De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser RS 175 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

chris h t b 09-06-2021

Binnen 5 m goed geluid!!

Geschreven voor: Sennheiser RS 175 zwart

Gekocht en teruggedaan want hij maakt belofte van ontvangst tot 100m absoluut niet waar.
Na 5 m begint het grote vervelende haperen en na 10 m einde oefening;
Op 1e verdieping: haperen op 2e (zolder) niets meer.
Positief gezegd: als je binnen de 5 meter blijft en je hoofd redelijk stil houdt heb je een goed geluid, want dat geeft ie wel weer! (Als je ontvangst hebt, tenminste....)

Pluspunten

• goed vol geluid
  • filters aanwezig (die je ook uit kunt zetten)
  • zit prettig over oren

Minpunten

• na 5 m haperend ontvangst
  • het hoog vond ik wat minder
  • onnodig surroundfilter

STURWI 23-06-2019

Ergerlijk, doe mij maar analoog

Geschreven voor: Sennheiser RS 175 zwart

Na 3 Sennheiser RS 110/120 hoofdtelefoons te hebben versleten dacht ik met de RS 175 storingvrij / digitaal alternatief te hebben aangeschaft. De hoofdtelefoon is over-ear met als voordeel dat deze minder snel afvalt (bij bukken), hij stoort ook niet wanneer de bron wegvalt. Een nadeel van over-er is dat het ook veel omgevingsgeluid wegfiltert.
Daar waar het bereik van de RS 110 /120 tot 100 meter reikt kun je met de RS 175 niet het hele huis en tuin afdekken. Het meest irritant van de hoofdtelefoon is de duur van het inschakelen (ca. 5-6 seconden indrukken. Een volgende wordt beslist weer een ouder model. Het tunen en de interferentie neem ik voor lief.

Pluspunten

• Valt niet snel af
  • Geen ruis

Minpunten

• Inschakelen duurt te lang
  • Afstand tot bron is zeer beperkt (niet hele huis)

Carl 01-11-2018

Sennheiser rs 175

Geschreven voor: Sennheiser RS 175 zwart

dEen zeer goede koptelefoon, niet door een ander te overtreffen. Helaas klemmen de schelpen veel te stevig over je hoofd en de oren gaan snel pijn doen.

Pluspunten

• Geluid
  • Bedieingsgemak

Minpunten

• Oncomfortabel

Audioss 20-10-2017

Geweldig geluid

Geschreven voor: Sennheiser RS 175 zwart

Na de zoveelste Philips te hebben gehad blijft sennheiser het beste geluid produceren.
Aansluiten op de tv was een fluitje van een cent.
Zit goed op je hoofd, niet zwaar en niet te los.

Pluspunten

• Geluid
  • Gemakkelijk aansluiten
  • Draagcomfort

H en R 15-02-2017

Plug en Play

Geschreven voor: Sennheiser RS 175 zwart

Uitpakken, digitale aansluiting in de tv (Samsung) doen en de andere kant in de oplader van de koptelefoon en ja hoor, meteen geluid! En ook nog eens een heel mooi geluid. Wij zijn blij!

Kitty 16-01-2017

Geen verbinding met tv

Geschreven voor: Sennheiser RS 175 zwart

Product zag er aantrekkelijk uit, helaas is het niet gelukt om verbinding met de Samsung tv, van een paar jaar oud, te krijgen. Aan de bijgevoegde handleiding heb je precies niks. Moesten via het internet op zoek naar een beschrijving, na vele mislukte pogingen om verbinding met de tv te krijgen hebben we het maar opgegeven en het product teruggestuurd.

japifr 11-08-2016

geweldig systeem

Geschreven voor: Sennheiser RS 175 zwart

Had me laten voorlichten over een bluetooth JBL Synchros E50BT koptelefoon en deze uitvoerig beluisterd. Tot aankoop over gegaan en thuis gekoppeld met de bluetooth transmitter achter de TV. Koppelen met deze transmitter duurde telkens erg lang en de procedure moest regelmatig herhaald worden om geluid uit de koptelefoon te krijgen. Ook deze "over-ear"-koptelefoon zat mij, als brildrager, niet lekker na meer dan een halfuur dragen en ook het geluid was (transmitter) niet lip-synchroon. Terug naar de winkel en een Sennheiser RS175 beluisterd en gekocht (met inruil van de JBL). Thuis via toslink aangesloten op mijn TV en het functioneert perfect met een geweldig, instelbaar, geluid.
Met name de mogelijkheid om een bass-boost in- of uit te schakelen en de mogelijkheid om, in twee niveaus, een surround-effect in te stellen is overweldigend.
Zeer sterk aan te bevelen.

Pluspunten

• makkelijk aan te sluiten
  • goed in te regelen geluid