Sennheiser RS 175 - Reviews

Model
over het hoofd
Klankkast
gesloten

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

japifr 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

geweldig systeem

Had me laten voorlichten over een bluetooth JBL Synchros E50BT koptelefoon en deze uitvoerig beluisterd. Tot aankoop over gegaan en thuis gekoppeld met de bluetooth transmitter achter de TV. Koppelen met deze transmitter duurde telkens erg lang en de procedure moest regelmatig herhaald worden om geluid uit de koptelefoon te krijgen. Ook deze "over-ear"-koptelefoon zat mij, als brildrager, niet lekker na meer dan een halfuur dragen en ook het geluid was (transmitter) niet lip-synchroon. Terug naar de winkel en een Sennheiser RS175 beluisterd en gekocht (met inruil van de JBL). Thuis via toslink aangesloten op mijn TV en het functioneert perfect met een geweldig, instelbaar, geluid.
Met name de mogelijkheid om een bass-boost in- of uit te schakelen en de mogelijkheid om, in twee niveaus, een surround-effect in te stellen is overweldigend.
Zeer sterk aan te bevelen.

Pluspunten

• makkelijk aan te sluiten
  • goed in te regelen geluid

H en R 15-02-2017 Product paar dagen in bezit

Plug en Play

Uitpakken, digitale aansluiting in de tv (Samsung) doen en de andere kant in de oplader van de koptelefoon en ja hoor, meteen geluid! En ook nog eens een heel mooi geluid. Wij zijn blij!

Kitty 16-01-2017

Geen verbinding met tv

Product zag er aantrekkelijk uit, helaas is het niet gelukt om verbinding met de Samsung tv, van een paar jaar oud, te krijgen. Aan de bijgevoegde handleiding heb je precies niks. Moesten via het internet op zoek naar een beschrijving, na vele mislukte pogingen om verbinding met de tv te krijgen hebben we het maar opgegeven en het product teruggestuurd.