De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CMV334RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

m**2@g**l.com 03-07-2022

Goede kwaliteits magnetron

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Etna is een betrouwbaar merk, vanuit vroeger al, en de prijs stond ons aan.
De magnetron is gebruiksvriendelijk, een echte aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Goede prijs

Officiele reactie van Atag 04-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over het gebruiksgemak van de combimagnetron en deze aanraadt voor andere.

We wensen je veel bakplezier toe.

Marijke

h**g@g**l.com 29-06-2022

bevalt goed en heeft ruim voldoende mogelijkheden.

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

het product is betaalbaar en ziet er mooi uit , de werking ervan zullen we nog moeten ervaren en de extra garantie gaf ons een extra boost om dit aan te schaffen

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • uiterlijk

Minpunten

• ? niet kunnen vinden

Officiele reactie van Atag 30-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn je tevreden bent gebruiksgemak en het design van de Combi magnetron. De extra garantie is inderdaad ook een mooi extraatje.
Wij wensen je nog veel bakplezier!

Kim

d**l@v**l.nl 11-05-2022

kijk uit!

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Half maart 2022 deze magnetron/oven gekocht en nu al stuk!!!!!!!
Etna zegt,dat ik een nieuwe krijg. Afspraak hiervoor laat op zich wachten.

Officiele reactie van Atag 12-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat vervelend dat jouw combimagnetron nu al stuk is gegaan.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Fijn om te lezen dat deze omgeruild wordt voor een nieuw toestel.
Graag kijk ik voor je na wat de status hiervan is, daarvoor ontvang ik graag jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review via webcare@atagbenelux.com

Ellen

M 02-05-2022

Bevalt goed.

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Het is een fijne combi magnetron. Makkelijk te gebruiken. Goed merk. De prijs is goed te doen

Pluspunten

• prijs
  • Kwaliteit

Officiele reactie van Atag 03-05-2022

Beste heer / mevrouw M,

Hartelijk bedankt voor deze goede beoordeling.
Wat fijn dat u zo tevreden bent over uw aankoop.
Het gebruiksgemak is natuurlijk erg belangrijk, wij zijn blij dat dit bij de CMV344RVS zo goed bevalt.

Wij wensen u nog heel veel plezier van het toestel.

Ellen

h**i@g**l.com 21-04-2022

Mooi product, maar niet gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Aardig. Goede kwalitei en goed vermogen. Wat aparte en omslachtige bedieningswijzen. Handiger als ik gssten niet hoef uit te leggen hoe ze iets mieten opwarmen. Stijl gaat hier overduidelijk bovem gebruiksgemak.

Pluspunten

• Vermogen
  • Uiterlijk

Minpunten

• Gebruikersvriendelijkheid
  • Geen selfclean optie
Officiele reactie van Atag 22-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor het schrijven van deze review en uw feedback. Wij waarderen uw feedback en zullen dit meenemen in de ontwikkeling van onze producten.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA

Philip 10-04-2022

Goed apparaat, maar veel gemiste kansen

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Prijs-kwaliteit is keurig. De oven wordt goed is snel warm, maar koelt ook wel snel af.

Het apparaat heeft redelijk wat inhoud voor ovenschalen. Jammer dat het draaiende platform niet stil kan staan, dan zou je ook gebruik kunnen maken van die extra ruimte.

De bediening is een tikkie complex, met meerdere functie per toetsen icm een draaiknop en onlogische volgorde van instellingen.

Het meegeleverde rekje heeft korte pootjes aan de ene kant en hoge aan de andere kant. Dit lijkt handig 2-in-1, maar is in de praktijk onbruikbaar omdat deze pootjes het in- of uitladen van een bord of schaal tegenhouden. Bovendien kun je geen twee dingen tegelijk erin zetten (op hoog en laag level). Zonde!

Pluspunten

• Krachtig
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Onbruikbaar rekje
  • Geen mogelijkheid draaiplateau stil te zetten
  • Omslachtige bediening
  • Elke bediening gaat gepaard met luide pieptonen
  • Koelt snel af (tussen voorverwarmen en draaien)

Officiele reactie van Atag 11-04-2022

Beste Philip,

Bedankt voor deze uitgebreide review. Fijn te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de combimagnetron, het snelle verwarmen en de vele mogelijkheden. De gegeven feedback is zeer waardevol en nemen wij mee om het toestel te blijven verbeteren. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Ed 09-04-2022

Een aanrader!

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Ik heb deze magnetron nu een paar dagen in mijn bezit en hij bevalt mij prima.
Het was wel even een worsteling om door de gebruiksaanwijzing heen te komen. De knoppen op het bedieningspaneel worden in de gebruiksaanwijzing allemaal in een rijtje benoemd en later worden er toetsen genoemd die in dat rijtje niet voorkomen.
Ook is het gebruik van het bijgeleverde rooster niet duidelijk, het is van metaal en in de gebruiksaanwijzing staat dat je er geen! metalen voorwerpen in mag doen.
Toen alle knoppen me duidelijk waren bleek het voor mij een zeer gebruiksvriendelijk apparaat te zijn.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Handleiding niet duidelijk

Officiele reactie van Atag 11-04-2022

Beste Ed,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Fijn te lezen dat de combimagnetron goed bevalt en alle knoppen duidelijk zijn. Mocht je toch nog vragen hebben hierover, ontvangen wij graag via webcare@atagbenelux.com je volledige adres- en contactgegevens samen met een kopie van je geplaatste review. Dan kijken we me je mee. Het bijgeleverde rooster heeft rubberen voetjes en mag gebruikt worden bij de magnetronfunctie. Veel plezier gewenst met je aankoop!

f**0@h**l.com 27-03-2022

Prima combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Prima combi magnetron prijs kwaliteit een 10 eenvoudig te bedienen en met de 3 jaar extra garantie een zekere keuze

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Hoog vermogen

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 28-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn te lezen dat de combimagnetron eenvoudig te bedienen is en vele mogelijkheden heeft. Veel plezier gewenst met uw aankoop!

Mark van Uden 12-03-2022

Mooie functionele combi-magnetron

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Mooie combi-magnetron, makkelijke intuïtieve bediening. Voldoende binnenruimte. Totaal geen spijt van de keuze voor dit model.

Pluspunten

• Makkelijke intuïtieve bediening
  • Mooie vormgeving
  • Voldoende grote inhoud

Officiele reactie van Atag 14-03-2022

Beste Mark,
Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je zoveel positieve punten kunt benoemen: het design, voldoende inhoud en makkelijke bediening. Wij wensen je veel plezier met de combimagnetron!

kees.poppelaars@hetnet.nl 02-02-2022

makkelijk te bedienen top product

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

handig in gebruik , instructie boekje heel duidelijk en overzichtelijk, makkelijk schoon te maken

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • overzichtelijk

Officiele reactie van Atag 03-02-2022

Beste Kees,
Bedankt voor uw review. Fijn dat deze combimagnetron handig in gebruik is en de handleiding duidelijk en overzichtelijk is. ​Veel plezier gewenst met uw aankoop!

j**s@h**l.com 12-01-2022

Etna CMV334RVS RVS is een uitstekende Combimagnetron.

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

We hadden 31 Dec. 2022 (oudejaarsdag) al pech, onze koelkast ging stuk, Nieuwjaarsdag 01-01-2022, ging ook nog onze pas 5 jaren jonge Magnetron stuk. Zondags ben ik online gaan zoeken, goed en redelijk geprijsd, ik kwam uit op de Etna CMV334RVS RVS. We zijn gepensioneerd, mijn vrouw is niet heel technisch aangelegd, maar de bediening van deze Magnetron vind ze zeer gemakkelijk met de automatische kookprogramma’s, ik heb deze direct geregistreerd, waardoor we ook nog eens tot 03-01-2027 extra garantie genieten, daarnaast staat deze RVS ook nog eens leuk in onze keuken. Kortom, wij zijn weer zeer tevreden en een paar jaar lang verzekert van een zeer goed werkende Magnetron.

Pluspunten

• Automatische programma’s
  • Gemakkelijke bediening
  • 34 liter inhoud
  • Stijlvol RVS design
  • Na registratie, 5 jr. verzekerd.

Officiele reactie van Atag 14-01-2022

Hallo,

​Bedankt voor de positieve review.
Wat balen dat de koelkast en magnetron ermee opgehouden zijn.
Maar wat leuk dat de keuze op ons merk is gevallen en dat jullie tevreden zijn met de aankoop.

Veel plezier met jullie aankoop.

Groet Heidi

c**n@g**l.com 05-01-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Tot zover erg tevreden met de CMV334. Ik heb voor ETNA gekozen omdat dit merk als een van de weinigen veel positieve reviews krijgt m.b.t de levensduur. Ik heb dit product met een 8 beoordeeld omdat ik hem nog niet uitgebreid heb kunnen testen, maar mijn eerste indruk is positief. De CMV334 heeft een mooie strakke look met weinig (maar functionele) knoppen.
Officiele reactie van Atag 07-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat leuk om te lezen dat je voor ETNA hebt gekozen😊. We wensen je veel plezier met je combi magnetron!

J 13-12-2021

Haalt 240°C niet

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

De magnetronfunctie werkt uitstekend! Helaas kan ik niet hetzelfde zeggen over de heteluchtfunctie... Wanneer de oven aangeeft dat hij is voorverwarmd op 240°C, is hij slechts 120°C. Nadat de oven 30 minuten heeft aangestaan haalt hij nog maar net 200°C. Wel jammer want voor de rest is het een prima apparaat. Voor deze prijs is de combimagnetron het niet waard.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Goede magnetronfunctie

Minpunten

• Wordt niet warmer dan 200°C

Officiele reactie van Atag 14-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de feedback. Vervelend om te lezen dat jouw enthousiasme wat betreft de magnetronfunctie overschaduwd wordt door het niet goed op temperatuur komen van de oven. Het betreurt ons wanneer een klant niet tevreden is.

Mochten wij iets voor je kunnen betekenen horen wij het graag. Zou je dan contact- en adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Met vriendelijke groet, Femke

MonicFoppele 02-12-2021

Ondermaatse prestatie heteluchtoven

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Ik koos deze oven op basis van de vele positieve reviews en omdat hij mooi in mijn keuken past. Maar de magnetron leek al wat minder vermogen te leveren dan mijn oude die een lager maximaal vermogen heeft. Maar de heteluchtoven is een drama...Gerechten werden niet gaar, dus een oventhermometer gekocht: voorverwarmen op 240, thermometer gaf nog geen 200 graden aan. Oven omgeruild (ik wilde graag hetzelfde type): precies hetzelfde. Door een fout is toen voor de 3e keer deze zelfde oven bij mij bezorgd, die ik toen toch maar weer uitprobeerde. Oventhermometer eerst bij de buren getest: die is tot 10 graden nauwkeurig. Ik verwarm de oven op 240 graden - de thermometer geeft aan 170 graden! Bizar.....

Pluspunten

• mooie uitvoering
  • veel ruimte

Minpunten

• oven haalt niet de beloofde temperatuur
  • handleiding niet overal correct

Officiele reactie van Atag 03-12-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven aan onze apparatuur. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Wij willen graag met u meekijken wat er aan de hand is. Indien u dat ook wenst ontvangen wij graag uw adres en contactgegevens via webcare@atagbenelux.com.

Officiele reactie van Atag 03-12-2021

Beste Heer/mevrouw,

Ondertussen hebben we contact gehad en een eventuele oplossing besproken.

Jan-Willem 18-11-2021

Aanrader, ruime combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Ruime 34L combimagnetron. De bediening is vrij eenvoudig na het lezen van de handleiding.

Pluspunten

• Grote inhoud (34L)
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Ziet er mooi uit
  • Groot aantal keuzemogelijkheden in menu

Minpunten

• Vingerafdrukken snel zichtbaar op RVS

Bertus Bakgraag 11-11-2021

Praktisch en mooi!

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Mijn eerste eigen Etna. Oma had een gasfornuis van dit roemruchte merk. De geur van appeltaart, koekjes en soezen.
De combimagnetron ziet er prachtig uit en is eenvoudig te bedienen. Nu zelf appeltaart bakken!

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• zwaar

Officiele reactie van Atag 12-11-2021

Beste Bertus,

Bedankt voor deze mooie reviewscore. Wat leuk om te lezen dat u voor ETNA heeft gekozen en dat met een mooie associatie met uw oma. Generatie op generatie. Wij wensen u nog heel veel mooie appeltaarten toe met uw nieuwe aankoop!

Patrick 31-10-2021

Alles wat een combi-magnetron nodig heeft

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Deze ETNA heeft alles wat je nodig hebt voor een combi-magnetron en is zeer eenvoudig in het gebruik.

Hiervoor hadden we ook een ETNA (leek er erg veel op) en die ging maar niet stuk. Meer dan 15 jaar gebruikt en toen ging begon eindelijk een knopje te haperen.

Omdat je ook wel eens wat anders wil, gekeken naar een ander merk en model (veel duurder en uitgebreider).
De afwerking was zeer matig (buitenkant en mechanisme draaiplateau) en bediening veel te ingewikkeld met veel te veel functies. Er zijn misschien mensen/keukens die het nodig hebben, maar voor de doorsnee keuken wordt het meestal nooit allemaal gebruikt.

Die hebben we dus maar heel snel weer omgeruild, want alhoewel veel duurder werd het echt niet veel beter.
Weer een aantal merken en modellen vergeleken en uiteindelijk was de ETNA toch weer de beste keus. Alle functies die nodig zijn, niet te groot of te klein, een solide draaiplateau en een snel te doorgronden bediening.

Nu die eenmaal in de bijkeuken staat moet ik zeggen dat het uiterlijk van het apparaat nog mooier is dan op de foto's.
Hij is echt mooi afgewerkt met RVS (inclusief de draaiknop) en voelt solide aan.

Hopelijk komt ETNA in de toekomst nog uit met een opvolger van dit model , maar dan met een ander knoppencluster.
Niet dat de huidige knoppen niet voldoen, het werkt prima, maar een paar mooie tip-toetsen (of capacitief) staat nog net iets mooier (maar dat is persoonlijk) en is nog makkelijker bij het schoonmaken van het apparaat.
De draaiknop is echt een verademing bij het instellen van allerlei functies. Die mag zeker blijven!

Pluspunten

• Compact
  • Uiterlijk/looks
  • Eenvoudige bediening
  • Snel op temperatuur
  • Prijs/kwaliteit

Officiele reactie van Atag 01-11-2021

Beste Patrick,
Wat goed om te lezen dat u de vorige combi magnetron meer dan 15 jaar heeft kunnen gebruiken. Wij waarderen het zeer dat u opnieuw voor ETNA hebt gekozen en u zo tevreden bent over het uiterlijk en eenvoudige bediening van deze combi magnetron.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
​Chantal Webcareteam ETNA

MWC 21-10-2021

mooie grote combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

rvs, niet zo goed over nagedacht, iedere vingerafdruk zie je erop, dat leidt natuurlijk tot ergernissen. Mooie, grote magnetron. Ik hoop dat ik er veel en vooral lang plezier van ga hebben, Etna heeft een goede reputatie. Fijn dat je bij de aankoop van een nieuwe tot 5 jaar extra garantie krijgt door het product te registreren! Daar ben ik heel blij mee.

Pluspunten

• groot
  • betrouwbaar merk
  • kan tot 240 graden

Minpunten

• rvs, je ziet iedere vingerafdruk erop
  • wennen aan bediening van tegenwoordig (P100)

Officiele reactie van Atag 22-10-2021

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Wat fijn dat deze combi magnetron goed bevalt. Wat betreft het schoonmaken van het RVS hebben wij voor u nog tips die via deze link https://support.etna.nl/support/solutions/articles/77000416638-hoe-maak-ik-roestvast-staal-rvs-schoon-%C2%A0 is in te zien.

Wij wensen u nog vele jaren plezier van deze aankoop!

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

a**8@h**l.com 16-08-2021

Mooie grote en ruime combi-oven

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Gebruiksvriendelijke combioven. Mooi uiterlijk. Ruim past een grote lasagne schaal in. Alleen jammer dat je de glazen schaal en rooster apart erbij moet komen. Maar kortom zeer tevreden. Oo zeer tevreden over etna zelf. Oven was kapot en werd snel volgens garantie gerepareerd.

Pluspunten

• groot
  • gemakkelijk te bedienen
  • zeer goede service

Minpunten

• na 3 jaar stuk
  • ovenschaal en rooster los erbij kopen.

Officiele reactie van Atag 17-08-2021

Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Wat fijn dat u tevreden bent over de gebruiksvriendelijke combi magnetron. Goed om te lezen dat de combi magnetron naar tevredenheid volgens garantie is gerepareerd. Wij wensen u nog veel kook- en bakplezier!

Robbie 11-08-2021

Goede aanvulling in de keuken

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Sinds 5 maanden in bezit en bevalt prima.
In begin even wennen maar met gebruiksaanwijzing goed te doen.
Plus punten:
Magnetron functie met behulp van draaiknop eenvoudig en snel in te stellen.
Ontdooien gaat erg goed.
Combimagnetron voor bijvoorbeeld appeltaart en cake geeft goed resultaat.

Min punten:
Nog niet ontdekt.

Leuke bijkomstigheid: Handgreep past prima bij handgrepen keuken.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen ivm draaiknop
  • Ontdooien werkt goed
  • Combimagnetron geeft goede resultaten

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 12-08-2021

Beste Robbie,

Wat fijn dat deze combi magnetron van ETNA goed bevalt. Bedankt voor je review en wij wensen je nog vele jaren plezier van deze aankoop.

Claudia. Webcareteam ETNA.