Focus Fitness Jet 2 loopband - Reviews

LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
13 km/h

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 32 reviews die zijn achtergelaten voor de Focus Fitness Jet 2 loopband op Kieskeurig.nl.

RaHo 22-12-2016

Zeer goed, doet meer dan het beloofd!

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

De Focus Fitnes loopband is zeer scherp geprijst, robust en stabiel. Het digitale display is zeer gebruikersvriendelijk, de loopband kan eenvoudig worden aangepast naar de loopsnelheid die je op dat moment wenst. Draag bij aan een gezonde levenstijl, niet bewegen door slecht weer is geen excuus meer! Ik ben tevreden met mijn keuze.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Bediening
  • Robuust en stabiel

Minpunten

• Handleiding montage mag duidelijker.
  • Handleiding gebruik mag duidelijker.

A.G.Honcoop 07-05-2017

groot scherm en voldoende loopvlak

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

waar de stekkers in deMonteren gaat goed maar mag beter uitgelegd worden (sommige stappen zijn vergeten in de handleiding). Voor de rest content qua prijs/kwaliteit! Levering was ook in orde.
Ik las bij andere reviews dat de gebruiksaanwijzing te wensen over liet, dat klopt ook (sommige stappen zijn vergeten in de handleiding). Zeker wat de programma's betreft kan iets duidelijke, wanneer je voor PO kiest zou je, je gewicht, leeftijd, KM, calorieën, in kunnen toetsen, ik heb het nog niet ontdekt hoe dit moet. Ook het montage gedeelte zou uitgebreider kunnen. Het deel handvatten moeten, is wel een gepuzzel op zich, eigenlijk iets te krap, zeker als de zwarte kappen er over heen moeten, zit je met de stekkers die voor het gat gaan zitten waar schroeven weer door moeten, dus dat is goed opletten en puzzelen. Het was ook niet helemaal duidelijk dat je de staanders eerst door de zwarte kappen moest halen. ( nu weten toekomstige kopers dit ook).
Ik las bij andere reviews dat men de loopband niet naar beneden krijgen, daar heb ik iets op gevonden. Je moet even met beide handen beide gedeelten (stangen) even in/boven elkaar schuiven en dan loopt het vanzelf.
Ik heb de loopband nu 2 maanden in gebruik en ben er zeer tevreden over, heb er al vele km’s op gelopen.

Jolke 19-05-2018

Prima loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

We gebruiken de loopbaand nu 2 weken en hij voldoet volledig aan onze verwachtingen.
De loopband is relatief eenvoudig in elkaar te zetten.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • Robuust

Minpunten

• Montage schema kan beter

Lukas 11-08-2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Doet wat het moet doen, makkelijk in gebruik en onderhoud, lijkt stevig. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Makkelijk gebruik

Luna L. 07-08-2017

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Ik heb hem nu bijna 3 weken en hij is nog goed, bijna alles zoals verwacht. De handleiding die meekomt is zoals vaker wordt gezegd quasi nutteloos maar je komt er zelf wel achter na veel gepruts. De delen zijn moeilijk om in elkaar te steken maar dat kan ook aan mijn vakmanschap liggen.
Verder is hij perfect bruikbaar.
P.S. :
De spullen die gratis moesten meekomen werden niet geleverd. Maar ach..

Isabel 22-12-2016

Zeer goede loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik geen duizenden euro,s uit wilde geven voor een apparaat waarvan ik bij voorbaat niet weet of ik het wel intensief ga gebruiken. Hij kwam erg goed uit de test en hij is ook goed. Ik gebruik hem een keer per dag 20 minuten naar volle tevredenheid. Staan heel veel standen op, lopen, joggen, hardlopen.

Paul 25-01-2019

Afgeslankte volwaardige loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Wij - 70-plussers - wilden kunnen conditielopen zonder de deur uit te hoeven. Op internet kwamen wij de Jet2 loopband tegen. Een afgeslankt model maar met alle nodige basisfuncties. De reviews ware heel positief. Hij is redelijk makkelijk verplaatsbaar en in enige mate inklapbaar. Als loopmachine perfect en ook nog scherp geprijsd.

Pluspunten

• Doet precies wat hij doen moet.
  • Gemakkelijk naar wens in te stellen.
  • Duidelijke display.

Minpunten

• In elkaar zetten vraagt nodige aandacht.
  • Zelf ontdekken aansluiting kabeltjes.
  • Handleiding ietwat te summier.

Helma 21-01-2019

Focus fitness Jet 2 loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Nooit gedacht dat ik nog eens een beoordeling schrijf over een fitnessapparaat! Ik ben nou niet echt het type dat dagelijks door het dorp rent. Ik heb last van aangezichtspijn, kan slecht tegen temperatuurverandering. Ik ben 61 jaar en het is wel nodig dat ik voldoende beweeg. Oplossing: deze loopband. Ik gebruik hem met plezier elke dag, tv voor me en zo vliegt de tijd om. Helaas ben ik deze week buiten! gevallen, knieband gescheurd. Moet genezen met rust en daarna kan ik dus weer voorzichtig proberen op de loopband. Hij is gemakkelijk in gebruik. Nadeel is dat je hem handmatig op helling moet zetten, maar zover ben ik voorlopig niet.

Pluspunten

• Goed leesbaar display
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Handmatig op helling zetten
  • Ff zoeken naar goed programma

John 21-01-2019

Goede bediening

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Het is een echt aanrader! Goede programma`s, gemakkelijk in gebruik, geluid van de loopband kan iets beter. Is ook gemakkelijk te verplaatsen.

Janny 21-01-2019

Hele fijne loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

De loopband is precies wat ik ervan verwacht hij heeft een fijne breedte en lengte van de band
Misschien wat minder geschikt voor iemand die er echt op wil hardlopen maar een pittig wandeltempo gaat prima

Pluspunten

• Fijne afmeting van de loopband
  • Kan opgeklapt worden

Fam. van Dijk 28-11-2018

Goede snelheids instelling op

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Mijn vrouw en ik zelf gebruiken de band om te revalideren zij voor een nieuwe knie en ik voor een nieuwe heup,zijn beide zeer tevreden.

Pluspunten

• Makkelijke te verplaatsen

WB 28-11-2018

Fijne loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Fijne loopband. Geeft ook hartslag weer. Heb er al een aantal keren op gelopen en hij doet precies wat hij moet doen. Erg prettig.
Er zitten alleen nog steeds geen goede handleidingen bij. Het in elkaar zetten is even uitzoeken (vooral de goede volgorde en welke schroef precies waar moet). Maar het is niet superingewikkeld, dus je komt er wel uit. En ook voor het gebruik zelf is de handleiding wel erg kort. Waarschijnlijk moet er ook iets kunnen met trainingsschema's, maar dat moet ik nog even uitvinden.

Pluspunten

• Fijne loopband
  • Doet wat hij moet doen

Minpunten

• Handleidingen zijn heel erg kort

ROB 17-11-2018

Sport gewoon beter, loopt geluidloos & al met al GOED.

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Ik heb ( had ) etalage benen zo goed als genezen, wel DOORZETTEN , hoef niet meer naar de fysio ( 2 x per week op vasten tijden )

Pluspunten

• Mobiel
  • Geruisloos
  • Ziet er goed uit.

Minpunten

• Smeren.

joke 28-08-2018

Loopband Focus Fitness Jet 2

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Gezien mijn leeftijd [bijna 79] vind ik de loopband ideaal , tegenwoordig vind ik het eng om een wandeling alleen te lopen, en dit is een mooi alternatief. Straks als het winter is kan ik nu zonder probleem heerlijk een wandeling maken. Hier ben ik erg blij mee.

Pluspunten

• redelijk makkelijk inelkaar te zetten, 2 personen
  • 3 x hellingshoek

Minpunten

• een vrij korte kabel naar het stopkontact

Eline 25-08-2018

Loopband

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Zeer handig in gebruik, niet 100% stevig wanneer hij in de hogere standen gaat, dan gaat de loopband op en neer.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Acurate hartslagmeter

Minpunten

• Niet 100% stevig

Lisan 27-02-2018

Goede prijs kwaliteit verhouding, slechte handleiding

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Handige loopband voor een goede prijs. De standen van de loopband zijn erg uitgebreid alleen de handleiding hadden ze veel uitgebreider mogen maken. Een erg onduidelijk handleiding waardoor mijn loopband nog maar half in elkaar zit en waardoor ik veel schroefjes over houd.

Pluspunten

• Veel standen
  • Breed genoeg

Minpunten

• De handleiding
  • Lastig in elkaar te zetten door de handleiding

hilda westrik 21-02-2018

bevalt uitstekend

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

bevalt uitstekend alleen zijn ze lastig in te klappen. Geeft duidelijk de afstand, calorieverbruik en hartslag aan. Beveel het iedereen aan ook voor de oudere mensen. Geweldig product.

Pluspunten

• overzichtelijk in gebruik

Minpunten

• moeilijk inklapbaar

derekm 16-02-2018

makelijk montage

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Mooi apparaat.Omdat ik COPD heb kan ik buiten geen lange wandelingen maken.Nu kan ik dat wel maar binnenhuis.

Karin 13-02-2018

Voldoende opties voor thuis training

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Ik heb voor deze gekozen omdat het product goed aangeschreven stond. Hij voldoet aan mijn verwachtingen. Het is een compact apparaat en makkelijk in de bediening. Mijn collega heeft op mijn aanraden er ook 1 gekocht en is ook zeer tevreden. Een andere bekende heeft roeiapparaat gekocht na mijn tip naar deze site.

Pluspunten

• Goed apparaat
  • Snelle levering

Maria Levoyannis 06-02-2018

Aanrader!!!

Geschreven voor: Focus Fitness Jet 2 loopband

Heel blij met deze aankoop omdat hij gemakkelijk in gebruik is alsook kinderspel was bij het monteren! Staat id living dus serietje of filmpje kijken en ik wandel met glans 1uurtje rond! Zeker nu het zo koud buiten is! Zonder veel blabla......een echte aanrader!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Handig op te bergen