Steelseries Arctis Nova 1

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Steelseries Arctis Nova 1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

p*************@m****** 25-03-2024

Fijne koptelefoon met microfoon

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

Deze SteelSeries Arctic Nova 1 heb ik mogen testen. Deze koptelefoon heb ik getest op twee spelcomputers. De ervaring is erg positief. De koptelefoon zit heel goed over mijn oren en heeft zachte kussentjes. Dat zit ook voor langere tijd erg prettig.
De geluidskwaliteit is erg goed voor de prijs van deze koptelefoon. Ik ben geen expert op het gebied van geluid, maar ik merk wel dat de bass goed is. Ook hoor je de geluiden mooi rondom.
Het apparaat is heel goed aan te sluiten op diverse apparaten
Het is is een degelijk product. Mooi vind ik ook dat de microfoon in het oor is weg te werken. Het geluid van de microfoon is ook duidelijk. Al met al is deze koptelefoon zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• zit goed
  • prijs- / kwaliteitverhouding

Minpunten

• niet draadloos

i***@r**************** 25-03-2024

Mooie starters gameheadset

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

Ik heb deze headset een tijdje mogen testen en moet zeggen dat de prijskwaliteit verhouding zeker niet mis is. Je krijgt veel headset voor een mooie prijs.

De headset wordt geleverd met twee soorten kabels waardoor je hem op zowel een console als computer zonder problemen kan gebruiken.

De geluidskwaliteit van de headset is meer dan goed en vond ik zelfs verrassend. Ik heb de headset met meerdere games gebruikt maar voornamelijk Fortnite.

Het pasconform is prima, na een avond gamen voel je wel dat je hem heb opgehad aan je hoofd maar de zachte oorschelpen zorgen er wel voor dat je in ieder geval geen last van je oren krijg.

Ik raad de headset voor de beginnende gamer zeker aan.

L*************@h********* 22-03-2024
Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

Ik heb deze headset mogen testen. De headset oogt heel comfortabel. Het materiaal van de oorschelpen is heel zacht en de schuimvulling voelt stevig aan. Het enige nadeel voor mij is de band waarmee de headset op het hoofd rust. Deze zorgt bij mij voor een redelijke hoeveelheid druk waardoor het comfort na een korte tijd afneemt.

De geluidskwaliteit is verrassend goed, vooral voor een gaming headset. Het geluid van deze headset volstaat zeker voor een avond gamen, met vrienden kletsen of voor thuiswerken.

De microfoon schuift zo goed als naadloos in de headset en is eenvoudig weer uit te trekken op het moment dat deze nodig is. De headset heeft een mute knopje en een volumeregelaar op de linker oorschelp, wat fijn is om snel het volume te veranderen of om de microfoon kort te muten.

Zelf heb ik de headset gebruikt op PC, maar dankzij de 3.5mm jack is de headset voor veel meer apparaten geschikt. Daarom is deze headset zijn prijs zeker waard.

QR17 22-03-2024

Superieure Geluidskwaliteit en Duurzaamheid

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

De SteelSeries Arctis Nova 1 is een hoofdbandmodel headset met een stijlvol ontwerp en indrukwekkende geluidskwaliteit dankzij een krachtige neodymium magneet. Het biedt een breed frequentiebereik en handige bedieningselementen op de oorschelp. Met een comfortabele pasvorm, traagschuim oorschelpen en een afneembare kabel is het zowel geschikt voor lange sessies als gemakkelijk te transporteren. Compatibel met verschillende game-consoles en besturingssystemen, biedt het duurzaamheid en uitstekende prestaties, waardoor het een ideale keuze is voor gamers die op zoek zijn naar kwaliteit en veelzijdigheid.

e****@w************** 22-03-2024

Prima headset voor een prima prijs

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

Omdat ik toe was aan een nieuwe headset heb ik me opgegeven voor het testen van deze Arctis Nova. Normaalgesproken heb ik altijd zwarte headsets, maar deze witte ziet er verrassend goed uit.

Belangrijker dan dat is vooral hoe hij klinkt. En voor een headset van deze prijs is dat prima. Ik heb de headset vooral gebruikt voor videoconferencing en ook voor gaming. Voor gaming zou ik toch liever opteren voor een surround headset, hoewel deze verder prima volstaat daarvoor.

Maar als ik naar videoconferencing kijk, dan is dit echt een zeer geslaagde aankoop. Videovergaderen in een kantoor waarveel op de achtergrond gekletst wordt is met 'oortjes' een drama. Maar met deze set is videovergaderen in een drukke omgeving heerlijk. Je oren worden voldoende afgesloten van de omgeving en de microfoon zit dicht bij je mond zodat omgevingsgeluiden nauwelijks worden opgevangen.

Draagcomfort is prima, de headset is niet al te zwaar, afstelmogelijkheden zijn beperkt maar heb ik niet gemist.

Kortom, prima headset voor een prima prijs!

Pluspunten

• videovergaderen
  • microfoon pikt weinig omgevingsgeluid op
  • draagcomfort
  • geluid
  • vokumeregelaar

Minpunten

• druk te snel muteknop ongemerkt in
  • niet traploos instelbaar

SVD 21-03-2024

Zeer fijne koptelefoon!

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

Deze fijne koptelefoon mogen testen wat voornamelijk door een zeer kieskeurige veel gamende puber gedaan is! En meneer is zeer tevreden over het geluid (in Fortnite hoor je de vijanden goed en ook waar ze vandaan komen), de memory foam oorschelpen zitten erg lekker en veroorzaken geen druk of pijnlijke oren, de elastieke band op je hoofd is makkelijk te verstellen en zit ook erg fijn zonder te knellen en de inschuifbare microfoon werkt zeer goed, je bent echt goed te verstaan en het inschuiven is zeer handig voor als de koptelefoon in een tas meegaat! De prijs/kwaliteit verhouding is echt dik in orde bij deze koptelefoon! Echt een musthave voor gamers!

Pluspunten

• Super zachte oorschelpen
  • Zeer goed geluid
  • Makkelijk mee te nemen
  • Erg goede prijs/kwaliteit verhouding

Jorne 20-03-2024

Goede allround headset voor een scherpe prijs

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

De afgelopen weken heb ik de SteelSeries Arctis Nova 1 gaming headset getest.
Ik heb deze koptelefoon ervaren als een comfortabele, gebruiksvriendelijke gaming headset met helder geluid en een goede basrespons. De 360 graden audiofeature is een goede toevoeging in games waar omgevingsgeluid belangrijk is. De headset is wellicht minder geschikt voor mensen met grote oren, aangezien de oorschelpen na verloop van tijd wat druk kunnen veroorzaken. De microfoon wordt door mensen waar ik mee game of praat als helder en waarheidsgetrouw ervaren. De optionele SteelSeries Sonar/GG software biedt extra features, zoals presets voor verschillende games. Met een scherpe prijs is de Arctis Nova 1 een prima keuze voor gamers die op zoek zijn naar een goede allround headset.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Helder geluid
  • Goede bas bij gebruik optionele software
  • 360 graden audio in games werkt
  • Goede microfoon

Minpunten

• Oorschelpen niet heel diep
  • Optionele software nodig voor beste geluid

Monica 18-03-2024

Gave headset

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

Ik heb deze gaming headset een paar weken mogen testen. Ik ben er erg positief over. Hij zit erg lekker, je voelt bijna niet dat je ‘m op hebt. Helemaal niet zwaar. De kussens van de oorschelpen zijn van traagschuim en vallen goed over je oren. Op de linker oorschelp zit de bediening van het volume en een knop om de microfoon te dempen. De microfoon zit goed opgeborgen in de oorschelp en kun je eruit trekken wanneer je deze nodig hebt. Hij zit dus niet de hele tijd in de weg als je hem niet gebruikt. Het geluid is super! Echt een aanrader.

Maarten 16-03-2024

Top headset

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

Na de kans gekregen te hebben de SteelSeries Arctis Nova 1 te testen, wil ik graag mijn ervaringen delen. Dit lichtgewicht ontwerp zorgt ervoor dat de headset comfortabel zit, zelfs tijdens lange gamesessies of werkgesprekken. De verstelbare hoofdband maakt de pasvorm nog aangenamer, waardoor je bijna vergeet dat je hem op hebt.

Qua geluidskwaliteit overtreft de Arctis Nova 1 de verwachtingen, zeker gezien de prijs. Of je nu muziek luistert, games speelt of in een Teams-gesprek zit, het geluid is helder en rijk. Ook de microfoonkwaliteit is meer dan voldoende voor zowel gaming als gesprekken, waardoor je goed verstaanbaar bent voor anderen.

De gebruiksvriendelijkheid van deze headset is top. Het is echt plug and play; je sluit hem aan en kunt direct aan de slag, zonder ingewikkelde instellingen. Hoewel deze headset via een aux-kabel wordt aangesloten – wat anders is dan de meeste headsets van SteelSeries, die vaak een USB-aansluiting hebben – is het aansluiten simpel. Persoonlijk heb ik een lichte voorkeur voor USB, maar dit is geen dealbreaker.

De combinatie van hardware en software in de Arctis Nova 1 levert fijne geluidskwaliteit. Voor zijn prijsklasse is deze headset een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar comfort, goede geluidskwaliteit en gebruiksgemak.

Pluspunten

• Prijs
  • Gewicht
  • Draagcomfort

b.meuffels 15-03-2024

Vechten wie de koptelefoon mag gebruiken!

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

Wij hebben deze koptelefoon een aantal weken mogen testen. Wij zijn er erg tevreden over. Het is bij ons thuis momenteel dan ook haast "vechten" om wie de koptelefoon mag gebruiken. Hij zit erg lekker en staat goed.

Ik was zelf erg te spreken over de balans tussen hoe het enerzijds het geluid van je device (veel getest met spelconsole) versterkt en verduidelijkt, zodat je qua sfeer meer "in het spel" zit. En hoe anderzijds toch ook nog goed het geluid van de TV te volgen is, en je het in elk geval goed hoort wanneer iemand iets tegen je zeggen wilt. Kortom: je kúnt je beter afsluiten van de omgeving / focussen op je device, maar je hebt ook gelegenheid om naar wens iets van de omgeving om je heen mee te krijgen.

De microfoon die al dan niet uitgeschoven kan worden vond ik aanvankelijk een goede vinding. Dat vind ik op zichzelf nog steeds wel, maar ik vraag me wel af, bij hoe moeilijk het soms toch wel is om de microfoon op een goede manier terug te duwen, of dit op enig moment niet kapot zal gaan. De constructie draagt natuurlijk wel bij aan het mooie design, de koptelefoon staat gewoon goed. Nadeeltje is wel dat de koptelefoon bedraad is, blue tooth zou het helemaal afgemaakt hebben. Maar al met al een hele mooie koptelefoon tegen een redelijke prijs!

Pluspunten

• Mooi, helder, geluid
  • Goede balans met omgeving
  • Uitschuifbare microfoon

Minpunten

• Microfoon lijkt kwetsbaar
  • Bedraad

Stacey 14-03-2024

Goede koptelefoon voor een mooie prijs

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

Hele mooie koptelefoon, erg zuiver geluid. In verschillende standen in te stellen, heel handig.
Het over ear ontwerp is geweldig, je hoort echt alleen dat wat uit je koptelefoon komt, heerlijk!
Prijs - kwaliteit verhouding is super, een hele goede koptelefoon voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Helder en mooi geluid
  • Over ear ontwerp

AnnemiekJ80 13-03-2024

Zacht voor de oren.

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

De headset zit erg fijn op het hoofd. Comfortabel mede door een binnenband die je kan verstellen en die ervoor zorgt dat het harde plastic niet op je hoofd rust.
De zachte schuimkussens zorgen ervoor dat ik geen last kreeg van mijn oren na een paar uur testen en zelfs mijn oorbellen kan ik gewoon in laten zitten.
Wat ik erg handig vind zijn de bediening opties die op de oorschelp zitten.
Ook de functie om de microfoon in te schuiven vind ik erg handig het zit nu niet in de weg als je het niet gebruikt.
Deze headset is met veel apparaten te verbinden door de verschillende aansluitingen.
Zoveel mogelijkheden heeft deze headset qua instellingen dat je eigenlijk altijd tevreden kan zijn met het geluid. Ook zijn er daarnaast nog veel downloadbare apps die je daarbij nog meer kunnen helpen.
De oorschelpen kan je draaien zodat het makkelijk mee te nemen is.

Pluspunten

• Traagschuim kussens
  • Ontelbare geluidsinstellingen

Minpunten

• Bedraad

wesselvdwaa 13-03-2024

Aanrader door lage prijs, goede pasvorm en geweldig geluid

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

Via Review.nl kon ik deze Steelseries Arctis Nova 1 testen. Nou bezit ik al een Steelseries Arctis 9 Wireless. Een headset die veel hoger in prijs is, maar zeer zeker niet beter klinkt.
De Nova 1 klinkt geweldig. Diepe bass en heldere midden- en hoge tonen.

Het enige verschil is dat de Nova 1 niet draadloos is. En natuurlijk de prijs. De Nova 1 kost nieuw ongeveer 69 euro. Geen verkeerde prijs als je kijkt wat je ervoor krijgt.

Qua pasvorm zit de Nova 1 ook heerlijk. De zachte over-ear kussens (traagschuim) kunnen prima langdurig steunen op je oren zonder dat je last krijgt. Je kunt het elastiek, dat op je hoofd rust in lengte aanpassen, zodat hij goed op ieders hoofd past.
Daarnaast weeg de headset wonderbaarlijk niks (236 gram). Je kunt kiezen uit de kleuren wit en zwart.
Op de linkerzijde kun je het volume bedienen met een draaiknop. Ook kun je de ingebouwde microfoon aan- en uitzetten met een drukknop.

Je kunt de headset gebruiken op PC, Playstation, Xbox maar ook de Nintendo Switch. Let wel even op dat je de kabel juist in je headset steekt. Je kunt de kabel niet willekeurig inpluggen. Er hangt een sticker aan die aangeeft welke jack in je headset moet. Het geluid van de microfoon is geweldig helder. Ook kun je het in zijn geheel wegstoppen in de oorschelp en zie je er niets van terug.

De Steelseries Arctis Nova 1 is een aanrader!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Geweldig geluid
  • Laag geprijsd
  • Lichtgewicht
  • Geweldig geluid
  • Laag geprijsd

IBoua 13-03-2024

Topkoptelefoon voor gamen en muziek

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

Ik heb deze headset enkele weken mogen testen en ben er zeer over te spreken!
Hij is licht en vind het zelf een mooie kleur hebben.
De oorschelpen zijn heerlijk zacht en zitten goed om de oren heen
Over het geluid heb ik niks anders dan lof! Het klinkt goed met alle tonen en je hoort het stemgeluid ook heel helder.
De microfoon zelf werkt ook top en je stem komt ook goed over bij anderen.

Enige nadeel vind ik zelf is dat de koptelefoon bekabeld is.
De kabel kan soms in de weg zitten, maar over het algemeen is het niet storend.

Deze headset is naar mijn mening, als je het niet erg vindt om bekabeld te spelen, een topaankoop voor de prijs!

Pluspunten

• Ontwerp
  • Gewicht
  • Geluid

Minpunten

• Kabel

kbhof12 13-03-2024

Een Gaming headset, die aan te raden is.

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

De SteelSeries Arctis Nova 1 - Gaming Headset heeft mijn verwachtingen overtroffen. Deze koptelefoon, ontworpen voor gamers, levert niet alleen kwalitatief geluid, maar zit ook bijzonder comfortabel dankzij de over-ear en hoofdband. Ideaal voor intensieve gamesessies, maar net zo goed geschikt voor het genieten van andere audio-ervaringen. Met de meegeleverde twee verschillende kabels is er voor elk apparaat een optimale aansluiting mogelijk. De lengte van de draden is weliswaar aan de ruime kant, maar dit blijkt in de praktijk nauwelijks hinderlijk te zijn. De geïntegreerde microfoon voegt een extra dimensie toe aan de gaming ervaring, waarbij de helderheid van het geluid tijdens het gamen geweldig is. Hoewel het uitschuiven van de microfoon soms enige behendigheid vereist, raak je hier snel aan gewend. Kortom, een indrukwekkende en hoogwaardige koptelefoon die zonder twijfel aan te bevelen is.

Pluspunten

• Comfort
  • Microfoon
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Lange bedrading

m***********@h********** 12-03-2024
Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

We hebben de koptelefoon mogen testen en zijn tevreden met de prijs-kwaliteit ervan. Het omgevingsgeluid is vrijwel weg, je kunt echt focussen op het geluid van de koptelefoon. Het geluid zelf is wel wat hol, maar om te gamen is dit voldoende. De kabel is wel wat kort, dus je moet wel enigszins in de buurt van de console zitten.

k*****************@g******** 08-03-2024
Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

Deze headset mocht ik testen voor review.nl
Het is een lichtgewicht headset in een mooie neutrale kleur grijs.
De set moet bedraad worden aangesloten wat wel een hele stabiele verbinding geeft maar het draad zit soms wel in de weg en is eigenlijk niet meer van deze tijd.

Er zitten verschillende knoppen op de headset waarmee je b.v. het volume kan aanpassen. Deze werken goed, stabiel en gemakkelijk. De headset zit prettig op het hoofd en is extreem licht. Hierdoor kan je de headset uren dragen zonder last te krijgen. Het geluid is opvallend helder en mooi! Dit had ik niet verwacht voor deze prijsklasse headset. Het geeft echt een extra dimensie aan de game die je speelt en zodra je online bent gaat het chatten met anderen ook heel gemakkelijk via de microfoon.

Al met een kwa prijs kwaliteitsverhouding erg tevreden met deze headset!

EmWee 08-03-2024

Prettige koptelefoon

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

Het uitpakken van deze koptelefoon is een waar feestje. Hij zit heel goed verpakt in de doos, waardoor hij tijdens transport niet kon beschadigen (we hebben wel eens anders meegemaakt).
Het gebruiksgemak van deze koptelefoon is hoog, hij zit lekker over de oren en de game komt lekker binnen. De lengte van de kabel is prima en ook de meegeleverde gesplitste kabel is erg handig. Jammer dat er geen verloopstukje bij zit naar een 2,5mm jack aansluiting. Dan kun je de muziek vanaf je telefoon ook nog beluisteren.

Pluspunten

• zit goed over de oren
  • 2e splitkabel zit erbij
  • goede verstelmogelijkheden
  • goed verplakt in doos

Minpunten

• adaptertje naar 2,5mm jack aansluiting ontbreekt

Ruben 06-03-2024

goeie koptelefoon

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

Mijn ervaring met de deze koptelefoon is over het algemeen positief. Het geluid is opvallend helder en gedetailleerd, waardoor ik elk aspect van mijn audio duidelijk kan horen. Het over-ear ontwerp omsluit mijn hele oren, wat bijdraagt aan de geluidsisolatie en een fijne luisterervaring. De hoofdband is comfortabel en zorgt ervoor dat ik urenlang kan luisteren zonder enig ongemak te ervaren. De bas is diep en goed gebalanceerd, wat de algehele geluidskwaliteit ten goede komt. De scrolknop voor het geluid is handig, hoewel hij soms wat grof lijkt te reageren. De fysieke knop voor het muten is een handige toevoeging, net als de uitschuifbare microfoon, vooral tijdens het gamen. Echter, het nadeel van de omvang kan het minder meeneembaar maakt, en het ontbreken van draadloze verbinding is jammer, maar gezien de goede prijs-kwaliteitverhouding blijft het een solide keuze.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Confortabel
  • Omvat hele oren

Minpunten

• Grovere knoppen

Patrick H 05-03-2024
Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

Ik gebruikte nooit een headset maar wat een verademing is dit zeg!

De headset zit heerlijk op je hoofd, voor volwassen en kinderen!
Geluid is heerlijk helder en hoor zelfs de voetstappen goed als ik call of duty speel!

De microfoon is mooi weg gewerkt als je hem niet wilt gebruiken, dan hij is vooral heel duidelijk tijdens het gamen!

Wat een top headset!

Pluspunten

• Goed geluid
  • Duidelijk

Minpunten

• Bedraad

choepa 18-07-2023

Lekker zittende headset en ziet er leuk uit

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

Deze headset voor de PS5 is over het algemeen fantastisch. Het is gebruiksvriendelijk, heeft een mooi design en zit erg comfortabel op mijn hoofd. Het geluid is van hoge kwaliteit en dompelt me echt onder in mijn games.

Het enige nadeel is de uitschuifbare microfoon. Hoewel het geen groot probleem is, kan het soms onhandig zijn om de microfoon telkens uit te schuiven wanneer ik wil praten. Het zou handiger zijn als de microfoon direct beschikbaar was. Desondanks blijf ik erg tevreden met deze headset.

Kortom, ondanks het kleine ongemak van de uitschuifbare microfoon, is deze headset een uitstekende keuze. Het levert geweldig geluid, comfort en een aantrekkelijk design. Als je op zoek bent naar een headset voor de PS5, is dit zeker het overwegen waard.

Pluspunten

• Zit fijn
  • Uitstekend geluid

Minpunten

• Kabel aansluiting op Headset
  • Microfoon uitschrijven

Linda 12-07-2023

Mooie gaming headphone

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

De koptelefoon is een goede betaalbare starters koptelefoon voor gamers. De comfort is uitstekend en geeft ook mooi geluid. Enige minpunt is dat de mute knop erg gevoelig is en soms per ongeluk dus ingedrukt wordt bij het verplaatsen van je koptelefoon. Verder zeer tevreden. Zoek je een higher level koptelefoon en wellicht ook draadloos dan zijn de luxere versies van dit merk zeker aan te raden.

Pluspunten

• comfort
  • geluid

Minpunten

• mute knop is erg gevoelig

Pr3d4tor 11-07-2023

Goede gamer koptelefoon!

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

Goede koptelefoon voor de aangeboden koopprijs! Het geluidskwaliteit is goed! Het voeld confortabel om deze koptelefoon te dragen! Ik vind het uit/in schuiven van het microfoon heel handig! Het enige minpunt(misschien) is geen noice-canceling! Dus voor de aangeboden prijs deze koptelefoon is een prima keuze!

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • Draagcomfort

Minpunten

• geen noice-canceling

a**********@y******** 11-07-2023

Doet wat je ervan verwacht

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

Hele fijne koptelefoon, sluit goed af en geeft een mooi geluid. Het uitschuifbare microfoontje zit keurig in het ene oor verwerkt. Zelf zou ik liever gaan voor een draadloos model, maar die kon ik helaas niet kiezen. De koptelefoon is licht en zit door de soepele band heeft fijn op het hoofd zodat het ook niet te zweterig wordt bij intensief gamen. Zoals een andere insider al beschreef, hij geeft zon goed geluid dat mijn zoon me niet meer hoort als het eten klaar is of hij naar school moet. Hij is dolblij en super trots, dus wij zijn erg blij met de aanschaf. Prima product voor deze prijs, hij wordt hier dagelijks al vele uren gebruikt.

Pluspunten

• comfortabel

m************@i********* 11-07-2023

Ja en nee

Geschreven voor: Steelseries Arctis Nova 1

Qua geluid is deze headset best goed. De pasvorm en fit zijn prima. Alleen is het een ramp om de microfoon te installeren op de pc. Ongeveer een uur bezig geweest om de juiste settings te krijgen op de één en op de andere pc werkt hij helemaal niet, geen plug and play dus. Op consoles werkt hij prima.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Installatie microfoon