Virtufit TR-200i Loopband - Reviews

LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
18 km/h

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit TR-200i Loopband op Kieskeurig.nl.

ANdreas 25-11-2018

Stevig

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

Stevige loopband voor zijn prijs. In de winkel meerdere modellen getest en al snel tot de virtufit loopband gekomen. Veel ruimte voor mijn hardlooptrainingen en voor liefhebbers genoeg programma’s. Loopband werd snel geleverd Top!

Niels 21-11-2018

Goede loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

De loopband doet het goed. Kan zowel wandelen als hardlopen. Dempt zacht en dat is tijdens het hardlopen erg fijn. Het scherm is blauw verlicht en goed leesbaar. Ik heb er wel een vloermat bij aangeschaft zodat de vloer beschermt blijft. Snoer is niet heel lang maar met een verleng snoer opgelost.

BBFitness1988 15-11-2018

loopband voor hardlopers, veel mogelijkheden!

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

ja ik beveel deze loopband aan! Hij heeft veel mogelijkheden zoals programma's en een gratis APP functie waarbij je hele leuke dingen kunt doen via je ipad maar daarnaast loopt hij ook als een zonnetje! Ik loop er veel op maar mijn vrouw en kinderen krijgen ook steeds meer interesse voor hardlopen nu. Handig zo'n verlicht display in de wintertijd! Aanrader~~

Pluspunten

• kwaliteit
  • verlicht display
  • ipadhouder
  • APP functie