Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017 - Reviews

LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
16 km/h

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 55 reviews die zijn achtergelaten voor de Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017 op Kieskeurig.nl.

8,9

Hans 14-12-2018

Prima loopband voor een economische prijs

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017

Voldoet ruim aan alle eisen die je aan een loopband in deze prijsklasse mag stellen. Laatste montagehandelingen zijn goed omschreven en zijn simpel te doen.
Gewicht kan een probleem zijn indien je zoals wij hem op zolder wilt plaatsen, maar hij is op een simpele wijze in hanteerbare hoofdgroepen uiteen te nemen en ook weer gemakkelijk in elkaar te zetten.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit
  • eenvoudige montage
  • goede bediening
  • goede demping
  • sterke motor

Minpunten

• geen negatieve helling

Sandra 23-04-2019

Goede maat loopband. Makkelijk in en uit te klappen.

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017

Simpele duidelijke bediening. Zowel voor oud als voor tieners. Niet lawaaierig. Makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• Bediening simpel
  • Makkelijk inklapbaar.

karlijn 17-04-2019

Fijne Loopband voor beginners!!

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017

De loopband werkt erg goed, is super makkelijk in elkaar te zetten en kan je meteen gebruiken. Ook het opklappen en verzetten gaat gemakkelijk. Ik gebruik continu de iPad als ik loop en dat gaat prima met het daarvoor bedoelde rekje. Ik vind het wel erg vervelend dat, als je de loopband even op stop zet om wat water te nemen, en daarna weer op play drukt, de pauze vaak te lang geduurd heeft en je weer van voor af aan moet beginnen. Je instellingen worden dan gewist. Ook het aantal kilometers en calorieen kun je dan niet meer zien.

Pluspunten

• goede demping
  • makkelijke setup
  • stevig

Minpunten

• Play/pauze optie valt te snel uit

Mevr. H.Witzier-Kroeze 14-04-2019

Gebruiksvriendelijke loopband

Eenvoudig , inklapbaar ,voor iedere ruimte geschikt ,
Super service ,Goede koop en een veilige loop
en zeker zelfs nog een sierraad in de slaapkamer

Pluspunten

• Inklapbaar
  • eenvoudig en makkelijk in gebruik
  • Perfecte service

GoGo 28-03-2019

Focus Fitness Loopband - Jet 5 - Echt blij!

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017

Geweldig.... lekker elke dag thuis hardlopen. ik raad deze product zeker aan. qua prijs valt het ook reuze mee.

Anja 27-03-2019

Super loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017

Heel lang getwijfeld welk toestel ik zou kiezen. Uiteindelijk de knoop doorgehakt. Bestelling was snel geleverd en de loopband was makkelijk te monteren. Ik zet de tv aan en lopen maar. Loopt heel goed en het toestel is heel stil. Ideaal voor als de kindjes in bed liggen. Zeer tevreden, zou meteen terug dezelfde kopen.

Pluspunten

• Stil in gebruik
  • Snelle opstart
  • Neemt niet veel plaats in

Hennie.R 22-03-2019

Goeie stevige loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017

loopband aangeschaft omdat mijn vrouw een herseninfarct heeft gehad en dat zij veel moest bewegen, nou maak ik ook gebruik van elke dag een uurtje lopen. en wij zijn er heel blij mee . ik had hiervoor een crosstrainer maar daar deed ik niks meer mee. maar de loopband maakt nu overuren een geweldig product.

Pluspunten

• Een goeie en stevige loopband
  • Display is goed af te lezen
  • Je rolt hem zo weg
  • je zet hem zo in elkaar

Minpunten

• Je word er alleen moe op
  • Erg zwaar om hem naar boven te beuren

marianne 22-03-2019

focus fitness jet 5

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017

Prima loopband, ik gebruik hem elke dag. Voor een half uur op 4,5 km per uur. Het enige nadeel is het geluid tijdens het lopen. Hij is zeker niet geruisarm.

Pluspunten

• helder,duidelijk display
  • stevige handgrepen.

Minpunten

• geluid tijdens lopen
  • plaats van de aan /uit knop

Wil Menting 19-12-2018

Deze loopband voldeed aan mijn eisen.

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017

Ik was op zoek naar een loopband, die enigszins vergelijkbaar was, met een loopband bij een sportschool. Ik heb gekeken naar: geluid (motor met genoeg PK en goede demping), loopgedeelte (voldoende breedte en lengte loopband), automatische helling instelling, hartslagmeting, diverse voorgeprogrammeerde snelheid programma's, makkelijk inklapbaar en niet onbelangrijk, naar de prijs/kwaliteit. Ik heb de loopband nu 3 weken en heb er al een aantal keren op gelopen. Hij bevalt mij prima en voldoet geheel aan mijn verwachtingen.

Pluspunten

• sterke motor
  • groot loopvlak
  • weinig geluid
  • goeie demping
  • duidelijk display

Elly 19-12-2018

Ruim loopgedeelte, duidelijk display makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017

Fijn apparaat door voldoende ruimte op het loopvlak, door duidelijk display makkelijk in te stellen, het apparaat geeft weinig geluid als je erop loopt en is heel makkelijk weg te zetten. Ik ben er echt heel blij mee omdat ik op deze manier kan wandelen/sporten wanneer ik kan en wil.

Pluspunten

• Makkelijk zelf op te stellen, ook als leek
  • Laag geluidsniveau

Peter J. 19-12-2018

Uitstekende aankoop voor de wintermaanden tot trotseren

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017

Deze loopband heeft alles wat je nodig hebt om thuis, droog en warm je conditie te blijven onderhouden. Ik loop elke week 4-5 keer op de loopband nu het buiten donker is savonds.
Ideaal om te blijven lopen en geen excuses te verzinnen omdat het koud en donker is.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid
  • Snel gemonteerd
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• GEEN

Ties 31-10-2018

loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017

In het fitnesscentrum maakte ik al veel gebruik van de loopband. Nu heb ik er één thuis! Helemaal geweldig de Jet 5. Slecht weer vormt geen excuus meer voor het overslaan van de zo noodzakelijke lichaamsbeweging. De loopband biedt veel mogelijkheden om te variëren in snelheid en helling. Dus voor 'elck wat wils'. Ik ben nu nog aan het 'uitproberen'. De mogelijkheid tot programmeren van je wekelijkse beweging ga ik zeker benutten. Op één ding verkeek ik mij. Om de loopband boven te krijgen moest ik enkele sterke mannen regelen.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • makkelijk te bedienen
  • veilig en stabiel

Michelle 31-10-2018

Degelijk en stevige loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017

Een stevige loopband met voldoende mogelijkheden in snelheid en helling. Behoorlijk zwaar om de trap op te krijgen (3 man voor nodig), maar daarvoor krijg je wel een degelijke loopband wat zeker wel fijn is voor hardlopen. Zorg er wel voor dat je de plastic banden om de loopband pas verwijderd als hij op zijn plaats staat.

Was even puzzelen met de band in het midden krijgen en deze blijft ook nu na bijna 1 week gebruik nog af en toe naar een kant trekken. Gelukkig met minimale moeite weer te herstellen. Ben alleen benieuwd of dit blijvend is of dat de band na aantal keren gebruik voort in midden blijft.

Heeft ook goede demping welke je al merkt bij lichte hellingen.

Al met al zeer goede loopband met voldoende mogelijkheden om het lopen uit te bouwen.

Pluspunten

• Goede demping
  • Voldoende snelheid en hellingsmogelijkheden
  • Degelijke loopband
  • Opklapbaar

Dirk jan 21-10-2018

Weinig geld. Goeie loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017

Werkt uitstekend Gekozen voor beweging. Je hoeft niet naar.de sportschool te gaan. Makkelijk te gebruiken

Pluspunten

• Hoef niet naar sportschool

Minpunten

• Nee

Etje 17-10-2018

Focus Fitness loopband Jet 5

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017

een prima loopband. doet wat ik ervan verwachte. Is stil en loopt soepel. Een echte aanrader voor thuis fitness.

Pluspunten

• stil
  • automatische uitschakeling
  • helder beeld
  • makkelijk te bedienen

Ton 27-08-2018

Robuuste loopband voor scherpe prijs

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017

We zochten een loopband om 's winters te kunnen doortrainen als de omstandigheden buiten te slecht zijn. Wij wonen buitenaf, waar de wegen niet/nauwelijks verlicht zijn.
De Focus Fitness Loopband Jet-5 in eerste instantie gekozen om brede en lange loopoppervlak. Andere loopbanden in deze prijsklasse zijn smaller / korter. Met een langer en breder loopvlak, hoef je niet zo op te passen dat je naast de band stapt en je kunt langere passen maken (varieren paslengte, pasfrequentie).
Loopband gekocht via Internet, dus kon niet testen, product bekijken. De Focus Fitness Jet-5 overtrof onze verwachtingen. De band is zeer robuust en stevig uitgevoerd. Demping is goed. Geluidsniveau is laag. De loopband is eenvoudig te monteren (6 schroeven indraaien) en eenvoudig te bedienen. De Jet-5 heeft 36 programma's, maar het ook zeer eenvoudig om tijdens het lopen zelf variaties aan te brengen in intensiteit en snelheid, dmv de tiptoetsen. Hellingshoek is eenvoudig elektrisch instelbaar tijdens het lopen.

Wij (mijn echtgenote en ik) zijn heel tevreden met deze aankoop. Een aanrader voor iedereen die niet het hele jaar door op de weg of op de baan kan/wil trainen.

Pluspunten

• Groot loopvlak
  • Robuuste constructie
  • Eenvoudige bediening
  • Veel trainingsvariaties mogelijk
  • Geluidsarm

Minpunten

• Juist weergeven hartslag duurt zeker 30 seconden

Jan 27-07-2018

Mooi apparaat

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017

Ik ben 80 jaar en vond dat ik nog maar weinig lichaamsbeweging had. Geen zin om buiten steeds weer datzelfde vervelende rondje te moeten lopen, terwijl ik nog wel wat jaartjes gezond wil blijven. Nu kijk ik tijdens het lopen lekker naar de tv en moet mezelf bedwingen om niet meer te gaan doen dan het gratis bijgeleverde persoonlijke trainingsschema aangeeft. Een veelbelovende start dus.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteitverhouding.
  • Makkelijk op- en neerklapbaar
  • Weinig of geen lawaai

Minpunten

• Moeilijk verrijdbaar

werk aan je conditie 24-07-2018

Stevige constructie, gemakkelijke bediening, groot loopvlak

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017

De ideale afmeting, mooi design maar vooral gemakkelijk in gebruik. Deze loopband heeft veel programma´s voor alle leeftijden met snelheden en hellingshoeken die je begeleiden om ongemerkt je conditie op te bouwen.
Zware constructie, goede demping dus, heel tevreden!

Pluspunten

• stevige constructie
  • groot loopvlak
  • mooi design

Geewizz 24-07-2018

Stevige loopband, functies iets minder

Goede stevige loopband.
Display en bediening is goed maar nogal beperkt.
M,n, het feit dat er een aantal touch knoppen opzitten die niet gebruikt kunnen worden is een beetje vreemd.
Lijkt er een beetje op dat de elektronica niet helemaal past bij het originele ontwerp.
De gebruiksaanwijzing betreffende m.n. de trainings programma's is ook uitermate summier.
Je kunt echter voor info altijd even bellen met Betersport maar ik vind het niet helemaal top.
Hij doet echter prima waar hij voor gemaakt is en de kwaliteit lijkt na 4 weken intensief gebruik in orde te zijn en daar gaat het uiteindelijk om.

Pluspunten

• Stevig en niet te groot
  • Redelijk stil

Minpunten

• Display en bediening erg summier

Mositien 21-07-2018

FFJet 5

Geschreven voor: Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017

Net alsof je in de sportschool wandelt, maar dan in je eigen slaapkamer. Prima loopband, maakt niet al teveel lawaai en een prima alternatief voor een extra daggie sporten

Pluspunten

• Lekker breed loopvlak
  • Weinig lawaai