Virtufit TR-200i Loopband - Reviews

LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
18 km/h

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit TR-200i Loopband op Kieskeurig.nl.

JDManning 15-05-2020

Fijne robuste loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

Prijs kwaliteit is geweldig. Een zeer complete robuste loopband (met speakers, programma’s en mogelijkheid tot koppelen met app). Het loopoppervlak is lekker ruim.
Klein minpuntje is dat het schoonmaken van het apparaat aan de bovenkant wat lastig is met alle reliëf.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Ruim loopoppervlak
  • Te koppelen met app

Minpunten

• Bovenkant apparaat is wat lastiger schoon te maken

Richard 06-06-2019

Mooi stevige loopband. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

Vind de loopband erg stevig. Ben 120 kg en loop prettig op dit apparaat zonder bang te zijn dat de loopband het begeeft.

Pluspunten

• Erg stevig
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Thea 22-06-2020

Loopband Tr200 i

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

Een perfecte loopband voor privé gebruik, met 36 programma’s en via andere apps (Fitshow, Kinomap) leuke trainingsschema’s.
De service is ook zeer goed, behulpzaam.

Pluspunten

• Solide
  • Makkelijk zelf te monteren
  • Kan altijd je eigen moment voor training nemen
  • Hygiënisch door privé gebruik

Koos van L. 19-05-2020

Goede loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

Er worden veel verschillende loopbanden te koop aangeboden, maar na een vergelijking van de verschillende merken, kwam voor ons de VirtuFit TR 200i voor ons als de loopband naar voren die aan onze wensen voldeed.
Na aankomst van het pakket, was de loopband snel gemonteerd, we maken er in deze coronatijd dagelijks gebruik van, enige minpunt tot op heden is dat bij de montage van de verstevigings stang tussen de beide verticale staanders, is gebleken dat de schroeven niet te stevig. aangedraaid moeten worden, want het metaal van de staanders is erg zacht en met het stevig aandraaien van de schroeven zijn de staanders ter plaaatse van de schroeven ingedeukt en dat is geen fraai gezicht.

Pluspunten

• Prima loopband
  • Scherpe prijsstelling

Minpunten

• Zie revieuw

Micka 18-05-2020

Prima loopband!

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

Prima loopband voor thuis met goede demping. Wel wat zwaar/onhandig om te verplaatsen en belangrijk om de rolband goed af te stellen zodat deze niet gaat slepen.

Pluspunten

• demping
  • kwaliteit

Minpunten

• onhandig te verplaatsen

CG 16-05-2020

Super loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

Mooie en degelijke loopband met 36 voorgeprogrammeerde programma's, maar ook handmatig je eigen programma in te stellen.
Krachtige en stille motor.
Een goed product voor een goede prijs.
Ik beveel deze loopband zeker aan!

Pluspunten

• Groot loop oppervlak
  • Verlichte display
  • Opklapbaar

Aboes 16-05-2020

Loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

Was een cadeau voor mijn beste vriendin die veel moet bewegen en haar hartslag in de gaten houden.

Daar is deze loopband perfect voor.

Beetje duur maar is een mooi en practiesch loopband

Pluspunten

• Mooi vorm
  • Makkelijk bedienbaar

Emiel 16-05-2020

Loopband Virtufit

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

Wij zijn zeer sportief gezin die vanwege omstandigheden deze band besteld hebben. Buiten lopen is nl veel fijner.
Goedkopere banden is voor regelmatig gebruik, iedere dag in ons geval geen optie. Iets van 2000 euro voor hopelijk tijdelijk gebruik ook niet echt. Dus middenklasser, we hebben al een hometrainer van dit merk en die is gewoon goed.
Wel nu deze band is idd erg zwaar. Tip voordat je hem uitpakt direct naar de plek brengen waar je hem wilt hebben. Je snapt het wel wat ik bedoel als hem besteld hebt. In elkaar zetten geen probleem. Let op eerst zelftest laten uitvoeren als je hem gaat gebruiken.
Wel nu het gebruik, programma's goed. Band loopt prima. Vind de hellingshoek wat tam die had wel hoger gemogen. Dempt prima maar wij lopen best wel tempo en dat dreunt wel door. Met name bij mij ik weeg 95 kilo en bij mijn zoon maar die is heel licht 13 jaar en 45 kilo maar rent volle bak. Bij mijn vrouw is het dreunen veel minder maar die loopt minder snel. Nu rubbers besteld tegen demping maar ja dan krijg je hem weer heel moeilijk waterpas.
Eindoordeel ik denk voor deze prijs prima band of de levensduur goed is kan ik niet veel over zeggen. We hebben wel al na enige tijd de spanning iets strakker moeten zetten ivm tikkend geluid, dat is nu weer verholpen. Ook omdat we hem veel gebruiken als gesmeerd met speciaal bijgeleverd flesje maar dat is vry simpel.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Mooi scherm

Minpunten

• hellingshoek

Aad L. 16-05-2020

Robuste machine, we hebben er veel plezier van

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

Buitenlopen in onze stad vind ik maar niets, en door corona al helemaal niet. Met een loopband kun je ook precies trainen, zoveel minuten op die snelheid, etc. en dat lukt mij buiten niet. De Virtufit is een stevig apparaat, dat merk je als je erop gaat lopen. Zoals elke loopband is het een nogal fors ding in huis, maar wij hebben er de ruimte voor gemaakt. En zo lopen we nu elke dag, mijn dochter ook (die er eerst maar niets van vond!). De app werkt, maar ik hou ook een trainingsschema op papier aan want echt geweldig vind ik de app niet. De hartslagmeter vind ik traag en onnauwkeuig werken tov die op de sportclub, en de speakers gebruik ik niet (vanwege de buren). De hoofdtaak echter werkt meer dan perfect, ik loop er graag op. En daar ben ik zelf erg blij mee, een goede aankoop. Ik hoop later aan de diverse voorgeprogrammeerde programma's te beginnen, daar heb ik nu nog behoefte aan. Op naar de 5km en dan de 10 hopelijk.

Pluspunten

• Stevig, robuust apparaat
  • loopt lekker
  • eenvoudige bediening
  • nodigt uit tot gebruik

Minpunten

• trage en minder nauwkeurige hartslagmeter
  • voor een audiofiel matig geluid

AvA 16-05-2020

Doet wat er gezegd is

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

Om te beginnen hard te lopen en je conditie te verbeteren was dit product een fijne middel. Makkelijk te installeren en duidelijke gebruiksaanwijzing. Het was wel zwaar om naar boven te krijgen maar de moeite waard.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren

Minpunten

• Zwaar voor transfer

ernajacky 15-05-2020

vlot te monteren, leuk in gebruik

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

qua prijs/kwaliteit zeker een aanrader. gekocht om bij slecht weer toch te kunnen joggen of wandelen

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • simpel zelf te monteren

G. 15-05-2020

Loopband virtufit

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

Fijne loopband. Vaste programma’s ideaal. Zelf instellen gaat ook goed. Boxen werken goed. Geen spijt van deze aankoop.

Lien 15-05-2020

Goede loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

Het loopvlak is aangenaam: breed en lang genoeg. De demping is prima.
De speakers werken ook prima. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat de programma's slechts 10 minuten duren.

Pluspunten

• Goed loopvlak
  • Goede demping

Minpunten

• Programma's maar 10 minuten

Marco 15-05-2020

Grote loopband.

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

Doet het zoals verwacht. Neemt wel veel ruimte in. Omhoog klappen zorgt ervoor dat hij alleen maar nog aanweziger is in de ruimte, maar maakt het wel makkelijker om eronder te stofzuigen en hem te verplaatsen. Ik heb de app niet geprobeerd, maar die heb je ook niet nodig. Heb hem nog niet lang genoeg in bezit om te weten hoe lang hij meegaat, maar alles ziet er stevig uit.

Pluspunten

• groot loopvlak
  • geluid valt mee
  • eenvoudige montage
  • eenvoudig te bedienen

Minpunten

• enorm groot aanwezig ding
  • niet in je eentje de trap op te krijgen

erik 15-05-2020

werk goed

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

werkt goed en heeft veel functies,snelle leveringen goede naservice.
handleiding was heel duidelijk.

Sjoerd 15-05-2020

Fantastisch!

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

Ik heb deze in begin coronatijd gekocht.
Ik ben zeer tevreden helling / snelheid. Demping / Menu’s
De kwaliteit is perfect. Stevig en solide. Stond in een kwartier in elkaar. Het geluid uit het speakertje Is wat minder. Die hadden ze mogen vervangen voor een blower. ...

Pluspunten

• Breed
  • Sterk

Paula 12-06-2019

Fijne loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

Ik heb geen ervaring met andere loopbanden dus ik kan niet echt vergelijken maar deze loopband voldoet helemaal aan mijn verwachting. De service van Fitnessapparaat.nl was ook prima! Op vragen werd snel gereageerd en ik kreeg aan de telefoon ook goed advies. Het enige nadeel vind ik dat je je voortgang met een app moet bijhouden. En vervolgens kun je niet meer netflixen oid als die app draait. Maar daar gebruik ik nu maar een ander apparaat voor. Soms tijdens het lopen zit er een onregelmatigheidje in de band, die loopt dan eventjes niet lekker mee maar volgens mij moeten wij de band zelf nog even goed instellen (staat in de gebruiksaanwijzing).

Pluspunten

• Makkelijk
  • Met helling

WGP 05-06-2019

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

Een zeer complete, stille loopband. Functioneert volledig naar wens!
Ik hoef niet meer m naar de sportschool :)

• Veel programma's
  • inklapbaar

Bart 04-06-2019

Makkelijk in gebruik, overzichtelijk!

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

Top apparaat. Ik heb hem gekocht voor mezelf en vriendin, je merkt hoe makkelijk je hem gebruikt. Je kan jezelf ook steeds weer motiveren om er wat langer op te blijven lopen en maakt niet teveel herrie en veel instel mogelijkheden.
Loopt lekker, ben er blij mee.

Douwe 07-04-2019

Fijne loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-200i Loopband

De loopband zelf bevalt erg goed en de installatie ging erg vlot. Wij hadden meer verwacht van de app voor mobiel / tablet, deze werkt niet erg intuïtief waardoor je niet meteen door hebt wat de mogelijkheden zijn. De iPhone en Android app lijken niet op elkaar, wat het erg verwarrend maakt. Wij hebben de loopband gekocht bij fitnessapparaat, prima en snelle bezorging.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Ruim loopvlak
  • Speakers
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Zwaar
  • Apps van Virtufit niet gebruiksvriendelijk

Team VirtuFit 20-05-2019

Beste Douwe,

Hartelijk dank voor uw review over de Virtufit TR-200i Loopband.
We zijn blij dat de loopband u goed bevalt, de installatie vlot ging en de loopband op tijd geleverd was. Vervelend dat de mobiele app van FitShow niet zo gebruiksvriendelijk werkt zoals u had verwacht. We zullen dit doorgeven aan de afdeling productontwikkeling.

Bedankt voor uw feedback.

We wensen u veel trainingsplezier met uw loopband!

Team VirtuFit