Philips MoistureProtect-krultang BHB878 - Reviews

Kleur(en)
wit
Fabrikant kleur(en)
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MoistureProtect-krultang BHB878 op Kieskeurig.nl.

Kristel D 17-12-2020

Heel mooie krullen

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

Ik heb lang en dik haar, hetgeen met een gewone krultang enorm veel tijd in beslag neemt.
Ik heb speciaal voor dit product gekozen omdat er een langere krulstaaf in steekt en dus dikkere lokken aan kan. Je kan tot tegen je hoof krullen of lager. Het bespaart de helft van tijd dat ik met een gewone krultang nodig heb. Je kan je niet verbranden. De timer geeft aan wanneer de tijd verstreken is. Ik gebruik de bijgevoegde tool om de lok dikte te checken om de lok in de opening van het toestel de leiden. Wanneer het haar niet correct opgerold wordt of de lok te dik is schakelt het toestel zichzelf volledig uit, hierdoor wordt je haar niet beschadigd. De lok kan ook zonder problemen uit het toestel gehaald worden. Ik ben heel tevreden met het toestel.

Q Roos 16-12-2020

LOVE IT !!!

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

het is makkelijker om mijn haar te krullen!
krultang word snel warm.
kabel is lekker lang.
voor beide kort en lang haar te gebruiken!
het is bijna onmogelijk om je hoofd of handen te verbranden aan het verwarmde stuk.

Roflo15 22-11-2020

Mooie krullen

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

Ik ben niet handig met met het doen van mijn haar, maar na een paar keer met deze krultang gaat het me steeds beter af, al ben ik er toch zeker een half uur mee bezig, schouderlang haar. Wel vind ik jammer dat de krullen niet tot bovenaan het haar gaan.

Masr22 25-10-2020

Finally I found the one!

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

I have tried a couple many brands and types of curler. I never managed to make nice curly hair, it has been always difficult, until I owned the philips stylecare prestige! it has been very easy to use and very quick, the curl last for a long time, my hair feels smooth and not dry at all. I love this product so much!

adofan4life 18-08-2020

Werkt goed bij voldoende licht

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

Scheelt een hoop stof als deze tussendoor door het huis heen rijdt. Zelf zal je altijd nog wel moeten stofzuigen, maar je merkt wel degelijk verschil en je kan makkelijk een keertje overslaan. In donkere ruimtes heeft deze af en toe wat problemen, maar bij voldoende licht doet deze wat je ervan kan verwachten.

Klinkbout 08-08-2020

Een fantastisch apparaat !

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

Wij starten hem op en hij doet zijn werk: stofzuigen, en dat doet hij goed. Hij draait en keert en loopt de kamer rond. Het digitaal poortje komt zeer goed van pas om hem te stoppen voor trappen. Ondanks de geringe hoogte loopt hij toch nog soms vast, dat ligt aan het meubilair, niet aan de robot. Wij zijn super-tevreden.

Motje43 07-07-2020

Problemen

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

Mijn robotstofzuiger is nu voor de tweede maal opgestuurd naar jullie herstelcentrum. Opmerking E6 verschijnt op display.

Spinn 15-06-2020

Mooi product

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

Ik heb lang haar en vind dat ik weinig tijd kwijt ben aan een volle bos met krullen. Ik ben ongeveer 30 min bezig met mijn haar. Om het hitte element zit een kap waar ik erg blij mee ben zodat je, je niet kan branden. Ik lees vaak dat andere mensen die het product hebben bang zijn dat hun haar er vast in komt te zitten en dat dit hun nog nooit is overkomen. Ik weet niet wat ik verkeerd doe maar zeker in het begin kwam mijn haar er altijd wel een keer vast in te zitten. Hierbij moet ik wel meteen zeggen dat wanneer dit gebeurt het apparaat meteen uitslaat. Dan kan je, je haar er veilig uit halen zonder dat het al je haren uit je hoofd trekt. ik heb dus niks te klagen :)

cedricj 13-05-2020

super krultang

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

wat een goed product is dit, werkt heel goed om krullen te maken. krullen blijven er goed in zitten. raad dit zeker aan iedereen aan! deze gaat inderdaad veel sneller dan andere krultangen

Itje 10-03-2020

geweldige krultang!

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

Eindelijk een krultang die mijn fijne haar krult zonder het te beschadigen en waarbij de krul de hele dag blijft zitten.

willeke123 09-03-2020

Geweldig product!

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

Krultang uitgeprobeerd en zelf met schouderlengte haar krijg je prahtige krullen. Goed verpakt toen het product binnen kwam en het opwarmen van de krultang gaat erg snel! binnen 10 minuten al mijn haren gekruld. Super blij mee!

Hoekje 05-03-2020

Van alle automatische krultangen deze uitgekozen

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

Op You Tube naar verschillende filmpjes gekeken welke automatische krultangen ik zou willen kopen. En deze van Philips is het geworden. Makkelijk in gebruik EN mooie krullen.

Mar1000 28-02-2020

Geweldige krultang!

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

Super!! Heel erg blij met deze philips stylecare krultang! Zeer makkelijk in gebruik en maakt mooie slagen/krullen in het haar.

Birgitta 26-02-2020

super philips

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

Als je lang krullend haar hebt, dat ook kan pluizen na het uitborstelen, is dit apparaat ideaal om mooie gladde slagen of krullen te creëren.

Albita 13-02-2020

Superding!

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

Product heeft een mooie vormgeving. Makkelijk in gebruik. Buitenzijde wordt niet heet, dus je brandt jezelf er niet aan. Je haar komt niet vast te zitten, dus geen beschadigingen of happen uit je haardos.

Anoniem 03-02-2020

Reinigingsmodus - afstandb. - geen HF straling :)

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

Net 3 dagen in huis en met 5 zuigbeurten al lekker getest. Allereerst vind ik dat hij goed zuigt en hij maakt net wat minder lawaai dan onze stofzuiger. Beste kan je de perioden instellen dat hij moet gaan zuigen als je weg bent. Wel eerst alle kinderspeelgoed en kabels van lampen en laptops e.d. van de vloer, want die vind hij niet leuk en zo kan hij vastlopen.
- Mijn grote angst was dat hij zou blijven zoeken naar wifi, zodat je hem kan bedienen via de app. Ons nieuwe duurzame huis van de toekomst heeft geen wifi, alles is bekabeld (veilig, snel, gezonder en minder stress) Je kan dit niet uitzetten, maar gelukkig zoekt hij enkel bij aansluiting naar wifi en zonder dat te vinden, blijft hij (voor zover ik tot nu toe heb kunnen meten) niet doorzoeken.
- Bij de reinigingsmodi merk ik wel wat bijzonders op. Er zitten 4 verschillende modi op, die je afzonderlijk kunt selecteren. Voor onze benedenverdieping zal het Z-patroon het beste zijn. Echter, zoals de handleiding ook vermeld, kan je die wel selecteren maar na 1 minuut gaat hij toch weer op automatisch reinigen. Wat inhoud dat hij na een paar minuten steeds weer een andere modus kiest. Aangezien onze kamer niet binnen een paar minuten klaar is, lijkt me dat het stofzuigen hierdoor extra lang duurt. Als hij net even lekker lange banen aan het trekken is, dan houdt hij er ineens mee op om naar een andere modus te gaan en daarbij opnieuw te zuigen waar hij al is geweest en niet te komen waar nog niet is gezogen.
- De afstandbediening werkt erg slecht. Je moet hem echt op een kleine meter boven de robotzuiger houden en dan pas reageert de stofzuiger.
- De robotzuiger heeft overigens wat moeite met het terugvinden van zijn dockingsstation. Het lijkt erop dat hij niet zo slim is en de muren bij langsgaat om hem uiteindelijk weer te vinden.
- Het lijkt er ook op dat de robotzuiger niet onthoud waar hij al gezogen heeft, aangezien hij keer op keer over hetzelfde stukje zuigt doordat de automatische reinigingsmodi steeds wisselen.
- Het lijkt er ook op dat de robotzuiger niet onthoud hoe de kamer eruit ziet en hoe hij dus het beste kan zuigen en rijden.

Al met al blij met deze robotzuiger, hij maakt uiteindelijk je hele kamer goed schoon (op echt de hoekjes na en meubels die lager zijn dan 8 cm. Hij neemt echter zeker werk uit handen. Ik had er wel wat meer van verwacht, je moet hem bijvoorbeeld niet vergelijken met de intelligentie van een robot grasmaaier. Ook botst hij steeds zachtjes tegen objecten, de sensoren doen het blijkbaar niet zo best. Kleine drempeltjes van 1cm. van tegelvloer naar deurmat, doet hij uitstekend overigens. Als ik de aankkoopprijs deel door de uren van de schoonmaakster, dan hebben we hem er met een jaar weer uit :D

Lies1995 29-01-2020

geweldig product

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

Deze krultang is echt heel fijn! Ik heb al zoveel
Producten aangeschaft maar nooit werkte het of het Bleef niet goed zitten. Eindelijk een krultang gevonden die ook echt werkte en heel handig ik gebruik. Dit kan iedereen!

Amy97 22-01-2020

Geweldig producg

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

Deze tang is geweldig. Zelf heb ik twee linkerhanden als het op krullen aankomt, zowel met een gewone krultang als met een stijltang. Ik kon nooit mooie krullen maken. Met deze tang is dat verleden tijd. De tang is ontzettend makkelijk in gebruik en maakt prachtige krullen. Het is echt een tang voor dummies, dus als je zelf al mooie krullen kan maken met een stijl/krultang dan is deze tang denk ik niet voor jou, het zal waarschijnlijk geen tijd besparen.

Tip: ik heb zelf lang getwijfeld tussen de zwarte en witte variant omdat de witte beloofde dat het haar er niet in vast zou komen te zitten. Als jij ook twijfelt: koop de zwarte! Een stuk goedkoper en hij werkt perfect. Mijn haar is nog nooit vast blijven zitten en de tang doet het gewoon heel goed.

Sannygirl27 11-01-2020

Super makkelijk

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

Ik ben nooit zo handig , maar deze styler is super handig en kan ik zelfs super krullen meemaken in korte tijd

Gerard 47 21-12-2019

Na 1 week defect

Geschreven voor: Philips MoistureProtect-krultang BHB878

Na1 week defect teruggestuurd en zou een nieuwe krijgen, ik heb een toestel ontvangen maar wel hetzelfde toestel met dezelfde fout E6 teruggestuurd en mijn geld terugkregen