De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC Full-size hoofdtelefoon op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Michael62 29-07-2019

Mooi geluid ook de bas is uitstekend

Geschreven voor: JVC Full-size hoofdtelefoon

Mooie koptelefoon van goede kwaliteit, perfect geluid. Geen druk op de oren, lekker lang snoer van 3,5meter.

Pluspunten

• lang snoer
  • mooi geluid

Minpunten

• geen spiraalsnoer

Jeffrey v. L. 26-06-2008
Geschreven voor: JVC Full-size hoofdtelefoon

Ik heb deze koptelefoon gekocht om 's avonds van harde muziek te kunnen genieten, zonder last te krijgen van m'n buren (studentenkamer). Ik vind het een prima ding, ziet er niet bijzonder uit maar hij zit lekker. Soms neem ik hem ook onderweg mee, blijft ook zitten als je ermee rent.
Het geluid is goed genoeg, de bass vind ik een beetje laag. Daarentegen worden de hoge tonen wel heel helder weergeven. Daarbij is het ook fijn dat hij geheel is afgesloten, zodat je weinig last hebt van omgevingsgeluid.

Al met al een prima ding en zolang je niet heel veel verwacht van je koptelefoon een goede aankoop (voor weinig geld).