Focus Fitness Jet 2 loopband - Reviews

LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
13 km/h

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 43 reviews die zijn achtergelaten voor de Focus Fitness Jet 2 loopband op Kieskeurig.nl.

Anja 15-05-2017

Degelijk apparaat met slechte handleiding

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Je krijgt zeker waar voor je geld met deze loopband. Zelfs het in mekaar steken is een ware uitputtingsslag. In plaats van 'handleiding' hadden ze beter 'trek je plan' op het boekje geschreven. Ook komen niet alle montagegaten overeen. Je worstelt je vloekend door de montage, maar ach, achteraf loop je al die stress gewoon weg!

RaHo 22-12-2016

Zeer goed, doet meer dan het beloofd!

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

De Focus Fitnes loopband is zeer scherp geprijst, robust en stabiel. Het digitale display is zeer gebruikersvriendelijk, de loopband kan eenvoudig worden aangepast naar de loopsnelheid die je op dat moment wenst. Draag bij aan een gezonde levenstijl, niet bewegen door slecht weer is geen excuus meer! Ik ben tevreden met mijn keuze.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Bediening
  • Robuust en stabiel

Minpunten

• Handleiding montage mag duidelijker.
  • Handleiding gebruik mag duidelijker.

Fam. van Dijk 28-11-2018

Goede snelheids instelling op

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Mijn vrouw en ik zelf gebruiken de band om te revalideren zij voor een nieuwe knie en ik voor een nieuwe heup,zijn beide zeer tevreden.

Pluspunten

• Makkelijke te verplaatsen

Jolke 19-05-2018

Prima loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

We gebruiken de loopbaand nu 2 weken en hij voldoet volledig aan onze verwachtingen.
De loopband is relatief eenvoudig in elkaar te zetten.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • Robuust

Minpunten

• Montage schema kan beter

A.G.Honcoop 07-05-2017

groot scherm en voldoende loopvlak

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

waar de stekkers in deMonteren gaat goed maar mag beter uitgelegd worden (sommige stappen zijn vergeten in de handleiding). Voor de rest content qua prijs/kwaliteit! Levering was ook in orde.
Ik las bij andere reviews dat de gebruiksaanwijzing te wensen over liet, dat klopt ook (sommige stappen zijn vergeten in de handleiding). Zeker wat de programma's betreft kan iets duidelijke, wanneer je voor PO kiest zou je, je gewicht, leeftijd, KM, calorieën, in kunnen toetsen, ik heb het nog niet ontdekt hoe dit moet. Ook het montage gedeelte zou uitgebreider kunnen. Het deel handvatten moeten, is wel een gepuzzel op zich, eigenlijk iets te krap, zeker als de zwarte kappen er over heen moeten, zit je met de stekkers die voor het gat gaan zitten waar schroeven weer door moeten, dus dat is goed opletten en puzzelen. Het was ook niet helemaal duidelijk dat je de staanders eerst door de zwarte kappen moest halen. ( nu weten toekomstige kopers dit ook).
Ik las bij andere reviews dat men de loopband niet naar beneden krijgen, daar heb ik iets op gevonden. Je moet even met beide handen beide gedeelten (stangen) even in/boven elkaar schuiven en dan loopt het vanzelf.
Ik heb de loopband nu 2 maanden in gebruik en ben er zeer tevreden over, heb er al vele km’s op gelopen.

Helma 21-01-2019

Focus fitness Jet 2 loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Nooit gedacht dat ik nog eens een beoordeling schrijf over een fitnessapparaat! Ik ben nou niet echt het type dat dagelijks door het dorp rent. Ik heb last van aangezichtspijn, kan slecht tegen temperatuurverandering. Ik ben 61 jaar en het is wel nodig dat ik voldoende beweeg. Oplossing: deze loopband. Ik gebruik hem met plezier elke dag, tv voor me en zo vliegt de tijd om. Helaas ben ik deze week buiten! gevallen, knieband gescheurd. Moet genezen met rust en daarna kan ik dus weer voorzichtig proberen op de loopband. Hij is gemakkelijk in gebruik. Nadeel is dat je hem handmatig op helling moet zetten, maar zover ben ik voorlopig niet.

Pluspunten

• Goed leesbaar display
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Handmatig op helling zetten
  • Ff zoeken naar goed programma

Lukas 11-08-2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Doet wat het moet doen, makkelijk in gebruik en onderhoud, lijkt stevig. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Makkelijk gebruik

Luna L. 07-08-2017

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Ik heb hem nu bijna 3 weken en hij is nog goed, bijna alles zoals verwacht. De handleiding die meekomt is zoals vaker wordt gezegd quasi nutteloos maar je komt er zelf wel achter na veel gepruts. De delen zijn moeilijk om in elkaar te steken maar dat kan ook aan mijn vakmanschap liggen.
Verder is hij perfect bruikbaar.
P.S. :
De spullen die gratis moesten meekomen werden niet geleverd. Maar ach..

ETA 04-05-2017

Fijne loopband, eenvoudig te bedienen.

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Loopband is redelijk gemakkelijk te verplaatsen hoewel de wieltjes aan de kleine kant zijn. Een 'voetsteun' om het toestel te kantelen om het te kunnen verplaatsen zou gemakkelijk zijn. Het neerlaten van de loopband gaat gemakkelijk door de gasveer. Kost je dus geen kracht.
Meegeleverde imbussleutel past niet op stelbouten van achterste roller om band te spannen. Montage handleiding is wel minimaal en niet altijd even duidelijk. Meer verduidelijkende plaatjes zoals bij de Zweedse Meubelgigant zou mooi zijn. Nu eerst alle onderdelen gesorteerd uitleggen zodat overzicht ontstaat alvorens te beginnen met montage.
Netsnoer had wel wat langer gekund. Is nu echt te kort.

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • is te verplaatsen
  • gasveer voor neer laten loopvlak
  • is op te klappen

Minpunten

• montagehandleiding niet duidelijk
  • meegeleverde imbussleutel past niet op alle bouten
  • netsnoer is te kort.

Isabel 22-12-2016

Zeer goede loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik geen duizenden euro,s uit wilde geven voor een apparaat waarvan ik bij voorbaat niet weet of ik het wel intensief ga gebruiken. Hij kwam erg goed uit de test en hij is ook goed. Ik gebruik hem een keer per dag 20 minuten naar volle tevredenheid. Staan heel veel standen op, lopen, joggen, hardlopen.

Richard 09-01-2020

Fijne loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Hele fijne loopband, bevalt tot nu toe goed. Makkelijk in elkaar te zetten en snel op te bergen omdat hij ingeklapt kan worden

JM 20-12-2019

Simpel maar degelijk, zeker voor z'n prijs

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Het in elkaar zetten viel me reuze mee, maar het is wel handig om dit met z'n tweeën te doen. Qua hellingshoek zijn er maar 2 standen, maar er zijn wel een aantal programma's in te stellen (niet geprobeerd nog). Voor de prijs lijkt het vooralsnog een heel degelijke loopband (pas 3 weken in bezit). Ik gebruik hem voor wandelen, niet voor hardlopen.

Pluspunten

• makkelijk te monteren
  • makkelijk te bedienen
  • loopt soepel
  • diverse programma's

Minpunten

• harde piep als je hem aanzet, kort maar irritant
  • 2 opties qua hellingshoek

Erwin 19-12-2019

Goede prijs kwaliteitsverhouding ,

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Goede prijs kwaliteitsverhouding. Werkt perfect . Stipte levering . Stevig robuust toestel.Makkelijk alleen te monteren. Simpel eenvoudig scherm maar voldoet aan alle eisen om dagelijks een beetje te sporten.

Minpunten

• Er is geen uitleg over de programma's

Heidi 18-12-2019

Goedgekeurd!

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

De levering was heel vlot en op de beloofde dag aangekomen. Mijn man had geen problemen voor de montage. Het lopen gaat vlot, goeie demping. Misschien was het handig geweest om een boekje met trainingsschema's er bij te krijgen

Pluspunten

• eenvoudige montage
  • opklapbaar

Lulu 18-12-2019

Niet twijfelen maar kopen!

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Ik heb de loopband nu ongeveer 2 maanden en voor een beginner is dit een aanrader!
Makkelijk in elkaar te zetten (ongeveer 15min), voelt stevig aan, en naar mijn mening maakt het amper geluid.
Makkelijk te verplaatsen door de wieltjes en opgeklapt neemt het niet te veel ruimte in beslag.

*wil je de loopband vanuit de opgeklapte positie weer plat? Onder in tegen de rode stang aandrukken (met je voet) en de loopband zal zachtjes neer zakken.

NIET TWIJFELEN! GEWOON KOPEN!😁😉👍🏻

Pluspunten

• Duurzaam
  • Makkelijk te verplaatsen
  • Snel in elkaar te zetten
  • Snelle levering!

Minpunten

• Tot nu toe geen minpunten

Rianne 22-10-2019

Loopband JET2

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Ik ben heel tevreden over de loopband en zeker ook heel tevreden over de snelle levering.Ik heb de loopband sinds half september 2019 in het bezit en het in elkaar zetten is goed te doen met de handleiding. Ik heb al aardig wat kilometers erop gewandeld/hard gelopen en loopband maakt weinig geluid. De verschillende programma's zijn ook ideaal om je trainingen wat af te wisselen. Ik ben een beginnende loper en kan jullie deze loopband zeker aanbevelen

Pluspunten

• Snelle levering

Minpunten

• Tot op heden nog geen minpunt kunnen ontdekken

TJY 29-07-2019

Stevige, complete en betaalbare loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Goede stevige loopband voor een betaalbare prijs. Zeer compleet. Gebruiksaanwijzing laat te wensen over maar na wat uitproberen toch gelukt. Aanrader voor beginnende loper.

Pluspunten

• Compleet
  • Betaalbaar

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing

Stayshamago 24-07-2019
  • Product gekregen

Zeer goed apparaat

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Ik heb de loopband 3 weken, ik gebruik het elke dag, eenvoudig te monteren, gebruiken en verplaatsen, het is stil. Ik voel me zoveel beter sinds ik het gebruik. Ik ben blij met mijn aankoopm. Ik raad het 100%

• Kwaliteit

loopband 30-05-2019

fijne loopband voor een betaalbare prijs

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

wij hebben ongeveer 10 jaar geleden bijna dezelfde loopband bij betersport gekocht en regelmatig
tot volle tevredenheid gebruikt,dus toen hij kortgeleden kapot ging was de keuze niet zo moeilijk
en dus een nieuwe gekocht ,bovendien is de helling instelbaar.
dat wij tevreden zijn met betersport blijkt wel want wij hebben op 10 october 2018 ook nog een
roeiapparaat besteld waar wij heel tevreden mee zijn.

Pluspunten

• makkelijk verplaatsbaar
  • weinig geluid
  • betrouwbaar

sabine bakker 24-05-2019

fijne loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

mooie loopband voor die prijs.
veelzijdige programma,s erop en hij loopt perfect. keurig in te klappen dus neemt niet veel plek in beslag.

Pluspunten

• goede prijs/product verhouding
  • compact
  • veelzijdige programma,s erop
  • heeft wieltjes dus makkelijk verplaatsbaar
  • rent heel soepel

Minpunten

• te log om naar zolder te verplaatsen