Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020) - Reviews

Best Reviewed jul 2020 Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)
Best Reviewed - juli 2020
LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
20 km/h

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 43 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020) op Kieskeurig.nl.

Bente 24-11-2017

Top loopband!

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Normaal loop ik altijd buiten maar nu de winter weer in aantocht is toch op zoek gegaan naar een loopband. Het aanbod online is ontzettend groot, daarom ben ik naar de Fitwinkel in Helmond gegaan voor advies. Hier is mij de VirtuFit Elite TR500 loopband aanbevolen. Super fijne loopband met veel opties, groot loopoppervlak en een sterke motor! Inmiddels 2 weken in bezit van de loopband en al meerdere malen met veel plezier gebruikt!

Pluspunten

• Groot loopoppervlak
  • Sterke motor
  • Goede demping

RogierGG1978 07-11-2017

Ontzettend goede en mooie loopband

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Mijn vrouw en ik lopen regelmatig hard en bij het kouder en donkerder worden willen we toch graag blijven hardlopen. we zijn daarvoor naar de winkel gegaan en daar stond deze loopband van Virtufit. Bij het testen kwamen we erachter dat hij heel fijn loopt en stabiel en stevig aanvoelt. Het loopvlak heeft een mooie grootte en de extra's zijn ook super. Zoals de ipadhouder waarop je de ipad kan zetten en toch het scherm nog kan zien om je resultaten te zien. Daarnaast vinden we het qua uitstraling ook een plaatje die mooi staat in onze sportkamer. Het is elkaar zetten was trouwens ook een fluitje van een cent, heel makkelijk. Hij stond zo! Een echte aanrader qua mogelijkheden, kwaliteit en in elkaar zetten. Wij hebben er inmiddels aardig wat km op zitten!!

Pluspunten

• kwaliteit
  • uitstraling
  • ipadhouder
  • veel programma's
  • borstband mogelijkheid

Vegt 04-04-2018

Formidabele afwerking

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Formidabele afwerking van deze loopband. Het dashboard ziet er werkelijk schitterend uit en doet het goed. De loopband evenals, een echt futuristisch apparaat. De heupen van mij kunnen niet zwaar belast worden en de opvangkracht van deze loopband helpt daar goed bij waardoor er ook hard gerend kan worden zonder erg veel last te hebbben. Montage werk gelukkig gedaan door hun, dit had ik zelf waarschijnlijk niet gekund. Na een paar weken gebruiken piepte de loopband wel een beetje waardoor ik wat olie moest gebruiken

EDH1970 14-11-2017

Fantastische loopband!!

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Deze loopband werkt zoals verwacht (eigenlijk boven verwachting) en heeft wat mij betreft een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. In de winkel lieten ze me de app op de telefoon zien die je erop kunt gebruiken en die heeft gewoon veel mooie en gave opties. daarnaast bieden de 30 verschillende programma's mij ontzettend veel uitdaging. Stabiel, sterk, makkelijk te plaatsen en heel mooi om te zien!! Hier gaan we nog veel plezier van hebben! Ps: scherm is ook heel mooi!

Pluspunten

• prijs,kwaliteit verhouding
  • app op de telefoon
  • uitdagende programma''s
  • stabiel
  • sterk

Jose Esteves 21-07-2020

Great for new runners

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Start to run and fight the COVID restrictions we decided to find a treadmill to do some exercise while confined. Easy to start running with and even integrate with 3rd party apps.

Pluspunten

• Good Price/Quality
  • Integration with Zwift

Minpunten

• Not easy to move from locations

Paul R 18-07-2020

Prima loopband en service

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Prima loopband met veel mogelijkheden, fijn dat je je iphone ook kan aansluiten zodat je de muziek via de ingebouwde speakers kunt luisteren. Prima demping en redelijk stil. Ook werd ik bij vragen zeer snel te woord gestaan. Prima product en prima winkel.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Eenvoudig te bedienen

Gijsbert 18-07-2020

Topinvesteting!

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Fantastisch apparaat om je conditie op peil te houden. Zeker nu in Coronatijd dat je de deur niet uit hoeft.

Veel eerder moeten doen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Eenvoudige opbouw
  • Brede loopband
  • Veel lieflijkheden qua orogramnas
  • Mooie display

Yvonne 17-07-2020

Mooi scherm

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Prachtige loopband, mooi vormgegeven en functioneert zeer goed. Vooral het scherm is erg mooi en geeft veel informatie.

Pluspunten

• groot scherm
  • mooie vormgeving
  • maakt weinig geluid

Mimmy 16-07-2020

Beste keuze ever

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Beste loopbaan ever, werkt prima !!!, ben inmiddels al 5kg afgevallen.
Duur product maar werkt uitstekend. Geen spijt van het geld.

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken

Johan 16-07-2020

Gewoon goed!

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Een mooie gunstig geprijsde loopband. Doordat hij deels inklapbaar is, is het ook geen ruimte vreter. De demping is uitstekend. Bij gebruik op de bovenverdieping is er beneden niets van te merken. Er zijn voldoende programma’s voor wen goede workout. Ook de app werkt goed. Kortom, gewoon goed!

• Gebruiksgemak
  • Gebruik app
  • Demping

Minpunten

• Voor zover belangrijk. Zwaar ding

Marleen 28-06-2020

Top!

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

De VirtuFit Elite TR-500i loopband voldoet aan alles wat ik verwacht dat een loopband moet zijn.
Het display is heel overzichtelijk en ik kan ook gebruik maken van mijn iPad en iPhone. Veel keuze tussen programma's en trainingen. Ik kocht deze loopband voornamelijk omdat je er mee op Zwift kan. Voor mij is dit de beste loopband!

Pluspunten

• Compatible met Zwift
  • Overzichtelijk display

Jaap 18-06-2020

breed loopoppervlak

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Ongezien deze loopband gekocht, louter op basis van de recensies. Geen seconde spijt van gehad.Breed loopoppervlak,gemakkelijke bediening en via Fitwinkel supersnel bezorgd.( besteld en ondanks corona volgende dag al in huis. Was wel even een dingetje om de band op de goede plaats te krijgen want het totale pakket was erg zwaar. In elkaar zetten was een "peuleschil".

Pluspunten

• solide
  • breed en lang loopoppervlak
  • voelt professioneel aan

George 04-06-2020

I am very happy with this device, easy to install .

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

I chose fitshow 500 because it is an special model, toate pleasantly surprised me and i felt the desire to buy it.

Pluspunten

• Easy to use
  • 30 running programs and custom mode
  • Quallity

Jaap 29-04-2020

Goede prijs, kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Op basis van reviews deze loopband online gekocht bij Fitwinkel. De volgende dag in huis en meteen gaan gebruiken. Het zelf in elkaar zetten ging moeiteloos, doch het gehele pakket zelf naar binnen slepen was een heel karwei.(pakket weegt ongeveer 90 kilo). Nog geen dag spijt gehad van deze keus. Sterke motor, uitgebreid programma en het geheel ziet er professioneel uit.
Kortom zeer goede keus.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • uitgebreide keuze van progamma's

Monique 26-07-2019

Breed loopvlak en goede demping

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

De loopband heeft een breed loopvlak. Dit vind ik persoonlijk erg prettig, omdat ik wat vorser ben en niet een smalle loop heb. Als het wat zwaarder wordt, dan loop ik breder. De loopband kan ook een behoorlijk gewicht dragen zonder te kraken of piepen. Ik voel mij veilig als ik er op sta. De programma's zijn makkelijk in te stellen. De tablethouder vind ik een handige extra. Deze loopband is net zo prettig als de veel duurdere varianten van de sportschool.

Pluspunten

• Maximaal draagvermogen
  • Programma's divers en makkelijk
  • Breed loopvlak
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Bijzonder moeilijk de trap op te tillen.

Koos Hugen 13-07-2019

Openbaring

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Vanwege overgewicht wil ik afvallen doormiddel van minder eten maar ook meer bewegen!
Sinds een aantal weken maak ik gebruik van de TR 500i loopband en merk dat ik iedere ochtend met plezier een klein uurtje heerlijk in de weer ben en ik er duidelijk van opknap en fitter wordt!
Makkelijk te bedienen en relatief weinig lawaai!

Jans 10-07-2019

Boven verwachting

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Ben nu sinds 2 maanden in het bezit van de Virtufit elite 500i loopband en hij is boven verwachting . Kan nu heerlijk op ieder moment van de dag lopen. Hij is stabiel en heeft voldoende programma’s voor iedere uitdaging, ik kan hem een ieder aanraden die op zoek is naar een loopband met goede prijs kwaliteit verhouding.

Rimco Smit 09-07-2019

Virtufit loopband

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Loopband gekocht als vervanging voor de sportschool waar ik over het algemeen de meeste tijd doorbracht op de loopband. Nu de vrijheid thuis.
Pakket is groot en zwaar... naar boven brengen was wel een klus.
In elkaar zetten is een fluitje van een cent.
Samen met de app werkt het voor mij prima
Alles wordt netjes bijgehouden.
Loopband is stil en heeft mogelijkheden genoeg om een leuke training te doen

Pluspunten

• Uitgebreid, genoeg opties in de programma’s

Minpunten

• Lastig boven krijgen

Katrien 08-07-2019

Fijne loopband

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

Deze loopband is echt geweldig! Groot oppervlakte, ruime keuze programma's of handmatig in te stellen. Groot scherm. Loopt/wandelt zeer aangenaam.

Pluspunten

• Ruime loopband
  • Knap design

Minpunten

• Zwaar om te verplaatsen / plaatsen

Dimphy 08-07-2019

Super service en geweldige loopband

Geschreven voor: Virtufit VirtuFit Elite TR-500i Loopband (2020)

De loopband heeft een hele mooie uitstraling en is heel compact! Dit is ideaal als je een kleine ruimte hebt om deze te plaatsen. Hij is makkelijk te bedienen en heeft veel mogelijkheden. Ik had een ander merk gekocht maar had heel snel spijt toen ik van deze loopband hoorde! Zonder problemen hebben ze deze omgewisseld dus echt top service.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Makkelijk te bedienen
  • Mooi kleurenscherm aanwezig
  • Compact