De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington S6505 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Sabien 22-02-2019

Traag effect

Geschreven voor: Remington S6505

De stijltang warmt snel op en glijdt makkelijk door het haar. Ik vind het effect van het stijlen niet heel goed, duurt lang en er gebeurt weinig. Ook wordt de tang zelf vrij warm dus je kan hem alleen op een bepaalde plek vasthouden.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Glijdt gemakkelijk door het haar

Minpunten

• Weinig effect
  • Groot gedeelte tang wordt te heet

Carmen Straathof 12-04-2017

word goed en snel warm. en is makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Remington S6505

Deze style/krul tang is echt heel handig. Met behulp van een filmpje had ik in een keer door hoe ik hem moest gebruiken. Hij wordt goed heet waardoor de krullen goed blijven zitten. De buitenkant word niet al te heet zodat je je niet snel brand. Ik heb hem al meerdere keren gebruikt en ben echt super tevreden. En dat "gewoon" bij Media Markt. Het enige nadeel is dat ik al meerdere keren op het "uit knopje" heb gedrukt per ongeluk tijdens het stylen.

Pluspunten

• binnenbladen goed heet
  • buitenkant niet heet

Minpunten

• tijdens gebruik te makkelijk uitknop

SP 07-04-2017

Geschreven voor: Remington S6505

Dit product heb ik gekocht voor mijn dochters. Een tijd terug een ander merk gekocht en teruggebracht vanwege het afbreken van onderdelen. Over deze aankoop zijn zij erg tevreden en wel vanwege de onderstaande punten (ik was vooral aangenaam verrast door de prijs).
- Veilig in gebruik; je brandt door de vormgeving niet snel aan je vingers. Overigens is dit geen vrijbrief om de handleiding niet te lezen.
- De platen worden goed warm, waardoor het haar lang in model blijft. Resultaat is prima bij dik of dun haar.
- De ingestelde temperatuur is goed afleesbaar, en nauwkeurig in te stellen.
- Goede constructie. Erg degelijk.
- Nog geen minpunten gevonden.
Conclusie: prima prijs-/prijstatieverhouding.

Pluspunten

• Veilig in gebruik
  • Goede temperatuur
  • Degelijk
  • Niet duur

Leah0710 04-04-2017

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Remington S6505

Ik hoorde via vriendinnen dat deze stijltang erg goed is. Ook las ik goede reviews op internet.
De stijltang word goed warm en glijd makkelijk door het haar. Ook merk ik dat mijn haren heel erg lang stijl blijven.
Wanneer je krullen wil maken, lukt dit ook!
Kortom: het is een goede stijltang voor een mooie prijs. De kwaliteit is gewoon goed en je krijgt er een mooie opberg hoes bij!

Pluspunten

• Je haar blijft er heel lang mooi stijl door
  • Je kan je haar er ook mee krullen

Minpunten

• Soms duurt het lang voordat de stijltang warm is

Joyce 04-04-2017

super fijne styling tool

Geschreven voor: Remington S6505

Fijn handzaam apparaat, temperatuur is digitaal regelbaar en snel op temperatuur. Stijlt heel goed en snel en krullen maken gaat echt super, omdat er een krulgeleider op de achterkant van het apparaat zit worden de haren mooi gelijkmatig er doorheen geleid. Had hiervoor ook een remmington waar ik zeer tevreden over was en heb er 11 jaar mee gedaan, ben eens benieuwd of deze het ook zo lang goed blijft doen.

Pluspunten

• temperatuur digitaal regelbaar
  • handzaam
  • krult en stijlt makkelijk
  • fijn lang en draaibaar snoer

Fenna 28-11-2016

prachtig steil haar!

Geschreven voor: Remington S6505

Ik ben gezegend met een dikke krullenbos maar wilde mijn haar toch ook eens steil. Nog nooit een stijltang gebruikt, omdat ik dacht dat mijn haar te dik en te krullerig was. 1x geprobeerd, meteen kaarsrecht! superblij mee, de tang overtreft al mijn verwachtingen!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • verschillende temperatuurstanden

Minpunten

• opwarmen zou sneller kunnen

Jojo7203 28-11-2016

Stijltang S6505

Geschreven voor: Remington S6505

De stijltang is snel op temperatuur. Heeft een meedraaiend snoer, wat erg fijn is tijdens het steilen van mijn haar.

Als ik mijn haar stijltang behandel, is het niet meer statisch en blijft het mooi zitten. Heb dan een mooi glad kapsel zonder allemaal sprieten die opzij springen.

Wat het krullen betreft, hier moet ik nog iets meer handigheid in krijgen, het is mijn eerste stijltang, maar met veel oefenen zal het vast lukken. Ik kan er in ieder geval wel mooie slagen mee in mijn haren maken.

Pluspunten

• Meedraaiend snoer
  • Temperatuur is in te stellen
  • Indicatielampje als hij op temperatuur is

Kaya 24-11-2016

Korte opwarm tijd

Geschreven voor: Remington S6505

Het is een stijltang die snel opwarmt. In no time is je haar stijl. Je kan natuurlijk ook krullen wat ook best snel gaat. De lengte van de snoer is oke. Ik heb hiervoor meerdere stijltangen gehad waarvan geen een zo goed als deze

Pluspunten

• Snel warm
  • Duidelijke beeldscherm
  • Kabel lengte
  • Warmtebestendig hoesje
  • Slot

Marjolijn 22-11-2016

Stijltang S6505

Geschreven voor: Remington S6505

Werkt heel fijn! Stijlt heel goed en maakt mooie krullen. Word warm binnen 15 sec en gaat na 1 uur vanzelf uit voor de veiligheid.
Echt een aanrader!

M H 14-11-2016

Goede stijltang

Geschreven voor: Remington S6505

Erg fijne stijltang. Snel op de gewenste temperatuur, die overigens zelf in te stellen is. Fijne platen waar het haar erg gemakkelijk doorheen glijd, dit ook erg prettig voor het maken van krullen, je hoeft niet te trekken aan je haar. Enige is dat de buitenkant op een gegeven moment wel erg warm wordt bij hoge temperatuur, moet je wel opletten waar je vast pakt, dit is enige nadeel, daarom geen 10. Verder zelf erg tevreden met deze stijltang!

Inge 13-11-2016

Goede stijltang voor dik haar

Geschreven voor: Remington S6505

Een goede stijltang om ook dik en pluizig haar mee te stijlen. Door de temperatuur regelaar is dit product zeer vriendelijk voor je haren.

Pluspunten

• Temperatuur regelaar
  • Ook voor dik haar te gebruiken
  • Niet te duur

Josra 12-11-2016

Normale stijltang

Geschreven voor: Remington S6505

Het is een fijne stijltang. Hij stijlt goed. Maat ik had er eigenlijk meer van verwacht. Vb: ik moet vaker over een plukje stijlen, wat ik wel jammer vind. En met het krullen maken, hij maakt niet mooie krullen helaas

Sylvana 12-11-2016

Hele fijne stijl/krul tang

Echt een aanrader!

Pluspunten

• Warmte
  • Stijl/krul

P 11-11-2016

Fijne stijltang!

Geschreven voor: Remington S6505

Ik heb deze stijltang nu enkele dagen. Hij werkt heel fijn en mooi. Na enkele seconden is hij al warm genoeg om te stijlen. Je kan en verstellen en krullen mee maken

Jes 11-11-2016

Wauw. Echt een superfijne stijl/krultang!!!

Geschreven voor: Remington S6505

Echt super fijn in gebruik. Mijn haren worden met het stijlen echt heel stijl en heel erg zacht, de hele dag. Met krullen blijven de krullen de hele dag zitten en ik heb zelf best dik en pluizig haar maar met de stijl/krultang is dat gelukkig eindelijk verleden tijd.

Pluspunten

• Tempratuur is regelbaar

Minpunten

• De punt van tang wordt ook warm

Karin 19-06-2016

Geschreven voor: Remington S6505

Deze stijltang werkt prima bij fijn haar, ligt lekker in de hand en heeft mooie smalle platen. Je kunt de temperatuur vanaf 150 graden per 10 graden omhoog instellen. Zelf gebruik ik altijd 150 graden. Dit werkt voor mij prima.

Lisa 28-05-2016

Geschreven voor: Remington S6505

De stijltang wordt snel warm, het snoer draait goed mee en zowel het krullen als stijlen gaat erg gemakkelijk

Ania Khazoum 19-05-2016

het beste product

Geschreven voor: Remington S6505

het beste product, binnen 5 seconden warm, stijlt en krult heel goed. Ik raad hem aan alle vrouwen. Goede ervaring met Remington producten.

Romina 12-05-2016

great product

Geschreven voor: Remington S6505

I have some months, is great, has a memory function of your last usage, as well is light and long cable

Ania 09-05-2016

het beste product

Geschreven voor: Remington S6505

het is een heel goede product, stijlt en krult prima en wordt binnen 15 seconden warm. ik raad het aan iedere vrouw