• Best Reviewed sep 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust GXT 415 Zirox op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

m**l@h**l.com 18-09-2023
Geschreven voor: Trust GXT 415 Zirox

Het geluid van de koptelefoon was erg fijn. Ook de oorpads zaten prettig

Een verbeterpunt is de aansluiting, het is een enkele jack . Hierdoor kon ik via mijn pc niet tegelijk de microfoon en de luidsprekers gebruiken. Op de laptop gelukkig wel.
Kabel was wel lang genoeg.

Al met al is het een prima koptelefoon voor de prijs die hij kost.

l**s@g**l.com 18-09-2023

Super positieve ervaring!

Geschreven voor: Trust GXT 415 Zirox

Ik heb deze headset mogen testen en was er super enthousiast over omdat het mijn eerste echte gamingheadset is! Ondanks de relatief lage prijs heeft de headset me positief verrast! Dankzij de zachte kussentjes en verstelbare hoofdband zit hij namelijk super comfortabel, waardoor je hem urenlang kunt dragen en er ongehindert mee kunt gamen. Daarnaast is deze headset ook echt heel stevig gebouwd met super handige functies op de oorschelp, zoals een soort switch die dient als dempfunctie voor de inklabare microfoon, en een volumeregelaar voor het geluid. Over het geluid gesproken, daar ben ik ook heel erg tevreden mee voor de prijs, Kortom echt een aanrader!

Pluspunten

• Urenlang comfort
  • Handige verstelbare hoofdband
  • Zache kussentjes
  • Handige dempfunctie voor de microfoon
  • Handige volumeregelaar

boshocen 18-09-2023
Geschreven voor: Trust GXT 415 Zirox

Wat een fijne game headset en mooi en goede geluid er zit een goede microfoon op de headset zodat je ook goed verstaanbaar bent fijne is dat je de microfoon ook uit kunt zeten als je deze niet wil gebruiken fijne pasvorm en een fijne goed lange kabel

a**e@l**e.nl 16-09-2023

Headset met goede kwaliteit

Geschreven voor: Trust GXT 415 Zirox

Ik had de eer om deze headset te mogen testen. Werkt zoals het moet, de headset kan je verstellen op de manier zoals jij het wilt. Microfoon kan je ook bewegen. Volume knopjes werken niet altijd snel en goed genoeg. Maar voor de rest werkt hij perfect. Hij zit ook comfortabel en krijg er niet snel last van! Geluid is ook van prima kwaliteit! Ik ben blij dat ik hem mocht testen, en een eerlijke review mocht schrijven.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Verstelbaar

Minpunten

• Volume knopjes werken soms lastig

f**o@h**l.com 16-09-2023

Ideale budget headset!

Geschreven voor: Trust GXT 415 Zirox

Prima headset voor een mooi prijsje. Ik was erg benieuwd naar de prijs-kwaliteit verhouding en ik ben positief verrast. Het geluid is prima. De headset ziet er stoer uit en oogt stevig. Het enige minpunt vind ik de bedrading, maar dit vind ik voor deze prijsklasse niet zo erg.

Pluspunten

• Goede prijs-kwaliteit verhouding
  • Inklapbaar
  • Stoer uiterlijk

Minpunten

• Bedrading

e**r@t**t.nl 15-09-2023
Geschreven voor: Trust GXT 415 Zirox

Een fijne koptelefoon met een microfoon speciaal geschikt voor gamers. Toen ik deze koptelefoon mocht testen was ik nieuwsgierig of hij echt goed zou werken. De draad is voor zowel Nintendo Switch als een laptop lang genoeg om te gamen. Soms zelfs iets te lang zou je kunnen zeggen. De microfoon kan opgeklapt worden waardoor deze niet in de weg zit als je hem niet gebruikt. Door de noice canceling heb je geen last van achtergrond geluiden . Een prima koptelefoon!

j**k@h**l.com 15-09-2023

Goede koop!

Geschreven voor: Trust GXT 415 Zirox

Goede noise cancelling. Mooie uitstraling. Makkelijk in gebruik. Goed surroundsound.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Top noise cancelling
  • Surround sound

b**7@g**l.com 14-09-2023

Mooie headset.

Geschreven voor: Trust GXT 415 Zirox

Fijne headset. Goede pasvorm, comfortabel en sluit goed aan bij de oren.
De microfoon is inklapbaar in de oorschelp.
Het geluid is goed.
Je kunt het geluid harder en zachter zetten met knopjes op de oorschelp.
Er zit een lange snoer aan.
Goede prijs kwaliteit.

Pluspunten

• lange snoer
  • goed geluid
  • goede pasvorm

Wienkie 14-09-2023
Geschreven voor: Trust GXT 415 Zirox

Met de Trust GXT 415 Zirox Gaming Headset ben ik erg blij.
Ten eerste vind ik hem heel fijn zitten. Je voelt hem niet als je hem op je hoofd hebt zitten, ook niet als je hem lang op hebt. Bij wat wilder spelen gaat hij ook niet af, maar hij zit ook niet te strak.
Tijdens het testen merkte ik ook dat ik het prettig vind dat er een lekker lang snoer aan zit, dat geeft meer bewegingsvrijheid.
Het is fijn dat de knopjes op de headset zelf zitten en je het geluid met 1 knop snel aan of uit kunt zetten en met de andere knop het geluid goed kunt regelen.
Ik vind het ook een mooie headset, die niet te groot is.
Er zit een goede microfoon op.
Al met al een echte aanrader.

l**8@g**l.com 14-09-2023
Geschreven voor: Trust GXT 415 Zirox

De headset ziet er erg gaaf uit. Mooie bass en geluidseffecten. De microfoon werkt perfect en ben goed verstaanbaar. Het snoer is lang genoeg. Het enige nadeel is dat de headset wat strak op mijn hoofd zit en op mijn oren drukt. Verder een prima (game) headset!

Froukee 14-09-2023

Fijne headset

Geschreven voor: Trust GXT 415 Zirox

Super fijn en comfortabel! Fijn geluidskwaliteit en een goed werkende microfoon. De volume regelaar veranderd alleen weinig aan het volume waardoor je het nog zelf met de gewone geluidsknoppen moet veranderen. Maar verder een goede koptelefoon!

Pluspunten

• Comfortabel
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Volume regelaar

a**a@h**l.com 14-09-2023

Prima headset

Geschreven voor: Trust GXT 415 Zirox

Ik heb de headset de afgelopen weken getest. Het geluid en de microfoon zijn beide goed. Het geeft helder en duidelijk geluid voor zowel mijzelf als de ander. Ook blijft de headset comfortabel tijdens langdurig gamen. De microfoon kun je in en uitklappen en aan of uitzetten met een schuifje, dat is naar mijn mening ideaal. Er zit een lange kabel bij wat bij een console fijn is, maar bij een laptop minder. Ook is het volume niet helemaal goed te regelen via de headset zelf en heb ik dat dus via het apparaat zelf gedaan. Een prima apparaat met zowel plus als minpunten.

Pluspunten

• Helder en zuiver geluid
  • In en uitklapbare microfoon
  • Comfortabel

Minpunten

• Lange draad
  • Volume niet optimaal via headset te regelen