Focus Fitness Jet 5 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 76 reviews die zijn achtergelaten voor de Focus Fitness Jet 5 op Kieskeurig.nl.

8,9

Hans 14-12-2018

Prima loopband voor een economische prijs

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Voldoet ruim aan alle eisen die je aan een loopband in deze prijsklasse mag stellen. Laatste montagehandelingen zijn goed omschreven en zijn simpel te doen.
Gewicht kan een probleem zijn indien je zoals wij hem op zolder wilt plaatsen, maar hij is op een simpele wijze in hanteerbare hoofdgroepen uiteen te nemen en ook weer gemakkelijk in elkaar te zetten.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit
  • eenvoudige montage
  • goede bediening
  • goede demping
  • sterke motor

Minpunten

• geen negatieve helling

Wichert 07-04-2020

Goedemiddag, ik deze loopband gisteren binnen gekregen en ik kom niet uit de handleiding die er bij zit.
Het display is volledig anders. U schrijft Gebruiksgemak en display makkelijk afleesbaar. In mijn handleiding gaat het over een totaal ander display. Ik weet dus niet hoe ik U1 en 2 en 3. Gewicht leeftijd enz. Kun u mij dit verklaren hoe u dat heeft gedaan of heeft u een andere handleiding. Dealer lastig bereikbaar ivm Corona.

M van Zoeren 04-02-2020

Mooi en degelijke apparaat

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Mooi apparaat voor deze prijs, was wel ff werk om boven te krijgen. Het apparaat bleek transportschade te hebben maar dit werd direct door Betersport.nl opgelost door een nieuw onderdeel op te sturen. Eenvoudig te bedienen, al met al nu al zeer tevreden met dit apparaat.

Pluspunten

• Elektrisch hoogte-instelling
  • Duidelijke display

Minpunten

• Zwaar om naar boven te brengen

Kristin 01-02-2020

Groote mooie scherm, gat redelijk snel omhoog

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Ben heel blij met deze loopband. Mooie scherm, veel opties, gat best snel met incline omhoog. Alleen super zwaar twee trappen naar boven te dragen ;)

Pluspunten

• gewoon super goed

Minpunten

• geen gevonden tot nu

El Mayimbe 08-02-2020

JET 5

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Zeer aangename loopband. Voldoende groot loopvlak.
Uitgebreide programma's en voldoende stijgingspercentage.

Roos Oertel 31-01-2020

Prima loopband!!

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Geweldige loopband voor thuisgebruik, voelt degelijk, duidelijk scherm, redelijk stil , genoeg programma,s, z,n geld waard!! Superblij met deze keuze!!

Pluspunten

• redelijk stil
  • degelijk
  • zeer geschikt voor sb

Minpunten

• minder geschikt voor mensen boven de 1,75m

Lia 30-01-2020

Fijne degelijke loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

De loopband is degelijk, van stevig materiaal en stabiel. Veel keuze in programma's. Neemt opgeklapt weinig ruimte in. Echt een loopband voor een beginnende wandelaar tot en gevorderde hardloper. Voor elk iets wils. Bewegen is goed voor het lichaam en met een loopband is de drempel om te gaan bewegen erg laag. Echt een all-rounder deze loopband.

Pluspunten

• Degelijk, betaalbaar
  • Veel programma's
  • Geluidsarm
  • Zonder moeite in elkaar te zetten
  • Prijs, kwaliteit verhouding

Minpunten

• Even puzzelen hoe de programma werken.

Monica 29-01-2020

Focus Fitness Loopband - Jet 5 - 2017

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Ik heb deze loopband gekocht omdat het was wat ik zocht en viel in de prijsklasse die ik wilde uitgeven. Ik vind het een super fijn apparaat, het was makkelijk te installeren en makkelijk om te gebruiken. Ik gebruik het elke dag.
Ik heb vroeger sportschool abonnementen gehad maar ben niet vaak gegaan dus veel geld verspild. Nu kan ik sporten als het me uitkomt en ik hoef niet naar een drukke sportschool te gaan
Ik zou deze loopband zeker aanraden!

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Stevig material
  • Goed beschermd en verpakt
  • Makkelijk te bedienen en onderhouden

Andy G. 29-01-2020

Leuke loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Prijs-kwaliteit zeer goed. Degelijk materiaal en zeer eenvoudig te installeren, gewoon openklappen en een paar schroeven vastzetten. Programma’s vind ik wel wat onduidelijk, of in ieder geval je welk programma je wanneer best gebruikt, maar voor de rest is het prima, ideaal voor thuis.

Pluspunten

• Gemakkelijk te installeren
  • Goede degelijke kwaliteit

Minpunten

• Te weinig info over hoe programma toe te passen

Raymond de Jong 25-01-2020

Degelijk, solide en mooi vormgegeven

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

De Focus serie bestaat uit meerdere verschillende apparaten. Al een aantal jaren heb ik een crosstrainer van Focus en omdat deze zo goed bevalt, besloot ik ook voor de loopband te gaan. Het is een prachtig al voorgemonteerd apparaat met verschillende programma’s die allemaal heel gebruiksvriendelijk zijn. Daarnaast is deze loopband heel goed betaalbaar; ik koos voor de optie: betalen in 3 termijnen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Fraai vormgegeven
  • Diverse programma’s
  • Vooraf gemonteerd

Paula 21-01-2020

goed stevig

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

goede stevige loopband ,ik heb dit gekocht omdat ik verstopte bloedvaten in mijn benen heb
en hoop door elke dag een half uur te lopen niet geopereerd of gedotterd moet worden.
Bouw zo ook mijn conditie weer terug op na een hartoperatie. IK vind het een prima loopband voor thuis .

Pluspunten

• gelijk klaar voor gebruik
  • maakt niet veel leven
  • makkelijk te bedienen

Rwou 29-11-2019

Goede loop band

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Kwalitatief een erg goede band. Iets minder luxe (geen speakers, geen telefoon aansluiting, geen bewegend beeld) die goed wordt gemaakt door de kwaliteit van de band, motor en de veelvoud aan programma's.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Makkelijk in gebruik
  • Relatief stille band
  • Helling , snelheid ook handmatig in te stellen
  • Telefoon, tablet steun

Minpunten

• Programma's alleen te leren via gebruiksaanwijzing

Hennie 22-11-2019

Focus Fitness Loopband-Jet 5-2017. Prima prijs-kwaliteit

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Goede stevige loopband met een makkelijke bediening. Voorgeprogrammeerde trainingen zijn heel handig en effectief. Automatische helling werkt perfect. Hele goede prijs-kwaliteit verhouding. Heel tevreden over de aanschaf van deze loopband.

Pluspunten

• Elektrische bediening helling en snelheid
  • Stevige loopband
  • Voorgeprogrammeerde trainingen

Inge 22-11-2019

Top apparaat!

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Wij zijn ontzettend blij met onze loopband Jet 5. Gewoon lekker thuis je in het zweet werken terwijl je tv kijkt of muziek luistert. In het begin stonden we iedere dag op de loopband, maar nu nog steeds zeer regelmatig, omdat hij lekker in ons eigen huis staat. Geen spijt van en makkelijk op te klappen mbt de ruimte. Hij staat bij ons in de schuur.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • fijn in gebruik

Minpunten

• niet heel veel extra opties
  • sticker op display begint een beetje te bobbelen

Arno R. 26-09-2019

Top loopband-Zeer stabiel, professioneel en meteen a d slag

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Ik was al maanden op zoek naar een goede loopband die minimaal semi professioneel zou zijn qua uitstraling en gebruik. Alle recensies die ik las over dit apparaat kloppen! 6 schroeven vastdraaien en rennen maar. Meteen verslaafd en al 6 keer gebruikt in de eerste 2 weken. Heerlijk ook om niet naar buiten te hoeven of tijd te verliezen om naar de sportschool te komen. Professionee, stabiel, zwaar (moet ook) en heeft alles wat je je wenst voor deze prijs. Zal ongetwijfeld upgraden naar de Jet 7 oid over een jaar of twee want dit is werkelijk een top product.

Pluspunten

• Uit de doos meteen gebruiken
  • Stil, goed gedempd, div programmas

Sabina 16-09-2019

Prima prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Goede prijs /kwaliteit verhouding, stevige constructie, plaatsbesparend, groot scherm, makkelijke bediening, mogelijkheid om hellingen te trainen

Pluspunten

• Goede prijs /kwaliteit verhouding
  • stevige constructie
  • groot scherm
  • makkelijke bediening
  • makkelijk instelbare helling en snelheid

Minpunten

• loodzwaar min 2 personen nodig voor de plaatsing
  • maakt veel lawaai bij hogere snelheden

Lindsey 14-09-2019

Loopband jet 5

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Het is een fijne loopband!
Met uitgebreide programma's en een helling. De loopband gaat tot 16km per uur en is makkelijk inklapbaar.
Het enigste minpunt is dat als de loopband ingeklapt staat. Het nog best groot is.

Pluspunten

• Makkelijk inklapbaar
  • Uitgebreide programma's
  • Helling

Minpunten

• Ingeklapt nog best groot

Linda 13-09-2019

Erg mooie loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Lang getwijfeld, maar toch na de reviews gelezen te hebben en mijn vraag beantwoord was via chat met X ben ik over stag gegaan. Ben erg blij met de loopband. Is makkelijk opgezet. En makkelijk in gebruik. Het opklappen is ook zeer handig. Ik raad hem zeker aan.

Pluspunten

• Snel gemonteerd
  • Makkelijk in gebruik
  • Ziet er mooi uit

Ties 31-10-2018

loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

In het fitnesscentrum maakte ik al veel gebruik van de loopband. Nu heb ik er één thuis! Helemaal geweldig de Jet 5. Slecht weer vormt geen excuus meer voor het overslaan van de zo noodzakelijke lichaamsbeweging. De loopband biedt veel mogelijkheden om te variëren in snelheid en helling. Dus voor 'elck wat wils'. Ik ben nu nog aan het 'uitproberen'. De mogelijkheid tot programmeren van je wekelijkse beweging ga ik zeker benutten. Op één ding verkeek ik mij. Om de loopband boven te krijgen moest ik enkele sterke mannen regelen.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • makkelijk te bedienen
  • veilig en stabiel

Anneke 04-04-2021

Perfect

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Een prima loop band, makkelijk in gebruik en eenvoudig om in elkaar te zetten . Met 8 schroeven ben je klaar. Hij is wel zwaar maar dat betekent wel dat hij heel stevig op de grond staat .Ik heb hem nu 3 dagen en flink in gebruik en ik ben er zeer tevreden over. Hij neemt wel wat ruimte in beslag hou daar rekening mee.De beschrijving over al de programma’s die erop zitten moet je zelf een beetje uitvogelen maar alles is heel simpel uit te zoeken. Het is qua herrie een til apparaat je hoort hem bijna niet. Ik voel bijna geen verschil met de loop band van de sportschool.

Hennu 02-11-2020

Fitnes focus 5

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 5

Een geweldige loopband voor dagelijkse wandel/ run.
Duidelijk afleesbaar en makkelijk te bedienen paneel...
Opklapbaar indien nodig ook voor mij te doen als copd patiënt.
Prijs is goed zeker voor iets wat ik dagelijks gebruik.
Heel blij met deze aankoop.