• Best Reviewed jan 2024
  • Test panel 7.8 mei 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 68 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CMV334RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

anne 03-04-2024
Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

deze combimagnetron voldoet aan alle verwachtingen.
eenvoudige bediening.
zeker een voldoende voor prijs kwaliteitverhouding.

webcare-7 04-04-2024

Beste Anne,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Goed om te lezen dat de magnetron aan alle verwachtingen voldoet en ook eenvoudig is in zijn bediening.
We wensen je nog veel bakplezier!

\Webcare ETNA

fons 17-02-2024

het kopen meer dan waard

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Ziet er goed uit netjes afgewerkt
Makkelijk schoon te houden door uitneembaar ronde schaal
Goede prijs en simpel te bedienen
na goed de beschrijving te lezen.

webcare-7 19-02-2024

Beste Fons,

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met deze simpel te bedienen Combi Magnetron die makkelijk in onderhoud is.
Bedankt voor het schrijven van deze mooie review en we wensen je veel kook- en bakplezier!

p*******@h********** 28-01-2024
Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Prima combi magnetron, warmt in de hetelucht stand vele malen sneller op dan onze vorige combi magnetron. Eenvoudig schoon te houden omdat alles RVS is, tot op heden geen spijt van deze aankoop
webcare-7 19-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat hij zo snel verwarmd. Fijn ook dat hij makkelijk in onderhoud is.
We wensen je veel kook- en bakplezier!

p******@z******* 24-01-2024
Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Na 23 jaar gaf mijn Miele oven magnetron de geest! Deze Etna leek mij na lang zoeken een waardige opvolger qua vormgeving uitvoering weliswaar kleinere inhoud maar voor nu een man alleen ruim voldoende ! Na goed lezen van de gebruiksaanwijzing. Doet hij dienst als een volleerde butler! Kan dit model een ieder aanraden ,zeer onderhoudsvriendelijk en ziet er professioneel uit! Ergo een absolute topper ! Hoop er net zo lan plezier en gemak van te hebben als van mijn vorige ! Als dat lukt , dan ben ik 106 ! Met vriendelijke groet Peter
webcare-7 25-01-2024

Beste Peter,

Wat leuk dat je hebt gekozen voor ETNA bij het uitzoeken van een nieuwe Combi Magnetron! Fijn om te lezen dat hij makkelijk in gebruik is.
We willen je bedanken voor het schrijven van deze review en hopen net als jij dat hij nog vele jaren mee kan.
We wensen je nog veel bakplezier!

c*************@g******** 24-01-2024
Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Mooi apparaat, handig in gebruik.
Voldoet aan mijn wensen.
Ik ben tevreden.
webcare-7 24-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Goed om te lezen dat deze magnetron van ETNA aan al jouw wensen voldoet!

Bedankt voor de mooie beoordeling en heel veel plezier gewenst met jouw magnetron!

l********@g******** 02-01-2024

Bevalt goed, mooi design, een aanrader

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Doet wat het moet doen. Goed vermogen van 1000 watt, oven tot 240 graden en een kooktimer. Had m’n vorige combi allemaal niet of minder. Deze heeft niet teveel poespas en ingewikkelde programma’s, maar gewoon dat wat nodig is. Bediening is eenvoudig, wel eerst even de gebruiksaanwijzing erbij nemen maar dan is het makkelijks.
Oven wordt niet zo warm als verwacht (op 180 getest) maar dan volgende keer wat heter. Alle ovens zijn even wennen in het begin

Pluspunten

• Functies
  • Gebruik

Minpunten

• Temperatuur oven heter zetten dan verwacht

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent met de combimagneton. Het gebruiksgemak, mooie design en de duurzaamheid bevallen jou gelukkig goed.

Wij willen jou bedanken voor deze leuke review en wensen jou heel veel plezier van de combimagnetron.

J 01-01-2024

Combimagnetron 34 liter

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Ik heb het apparaat nu 10 dagen in bezit en gebruik hem voornamelijk als magnetron, maar ook we als oven om pizza’s e.d. te bereiden. De bediening is even wennen, de gebruiksaanwijzing is wel nodig. Gelukkig was deze bijgeleverd, ofschoon hij ook van internet is te downloaden. De behuizing is mooi, van glimmend rvs en het volume is groter dan de buitenkant doet vermoeden, let wel op dat je een stopcontact met randaarde gebruikt.

Pluspunten

• Volume
  • Oven temperatuur 240 graden
  • Redelijk stil
  • Volume
  • Oven temperatuur 240 graden
  • Redelijk stil

Minpunten

• Bediening vraagt gewenning
  • Rooster voor oven gebruik wat onhandig
  • Bediening vraagt gewenning
  • Rooster voor oven gebruik wat onhandig

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de ruimte, het geluidsniveau en het mooie design.

Bert van Brakel 14-10-2023

Aanrader

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Een hele goede keus, wij hadden al een dergelijke combi, ook van ETNA, deze werkt ongeveer hetzelfde alleen wat moderner. Wij hebben meer dan 10 jaar van die andere plezier gehad en hopen hetzelfde te mogen ervaren met deze combi-magnetron. Wij hoefden de gebruiksaanwijzing niet eens te raadplegen, zo makkelijk is het apparaat te bedienen. We hebben er nu al veel plezier van gehad, terwijl we het apparaat pas 3 weken hebben. Voor deze prijs is het een absolute topper!

Beste Bert,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Het doet ons goed dat jij opnieuw gekozen hebt voor ETNA!
Leuk om te lezen dat het gebruiksgemak zo goed bevalt!

a**a@h**l.com 26-09-2023
Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Mooie vrijstaande rvs combi magnetron. Ruim van binnen, goed schoon te houden en gemakkelijk te bedienen.
Fijn dat de garantie via Etna verlengd wordt naar 5 jaar.

Pluspunten

• Gemakkelijk te bedienen
  • Fijn formaat
  • Lange garantie
  • Ruime binnenkant

Minpunten

• Rooster lastig voor pizza

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review!
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de ruimte, het eenvoudige onderhoud en het gebruiksgemak.
Ook de verlengde garantie is natuurlijk mooi meegenomen.

c**********@h********** 28-07-2023

Uitstekende ETNA oven/magnetron

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Deze ETNA oven is onze 2e magnetron/oven. De nieuwe oven/magnetron is een uitstekende aanschaf, eenvoudige bediening en doet wat die moet doen. Stevig apparaat en ziet er mooi uit. De gerechten lukken prima in zowel de magnetron als de oven. De temperatuur is altijd goed. Kortom een fijn en goed product van Etna.

Officiele reactie van Atag 31-07-2023

Geachte heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het bedieningsgemak en werking van de combimagnetron.

Abasoft51 07-05-2023

Combimagnetron Etna

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Een mooi apparaat voor een goede prijs, werkt perfect en is simpel en gemakkelijk zelf te installeren.
Echt een aanrader voor mensen met een kleine beurs die toch een goede en degelijke combimagnetron willen hebben en een plus is dat hij ook nog 5 jaar garantie heeft.

Pluspunten

• 5 jaar garantie
  • Gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• Is wat aan de lage binnenkant

Officiele reactie van Atag 08-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met het bedieningsgemak en design van de combimagnetron.

hannie 02-04-2023

bevalt prima, overzichtelijk in gebruik

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

snel warm en gemakkelijke bediening.
prijs kwaliteit verhouding goed vergeleken met andere merken

Pluspunten

• snel warm
  • gemakkelijke bediening

Minpunten

• vingerafdrukken rvs

Officiele reactie van Atag 03-04-2023

Beste Hannie,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het bedieningsgemak van de combimagnetron.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

m********@l****** 15-03-2023

Prima machine met veel mogelijkheden

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Combimagnetron gekocht omdat de vorige combi stuk was gegaan na 30 jaar. Na wat gezoek deze ETNA gekocht. Grote magnatron met veel voorgeprogrammeerde kookprogramma's en 2 ontdooiprogramma's. Makkelijk te bedienen en combinatiemogelijkheden voor magnetron grill en oven.

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • Veel opties

Minpunten

• Niets verkeerds aan te vinden

Officiele reactie van Atag 16-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA! Wij zijn blij dat de vele programma's en mogelijkheden jou zo goed bevallen. Ook ben jij tevreden over het gebruiksgemak, daar doen wij het voor!

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze review en wensen jou heel veel plezier van de combimagnetron!

Roel J 09-02-2023

Zeer matige prestaties

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Slechtste magnetron die ik ooit kocht. Pizza's in midden nog koud en nat, 4 sneetjes brood ontdooien 50 sec, slechte verdeling magnetron straling, grill-element wordt niet goed heet. Temperatuur volgens mij lager dan ingesteld. Dopjes rekje vallen er vaak af. Bovendien resoneert de aandrijving vh draaiplateau.
Mijn 800 watt Siemens combi van 15 Jr oud was in alles beter.

Pluspunten

• Bediening

Minpunten

• Effectiviteit magnetron
  • Hitte grill-element
  • Pizzaprogramma niet goed
  • Matige prestaties ovenfuncties
  • Aandrijving draaiplateau rumoerig

Officiele reactie van Atag 10-02-2023

Beste Roel,

Wat vervelend om te lezen dat de magnetron je niet zo goed bevalt! We streven ernaar dat de klant tevreden is met ons product en betreuren het dan ook zeer wanneer dit niet zo is.

Zou je ons een e-mail willen sturen met een kopie van deze review en je adres- en contactgegevens. We kijken dan graag met je mee naar een oplossing. De mail mag gestuurd worden naar webcare@atagbenelux.com

H&Mientje 29-12-2022

Mooi en handig.

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Deze RVS magnetron is gemakkelijk in het gebruik, hij is niet zo super groot, maar doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• RVS
  • Niet zo´n grote, wel zo handig

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 30-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat een mooie score, daar worden wij natuurlijk blij van! Bedankt hiervoor!
Leuk om te lezen dat jij tevreden bent met het gebruiksgemak, de mogelijkheden en het mooie design.

Wij wensen jou heel veel plezier van de magnetron!

wphvangestel@hotmail.com 22-12-2022

zeer goed

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Ik heb eerst op alle site gekeken om te bepalen of dit wel een goede combi magetron was en mij bevindingen waren zeer goed wat de klanten allemaal zijde dus heb ik ook besloten om er een te kopen
Plus ik vind de garantie ook goed om van twee jaar te verlengen naar 5 jaar dat viel me ook op alle site die ik heb bekeken dus mooie mee genomen die extra garantie
Een heel mooie model ben te vrede

Pluspunten

• zeer mooie model

Minpunten

• geeen

Officiele reactie van Atag 23-12-2022

Beste heer / mevrouw van Gestel,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze leuke review en voor de mooie score. Wat fijn om te lezen dat dit model een weloverwogen keuze is geweest.

We wensen je nog vele jaren plezier met je aankoop!

Arie 18-12-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Magnetron ziet er niet alleen stijlvol uit maar werkt ook prima. Hele goede prijs kwaliteit verhouding. Ben er blij mee.

Officiele reactie van Atag 19-12-2022

Beste Arie,

Een 10😊 Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en het design van de combimagnetron.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

j************@o******** 06-12-2022
Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Het een is goed apparaat. Doet wat hij moet doen.Bediening is even wennen, kan beter.
In het verleden ook ETNA apparaten gehad. Daarom deze keuze.

Pluspunten

• Een degelijk apaparaat.
  • maak zeer weinig lawaai

Minpunten

• Bediening is wennen

Officiele reactie van Atag 08-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het gebruik van de Combi Magnetron en dat je weer hebt gekozen voor ETNA.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

Clandestino4u 07-09-2022

Mooie en goede microgolfoven.

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Zeer veelzijdige microgolfoven met mooie uitstraling. Makkelijke bediening. De oven staat perfect in elke keuken.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Een beetje zwaar

Officiele reactie van Atag 09-09-2022

Beste heer/mevrouw,

Fijn dat je zo tevreden bent over de verschillende functies, gemakkelijke bediening en het design van de combimagnetron. Bedankt voor de mooie review.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Roy 06-09-2022

Degelijk apparaat

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Mooie grote combi magnetron voor een scherpe prijs.

Ziet er degelijk uit en eenvoudige bediening

Pluspunten

• Degelijk
  • Prijs

Minpunten

• Mica plaatje lijkt op verpakkingsmateriaal

Officiele reactie van Atag 07-09-2022

Beste Roy,

Wat een geweldige score heb je deze combimagnetron gegeven. Daar worden wij erg blij van. Goed te lezen dat je zo tevreden bent over het design en het gebruiksgemak. Wij wensen je veel kook- en bakplezier!

Chantal

Rob Broekhof 17-08-2022

Prima apparaat

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Prima apparaat. Afgezien van het feit dat het er mooi uitziet is deze ook zeer functioneel. De bediening is makkelijk. In feite zijn het maar drie knoppen en een draaiknop. Sommige knoppen hebben een "dubbelfunctie" maar dat maakt niet uit, want de functie is helder op het moment dat je knop gebruikt. De handleiding geeft ook mooie overzichten van hoe het apparaat te gebruiken is. Zo heb ik een print gemaakt van één van de pagina's met een overzicht van de automatische programma's. Deze ligt geplastificeerd in de lade bij het apparaat. Handig!

Pluspunten

• Functioneel
  • Mooi om te zien
  • Handleiding

Officiele reactie van Atag 18-08-2022

Beste Rob,

Een 10, wow! Bedankt voor dit mooie cijfer en review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met het gebruiksgemak en het design van de Combi Magnetron. Wat handig dat je de pagina van de automatische programma's erbij hebt liggen! We wensen je veel kook- en bakplezier!

Kim Webcare ETNA

w**************@g******** 10-08-2022

Zeer goede magnetron

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Nadat onze magnetron na 9jaar aan vervanging toe was hebben we een mooie nieuwe combimagnetron gekocht wij zijn erg blij met deze nieuwe magnetron gezien de vele mogelijkheden die de magnetron heeft een aanrader wat ons betreft wij hopen net zo veel plezier van deze te hebben net zo als de vorige wat ons betreft een absolute aanrader

Pluspunten

• Zeer goede kwaliteit
  • Werkt perfect
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Geen minpunt te ontdekken

Officiele reactie van Atag 11-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor deze beoordeling. Wat leuk te lezen dat je voor een combimagnetron van ETNA hebt gekozen en zo tevreden bent over de werking en kwaliteit ervan. Wij hopen natuurlijk ook dat je net zoveel plezier mag beleven van dit nieuwe toestel. Veel kook- en bakplezier gewenst!

Chantal Webcare ETNA

m*********@g******** 17-07-2022

Goede combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

De Etna combimagnetron is erg handig en makkelijk in gebruik.
Snel en makkelijk schoon te maken .
Kan deze combimagnetron iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Snel en makkelijk

Officiele reactie van Atag 18-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het gebruiksgemak en werking van de combimagnetron.

h*******@g******** 29-06-2022

bevalt goed en heeft ruim voldoende mogelijkheden.

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

het product is betaalbaar en ziet er mooi uit , de werking ervan zullen we nog moeten ervaren en de extra garantie gaf ons een extra boost om dit aan te schaffen

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • uiterlijk

Minpunten

• ? niet kunnen vinden

Officiele reactie van Atag 30-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn je tevreden bent gebruiksgemak en het design van de Combi magnetron. De extra garantie is inderdaad ook een mooi extraatje.
Wij wensen je nog veel bakplezier!

d************@v********** 11-05-2022

kijk uit!

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Half maart 2022 deze magnetron/oven gekocht en nu al stuk!!!!!!!
Etna zegt,dat ik een nieuwe krijg. Afspraak hiervoor laat op zich wachten.

Officiele reactie van Atag 12-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat vervelend dat jouw combimagnetron nu al stuk is gegaan.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Fijn om te lezen dat deze omgeruild wordt voor een nieuw toestel.
Graag kijk ik voor je na wat de status hiervan is, daarvoor ontvang ik graag jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review via webcare@atagbenelux.com