De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Audio-Technica ATH-M30X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s***********@l****** 03-02-2024
Geschreven voor: Audio-Technica ATH-M30X

Hoofdtelefoon die prettig past. Zachte oorschelpen. Gesloten zodat omgevingsgeluid minimaal is. Snoerlengte 3 mtr is prima. Mooi uiterlijk en compact weg te leggen.

W.D. 12-02-2016
Geschreven voor: Audio-Technica ATH-M30X

Ik ervaar de Audio Technica ATH-M30x als een betaalbare kwaliteits hoofdtelefoon. Na een poosje gebruik, soms uren achtereen heb ik het volgende ervaren:
- de Audio Technica draagt prettig;
- door de goede druk van de zachte oorkussens sluit het geluid prima af, van buiten naar binnen en andersom;
- door de geluidsisolatie is er nagenoeg geen omgevingsgeluid te horen (of uw huisgenoten moeten hard met de deuren gaan slaan);
- de klank is mijns inziens uitstekend, mede omdat het geluid prima in balans is. Er is geen bas, middentoon of hoog welke overheersend is;
- door het uitgebalanceerde geluid komen alle instrumenten en stemmen, of het nu bij b.v. klassieke-, rock- of country muziek is, allemaal tot hun recht, de klank is uitstekend;
- de bouw van de hoofdtelefoon voelt robust aan;
- de hoofdtelefoon kan door middel van een los bijgeleverde jackplug zowel bij een jack als mini-jack aansluiting gebruikt worden.

Negatieve aspecten heb ik bij deze hoofdtelefoon niet kunnen vinden, waardoor ik de Audio Technica hoofdtelefoon sterk kan aanbevelen.

De hoofdtelefoon werd een dag na de bestelling bij Bax-shop afgeleverd.