Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017 - Reviews

LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
16 km/h

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 42 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Dirk jan 21-10-2018

Weinig geld. Goeie loopband

Werkt uitstekend Gekozen voor beweging. Je hoeft niet naar.de sportschool te gaan. Makkelijk te gebruiken

Pluspunten

• Hoef niet naar sportschool

Minpunten

• Nee

Etje 17-10-2018

Focus Fitness loopband Jet 5

een prima loopband. doet wat ik ervan verwachte. Is stil en loopt soepel. Een echte aanrader voor thuis fitness.

Pluspunten

• stil
  • automatische uitschakeling
  • helder beeld
  • makkelijk te bedienen

Ton 27-08-2018

Robuuste loopband voor scherpe prijs

We zochten een loopband om 's winters te kunnen doortrainen als de omstandigheden buiten te slecht zijn. Wij wonen buitenaf, waar de wegen niet/nauwelijks verlicht zijn.
De Focus Fitness Loopband Jet-5 in eerste instantie gekozen om brede en lange loopoppervlak. Andere loopbanden in deze prijsklasse zijn smaller / korter. Met een langer en breder loopvlak, hoef je niet zo op te passen dat je naast de band stapt en je kunt langere passen maken (varieren paslengte, pasfrequentie).
Loopband gekocht via Internet, dus kon niet testen, product bekijken. De Focus Fitness Jet-5 overtrof onze verwachtingen. De band is zeer robuust en stevig uitgevoerd. Demping is goed. Geluidsniveau is laag. De loopband is eenvoudig te monteren (6 schroeven indraaien) en eenvoudig te bedienen. De Jet-5 heeft 36 programma's, maar het ook zeer eenvoudig om tijdens het lopen zelf variaties aan te brengen in intensiteit en snelheid, dmv de tiptoetsen. Hellingshoek is eenvoudig elektrisch instelbaar tijdens het lopen.

Wij (mijn echtgenote en ik) zijn heel tevreden met deze aankoop. Een aanrader voor iedereen die niet het hele jaar door op de weg of op de baan kan/wil trainen.

Pluspunten

• Groot loopvlak
  • Robuuste constructie
  • Eenvoudige bediening
  • Veel trainingsvariaties mogelijk
  • Geluidsarm

Minpunten

• Juist weergeven hartslag duurt zeker 30 seconden

Jan 27-07-2018

Mooi apparaat

Ik ben 80 jaar en vond dat ik nog maar weinig lichaamsbeweging had. Geen zin om buiten steeds weer datzelfde vervelende rondje te moeten lopen, terwijl ik nog wel wat jaartjes gezond wil blijven. Nu kijk ik tijdens het lopen lekker naar de tv en moet mezelf bedwingen om niet meer te gaan doen dan het gratis bijgeleverde persoonlijke trainingsschema aangeeft. Een veelbelovende start dus.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteitverhouding.
  • Makkelijk op- en neerklapbaar
  • Weinig of geen lawaai

Minpunten

• Moeilijk verrijdbaar

werk aan je conditie 24-07-2018

Stevige constructie, gemakkelijke bediening, groot loopvlak

De ideale afmeting, mooi design maar vooral gemakkelijk in gebruik. Deze loopband heeft veel programma´s voor alle leeftijden met snelheden en hellingshoeken die je begeleiden om ongemerkt je conditie op te bouwen.
Zware constructie, goede demping dus, heel tevreden!

Pluspunten

• stevige constructie
  • groot loopvlak
  • mooi design

Geewizz 24-07-2018

Stevige loopband, functies iets minder

Goede stevige loopband.
Display en bediening is goed maar nogal beperkt.
M,n, het feit dat er een aantal touch knoppen opzitten die niet gebruikt kunnen worden is een beetje vreemd.
Lijkt er een beetje op dat de elektronica niet helemaal past bij het originele ontwerp.
De gebruiksaanwijzing betreffende m.n. de trainings programma's is ook uitermate summier.
Je kunt echter voor info altijd even bellen met Betersport maar ik vind het niet helemaal top.
Hij doet echter prima waar hij voor gemaakt is en de kwaliteit lijkt na 4 weken intensief gebruik in orde te zijn en daar gaat het uiteindelijk om.

Pluspunten

• Stevig en niet te groot
  • Redelijk stil

Minpunten

• Display en bediening erg summier

Mositien 21-07-2018

FFJet 5

Net alsof je in de sportschool wandelt, maar dan in je eigen slaapkamer. Prima loopband, maakt niet al teveel lawaai en een prima alternatief voor een extra daggie sporten

Pluspunten

• Lekker breed loopvlak
  • Weinig lawaai

Peggy-Ann 29-04-2018

Eenvoudig apparaat, perfect voor professioneel thuisgebruik.

De Focus Fitness Loopband - Jet 5 - heb ik inmiddels ruim een maand in huis. Het apparaat is zwaar en we moesten het nog eerst naar de zolderverdieping krijgen. Dat lukte heel goed. Ik heb voor dit model gekozen omdat het eenvoudig te monteren was. Dat klopt ook! En het doet het uitstekend! Zeer eenvoudig in gebruik. Maakt niet veel lawaai. Een uitstekend apparaat voor professioneel thuisgebruik. We zijn er erg blij mee, en gebruiken het heel vaak. De programma's zijn heel handig. Of de hartslagmeter echt correct is, weet ik niet, want soms is de hartslag wel erg hoog. Maar voor de rest prima. Ook het instellen van de snelheid of helling is heel gemakkelijk en gaat soepel. Inklappen is eenvoudig, maar dat doe je eigenlijk niet, want het blijft nog wel ruimte in beslag nemen. Dus gewoon laten staan en elke dag trainen. Zeer aan te raden!

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • eenvoudig te monteren
  • degelijk apparaat
  • opbergvakjes voor telefoon of drinkfles
  • breedte en lengte loopband goed

Minpunten

• hartslagmeter lijkt niet correct

Petra 11-04-2018

Perfect voor thuis!

Heel makkelijk in gebruik met een duidelijke handleiding. Zeer aangenaam voor thuis gebruik. Inklapbaar dus makkelijk weg te zetten.

Pluspunten

• Handig
  • Opklapbaar
  • Goede handleiding

Minpunten

• Iets korte stekker

Miranda 23-03-2018

Top loopband!

Deze loopband voldoet aan al mijn verwachtingen. Makkelijk in elkaar te zetten en met al 30 voorgeprogrammeerde programma's heel makkelijk in gebruik. Daarnaast nog voldoende andere mogelijkheden om te programmeren, zowel qua snelheid als qua helling. Design ook prima en display heel overzichtelijk (hartslag, afstand, calorieën). Echt een aanrader!!

Pluspunten

• Programmeren
  • Display

Luc 05-02-2018

Degelijk

Omdat ik graag ren maar niet in de regen, heb ik deze loopband gekocht, hij is voor deze zachte prijs ontzettend degelijk en maakt weinig geluid, in elkaar zetten is ontzettend makkelijk, als er dan iets negatiefs te melden is: het apparaat is zwaar ( wat ten goede komt voor de degelijkheid) maar je hebt minimaal 2 man nodig om em naar boven te dragen.

Pluspunten

• Degelijk
  • Ziet professioneel uit
  • Goedkoop voor deze klasse
  • Makkelijk in bediening

Minpunten

• Zwaar om naar andere verdieping te tillen

Peetje 26-01-2018

Top loopband!!

Pfff sporten....niet echt mijn ding. Vooral als moeder is het erg moeilijk te combineren met het gezin en de hobby’s van manlief!
In de sportschool stond ik altijd erg graag (of ja graag 😉) op de loopband. Na lang gesport te hebben wat super werkt als je dat wel min. 2 keer in de week doet was ik er nu klaar mee. Het gepuzzel om weg te kunnen thuis was ik zat. Mijn nicht had een loopband en dat leek me wel wat. We hebben de volgende dag meteen dezelfde besteld en wat is deze fijn. Prijs technisch is hij super. Fijn programma om in te stellen alles is makkelijk in gebruik, lekker brede loopband maakt het lopen erg prettig. Ook erg fijn dat hij al bijna in elkaar staat als je hem binnen krijgt. Uit de doos en een half uurtje later sta je er al op. Het is heerlijk om dit thuis te kunnen doen. De kids in bed en sporten maar....ik zou iedereen deze loopband aanraden!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Brede loopband
  • Weinig montage bij aankomst
  • Fijn display, zelfs de i pad kan erop

Minpunten

• Heb er nog geen ondekt!

Sophie 26-01-2018

Prima loopband

Een prima loopband waar je met veel plezier je meters per dag loopt.
De band is bijna geruisloos en goed verplaatsbaar

Pluspunten

• Loop licht
  • Geruisloos
  • Eenvoudige bediening

Tania 25-01-2018

Makkelijke en eenvoudige bediening

Vind het een heel makkelijk apparaat om mee te werken. Was ook heel eenvoudig te monteren. Groot duidelijk scherm. Loopband is breed en lang genoeg. Zitten wel boxen in maar geen aansluiting voor een mp3. Qua lawaai valt dit heel goed mee. Goede demping ook. Prijs qualiteit zeker en vast zijn geld waard.

Pluspunten

• Breed loopoppervlak
  • Lang loopoppervlak
  • Groot scherm
  • Maakt geen zwaar geluid

Minpunten

• Geen mp3 aansluiting

Eric 24-01-2018

Nog beter dan verwacht!

Na vele weken kijken, vergelijken en overal advies inwinnen deze loopband aangeschaft. Vooral de snelheid/ pk's van de motor en vele voorgeïnstalleerde programma's gaven de doorslag. Het apparaat werd volledig volgens afspraak geleverd in een stevige- en onbeschadigde verpakking. Na het apparaat uitgepakt te hebben, viel de snelle installatie van het apparaat in positieve zin op. Het geluid van de motor van loopband is niet erg luid, alleen raad ik aan wel een mat onder het apparaat te leggen om het geluid van het 'stampen' te dempen. Onderhoud valt reuze mee. Bij levering wordt de siliconenolie en gereedschap geleverd. De handleiding is beperkt maar voor mij duidelijk genoeg. Er staan wel een paar dingen in de handleiding die niet kloppen. Zo zitten er bijvoorbeeld geen speakers in, terwijl dat wel in de handleiding staat vermeld. De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed en ik ben zeer tevreden met het apparaat. Jammer is wel dat de 'sticker' op de console niet erg netjes is opgeplakt. Bij mij zit daar een luchtbel onder wat ik persoonlijk jammer vind. Ik zou zeker een 9 hebben gegeven maar ik heb vanwege de handleiding en de 'luchtbel' een halve punt minder willen geven. Maar gezien een 8,5 niet mogelijk is, is het een 8 geworden.

Pluspunten

• Motor vermogen
  • Snelheid
  • Prijs-Kwaliteit
  • Installatie
  • Levering- Verpakking

Minpunten

• Beperkte handleiding
  • Afwerking (in mijn geval)

E Vos 21-01-2018

mooie loopband

In 2014 werd ik ziek en was het voor mij niet meer mogelijk om buiten te gaan hardlopen. Na 3 jaar anders sporten toch besloten een loopband aan te schaffen. De Focus Fitness Loopband- Jet 5 maakt het dat mijn conditie elke week beter word en geeft mij een voldaan sport gevoel.

Pluspunten

• Makkelijk in elkaar zetten
  • km 1 tm 16 te regelen
  • apperaat makkelijk te bedienen
  • voldoende programma s en voor ieder wat wils

Minpunten

• ik mis de cooling down van 5 min extra

Max van Varsseveld 18-01-2018

Duidelijk scherm en fijne knoppen structuur

De loopband is eenvoudig te installeren. De opklapfunctie van de loopband spreekt mij ook aan. Daarnaast biedt de loopband meer dan voldoende trainingsmogelijkheden. Het verstellen van de hellingshoek verloopt heel soepel.

Pluspunten

• goede programmering
  • geluidloos

Jaak 17-01-2018

Super tevreden

Zeer volledig toestel. Voldoet voor 100 procent aan de verwachtingen. Moderne uitvoering, handig in gebruik en overzichtelijk scherm.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Moderne uitvoering

H.A. van Eldik 13-01-2018

Bijzonder stabiel en instelbare snelheid

Mijn vrouw heeft al meer dan 25 jaar heel veel last van fybromyalgie en ME. Daarnaast kreeg ze ca. 10 jaar geleden reuma. Door haar beperkingen oa. met het lopen is samen wandelen verleden tijd. Dit komt omdat , mn. 's-avonds ze al gauw struikelt over oneffenheden op het trottoir of anderszins met alle gevolgen van dien. Sinds we de loopband hebben aangeschaft en deze beneden op onze slaapkamer hebben staan maakt ze gemakkelijk meerdere keren per dag gedurende ca. 15 minuten gemakkelijk gebruik van deze loopband. Hij is stabiel , uitgevoerd met armleuningen waaraan ze zich kan vastpakken als ze loopt ivm. haar evenwicht en de snelheid is eenvoudig in te stellen en zo nodig op te voeren. Deze loopband bevordert het op peil houden van haar conditie. Kortom; voor ons een van de beste aankopen van de laatste tijd.

Pluspunten

• Stabiel te plaatsen
  • veilig om op te lopen
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Mevr. Cruts 13-01-2018

Prima loopband met duidelijk leesbaar scherm.

Ik heb deze loopband gekocht door aanbeveling van mijn zoon.Hij heeft deze loopband drie weken voor mij bij jullie gekocht en is heel erg tevreden over dit apparaat. Ik ben zelf ook zeer tevreden over de loopband,en zou hem zeer zeker aanraden.Een top apparaat.

Pluspunten

• Degelijke en stevige loopband
  • Duidelijk leesbaar display
  • Goede beveiliging bij vallen o.i.d.

Minpunten

• Erg zwaar.