• Best Reviewed 2 keer okt 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi DNS80 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Albert Brom 19-03-2022

Bevalt zeer goed.

Geschreven voor: De'Longhi DNS80

Het apparaat voldoet meer dan goed. Is zelfs nog beter dan mijn verwachting. Is zeer stil. Meteen aan het werk gezet en gelijk werd het reservoir gevuld. De volgende dag een vol reservoir!!

• Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Bijgeleverde afvoerslang is zeer stug.

StephanS 22-11-2021

Luchtontvochter die doet wat het belooft!

Geschreven voor: De'Longhi DNS80

Na lang zoeken deze ontvochtiger aangeschaft, het kost wat maar dan heb je ook wat.
We wonen in een ouder huis met veel vocht op de ramen in de ochtend. De ontvochtiger haalt behoorlijk veel vocht uit de lucht, en geen vocht op de ramen meer (nu 2 weken in gebruik).

Voordeel in vergelijking met andere luchtontvochtigers is voor ons dat het erg handzaam is met het handvat bovenop. Tevens is de opvangbak makkelijk te legen. Wij gebruiken niet de slang. Qua geluid hoor je hem natuurlijk wel afhankelijk wel stand je gebruikt.

Al met al, een aanrader!

Pluspunten

• Veel vocht onttrekkend uit de lucht
  • Warmt ook de lucht op
  • Handzaam
  • Makkelijke opvangbak

Minpunten

• Maakt heel zachtjes geluid (wisten we)

Kuiken 13-11-2021

Perfect apparaat

Geschreven voor: De'Longhi DNS80

We zijn zeer tevreden over deze ontvochtiger. Hij doet goed zijn werk is praktisch in gebruik door de verschillende standen. Je hoort hem bijna niet in de laagste stand. Ook perfect voor de was die binnen hangt. Prima prijs kwaliteit verhouding. Ik zou hem niet meer willen missen.

Pluspunten

• Doet goed zijn werk
  • Bijna geluidloos op de laagste stand
  • Vele mogelijkheden
  • Goede prijs/ kwaliteit

Minpunten

• misschien het stroomverbruik

w**r@h**l.com 26-10-2021

Korte snelle beschrijving van net ontvangen DNS-80

Geschreven voor: De'Longhi DNS80

Mijn huiskamer had een vochtigheidsgraad van 75/80 %. de kamer is hoog. 4 meter in een punt.
Ik heb de dns80 nu 1 uur aanstaan op max. (drie druppels) en heb reeds 1/2 liter vocht in het reservoir. hij werkt dus.
Het percentage staat nu na 2 uur draaien op 64 %.
Het doet dus wat het behoord te doen. Of het voldoende is voor deze ruimte is nog te vroeg om dat te zeggen.
Bedieningsgemak : eenvoudig wijst zichzelf, en ook het reservoir is eenvoudig te legen.
Al met al een goed apparaat.

• eenvoudige bediening

Ron_83 10-10-2021

Top apparaat

Geschreven voor: De'Longhi DNS80

Doet wat het moet doen en is lekker stil. Je staat gewoon verbaasd hoe snel het gaat.

j**k@g**l.com 05-10-2021

Mooi apparaat, werkt perfect.

Geschreven voor: De'Longhi DNS80

Apparaat ziet er goed uit, licht van gewicht en design. Direct geïnstalleerd en verrast door het weinige geluid dat hij maakte. Ideaal voor de slaapkamer.

Pluspunten

• design
  • geluidsarm
  • kwaliteit

Minpunten

• prijs is stevig

LV 24-03-2021

Prima apparaat met overzichtelijk bedieningsdisplay.

Geschreven voor: De'Longhi DNS80

Voldoet prima, zowel bij kamer ontvochtigen als de was drogen. Gemakkelijk te bedienen, gemakkelijk te legen, gemakkelijk te verplaatsen.

Pluspunten

• gemakkelijk te bedienen
  • gemakkelijk te legen
  • gemakkelijk te verplaatsen
  • overzichtelijk bedieningspaneel

Christiaan 19-02-2021

Stil, werkt prima

Geschreven voor: De'Longhi DNS80

Deze luchtontvochtiger werkt goed, is stil, en makkelijk te dragen. Erg tevreden. Haalt veel water uit de lucht.

Pluspunten

• stil
  • makkelijk dragen

Eric 07-01-2021

Mooi design, stil, efficient met verlicht display

Geschreven voor: De'Longhi DNS80

Brengt luchtvochtigheid in een ruimte in korte tijd naar beneden. Prima product dat zorgt voor extra comfort.

• mooi design

Arthur 15-12-2020

Doet goed wat hij moet doen

Geschreven voor: De'Longhi DNS80

Ik heb heb apparaat een week in gebruik en hij onttrekt inderdaad veel vocht waardoor de condensatievorming merkbaar verbeterd is. Ook ziet het apparaat er mooi, degelijk gebouwd en is over het algemeen gebruiksvriendelijk. Al met al ben ik erg tevreden. Echter zal ik gedetailleerder ingaan op enkele (verbeter)punten over de gebruiksvriendelijkheid/functionaliteit.

Zo is er een knop toegewijd knop voor het instellen van de LCD-helderheid in maar liefst 6 stappen. Wat mij betreft is het wat overbodig om 6 gradaties te hebben, het kon gewoon "uit" - "minimaal" en "maximaal" en dat met een toegewijde knop. Ik had liever de relatieve luchtvochtigheid willen kunnen instellen op een makkelijke manier -- dit kan echter helemaal niet, enkel via een omweg van de verschillende modi (zie volgende punt).

Er zijn 5 modi, ik benoem ze zoals je ze op het scherm ziet: (1) "auto" (automatisch), (2) icoon van een shirt dat "de was" symboliseert, (3) icoon van 1 druppel (minimale stand), (4) icoon van 3 druppels (maximale stand) en (5) "eco" (economisch). Ten eerste moet je in de handleiding kijken wat bijv. het verschil is tussen modus 4 ("max") en modus 2 ("de was") -- ik verwacht dat het in beide modi hard gaat werken. Hetzelfde voor modus 5 ("eco") en modus 3 ("min") -- een economische modus zou op de minimale stand moeten werken? Grotendeels klopt dit, maar volgens de handleiding zijn er een paar nuances. Zo probeert modus 4 ("max") een relatieve luchtvochtigheid van 35-40% te behalen terwijl de andere modi naar 45-50% streven (dit is een aanname van mij omdat het niet duidelijk in de handleiding staat). En modus 5 ("eco") zou meer voor een warme periode geschikt zijn omdat hij minder warmte genereert. Hoe dit precies mogelijk is snap ik niet (het principe van een luchtontvochtiger is dat de lucht afgekoeld moet worden om het water te laten condenseren, en bij verkoeling ook warmte tegenover staan) en wordt ook uitgelegd. Samengevat: er zijn 5 modi met onduidelijke "verborgen" functies (je moet het goed onthouden of de handleiding erbij pakken).

Mijn suggestie: de LCD-knop had beter een knop voor de beoogde relatieve luchtvochtigheid mogen zijn, en de huidige modus-knop had beter de knop voor de intensiteit/ventilatiesterkte mogen zijn. Lekker duidelijk, ondubbelzinnig, en geeft je meer mogelijkheden. En en de LCD-helderheid hadden ze onder de ionisatie-knop kunnen onderbrengen (functie 1 = drukken, functie 2 = ingedrukt houden) want die gebruik je niet zoveel.

Pluspunten

• ontvocht goed
  • mooi design

Minpunten

• onnozele knop voor de LCD-helderheid
  • verschillende modi konden duidelijker

Dhr Oosterbeek 06-11-2020

dns 80

Geschreven voor: De'Longhi DNS80

Zeer goed apparaat. Doet precies wat het moet doen. Staat in de huiskamer. 'S morgens geen vocht meer op de ramen zelfs op de laagste stand.

Pluspunten

• stil
  • werkt perfect

Minpunten

• flotter was defect bij na aanschaf.

MAXIKINGWHITE 04-11-2020

zeer snelle condensatietijd en ergonomisch

Geschreven voor: De'Longhi DNS80

ZEer snelle condensatietijd en ergonomisch. PRICE ZO GOED. Nu verdwijnt de stoom van de ramen in huis.

Sheila 01-11-2020

Goede, compacte luchtontvochtiger

Geschreven voor: De'Longhi DNS80

De luchtontvochtiger aangeschaft vanwege een hoge luchtvochtigheid in slaapkamer (80%) met onrustig slapen en een onaangename kilte in de ruimte als gevolg. Gebruikersvriendelijk apparaat, eenmalig handleiding lezen en de rest wijst voor zich. Apparaat functioneert prima op de laagste stand, binnen 24 uur is de tank zo goed als vol ((bijna 3 liter). Als de tank niet tijdig wordt geleegd, schakelt het apparaat automatisch uit. Qua geluid ook op de laagste stand goed te doen, hogere standen geven het geluid van een ventilator. De ontvochtiger kan ook worden gebruikt om de was sneller te drogen. Verlichting display kan worden gedimd of worden uitgezet (handig bij gebruik in de slaapkamer).
De aanschaf is de moeite waard gebleken; door de ontvochtiger is de atmosfeer in de slaapkamer nu aangenaam en de nachtrust teruggekeerd.

Pluspunten

• Effectief
  • Compact en mooie vormgeving

Adriaan 19-10-2020

Kwaliteit

Geschreven voor: De'Longhi DNS80

Zeer gemakkelijk te bedienen, direct gebruiksklaar apparaat.
Licht en makkelijk weg te zetten (relatief klein in omvang).
Doet uitstekend werk in sportkamer.
Aanrader!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Kwaliteitsmateriaal

Minpunten

• Prijs, maar kwaliteit maakt veel goed

Richard! 07-10-2020

Prima luchtontvochtiger

Geschreven voor: De'Longhi DNS80

Een luchtontvochtiger die doet wat er in de beschrijving staat. Een liter vocht uit de lucht per 5 uur (op een kamertemperatuur van 21 graden en een vochtigheid van bijna 70). Daarnaast kan hij ook gebruikt worden om de opgehangen was sneller te laten drogen en de luchtkwaliteit te verbeteren. Zeer tevreden!

Pluspunten

• goede ontvochtiging
  • wasdroogfunctie

Minpunten

• misschien een water hippere kleur zo fijn zijn