ETNA CMV334RVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CMV334RVS op Kieskeurig.nl.

Dick 19-01-2021

Goede combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Onze vorige combimagnetron gaf na 4 jaar de geest (verlengde garantie liep af in december 2020). Na zoektocht uitgekomen bij ETNA. Na vergelijking van de verkrijgbare modellen uiteindelijk gekozen voor het type CMV334RVS vanwege het magnetronvermogen van 1000 watt en de instelbare oven temperatuur tot 240 graden. Deze combimagnetron nu een aantal dagen in gebruik en zowel de magnetron functie als de oven functie voldoet aan onze verwachtingen. Beide functies (magnetron en oven) doen het zelfs beter dan onze oude combimagnetron die destijds bij aanschaf het dubbele kostte. De handleiding is echter niet altijd even duidelijk. Er wordt gesproken over een "Vermogentoets" maar hiermee wordt toets 2 mee bedoeld de "Functieselectietoets" (Micro./Grill/Combi./Conve.) Ook wordt gesproken over een aan-/uittoets. Die vind je echter ook niet op het apparaat. Maar uiteindelijk viel de bediening toch reuze mee. Apparaat is heel gebruikersvriendelijk en makkelijk in te stellen vooral door het gebruik van de draaiknop. Na registratie bij ETNA nu in totaal 5 jaar gekregen en dat is toch ook wel een pluspunt zeker gelet op de aanschafprijs.

Pluspunten

• 1000 watt magnetronfunctie
  • Oven functie tot 240 graden

Officiele reactie van Atag 21-01-2021

Beste Dick,

Bedankt voor het nemen van de moeite en het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen je nog heel veel plezier van deze combimagnetron.

Tevreden koper 20-02-2021

combi magnetron vrijstaand

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Lang gezocht naar vervanger van onze kapotte combi magnetron. Veel beoordelingen van potentiele kandidaten waren negatief over de combi oven. De 200 graden Celsius werd zelfs niet gehaald. Onze Etna keuze haalt de 230 graden Celsius probleemloos en snel. Dat is voor ons gebruik belangrijk.

Pluspunten

• 230 graden Celsius werkt
  • met registratie 5 jaar garantie

Patricia 16-04-2020

Herziening eerdere review

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Ik heb eerder een review gegeven en aangegeven dat ik juist heel blij was dat deze magnetron een oventempratuur van 240 graden kon bereiken. Helaas blijkt na een aantal weken dat hij niet warmer wordt dan 180 graden. Producten worden niet gaar. Ik heb een losse oventhermometer erin gezet. Hieruit bleek dat de maximale tempratuur maar 180 graden is. Dit is een verschil van 60 graden!! Dit is onacceptabel. Slecht product!

Minpunten

• Oven wordt niet warm genoeg

Officiele reactie van Atag 17-04-2020

Beste Patricia, wat ontzettend vervelend dat er problemen zijn ontstaan met de temperatuur van de oven. Zou je je naw-gegevens en telefoonnummer willen mailen naar webcare@atagbenelux.com dan nemen wij contact met je op. Uiteraard mag je ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Patricia 23-03-2020

Mooie magnetron

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Magnetron ziet er mooi uit en is ruim. Ik heb hem voornamelijk gekocht vanwege het hoge vermogen. 1000 watt magnetron power. De meeste anderen gaan maar tot 800 of 900 watt. En vooral ook dat de oven tot 240 graden gaat. Ook hier gaan de meeste maar tot 200 graden. Ik bak veel dus dan is deze mogelijkheid super fijn. Ook in de ingebouwde kookwerker is erg handig.

Pluspunten

• Hoog vermogen
  • Hoge oven tempratuur

Officiele reactie van Atag 24-03-2020

Beste Patricia,

Bedankt voor het geven van deze mooie cijfers! Daar zijn wij natuurlijk blij mee! Nog blijer worden wij van je enthousiaste review. Bedankt voor het plaatsen en delen.
Heel veel plezier gewenst van onze mooie combi!
Met vriendelijke groet, Ursula

MWC 21-10-2021

mooie grote combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

rvs, niet zo goed over nagedacht, iedere vingerafdruk zie je erop, dat leidt natuurlijk tot ergernissen. Mooie, grote magnetron. Ik hoop dat ik er veel en vooral lang plezier van ga hebben, Etna heeft een goede reputatie. Fijn dat je bij de aankoop van een nieuwe tot 5 jaar extra garantie krijgt door het product te registreren! Daar ben ik heel blij mee.

Pluspunten

• groot
  • betrouwbaar merk
  • kan tot 240 graden

Minpunten

• rvs, je ziet iedere vingerafdruk erop
  • wennen aan bediening van tegenwoordig (P100)

Officiele reactie van Atag 22-10-2021

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Wat fijn dat deze combi magnetron goed bevalt. Wat betreft het schoonmaken van het RVS hebben wij voor u nog tips die via deze link https://support.etna.nl/support/solutions/articles/77000416638-hoe-maak-ik-roestvast-staal-rvs-schoon-%C2%A0 is in te zien.

Wij wensen u nog vele jaren plezier van deze aankoop!

a**8@h**l.com 16-08-2021

Mooie grote en ruime combi-oven

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Gebruiksvriendelijke combioven. Mooi uiterlijk. Ruim past een grote lasagne schaal in. Alleen jammer dat je de glazen schaal en rooster apart erbij moet komen. Maar kortom zeer tevreden. Oo zeer tevreden over etna zelf. Oven was kapot en werd snel volgens garantie gerepareerd.

Pluspunten

• groot
  • gemakkelijk te bedienen
  • zeer goede service

Minpunten

• na 3 jaar stuk
  • ovenschaal en rooster los erbij kopen.

Officiele reactie van Atag 17-08-2021

Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Wat fijn dat u tevreden bent over de gebruiksvriendelijke combi magnetron. Goed om te lezen dat de combi magnetron naar tevredenheid volgens garantie is gerepareerd. Wij wensen u nog veel kook- en bakplezier!

Robbie 11-08-2021

Goede aanvulling in de keuken

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Sinds 5 maanden in bezit en bevalt prima.
In begin even wennen maar met gebruiksaanwijzing goed te doen.
Plus punten:
Magnetron functie met behulp van draaiknop eenvoudig en snel in te stellen.
Ontdooien gaat erg goed.
Combimagnetron voor bijvoorbeeld appeltaart en cake geeft goed resultaat.

Min punten:
Nog niet ontdekt.

Leuke bijkomstigheid: Handgreep past prima bij handgrepen keuken.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen ivm draaiknop
  • Ontdooien werkt goed
  • Combimagnetron geeft goede resultaten

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 12-08-2021

Beste Robbie,

Wat fijn dat deze combi magnetron van ETNA goed bevalt. Bedankt voor je review en wij wensen je nog vele jaren plezier van deze aankoop.

Claudia. Webcareteam ETNA.

Joop 29-06-2021

Waanzinnige combi!

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Een zeer fijne combi oven, eenvoudige en helder bedieningsgemak. Kwaliteit/prijs gewoonweg super, een aanrader!
Officiele reactie van Atag 30-06-2021

Beste Joop,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over deze ETNA magnetron.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Willem 12-05-2021

Afrader

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Na al meer dan een jaar kan ik nog steeds niet de hete luchtoven functie vinden.
Het handboek klopt niet met wat het display aangeeft.
Dus ik gebruik nog steeds de veel te grote oven van het keuken fornuis.

Ten 2de verwarmt de magnetron erg slecht de aangeboden materie op bv een bord.
Er zitten overal koude plekken in.

Officiele reactie van Atag 14-05-2021

Beste Willem,

Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat het onduidelijk is hoe je de hetelucht functie moet instellen en je zo dus nog niet optimaal gebruik hebt kunnen maken van de CMV334RVS. Vanaf pagina 15 in de handleiding staat hoe je deze convectiefunctie kunt instellen. Het hetelucht symbool zal bij het instellen dan ook in het display verschijnen. Voor het optimaal en gelijkmatig opwarmen op magnetronstand raden wij een magnetronschaal aan. Je zou eventueel ook het gerecht halverwege of gedurende de bereidingstijd enkele malen door kunnen roeren. Mocht je nog vragen hoeren wij dat graag. Wij adviseren dan om contact op te nemen met onze serviceafdeling via telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Lida 03-05-2021

Fijne combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Na 25 jaar een Wirlpool combi magnetron van 34 liter te hebben gehad. Werd het tijd voor een andere combi. Na veel zoeken van reviews en vergelijkingen kwam voor mij de CMV334RVS met ook een inhoud van 34 liter het beste uit de bus. Heb de magnetron nu een paar weken in gebruik en ben erg tevreden over dit apparaat. Het is gemakkelijk in te stellen, eerst even met de handleiding erbij en dan wijst het eigenlijk vanzelf. Het meegeleverde rekje gebruik ik niet, het is veel te klein, niet geschikt voor grotere schalen. Beter een hoog en laag rekje. De magnetron heeft ook een groot draaiplateau.

Pluspunten

• 1000 watt magnetronfunctie
  • RVS
  • Met registratie 5 jaar garantie

Minpunten

• Rekje

Officiele reactie van Atag 04-05-2021

Beste Lida,

Leuk om te lezen dat je na een uitgebreid onderzoek van reviews en vergelijkingen gekozen hebt voor de CMV334RVS en dat deze ook aan al je verwachtingen voldoet. Bedankt voor je feedback en mooie reviewscore.

Wij wensen je veel bak- en kookplezier toe.

Peter 27-03-2021

Fijne magnetron

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Na 14 jaar een samsung gehad , die had een nieuwe oven motor nodig ,dat loonde niet meer . Naar al het vergelijken van gegevens en reviews van de mensen toch op de etna cmv334rvs gekomen . Beoordeling ? Pas een paar dagen dus nog niet helemaal te beoordelen , maar een paar op merkingen , dat is de handleiding die schiet te kort , het meegeleverde rekje , had er ook een hoog/en laag bij geleverd kunnen zijn . Was wat handiger geweest . Een functie die in de handleiding niet staat vermeld is de dubbelen magnetron fuctie , met 2 warmte programmas in een programa . Uitleg: druk op aan -/uittoets p 100 wordt weer gegeven druk aan_/ uittoets of draai de instelknop voor vemogen instelling druk start om te bevestigen draai de instelknop voor tijd instelling , druk weer op de aan_/uittoets kies vermogen p500 druk start om te bevestigen , draai de instelknop voor tijd instelling druk op start toets . Als het programma start gaat eerst het p100 met de ingestelde tijd Dan 1x een piep en het 2de programma start er achter aan tot de ze is af gelopen 4x piep. ( Alle vermogens zijn zelf te kiezen ) nu heb 2 vermogens in één programma . Ik persoonlijk vind het handig het is maar dat u het weet! Veel plezier .

Pluspunten

• Vertrouwd merk
  • Rvs

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing
  • Rekje
  • Een 90 graden stekker ,recht beter.

Officiele reactie van Atag 29-03-2021

Beste Peter,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze uitgebreide review te plaatsen en voor je eerlijke mening. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen. Wij zullen je feedback binnen de betreffende afdelingen communiceren. We streven er dan ook naar ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken.

We wensen je veel plezier van deze aankoop.

Robèr 03-03-2021

Voldoende inhoud, veel vermogen

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Mooi design en werkt naar behoren. Lekker veel magnetron vermogen. De oven nog niet in gebruik genomen maar bij Etna is dit wel vertrouwd.

• Veel ruimte binnenin
  • Bediening is eenvoudig

Minpunten

• Nog niet

Officiele reactie van Atag 04-03-2021

Beste Robèr,

Bedankt voor het plaatsen van deze review en waardering. Goed te lezen dat ons merk ETNA je een vertrouwd gevoel geeft.

We wensen je veel plezier van de aankoop.

Jasper 21-02-2021

Geweldige combi-magnetron!

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Na lang zoeken op internet, tussen de vele honderden magnetrons die aangeboden worden, na alle plussen en minnen afwegend uiteindelijk gekozen voor de ETNA CMV334RVS combi-magnetron. Allereerst de uitgebreide functies die dit apparaat bied, top gewoon. Daarnaast de scherpe prijs t.o.v. andere combi-magnetrons. Ook het merk speelt een belangrijke rol, heb al ruim 20 jaar een keuken met alleen ETNA apparatuur en alles werkt nog steeds naar behoren. Tevens de minimalistische en mooie uitstraling van het apparaat, echt RVS en geen imitatie rotzooi. 5 jaar garantie is ook erg belangrijk en straalt vertrouwen uit. Kortom, we zijn heel blij met deze aankoop en hopen er nog vele jaren plezier van te hebben.

Pluspunten

• Veel opties
  • Voelt solide
  • Scherpe prijs

Minpunten

• Draaiplateau kan niet uitgeschakeld worden

Officiele reactie van Atag 22-02-2021

Beste Jasper,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review. Nog blijer zijn we als we lezen dat ons merk ETNA al zolang een vertrouwd beeld is. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We wensen je veel en lang plezier van deze aankoop.

Slechte magnetron 22-01-2021

Slechte menu structuur

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Ik heb de oven functie nog steeds na 4 maanden niet kunnen gebruiken.
Geen idee hoe je met dit onzinnige menu daar bij kan komen.
Het handboek klopt totaal niet met het bedienings paneel.
Ik doe hem weer weg. Kringloop of zo iets. Was gelukkig niet duur.
Alle waar naar zijn geld zullen we maar denken.

Pluspunten

• Leuk ommte zien.

Minpunten

• Onbruikbaar

Officiele reactie van Atag 25-01-2021

Beste heer/mevrouw,
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de magnetron. Misschien kunnen wij u verder helpen met het instellen van de ovenfunctie. Graag ontvangen wij uw naw gegevens via webcare@atagbenelux.com.. Wij kijken graag met u mee.

goodmakkie 30-10-2020

Dergelijke combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

We hebben in korte tijd veel van magnetrons gewisseld. De ene ging kapot, de andere was net te klein, of anders leverde niet voldoende vermogen. Eindelijk hebben we dit gevonden en voldeed aan al onze eisen. We zijn er heel blij mee.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit materiaal en mooi
  • Groot (34 liter) en sterk (1000 watt)

Minpunten

• Pieptoon kan niet worden onderbroken

Officiele reactie van Atag 02-11-2020

Beste Goodmakkie,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en wij vinden het fijn om te lezen dat de CMV334RVS aan uw eisen voldoet. wij wensen u nog veel plezier met deze aankoop.

Saskia Hendriks 21-10-2020

Zeer snelle opwarmtijd voor hete oven

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Mooie buitenkant en grote inhoud. Oven is in een paar minuten zeer heet. Er kunnen redelijk grote schalen in. 2 boven elkaar is ook mogelijk. De afbakbroodjes waren boven en onder mooi gelijkmatig bruin geworden. 220 graden is ook echt 220 graden. Uitstekende prijs/ kwaliteitverhouding. Wel een beetje zwaar apparaat.

Pluspunten

• Zeer snelle opwarmtijd
  • Grote inhoud

Minpunten

• 5 piepjes als het klaar is
  • Vette vingerafdrukken aan de buitenkant

Officiele reactie van Atag 22-10-2020

Beste Saskia,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Helaas is het eindsignaal niet uit te schakelen. RVS is wat gevoeliger voor vingerafdrukken, gelukkig is dat ook weer makkelijk te verwijderen.

Veel kook en bakplezier gewenst.
Groet Ursula

Willem 04-10-2020

Oven functie

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Het handboek is erg onduidelijk over de ovenfunctie.
Punt 1. Druk 1 maal op de aan-/uit toets. Er is helemaal geen AAN/UIT toets.

Punt 2. Druk op de AAN/UIT toets om de bereidings tijd in te stellen OF Draai de instel knop om de Convectiefunctie in te selecteren.
Dit zijn 2 verschillende dingen. Welke moet ik kiezen?

Pluspunten

• Eenvoudige magnetron bediening.

Minpunten

• Onduidelijk handboek.
  • Oven instelling
  • Het apparaat is erg diep. Past niet in mijn kast.

Officiele reactie van Atag 07-10-2020

Beste Willem,

Bedankt voor de review. Vervelend om te lezen dat de onduidelijkheden in de handleiding het plezier van de nieuwe combimagnetron zo overschaduwd. Wij hebben je feedback uitgezocht en het is inderdaad zo dat er geen aan/uit toets op de CMV334RVS zit, helaas staat dit foutief in de handleiding. Met de aan/uit toets wordt eigenlijk de functie selectie toets bedoeld. Onze excuses voor de verwarring en het ongemak. De handleiding zal worden aangepast. Mocht je nog vragen hebben horen wij het graag. Zo ja, zou je dan je adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

jkp 16-09-2020

duidelijk scherm, makkelijk in te stellen

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

vandaag de combi magnetron ontvangen nu aan de slag met uitproberen.
Duidelijk leesbaar, overzichtelijk en makkelijk in gebruik,
ovenschaal past er goed in zonder de randen te raken plaats ik de ovenschaal op het rooster.
duidelijke handleiding. goede service om 3 jaar langer service te krijgen na het registeren van de combi magnetron.

Pluspunten

• duidelijk leesbaar
  • mooie ruime combi magnetron,

Officiele reactie van Atag 18-09-2020

Beste Jkp,

Wat leuk dat je voor ETNA hebt gekozen en de start voor het gebruik van deze combi magnetron zo soepel is verlopen. Bedankt voor je mooie beoordeling en wij wensen je nog veel plezier van deze aankoop.

Rob 05-07-2020

Heel goede magnetron

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Ik was op zoek naar een goede magnetron die ik kan gebruiken naast mijn conventionele oven. De korte opwarmtijd en de combinatie mogelijkheden maakten dat ik voor deze koos. Ik ben heel erg tevreden.

Pluspunten

• Mooie magnetron
  • Hoge temperatuur ovenfunctie
  • Mogelijkheden
  • Vermogen

Minpunten

• Formaat
  • Handleiding

Officiele reactie van Atag 06-07-2020

Beste Rob,

Wij waarderen je positieve en zeer uitgebreide review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op kwaliteit maar zeker ook op gebruiksgemak.
We wensen je veel plezier van deze aankoop.
Met vriendelijk groet, Ursula

Cor 20-06-2020

Fijne combi magnetron, makkelijke bediening.

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Ik heb deze combi magnetron gekocht vanwege de prijs/kwaliteit verhouding en omdat hij heel goed uit de revieuws kwam.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Snel

Minpunten

• RVS, daar zie je alle vlekken op

Officiele reactie van Atag 22-06-2020

Beste Cor,
Bedankt voor het schrijven van deze review en wij vinden het fijn om te lezen dat deze combi magnetron van ETNA aan je verwachtingen voldoet. Wij wensen je veel kookplezier toe en geven je nog een tip voor het schoonmaken van RVS;

RVS is een materiaal dat goed is te onderhouden met de juiste schoonmaakmiddelen. Het is in een keuken vaak een blikvanger en daarom moet het er mooi uit zien. Een eigenschap van RVS is dat het gevoelig is voor krassen en vlekken.

Werkwijze reinigen buitenzijde van de oven / (combi)magnetron / afzuigkap:
Voor het normale onderhoud is een afwassopje voldoende. U kunt de vettige laag verwijderen met een oven-/afzuigkapreiniger, hiermee maakt u het RVS schoon en kaal. Daarna gebruikt u een Polisher met een zachte doek(microvezel). Hierdoor verdwijnen de vingerafdrukken en de doffe vlekken. Dit hoeft u maar eens in de week te doen.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA