Virtufit Elite TR-500i Loopband - Reviews

LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
20 km/h

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,4

Bente 24-11-2017

Top loopband!

Normaal loop ik altijd buiten maar nu de winter weer in aantocht is toch op zoek gegaan naar een loopband. Het aanbod online is ontzettend groot, daarom ben ik naar de Fitwinkel in Helmond gegaan voor advies. Hier is mij de VirtuFit Elite TR500 loopband aanbevolen. Super fijne loopband met veel opties, groot loopoppervlak en een sterke motor! Inmiddels 2 weken in bezit van de loopband en al meerdere malen met veel plezier gebruikt!

Pluspunten

• Groot loopoppervlak
  • Sterke motor
  • Goede demping

RogierGG1978 07-11-2017

Ontzettend goede en mooie loopband

Mijn vrouw en ik lopen regelmatig hard en bij het kouder en donkerder worden willen we toch graag blijven hardlopen. we zijn daarvoor naar de winkel gegaan en daar stond deze loopband van Virtufit. Bij het testen kwamen we erachter dat hij heel fijn loopt en stabiel en stevig aanvoelt. Het loopvlak heeft een mooie grootte en de extra's zijn ook super. Zoals de ipadhouder waarop je de ipad kan zetten en toch het scherm nog kan zien om je resultaten te zien. Daarnaast vinden we het qua uitstraling ook een plaatje die mooi staat in onze sportkamer. Het is elkaar zetten was trouwens ook een fluitje van een cent, heel makkelijk. Hij stond zo! Een echte aanrader qua mogelijkheden, kwaliteit en in elkaar zetten. Wij hebben er inmiddels aardig wat km op zitten!!

Pluspunten

• kwaliteit
  • uitstraling
  • ipadhouder
  • veel programma's
  • borstband mogelijkheid

JoJovs1212 26-07-2018

Ook hardlopen

De loopband gekocht voor wandelen na advies in de winkel, dit was geen probleem door de sterke motor. Nu mn conditie weer op peil is kan ik er ook op hardlopen! Voldoende ruimte en mooi stil!

• Loopvlak

DaniellewW 26-07-2018

Minimalistisch design

Gezien ik de loopband in de woonkamer heb staan moet deze niet opvallen. Ik heb voor de loopband gekozen omdat deze helpt bij het op peil houden van mn vonditie. De loopband is erg stil!

• Mooi

A.L. Peeters 05-07-2018

Degelijke stille loopband.

Loopband heeft voldoende ruimte voor hardlopers. Dempt goed en heeft een minimalistisch display welke toch goed af te lezen is:). Na gebruik is de band opklapbaar. Wij gebruiken de band met zijn

Pluspunten

• Loopvlak

Yvonne 13-04-2018

Duimpje!

Virtufit Tr 500 is oprecht een heel mooi product.
Dit is hoe hij eruit ziet loopt en wat je er allemaal mee kan zoals helling snelheid etcetera. Slepen is wel moeilijk naar de tweede verdieping

Pluspunten

• Mogelijkheden

Minpunten

• Boven krijgen

Sam db 09-04-2018

Goede band

Wandelen en hardlopen met verschillende programmas, dat doe ik op deze loopband. Ik kwam deze op kieskeurig tegen en ben het eens met de reviews die online staan. Het is een fijne loopband met veel mogelijkheden die robuust en stabiel is

Vegt 04-04-2018

Formidabele afwerking

Formidabele afwerking van deze loopband. Het dashboard ziet er werkelijk schitterend uit en doet het goed. De loopband evenals, een echt futuristisch apparaat. De heupen van mij kunnen niet zwaar belast worden en de opvangkracht van deze loopband helpt daar goed bij waardoor er ook hard gerend kan worden zonder erg veel last te hebbben. Montage werk gelukkig gedaan door hun, dit had ik zelf waarschijnlijk niet gekund. Na een paar weken gebruiken piepte de loopband wel een beetje waardoor ik wat olie moest gebruiken

Marianne123 29-11-2017

Top loopbandje!

dit is een mooie stille loopband. Maak er veel gebruik van en de opties zijn uitgebreid. Het eenvoudige display is makkelijk te bedienen en montage werd prima gedaan door een nette monteur.

PapaDO 29-11-2017

Hardloopband

We hebben deze loopband in eerste instantie gekocht om de kwaliteit. We hadden hem geprobeerd en merkten dat hij goed liep en alles er gewoon perfect afgewerkt uitziet. We hebben een paar extra's gezien zoals de app en het scherm in het midden en dat ziet er gewoon top uit. we moeten dit alleen nog verder gaan ontdekken. toen we de grote doos zagen waar de loopband in zit waren we eerst wel wat bezorgd over het opzetten maar de loopband is al groten deels in elkaar gestoken en het was eigenlijk vrij weinig werk om te doen. wij gaan hier nog veel meer plezier aan beleven!

Pluspunten

• kwaliteit
  • afwerking
  • mogelijkheden

Mevr. Krooshof 27-11-2017

Mooi display en loopt fijn

Gekocht in de winkel , want wilde hem wel eerst testen. Wij lopen 2 a 3 keer per week en bij regen nu binnen. We hebben hem nu 1 week maar loopt ecbt goed en display is echt prima. De apps hebben we nog niet getest.

Pluspunten

• Mooi display
  • Loopt goed.

Lboode1978nn 25-11-2017

Loopband

Ik vindt dit product erg prettig. We hebben deze loopband vergeleken met andere loopbanden en dan komt deze als beste uit de bus. Ook bij het uitproberen vonden wij dit de beste keuze

Pluspunten

• Prettig
  • Fijn in gebruik
  • Mooie computer

EDH1970 14-11-2017

Fantastische loopband!!

Deze loopband werkt zoals verwacht (eigenlijk boven verwachting) en heeft wat mij betreft een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. In de winkel lieten ze me de app op de telefoon zien die je erop kunt gebruiken en die heeft gewoon veel mooie en gave opties. daarnaast bieden de 30 verschillende programma's mij ontzettend veel uitdaging. Stabiel, sterk, makkelijk te plaatsen en heel mooi om te zien!! Hier gaan we nog veel plezier van hebben! Ps: scherm is ook heel mooi!

Pluspunten

• prijs,kwaliteit verhouding
  • app op de telefoon
  • uitdagende programma''s
  • stabiel
  • sterk

Cas B. 07-11-2017

Gewoon goede loopband

Zeer strakke stevige loopband. Mooi display en breed loopvlak. Hij is ook erg stil. Hebben hem uitgeprobeerd bij Fitwinkel Hengelo

Pluspunten

• Breed loopvlak
  • Sterke motor
  • Duidelijk Display
  • Goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• Geen handsensoren