Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017 - Reviews

LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
16 km/h

Beoordeling op basis van 26 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Max van Varsseveld 18-01-2018

Duidelijk scherm en fijne knoppen structuur

De loopband is eenvoudig te installeren. De opklapfunctie van de loopband spreekt mij ook aan. Daarnaast biedt de loopband meer dan voldoende trainingsmogelijkheden. Het verstellen van de hellingshoek verloopt heel soepel.

Pluspunten

• goede programmering
  • geluidloos

Jaak 17-01-2018

Super tevreden

Zeer volledig toestel. Voldoet voor 100 procent aan de verwachtingen. Moderne uitvoering, handig in gebruik en overzichtelijk scherm.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Moderne uitvoering

H.A. van Eldik 13-01-2018

Bijzonder stabiel en instelbare snelheid

Mijn vrouw heeft al meer dan 25 jaar heel veel last van fybromyalgie en ME. Daarnaast kreeg ze ca. 10 jaar geleden reuma. Door haar beperkingen oa. met het lopen is samen wandelen verleden tijd. Dit komt omdat , mn. 's-avonds ze al gauw struikelt over oneffenheden op het trottoir of anderszins met alle gevolgen van dien. Sinds we de loopband hebben aangeschaft en deze beneden op onze slaapkamer hebben staan maakt ze gemakkelijk meerdere keren per dag gedurende ca. 15 minuten gemakkelijk gebruik van deze loopband. Hij is stabiel , uitgevoerd met armleuningen waaraan ze zich kan vastpakken als ze loopt ivm. haar evenwicht en de snelheid is eenvoudig in te stellen en zo nodig op te voeren. Deze loopband bevordert het op peil houden van haar conditie. Kortom; voor ons een van de beste aankopen van de laatste tijd.

Pluspunten

• Stabiel te plaatsen
  • veilig om op te lopen
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Mevr. Cruts 13-01-2018

Prima loopband met duidelijk leesbaar scherm.

Ik heb deze loopband gekocht door aanbeveling van mijn zoon.Hij heeft deze loopband drie weken voor mij bij jullie gekocht en is heel erg tevreden over dit apparaat. Ik ben zelf ook zeer tevreden over de loopband,en zou hem zeer zeker aanraden.Een top apparaat.

Pluspunten

• Degelijke en stevige loopband
  • Duidelijk leesbaar display
  • Goede beveiliging bij vallen o.i.d.

Minpunten

• Erg zwaar.

Wiel 09-01-2018

Loopband - Focus Fitness Jet 5

Het is een fijne loopband ,eenvoudig in gebruik en voldoende programma's om mee vooruit te kunnen voor thuis gebruik

Pluspunten

• op klapbaar
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• loopband maakt wat geluid

Theo 09-01-2018

Stabiele loopband

Fijne stabiele loopband.
Ik gebruik deze omdat ik etalage benen heb en daarom veel moet wandelen met het liefs een helling.
Deze gekocht omdat hij een elektrisch verstelbare hellingshoek heeft.
Deze werkt perfect en is erg handig in gebruik.
Doordat ik ook veel bij de fysio op verschillende loopbanden heb gelopen kan ik een aardige vergelijking maken met veel duurdere apparaten.
Ik merk geen verschil tussen deze en de dure loopbanden.
Nu gebruik ik hem tot maximaal 6 km per uur, dus kan ik niets zeggen over hoe het gaat met hardlopen maar ik verwacht daarmee ook geen problemen.
De voorgeprogrammeerde programma’s gebruik ik ook niet, dus daar kan ik ook niet over oordelen.

Pluspunten

• Erg stevig
  • Loopt als een veel duurdere band

Pieter 09-01-2018

Mooi scherm goed afleesbaar

Na verkoop van mijn vorige loopband waar ik achteraf spijt van kreeg heb ik deze aangeschaft.
Nu blijkt dat ik beslist geen spijt had hoeven hebben omdat ik met deze loopband een stuk gelukkiger ben dan de vorige.
Vooral de prijs kwaliteit verhouding is top.

Pluspunten

• Makkelijk in elkaar te zetten
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Tot dusver niks op aan te merken

Martin 06-01-2018

Brede loopband

Band doet het goed, wel beperkte instelmogelijkheden. Vooraf ingestelde programmering niet optimaal. Verder tevreden.

Joyce 31-10-2017

Mooie degelijke loopband

Ik heb deze loopband nu een maand en een paar dagen en loop er al elke dag minimaal een half uur op. Meestal langer. Ik heb dit model vooral gekozen, vanwege de aantrekkelijke prijs. Ik had nooit eerder een loopband gehad en alleen op de sportschool er (wel vaker) op gelopen. Uiteraard is die van de sportschool een stuk zwaarder, maar ik vind de Jet 5 echt een degelijke loopband, zélfs in vergelijking met die van de sportschool!

Het in elkaar zetten was super eenvoudig. Letterlijk met 6 schroeven staat hij in elkaar en dan nog de twee sierkappen op de poten zetten en je kunt aan de slag.
De doos waarin de band wordt afgeleverd is erg zwaar en groot, dus het is fijn als de bezorger het pakket zo dicht mogelijk op de plek brengt waar je hem wilt hebben.

De bediening is heel eenvoudig en je hebt 36 mogelijkheden aan voorgedefinieerde programma's. Ik weet niet of ik die zal gebruiken, omdat ik het fijn vind om gewoon zelf te bekijken hoe hard ik wil lopen, maar misschien wordt dat later anders.
Als je door de 36 programma's scrollt (met de +-toets), dan kom je op 3 User-definieerbare programma's. Ik heb nog niet uitgevonden hoe dat moet, daar schiet de manual wat mij betreft iets te kort. Na die 3 User programma's heb een optie waarbij je na invoeren van lengte, gewicht en leeftijd je BMI kan laten uitrekenen door de sensoren voor hartslag vast te houden. Ik vermoed dat behalve het berekenen van BMI o.b.v. lengte en gewicht, dan ook je vetpercentage wordt meegenomen.

Ik heb de loopband zonder mat eronder op een tegelvloer staan en ik vind dat het steady is en het bonkt ook niet. Het geluid dat je hoort is enkel van de band die draait en dat vind ik ook erg meevallen. (Maar ik zet dan ook lekker een muziekje of een audiobook aan als ik ga lopen.)
Kortom: veel mogelijkheden en ik hoop er lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• Degelijkheid
  • Gebruiksgemak
  • Goede prijs/kwaliteitverhouding

Minpunten

• Manual is beperkt, maar belangrijkste staat er in.

Jose 11-09-2017

Prima loopband met makkelijke bediening

De loopband voldoet aan mijn verwachtingen. De bediening is eenvoudig en logisch opgebouwd. Doordat de loopband al bijna helemaal gemonteerd geleverd werd is hij eenvoudig (verder) in elkaar te zetten. Ik ben zeer tevreden met deze aankoop

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • stabiel

Paul 11-09-2017

Focus Fitness loopband Jet 5

Ik heb om de volgende redenen voor dit product gekozen: de ruimte hij is niet al te groot, maar het loopvlak is voldoende. Heeft voldoende mogelijkheden voor wat ik er mee wil aan programma's. Heeft geen connectie met hartslagmeters, maar dat hoeft ook niet. Die heb ik zelf. En verder doet het precies wat het moet doen. Mij laten wandelen en hardlopen.

Pluspunten

• Erg stil
  • Neemt niet veel ruimte in.

Minpunten

• Tot nu toe geen

Melissa 08-09-2017

Fijne loopband, goede prijs- kwaliteit

Goede demping, veel opties, fijn in gebruik. Wij maken er hier thuis veel gebruik van en zijn erg tevreden

Anita Gabriels 07-09-2017

Betersport Loopband

Dankzij deze elektrische loopband van Betersport. Is de weg naar een slank lichaam nog maar kort.
Zo krijg je snel een slanke lijn. Bestel hem maar, dat wordt reuze fijn!

Walther 04-09-2017

Focus jet 5

Het is een goede loopband met krachtige motor
En 31 verschillende loop programma,s

M.W.G.Degen 27-06-2017

Robuust

Ik heb gekeken naar het gewicht en de breedte van de loopband en kwam uit bij de focus Fitness Jet 5. Hij staat stevig maakt weinig geluid en is gemakkelijk te bedienen.

Margot 29-05-2017

Ideaal

We zijn persoonlijk langs gegaan voor advies. In eerste instantie wilden we voor de Jet 2 gaan maar wanneer je de loopband intensiever gaat gebruiken werd de Jet 5 aangeraden. Toon heeft ons goed geholpen, duidelijke uitleg gegeven. Ideaal en makkelijk in gebruik. Voor iedere thuis sporter is de Focus Jet 5 een aanrader!

Pluspunten

• Klantgericht
  • Makkelijk in gebruik
  • Prijs kwaliteit verhouding

Brouwer 09-05-2017

super loopband!

Super fijne loopband. Maakt weinig geluid, makkelijk in elkaar te zetten en heeft erg veel programma's.

Pluspunten

• veel programma's
  • weinig geluid

Minpunten

• geen duidelijke uitleg wat de programma's inhouden
  • lastig hoe te programeren

Tineke van Bladel 04-05-2017

LoopbandFocus Fitness Jet 5

Een perfecte bezorging en een zeer goede kwaliteit loopband. De loopband is breed en een goede lengte om hard te lopen TOP,. Ik heb ook al een roeitrainer en deze is ook van een hele goede kwaliteit super aparaten

Reinartz 29-04-2017

Focus loopband Jet -5

Eenvoudig qua uitvoering maar functioneel! Netjes afgewerkt en simpel te installeren. Je kunt binnen 10 minuten je eerste run op de loopband doen. Product doet wat het beloofd, niet voor professionele runners, maar uitstekend voor mensen die willen bewegen!

Pluspunten

• Uitvoering
  • Eenvoudige montage
  • Afwerking
  • Weinig lawaai

Minpunten

• De aflevering via Betersport was matig

Lizzy 25-04-2017

Stevig en stil

Zeer goede loopband voor de prijs, voelt stevig aan en het motorvermogen is ruimvoldoende. Is gemakkelijk in elkaar te zetten en te verrijden. Bevat een hoop voorgeprogrammeerde programma's en de mogelijkheid om zelf programma's aan te maken. Het scherm is duidelijk en geeft genoeg informatie weer. Het grootste pluspunt is dat hij erg stil is, zeker met een goede geluidsdempendemat eronder. Neemt opgeklapt weinig ruimte in beslag en ziet er (voor zover dat voor een loopband mogelijk is) ook mooi uit.

Het enige nadeel zijn de sneltoetsen van het menu, deze zijn wat onpraktisch. Zo kan de hoogte niet op 0 of 12 (de hoogste stand) worden gezet via de sneltoetsen, enkel op 2, 4, 6, 8 en 10. Hetzelde geldt voor de sneltoetsen voor de snelheid.

• Stevig
  • Goed motorvermogen
  • Opklapbaar
  • Mogelijkheid om eigen programma's aan te maken

Minpunten

• Sneltoetsen menu onpraktisch