gedrukt en hem toén al gegeven. Haha!
Geweldig toch dat er nog heel simpele apparaten te verkrijgen zijn, voor weinig geld, compact, goed schoon te maken, en al zolang ook in het assortiment. Ik hoop dat dit echt nog lang zo blijft, want oudere mensen, demente mensen, reumatische mensen die tiptoetsen een ramp vinden vaak: vergeet deze doelgroep niet!
En mochten er plannen zijn deze uit het assortiment te halen en niet te vervangen door iets gelijkends: laat het voor weten Moulinex, want dat koop ik er nog twee! Hahaha.

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen, compact,
  • goedkoop maar waar voor je geld

Minpunten

• niet veel mogelijkheden

Johanna 03-04-2020

Makkelijk te bedienen.

Geschreven voor: Inventum MN205S

Het is al de tweede en dezelfde die ik 7 jaar had. Ik kan hem bijna blind bedienen, en voor mijn doeleinden perfect.

Pluspunten

• heel envoudig

Minpunten

• Ik heb geen minpunten

Nardy 30-03-2020

Inventum magnetron type MN205S wit.

Geschreven voor: Inventum MN205S

Deze magnetron heb ik gekocht voor mijn hoogbejaarde moeder.
De magnetron is zeer eenvoudig te bedienen, d.m.v. 2 knoppen, een voor het aantal Watt en een voor het aantal minuten. Dus ideaal voor ouderen .

Pluspunten

• klein formaat
  • eenvoudige bediening