Philips HP6341 - Reviews

Oplaadbaar
Werkt op batterij
Waterdicht

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

jojo 10-11-2012 Product paar weken in bezit

Na jarenlang een goedkope ladyshave ooit bij Kruidvat gekocht, gebruikt te hebben, deden mijn oksels voortaan pijn als ik ze ging scheren. Met deze nieuwe ladyshave is dat totaal niet het geval. Hij doet op een zachte manier zijn werk. Ik gebruik hem alleen voor mijn oksels want voor benen vind ik een scheermesje van Gilette/Venus veel beter werken.

Tatyana29 27-02-2016

Goed product

Werkt goed en is fijn in gebruik.
maar na 2 jaar doet hij helemaal niks meer.
Ik vind dit erg kort.

Lin123 02-02-2015

Heb hem al jaren, helaas nu pinnetje afgebroken, maar dat mag wel na10 jaar,

Zeker kopen ik doe dat zeker ,
Kreeg een nieuwe maar ander merk 2 keer gebruikt,
Geef min deze maar, ga hem na 10 jaar vervangen

Tessaxx 06-07-2013

Werkt op het begin goed, daarna niet meer.

Ik heb deze ladyshave nu zo'n 1,5 jaar en helaas werkt hij steeds minder goed. Op het begin deed hij het prima, maar tegenwoordig moet ik over sommige haartjes 20x heen gaan voordat ze weggaan en andere haren verdwijnen zelfs helemaal niet. Ik zou hem daarom niet aanraden, hij werkt gewoon niet goed genoeg.

Shave 22-05-2013

Ladyshave

Apparaatje doet wat hij doen moet. Is niet irriterend voor de huid! Alleen jammer dat je er batterijen in moet doen en het apparaat niet op een lader kunt zetten.

Britt1 17-04-2013

Fijn om te gebruiken.

Het is zeker een fijn apparaat om te gebruiken. Gaat sneller dan met een normaal scheermes. Wel jammer dat er niet precies vermeld staat in de handleiding hoe je hem moet gebruiken onder het water. Ik durf hem nu eigenlijk niet te gebruiken in bad. Hoop dat ik hem nog lang kan gebruiken.

marietjetje 09-04-2013

in 1 woord geweldig

Ik vind het een ideaal apparaat makkelijk in gebruik en zeker omdat er geen stopcontact nodig is. Een echte aanrader

Friwo 05-09-2012

prima product voor dit geld

Prima product, voldoet aan de verwachtingen. Dat voor deze prijs nog zoiets kan vinden wij fijn want dan kan men nog eens wat nieuws aanschaffen.

Friwo 24-08-2012

werkt goed!

deze Philips Ladyshave HP6341/00 Nat en droog, werkt goed. Voor dat geld een prima aankoop. Voldoet aan de verwachtingen!

Anoniem 18-08-2012

Prettige shaver

Prettige shaver, ligt goed in de hand, scheetr naar behoren, niet te zwaar, batterijen eenvoudig vervangbaar.

dijkje 20-05-2012

prima apparaat

werkt goed; niet zwaar; makkelijk mee te nemen; beter dan mijn vorige lady shaves; hoop hier net zo lang mee te doen als mijn allereerste philips van 50 jaar geleden.

Maranda73 20-05-2012

Er staat niet duidelijk op het apparaat vermeld waar je battarijen in moet doen. Dat was eerst flink zoeken. Duidelijker aangeven is een pre.

Het is een leuk ontwerp, maar andere kleurencobinaties hadden er ook wel bij gemogen. Jullie beperken het eigenlijk tot slechts 2 of 3 kleuren.

Marloes 09-10-2011

Middelmatig

Ik vind het nat scheren geen meerwaarde. Het voordeel is dat hij op verwisselbare batterijen werkt, geen snoer aan het apparaat zit en hij snel is schoon te maken.