Virtufit Totally Foldable TR-50i Loopband - Reviews

LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
12 km/h

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Totally Foldable TR-50i Loopband op Kieskeurig.nl.

7,3

Hans K 12-03-2019

Goed apparaat

Geschreven voor: Virtufit Totally Foldable TR-50i Loopband

Alleen maar plussen voldoet volledig aan mijn eisen. Ook een snelle levering en goede service. Een bedrijf met kennis van zaken

jolanda 06-03-2019

loopband

Geschreven voor: Virtufit Totally Foldable TR-50i Loopband

leuk apparaat, niet al te groot, dus geen sta in de weg. Goede prijs kwaliteitverhouding, leuke goedwerkende bijbehorende app, jammer dat er alleen een start en stopknop opzit en geen pauzeknop.

Diebensr 14-04-2020

Miskoop

Geschreven voor: Virtufit Totally Foldable TR-50i Loopband

Het loopvlak is zo smal en kort dat je de hele tijd moet oppassen niet ervan af te vallen. Apparaat piept er kraakt en zit met een paar bouten en moeren aan elkaar. Goedkoop blijkt weer duurkoop.

Pluspunten

• Snel in elkaar
  • Ruimte

Minpunten

• Te kort
  • Te smal
  • Techniek
  • Degelijkheid

Team VirtuFit 17-04-2020

Beste Diebensr,

Hartelijk dank voor uw review over de Virtufit Totally Foldable TR-50i.

Goed om te lezen dat u tevreden bent over dat het toestel snel gemonteerd kan worden, weinig ruimte in beslag neemt en dat het display makkelijk leesbaar is.

Tevens hebben we gekeken naar uw opmerking dat het toestel piept en kraakt. We vinden het vervelend dat u problemen heeft ondervindt met dit toestel. Voor het piepen en kraken kunt u altijd contact met ons opnemen via https://virtufit.nl/service/service-formulier/ We hebben een eigen service afdeling en zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen. De ene keer betreft het slechts het aandraaien van wat contactpunten en als dit niet helpt staan onze servicemedewerkers klaar om de klacht zo snel mogelijk op te lossen bij u thuis.

We hebben kwaliteit van onze toestellen en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en komen dan ook graag met u in contact om het op te lossen en u naar alle tevredenheid te helpen. Mocht u er niet uitkomen met het formulier dan mag u ook contact met ons opnemen via klantenservice@virtufit.nl.

We zien uw reactie graag tegemoet.

Heel veel trainingsplezier gewenst met uw loopband en een fijne dag toegewenst!

Met sportieve groet,
Team VirtuFit

Petra ietswaart 05-03-2019

Geweldig!

Geschreven voor: Virtufit Totally Foldable TR-50i Loopband

Ik heb een loopband besteld. Ik ben er helemaal blij mee. Apperaat werkt goed. Snelle levering en aardig monteur.