Venta Comfort Plus LW45 - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Venta Comfort Plus LW45 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Von 04-12-2019

Doet wat hij moet doen en wat wordt beloofd

Geschreven voor: Venta Comfort Plus LW45

Na grondig marktonderzoek herfst 2018 gekozen voor dit model. Bij aanvang van gebruik in de huiskamer / keuken (48 m2) was het huis uitgedroogd: houten meubels, houten keuken, leemstuc op de muren, al het eerste vocht werd opgenomen door het interieur. Na 10 dagen nagenoeg vol continu draaien bereikte de luchtvochtigheid de 50%. Daarna was het geen enkele moeite om de luchtvochtigheid op pijl te houden. Prima apparaat, makkelijk in gebruik, duidelijk display. Stand 1 niet te horen, stand 2 alleen te horen als het helemaal stil is in huis, stand 3 maakt veel geluid, voor de nacht dus. Makkelijk te reinigen. Geen last meer van droge ogen of lippen of neus en een gezonde lucht in huis (nieuwbouw, kierdicht, zeer goed geisoleerd, goede ventilatie en luchtbevochtiging was nodig, want daalde in de richting van 25%). Aanrader.