Virtufit Pro Elite HiiT Running - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Pro Elite HiiT Running op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Akrum 31-05-2021

Hiit

Stevig en robuust toestel. Ontzettend zwaar en daardoor wel met moeite op zijn plaatst te zetten. Maar als hij eenmaal staat dan staat hij als een huis. De console is verstelbaar en voorzien van tablethouder.

Dan 30-05-2021

Nooit meer anders!

De Virtufit HIIT loopband is een prima en betaalbaar alternatief voor de Assault HIIT runner of de Woodway. De loopband is erg degelijk wat betreft het materiaalgebruik en ziet er goed afgewerkt uit. Eenmaal op deze loopband gelopen en je wilt nooit meer terug naar een gemotoriseerde loopband!

i-runner 13-05-2021

Nog geen seconde spijt gehad van aankoop

Ik heb de Virtufit Pro Elite HiiT loopband sinds één jaar. Voor ik hem in gebruik nam, dacht ik dat het stoppen op de loopband niet eenvoudig ging zijn, maar niets is minder waar. De loopband volgt mijn loopsnelheid perfect en vertragen en stoppen, is nooit een probleem gebleken.
Het lopen op deze loopband vergt meer energie dan lopen op een vlakke grond, maar deze extra inspanning is welgekomen voor mij. Ik jog aan een matige snelheid en kan dus de loopband aanraden aan joggers die niet geïnteresseerd zijn in intensief joggen of interval training.

Pluspunten

• Gemakkelijk in onderhoud
  • Volgt de snelheid van de loper
  • Handige tablethouder
  • Geschikt voor verschillende type lopers

Minpunten

• Neemt veel plaats in

Mutlu Karabulut 29-04-2021

Goede service en top product

Ik ben goed geholpen door Fit-Winkel voor het inrichten van mijn sportschool,
Ik heb goede apparaten gekregen om kracht en conditie te trainen. Dit Virtufit Pro Elite HiiT Running is mooi goed werkend toestel waar wij veel op trainen.
Bedankt voor de goede service

Virtufit 25-04-2021

Groot scherm, goede weergave van snelheid en wattages

De Virtufit is goed voor eigen gebruik en voor professioneel gebruik. Ik gebruik deze loopband op testen af te nemen en ik ben zeer blij met de kwaliteit van Virtufit!

Pluspunten

• Leuk om op de lopen
  • Accurate metingen

Minpunten

• Groot/zwaar stuk om te verhuizen