Focus Fitness Jet 2 loopband - Reviews

LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
13 km/h

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

RaHo 22-12-2016

Zeer goed, doet meer dan het beloofd!

De Focus Fitnes loopband is zeer scherp geprijst, robust en stabiel. Het digitale display is zeer gebruikersvriendelijk, de loopband kan eenvoudig worden aangepast naar de loopsnelheid die je op dat moment wenst. Draag bij aan een gezonde levenstijl, niet bewegen door slecht weer is geen excuus meer! Ik ben tevreden met mijn keuze.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Bediening
  • Robuust en stabiel

Minpunten

• Handleiding montage mag duidelijker.
  • Handleiding gebruik mag duidelijker.

A.G.Honcoop 07-05-2017

groot scherm en voldoende loopvlak

waar de stekkers in deMonteren gaat goed maar mag beter uitgelegd worden (sommige stappen zijn vergeten in de handleiding). Voor de rest content qua prijs/kwaliteit! Levering was ook in orde.
Ik las bij andere reviews dat de gebruiksaanwijzing te wensen over liet, dat klopt ook (sommige stappen zijn vergeten in de handleiding). Zeker wat de programma's betreft kan iets duidelijke, wanneer je voor PO kiest zou je, je gewicht, leeftijd, KM, calorieën, in kunnen toetsen, ik heb het nog niet ontdekt hoe dit moet. Ook het montage gedeelte zou uitgebreider kunnen. Het deel handvatten moeten, is wel een gepuzzel op zich, eigenlijk iets te krap, zeker als de zwarte kappen er over heen moeten, zit je met de stekkers die voor het gat gaan zitten waar schroeven weer door moeten, dus dat is goed opletten en puzzelen. Het was ook niet helemaal duidelijk dat je de staanders eerst door de zwarte kappen moest halen. ( nu weten toekomstige kopers dit ook).
Ik las bij andere reviews dat men de loopband niet naar beneden krijgen, daar heb ik iets op gevonden. Je moet even met beide handen beide gedeelten (stangen) even in/boven elkaar schuiven en dan loopt het vanzelf.
Ik heb de loopband nu 2 maanden in gebruik en ben er zeer tevreden over, heb er al vele km’s op gelopen.

Lukas 11-08-2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Doet wat het moet doen, makkelijk in gebruik en onderhoud, lijkt stevig. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Makkelijk gebruik

Luna L. 07-08-2017

Ik heb hem nu bijna 3 weken en hij is nog goed, bijna alles zoals verwacht. De handleiding die meekomt is zoals vaker wordt gezegd quasi nutteloos maar je komt er zelf wel achter na veel gepruts. De delen zijn moeilijk om in elkaar te steken maar dat kan ook aan mijn vakmanschap liggen.
Verder is hij perfect bruikbaar.
P.S. :
De spullen die gratis moesten meekomen werden niet geleverd. Maar ach..

Isabel 22-12-2016

Zeer goede loopband

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik geen duizenden euro,s uit wilde geven voor een apparaat waarvan ik bij voorbaat niet weet of ik het wel intensief ga gebruiken. Hij kwam erg goed uit de test en hij is ook goed. Ik gebruik hem een keer per dag 20 minuten naar volle tevredenheid. Staan heel veel standen op, lopen, joggen, hardlopen.

joke 28-08-2018

Loopband Focus Fitness Jet 2

Gezien mijn leeftijd [bijna 79] vind ik de loopband ideaal , tegenwoordig vind ik het eng om een wandeling alleen te lopen, en dit is een mooi alternatief. Straks als het winter is kan ik nu zonder probleem heerlijk een wandeling maken. Hier ben ik erg blij mee.

Pluspunten

• redelijk makkelijk inelkaar te zetten, 2 personen
  • 3 x hellingshoek

Minpunten

• een vrij korte kabel naar het stopkontact

Eline 25-08-2018

Loopband

Zeer handig in gebruik, niet 100% stevig wanneer hij in de hogere standen gaat, dan gaat de loopband op en neer.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Acurate hartslagmeter

Minpunten

• Niet 100% stevig

Jolke 19-05-2018

Prima loopband

We gebruiken de loopbaand nu 2 weken en hij voldoet volledig aan onze verwachtingen.
De loopband is relatief eenvoudig in elkaar te zetten.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • Robuust

Minpunten

• Montage schema kan beter

Lisan 27-02-2018

Goede prijs kwaliteit verhouding, slechte handleiding

Handige loopband voor een goede prijs. De standen van de loopband zijn erg uitgebreid alleen de handleiding hadden ze veel uitgebreider mogen maken. Een erg onduidelijk handleiding waardoor mijn loopband nog maar half in elkaar zit en waardoor ik veel schroefjes over houd.

Pluspunten

• Veel standen
  • Breed genoeg

Minpunten

• De handleiding
  • Lastig in elkaar te zetten door de handleiding

hilda westrik 21-02-2018

bevalt uitstekend

bevalt uitstekend alleen zijn ze lastig in te klappen. Geeft duidelijk de afstand, calorieverbruik en hartslag aan. Beveel het iedereen aan ook voor de oudere mensen. Geweldig product.

Pluspunten

• overzichtelijk in gebruik

Minpunten

• moeilijk inklapbaar

derekm 16-02-2018

makelijk montage

Mooi apparaat.Omdat ik COPD heb kan ik buiten geen lange wandelingen maken.Nu kan ik dat wel maar binnenhuis.

Karin 13-02-2018

Voldoende opties voor thuis training

Ik heb voor deze gekozen omdat het product goed aangeschreven stond. Hij voldoet aan mijn verwachtingen. Het is een compact apparaat en makkelijk in de bediening. Mijn collega heeft op mijn aanraden er ook 1 gekocht en is ook zeer tevreden. Een andere bekende heeft roeiapparaat gekocht na mijn tip naar deze site.

Pluspunten

• Goed apparaat
  • Snelle levering

Maria Levoyannis 06-02-2018

Aanrader!!!

Heel blij met deze aankoop omdat hij gemakkelijk in gebruik is alsook kinderspel was bij het monteren! Staat id living dus serietje of filmpje kijken en ik wandel met glans 1uurtje rond! Zeker nu het zo koud buiten is! Zonder veel blabla......een echte aanrader!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Handig op te bergen

R meijer 28-11-2017

Goed overzichtelijk

Ik ben heel wat loopbanden tegen gekomen op de computer ,ik heb voor deze gekozen heel stabiel ,overzichtelijk en een redelijke prijs

Pluspunten

• Opklapbaar

Gert 21-11-2017

Prima machine maar onduidelijke montagehandleiding

Prima eenvoudig te bedienen loopband. Montagehandleiding is op onderdelen onvolledig en onduidelijk.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs/kwaliteit
  • redelijk stille machine
  • handleiding in NL en ENG

Minpunten

• foto's handleiding onduidelijk
  • puzzelen waar welke schroef gebruik moet worden

RTV 14-11-2017

fijne hometrainer, prima voor recreatief gebruik

Ik heb de Focus Fitness Jet 2 Loopband aangeschaft om binnenshuis te kunnen lopen, zonder van verkeer en weersomstandigheden afhankelijk te zijn. De loopband heeft een voldoende groot loopvlak. De beveiliging is goed en werk zeer effectief. Het versnellen of vertragen van de band gaat geleidelijk, dus voldoende tijd om eventueel te corrigeren.
Minpunt (maar dat ligt niet aan de loopband) is dat bij de handleiding de voor-ingestelde programma´s niet aangeeft wat de intervalsnelheden zijn. Dat is dus een verrassing. En het is handig om de tijd te nemen om alle programma´s een keer te doorlopen en alles te noteren.
Ander minpunt is dat de vloer wel goed geïsoleerd moet zijn. Zeker bij de hardloop snelheden (boven 6 km/uur) wordt het (voor eventuele onderburen) wat gehoriger. Het klinkt dan een beetje of een wasmachine aan staat. Ik heb dat opgelost door speeltuin tegels onder de loopband te leggen.
Al met al ben ik dik tevreden over de aanschaf.

Pluspunten

• ruim loopvlak
  • groot display
  • energieverbruik
  • snelheid ook via de handvatten aan te passen

Minpunten

• boven 6 km/u wat gehoriger
  • inhoud vooringestelde programma´s onbekend

Toni 10-11-2017

Kleinere formaat loopband

Mooie formaat stevige loopband voor dagelijks (loop) gebruik.
Goede prijs kwaliteit verhouding en correct en zeer snelle levering door Betersport.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Makkelijk inklapbaar

Minpunten

• niet eenvoudig eind montage

KITTY 04-11-2017

loopband

Gekocht om met slecht weer, gladheid toch te kunnen rennen.
Is even wennen om met losse handen tempo en evenwicht te houden. Ik wilde op de band lopen zoals buiten.
Je transpireert meer omdat de wind afwezig is.
Oefenen en er anders mee om gaan als met buiten rennen!
In elkaar zetten was een crime!!!!!! Een betere gebruiksaanwijzing voor montage zou wel heeeel er aan te bevelen zijn.
Programma instellen is ook niet erg duidelijk in de gebruiksaanwijzing.
Hellingshoek had meer mogen zijn. Eén pal om te blokkeren was weg! Gat doorgeboord en Ik gebruik nu een splitpen en dat werkt goed.
Al met al bevalt hij steeds beter naar mate ik de loopband gebruik!

Pluspunten

• gebruiksgemak, je kunt meteen aan de slag.
  • veilig

Minpunten

• montage
  • hellingshoek valt tegen

Ben 24-08-2017

grote zware doos

Loopband werd geleverd in een grote doos,advies laat ze op de juiste plek afleveren in huis.
De band was keurig verpakt maarde gebruiksaanwijzing voor het in elkaar zetten van de volledige band kost veel inventiviteit en geduld.is absoluut niet compleet en zeer onduidelijk.De band loopt prima ondanks dat er verschillende schroeven over zijn. Ondanks dat is de kwaliteit-prijs verhouding goed.

Pluspunten

• band loopt goed
  • weinig geluid
  • goede duidelijke display
  • makkelijk op te bergen

Minpunten

• zeer onduideljke gebruiksaanwijzing

Bep 02-06-2017

Goede kwaliteit voor weinig geld!

Ik wilde een loopband om wat te kunnen bewegen in huis. Omdat ik hem niet heel intensief zou gaan gebruiken, was mijn budget ervoor ook niet zo hoog. Ik kwam al snel op deze fitness focus jet 2. Prijstechnisch is hij zeer aantrekkelijk, een van de goedkoopste die ik kon vinden. Recensies waren goed, al is dat natuurlijk afwachten tot je hem in huis hebt. Ik had zeer hoge verwachtingen hierdoor, en niets is minder waar! Stabiel, makkelijk in gebruik, weinig geluid, al met al zeer goede prijs-kwaliteitverhouding! Een echte aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk in elkaar te zetten
  • Stevig/stabiel
  • Weinig geluid tijdens lopen

Minpunten

• Tot nu toe nog geen minpunten kunnen ontdekken