Focus Fitness Jet 2 loopband - Reviews

LCD display
Inklapbaar
Snelheid tot maximaal
13 km/h

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

RaHo 22-12-2016 Product paar maanden in bezit

Zeer goed, doet meer dan het beloofd!

De Focus Fitnes loopband is zeer scherp geprijst, robust en stabiel. Het digitale display is zeer gebruikersvriendelijk, de loopband kan eenvoudig worden aangepast naar de loopsnelheid die je op dat moment wenst. Draag bij aan een gezonde levenstijl, niet bewegen door slecht weer is geen excuus meer! Ik ben tevreden met mijn keuze.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Bediening
  • Robuust en stabiel

Minpunten

• Handleiding montage mag duidelijker.
  • Handleiding gebruik mag duidelijker.

Luna L. 07-08-2017 Product paar weken in bezit

Ik heb hem nu bijna 3 weken en hij is nog goed, bijna alles zoals verwacht. De handleiding die meekomt is zoals vaker wordt gezegd quasi nutteloos maar je komt er zelf wel achter na veel gepruts. De delen zijn moeilijk om in elkaar te steken maar dat kan ook aan mijn vakmanschap liggen.
Verder is hij perfect bruikbaar.
P.S. :
De spullen die gratis moesten meekomen werden niet geleverd. Maar ach..

Ben 24-08-2017 Product paar dagen in bezit

grote zware doos

Loopband werd geleverd in een grote doos,advies laat ze op de juiste plek afleveren in huis.
De band was keurig verpakt maarde gebruiksaanwijzing voor het in elkaar zetten van de volledige band kost veel inventiviteit en geduld.is absoluut niet compleet en zeer onduidelijk.De band loopt prima ondanks dat er verschillende schroeven over zijn. Ondanks dat is de kwaliteit-prijs verhouding goed.

Pluspunten

• band loopt goed
  • weinig geluid
  • goede duidelijke display
  • makkelijk op te bergen

Minpunten

• zeer onduideljke gebruiksaanwijzing

Lukas 11-08-2017 Product paar weken in bezit

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Doet wat het moet doen, makkelijk in gebruik en onderhoud, lijkt stevig. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Makkelijk gebruik

Bep 02-06-2017 Product paar weken in bezit

Goede kwaliteit voor weinig geld!

Ik wilde een loopband om wat te kunnen bewegen in huis. Omdat ik hem niet heel intensief zou gaan gebruiken, was mijn budget ervoor ook niet zo hoog. Ik kwam al snel op deze fitness focus jet 2. Prijstechnisch is hij zeer aantrekkelijk, een van de goedkoopste die ik kon vinden. Recensies waren goed, al is dat natuurlijk afwachten tot je hem in huis hebt. Ik had zeer hoge verwachtingen hierdoor, en niets is minder waar! Stabiel, makkelijk in gebruik, weinig geluid, al met al zeer goede prijs-kwaliteitverhouding! Een echte aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk in elkaar te zetten
  • Stevig/stabiel
  • Weinig geluid tijdens lopen

Minpunten

• Tot nu toe nog geen minpunten kunnen ontdekken

Anja 15-05-2017 Product paar dagen in bezit

Degelijk apparaat met slechte handleiding

Je krijgt zeker waar voor je geld met deze loopband. Zelfs het in mekaar steken is een ware uitputtingsslag. In plaats van 'handleiding' hadden ze beter 'trek je plan' op het boekje geschreven. Ook komen niet alle montagegaten overeen. Je worstelt je vloekend door de montage, maar ach, achteraf loop je al die stress gewoon weg!

Anneke linker 15-05-2017 Product paar dagen in bezit

Prima loopband

Deze loopband voldoet goed vooral met de helling ben er super blij mee,hoef niet meerwaarde de fysio doe het nu lekker thuis

A.G.Honcoop 07-05-2017 Product paar maanden in bezit

groot scherm en voldoende loopvlak

waar de stekkers in deMonteren gaat goed maar mag beter uitgelegd worden (sommige stappen zijn vergeten in de handleiding). Voor de rest content qua prijs/kwaliteit! Levering was ook in orde.
Ik las bij andere reviews dat de gebruiksaanwijzing te wensen over liet, dat klopt ook (sommige stappen zijn vergeten in de handleiding). Zeker wat de programma's betreft kan iets duidelijke, wanneer je voor PO kiest zou je, je gewicht, leeftijd, KM, calorieën, in kunnen toetsen, ik heb het nog niet ontdekt hoe dit moet. Ook het montage gedeelte zou uitgebreider kunnen. Het deel handvatten moeten, is wel een gepuzzel op zich, eigenlijk iets te krap, zeker als de zwarte kappen er over heen moeten, zit je met de stekkers die voor het gat gaan zitten waar schroeven weer door moeten, dus dat is goed opletten en puzzelen. Het was ook niet helemaal duidelijk dat je de staanders eerst door de zwarte kappen moest halen. ( nu weten toekomstige kopers dit ook).
Ik las bij andere reviews dat men de loopband niet naar beneden krijgen, daar heb ik iets op gevonden. Je moet even met beide handen beide gedeelten (stangen) even in/boven elkaar schuiven en dan loopt het vanzelf.
Ik heb de loopband nu 2 maanden in gebruik en ben er zeer tevreden over, heb er al vele km’s op gelopen.

Danny 05-05-2017 Product paar maanden in bezit

Focus fitness jet 2 loopband

Voor thuisgebruik prima loopband.
Het loopvlak is wel vrij smal, maar goed te belopen.
Hij is wel luidruchtig maar met een rubber ondermat wordt dat wel minder.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Makkelijk opklapbaar

Minpunten

• Luidruchtig
  • Monteren lastig onduidelijke tekening

ETA 04-05-2017 Product paar weken in bezit

Fijne loopband, eenvoudig te bedienen.

Loopband is redelijk gemakkelijk te verplaatsen hoewel de wieltjes aan de kleine kant zijn. Een 'voetsteun' om het toestel te kantelen om het te kunnen verplaatsen zou gemakkelijk zijn. Het neerlaten van de loopband gaat gemakkelijk door de gasveer. Kost je dus geen kracht.
Meegeleverde imbussleutel past niet op stelbouten van achterste roller om band te spannen. Montage handleiding is wel minimaal en niet altijd even duidelijk. Meer verduidelijkende plaatjes zoals bij de Zweedse Meubelgigant zou mooi zijn. Nu eerst alle onderdelen gesorteerd uitleggen zodat overzicht ontstaat alvorens te beginnen met montage.
Netsnoer had wel wat langer gekund. Is nu echt te kort.

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • is te verplaatsen
  • gasveer voor neer laten loopvlak
  • is op te klappen

Minpunten

• montagehandleiding niet duidelijk
  • meegeleverde imbussleutel past niet op alle bouten
  • netsnoer is te kort.

Keith 01-05-2017 Product paar maanden in bezit

Prettig menu, programmering, ligt in gebruik opbouw/start.

Product doet waar ik het voor genomen heb. is ligt in het klaar zetten en opruimen. De voor geprogrammeerde snelheden zijn makkelijk.

Pluspunten

• Ligt in het klaar zetten
  • Ligt in het opruimen
  • voorgeprogrammeerde snelheden
  • goed afleesbaar display

Isabel 22-12-2016 Product paar maanden in bezit

Zeer goede loopband

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik geen duizenden euro,s uit wilde geven voor een apparaat waarvan ik bij voorbaat niet weet of ik het wel intensief ga gebruiken. Hij kwam erg goed uit de test en hij is ook goed. Ik gebruik hem een keer per dag 20 minuten naar volle tevredenheid. Staan heel veel standen op, lopen, joggen, hardlopen.