Virtufit Elite TR-500i Loopband - Reviews

LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
20 km/h

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Elite TR-500i Loopband op Kieskeurig.nl.

9,1

Bente 24-11-2017

Top loopband!

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

Normaal loop ik altijd buiten maar nu de winter weer in aantocht is toch op zoek gegaan naar een loopband. Het aanbod online is ontzettend groot, daarom ben ik naar de Fitwinkel in Helmond gegaan voor advies. Hier is mij de VirtuFit Elite TR500 loopband aanbevolen. Super fijne loopband met veel opties, groot loopoppervlak en een sterke motor! Inmiddels 2 weken in bezit van de loopband en al meerdere malen met veel plezier gebruikt!

Pluspunten

• Groot loopoppervlak
  • Sterke motor
  • Goede demping

RogierGG1978 07-11-2017

Ontzettend goede en mooie loopband

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

Mijn vrouw en ik lopen regelmatig hard en bij het kouder en donkerder worden willen we toch graag blijven hardlopen. we zijn daarvoor naar de winkel gegaan en daar stond deze loopband van Virtufit. Bij het testen kwamen we erachter dat hij heel fijn loopt en stabiel en stevig aanvoelt. Het loopvlak heeft een mooie grootte en de extra's zijn ook super. Zoals de ipadhouder waarop je de ipad kan zetten en toch het scherm nog kan zien om je resultaten te zien. Daarnaast vinden we het qua uitstraling ook een plaatje die mooi staat in onze sportkamer. Het is elkaar zetten was trouwens ook een fluitje van een cent, heel makkelijk. Hij stond zo! Een echte aanrader qua mogelijkheden, kwaliteit en in elkaar zetten. Wij hebben er inmiddels aardig wat km op zitten!!

Pluspunten

• kwaliteit
  • uitstraling
  • ipadhouder
  • veel programma's
  • borstband mogelijkheid

Vegt 04-04-2018

Formidabele afwerking

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

Formidabele afwerking van deze loopband. Het dashboard ziet er werkelijk schitterend uit en doet het goed. De loopband evenals, een echt futuristisch apparaat. De heupen van mij kunnen niet zwaar belast worden en de opvangkracht van deze loopband helpt daar goed bij waardoor er ook hard gerend kan worden zonder erg veel last te hebbben. Montage werk gelukkig gedaan door hun, dit had ik zelf waarschijnlijk niet gekund. Na een paar weken gebruiken piepte de loopband wel een beetje waardoor ik wat olie moest gebruiken

EDH1970 14-11-2017

Fantastische loopband!!

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

Deze loopband werkt zoals verwacht (eigenlijk boven verwachting) en heeft wat mij betreft een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. In de winkel lieten ze me de app op de telefoon zien die je erop kunt gebruiken en die heeft gewoon veel mooie en gave opties. daarnaast bieden de 30 verschillende programma's mij ontzettend veel uitdaging. Stabiel, sterk, makkelijk te plaatsen en heel mooi om te zien!! Hier gaan we nog veel plezier van hebben! Ps: scherm is ook heel mooi!

Pluspunten

• prijs,kwaliteit verhouding
  • app op de telefoon
  • uitdagende programma''s
  • stabiel
  • sterk

Raes B. 24-03-2019

Top product, top service!

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

We hadden vooraf veel loopbanden vergeleken, online en in fysieke winkels. De Virtufit Elite TR-500i trok onze aandacht door de goede specificaties en het moderne design. We hebben de loopband nu ongeveer 6 weken in ons bezit en we zijn zeer tevreden, zowel over het product als de service naverkoop. Een voldoende breed loopvlak, geen lawaaihinder, ... Een aanrader!

Pluspunten

• Voldoende breed loopvlak
  • Geen lawaaihinder
  • Goede service naverkoop

Peter 21-03-2019

Virtufit Elite TR-500i Loopband

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

Dit (duurder) model werd voorgesteld door de verkoper omdat het door mij bestelde model niet meer leverbaar was. (zonder opleg !)
Netjes geleverd tot aan de voordeur.
Installatie verliep vrij vlot.
Gebruik hem nu meermaals per week en zeer tevreden van.

Pluspunten

• stabiliteit
  • bouwkwaliteit

Minpunten

• handleiding beperkt

Tom 20-03-2019

Kwalitatief, makkelijk en leuk produkt.

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

Goede stevige kwalitatieve loopband.
Zeker een aanrader.
Makkelijk en grote display.
Handige app voor IPad

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Makelijk

Bjorn 20-03-2019

Stevige loopband, kwalitatief prima!

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

In vergelijking met mijn vorige loopband een duidelijk betere kwaliteit. Is geen koopje, maar kan zich zeker meten met de duurdere loopbanden voor thuisgebruik.

Pluspunten

• Stijlvol
  • Kwaliteit

Minpunten

• Band klapt niet ver op, neemt wat plaats in

Joke 19-03-2019

Superfijne loopband

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

Ik vind deze loopband erg fijn! Hij heeft een lekker breed loopvlak, is erg stabiel en voelt erg robuust aan. Snelheden zijn goed te variëren en hij heeft fijne programma’s die je naar wens kunt aanpassen. Alles wordt goed aangegeven op het grote display en is ook duidelijk voor de gebruiker. Hellingpercentage, verbruikte calorieën en afstand, alles goed in het zicht en eventueel nog aan te vullen door hartslag icm hartslagband. Dat laatste heb ik geen ervaring mee omdat ik een sporthorloge gebruik. De iPad standaard is ook fijn, je kunt op deze manier nog lekker al lopend een serie of iets anders kijken en je resultaten blijven zien. Ik heb hem nu een dikke maand in gebruik en heb hem elke dag gebruikt. Heerlijk met een muziekje erbij 🙂. Uit de boxen van de loopband komt een goed geluid. Ingeklapt neemt hij minder ruimte in beslag. Het inklappen gaat door telescooparm supergrote. Ik gebruik op de sportschool een proffesionele band van technogym en deze doet daar zeer zeker niet voor onder! Bovendien is dit een prachtig apparaat om te zien! Ik ben er in ieder geval superblij mee! Fitwinkel Hengelo heeft de loopband geleverd en hem keurig in elkaar gezet, gevolgd door uitleg.

Pluspunten

• Stabiel
  • Goed loopoppervlak
  • Duidelijk display
  • Veel mogelijkheden
  • Goede demping

Gert 19-03-2019

Hardloop band Virtufit TR-500i

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

Het is een prima hardloopband, erg veelzijdig en met voldoende programma's om te trainen. De kwaliteit is bijzonder goed, de band loopt geruisloos en heeft een krachtige motor. Verder is de demping prima in orde.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Veel programma's

Minpunten

• Loopband is erg zwaar om naar boven te tillen

Roelof 19-03-2019

Mooi product

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

Prima loopband en doet precies wat ie moet doen. Alle toeters en bellen gebruik ik (nog) niet maar wel getest. Niets op aan te merken. Bovendien hij voelt heel robuust aan. Enige minpuntje is het in en uitklappen. Dat gaat niet zo eenvoudig als wordt gesteld.

gust 19-03-2019

Kwalitatieve loopband met een moderne interface

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

Na lang vergelijken hebben voor de Virtufit gekozen daar deze zeer mooie specificaties had, aan een scherpe prijs. De interface oogt mooi en modern. Enkel jammer dat de integratie met mobile apps toch nog een beetje stroef verloopt.

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • mogelijkheden

Minpunten

• relatief zwaar
  • geen touch screen

R.Kamps 19-03-2019

Fitnessapparatuur

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

Het apparaat bevalt ons goed en is makkelijk in gebruik.
Verder was het een snelle levering. Het in elkaar zetten ging ons ook gemakkelijk af.

Grieko van den brink 10-01-2019

Robuuste loopband met vele mogelijkheden

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

Mooie robuuste loopband met vele progamma’sen mogelijkheden staat goed stevig goede demping prijs kwaliteit iets duurdere band maar zeker waar voor zijn geld altijd lekker binnen lopen aanrader

JoJovs1212 26-07-2018

Ook hardlopen

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

De loopband gekocht voor wandelen na advies in de winkel, dit was geen probleem door de sterke motor. Nu mn conditie weer op peil is kan ik er ook op hardlopen! Voldoende ruimte en mooi stil!

• Loopvlak

DaniellewW 26-07-2018

Minimalistisch design

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

Gezien ik de loopband in de woonkamer heb staan moet deze niet opvallen. Ik heb voor de loopband gekozen omdat deze helpt bij het op peil houden van mn vonditie. De loopband is erg stil!

• Mooi

A.L. Peeters 05-07-2018

Degelijke stille loopband.

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

Loopband heeft voldoende ruimte voor hardlopers. Dempt goed en heeft een minimalistisch display welke toch goed af te lezen is:). Na gebruik is de band opklapbaar. Wij gebruiken de band met zijn

Pluspunten

• Loopvlak

Yvonne 13-04-2018

Duimpje!

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

Virtufit Tr 500 is oprecht een heel mooi product.
Dit is hoe hij eruit ziet loopt en wat je er allemaal mee kan zoals helling snelheid etcetera. Slepen is wel moeilijk naar de tweede verdieping

Pluspunten

• Mogelijkheden

Minpunten

• Boven krijgen

Sam db 09-04-2018

Goede band

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

Wandelen en hardlopen met verschillende programmas, dat doe ik op deze loopband. Ik kwam deze op kieskeurig tegen en ben het eens met de reviews die online staan. Het is een fijne loopband met veel mogelijkheden die robuust en stabiel is

Marianne123 29-11-2017

Top loopbandje!

Geschreven voor: Virtufit Elite TR-500i Loopband

dit is een mooie stille loopband. Maak er veel gebruik van en de opties zijn uitgebreid. Het eenvoudige display is makkelijk te bedienen en montage werd prima gedaan door een nette monteur.