Samsung Galaxy Buds+ zwart - Reviews

Verbindingstechnologie
draadloos
Opties
oplaadbare accu/batterij

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Buds+ zwart op Kieskeurig.nl.

Anoniem 04-08-2020

Een echte life changer!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

Ik ben meestal niet van de reviews schrijven, maar deze galaxy buds plus zijn oprecht een life changer geweest. Ik ben niet meer in bezit van deze buds, omdat ik ze om een reden aan mijn vader heb gegeven. Ik zelf heb ze met heel veel liefde de buds plus voor 3 maanden gebruikt. Maar mijn vader heeft het harder nodig dan ik. Mijn vader heeft door zijn aandoening bijna zijn leven verloren en zijn gehoor verloren aan de linker oor en hoort maar 30% aan zijn rechter oor. Door zijn ziekte heeft hij een super dure gehoorapparaat aangeschaft die zo oncomfortabel zit dat hij ze bijna niet gebruikt. Toen ik mijn galaxy buds plus aan mijn vader had gegeven was zijn leven volledig veranderd. Door de extra hoge omgevinsgeluidfunctie in labs (een optie in de smartwear app van samsung) kan hij de galaxy buds gebruiken als gehoorapparaat. Toen hij voor het eerst weer sinds tijden kon horen en muziek luisteren schoten er tranen in zijn ogen.

Nu de technische aspect van de galaxy buds plus in mijn opinie. Ik zelf ben een hele erge audiophile en heb zelf de airpods, sennheiser momentum, Bowers en Wilkinson p7 en heel veel andere koptelefoons in bezit gehad. Qua geluidskwaliteit zijn deze buds plus prima voor de prijs! Het zijn geen top tier hoofdtelefoons, maar voor de prijs krijg je oprecht waar voor je geld! Het kan wel heel flat in het begin (dat er dus weinig karakter in het geluid zit) klinken, maar met een paar aanpassingen kun je deze buds echt een wereld van verschil laten klinken.

Allereerst als je de buds in bezit hebt moet je de wearables app downloaden van samsung. In deze app kun je de karakter kiezen van het geluid, zet deze altijd op dynamisch (de rest van de functies zijn niet zo fijn doordat de bass of treable niet meer gebalanceerd is) het geluid klinkt dan het meest gebalanceerd. Als je een samsung telefoon hebt dan heeft samsung nog iets fijns, namelijk een functie adapt sound (dit vind je in de instellingen (van je mobiel) en dan bij geluids kwaliteit). Adapt sound is een functie die je muziek beter laten klinken, doordat het de frequenties versterkt van de tonen die je niet kunt horen. Met deze functie klinkt het geluid voller. De laatste stap wat je nog kan doen is het gebruik maken van equalizer, ik zet deze altijd op Rock en tweak de bass een beetje wat hoger. De bass in deze buds zijn echt clear! Maar daarbij wil ik wel zeggen dat het niet zo diep is, dus als je echt voor een diepe bass wilt gaan moet je een oordopje kopen met wat grotere drivers. Ik zelf vind de bass hierop prima! (Dit zeg ik als 21 jarige die heel veel naar hip hop, r&b, jazz en rock luistert) En hoe langer je de buds gebruikt hoe meer je gaat houden van de functies die de buds te bieden heeft. De bluethooth 5.0 is echt fijn, tijdens het film kijken merk ik amper verschil in de delay van het geluid. (Al moet ik wel zeggen dat ik de s20 als mobiel heb). Daarnaast als je op je oorschelp dubbel tikt kun je geluid harder of zachter zetten. Voor de rest zitten de buds plus echt heerlijk en door het licht gewicht merk je amper dat ze in je oren zitten. Tenslotte zijn ze echt fijn om mee te sporten/hardlopen, ben zelf een fanatieke sporter en de dopjes zitten zo goed in je oren dat ze gewoon niet eruit vallen!

Al met al hoop ik dat ik de meeste punten eruit heb gepakt. De galaxy buds plus zijn oprecht een aanrader al vind ik het wel jammer dat je ze eerst wel moet instellen (wat niet zo moeilijk is! Maar wel een paar stappen), voordat je ze echt optimaal kan gebruiken. Maar wanneer ze goed ingesteld zijn, klinken ze heel goed! Voor mij en mijn vader was dit echt een life changer geweest, hij heeft zijn gehoorapparaat ingeleverd en gebruikt de galaxy buds plus (met zijn 11 uur lange batterij) nu als zijn main device. Als je tot zover hebt gelezen! Bedank ik je voor je aandacht! Als ik het geld had, had ik ze zo weer gehaald (but everyone is on a tight budget ;p)

Anoniem 24-06-2020

Goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

Heel tevreden over de Buds, goed geluid. Alleen is het gebruik van de telefoontjes aannemen nog lastig. Vergeet het steeds ivm meerdere functies

Ritzen 08-06-2020

Geweldig mooi

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

Geweldig mooie buds, ze voldoen ruim voor 100%, het geluid is prima zowel met muziek als ook met bellen, ze reageren geweldig goed op aan raken.
Ik heb eerst de jbl tune 220 tws gehad maar die haperden om de haverklap dus die terug gestuurd en toen toch maar iets meer geld besteed, nu ben ik wel heel erg blij met Samsung want dit is kwaliteit.

Colea 09-01-2021

Ze zitten goed en klinken geweldig, maar...

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

Het design is mooi en ze blijven goed in mijn oren zitten tijdens het sporten. Met een dubbele tap ga je naar het volgende nummer en mijn een tripple tap ga je weer een terug. De tripple tap is soms wat lastig uit te voeren, maar oefening baart kunst.

Het geluid is dynamisch goed in orde en via de app kan je verschillende EQ settings wijzigen. Waarom dan geen 5 star review?

Het is bij mij tweemaal overkomen dat de hoge tonen in de speakers zijn gaan kraken. Door de omruil service van Samsung had ik binnen 2 werkdagen weer een paar nieuwe, maar dit was wel opvallend. Ik kan ze zeker aanbevelen, maar zou voor het kleine verschil in meerprijs de Buds Live toch eerst proberen.

Rami Elnimr 16-12-2020

Problem solved

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

I wrote before about a problem I had with my buds + that they stopped working and they weren't fixed by the warranty.
Then belsimpel contacted me and asked me to send the buds to them and they will fix it for me. So i did and then in the end they said it couldn't be fixed and instead they will send me new ones.
The next day I received my new ear buds+, so they were very helpful and friendly about it

Pluspunten

• Good sound
  • Good mic

Minpunten

• Not water proof

Anoniem 03-12-2020

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

Het is een super mooie telefoon! 1 nadeel ik weet niet of dat bij alle samsung galaxy a51 zo is maar als ik bijvoorbeeld google maps ofzo open(iets met een kaart) dan schakelt hij automatisch uit. het is niet elke keer het geval hoor. Deze telefoon is zeker een aanrader, want hij is erg mooi en heeft super goede camera's.

Anoniem 16-10-2020

binnen een half jaar defect.Nooit meer.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

De buds blijven redelijk in je oren zitten.Geluid is redelijk.Helaas binnen een half jaar
een vd buds zonder geluid.Dan denk je dat je garantie hebt maar nee hoor, dat valt dan buiten de garantie.Nooit meer!.

Martinebaby 25-07-2020

Erg tevreden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

ik vind ze erg fijn! Blijven erg goed zitten. Ook tijdens het sporten blijven ze goed zitten. Mooi geluid. Ook hoor ik geen omgevingsgeluid wat eeg fijn is

Lodewijks 20-07-2020

mooi design/comfort, redelijk geluid, snel kapot

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

de galaxy buds+ zien er goed uit en komen met een handzaam oplaad dossje. duur van (beide) accu's is goed. Handig in gebruik en blijven goed zitten in je oor. MEt de meegeleverde acessoires goed aan te passen op individuele grootte.
Het geluid in een windstille ruimte is goed, voor zowel muziek als oproepen. De functietoesten werken naar behoren en zijn individueel aan te passen.
Buiten wordt het geluid (zowel audio als telefoongesprekken) bij wat wind wel snel een stuk minder, helaas blijkt 1 oordopje na een lichte regenbui al kapot, waardoor ik ze niet kan aanraden voor iemand die buitensport, veel zweet of wel eens in de regen loopt (of daar door overvallen wordt). Wat dat betreft is de prijs niet te rechtvaardigen wat mij betreft.

Anoniem 01-07-2020

goede kwaliteit, zeker een aanrader

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

Ik heb (had) de buds+ voor ongeveer 4 weken en ze zijn echt geweldig (vind ik). De bouwkwaliteit van de dopjes zijn zeer goed en kunnen ook wel tegen een stootje. Geluidskwaliteit is ook goed. Goede bass en ook heldere hoge tonen! Ik heb alleen wel 2 nadelen waarvan 1 een persoonlijke voorkeur is en dat is dat bij de vorige buds het vervoersdoosje mat zwart was. En puntje nummer 2 is dat je ze wel snel kwijt kunt raken. Gelukkig zit en een find my buds op maar zodra het doosje gesloten is met de dopjes erin heb je daar niks aan. Vandaar dat ik aan het begin van mijn review ook zei dat ik ze 4 week heb (had) ik ben ze nu dus al een aantal dagen kwijt of ze zijn gestolen op mijn werk dat weet ik helaas niet. En als ik het geld had zou ik zeker weer een nieuw paar kopen!

Mijn conclusie is dat het geweldige oortjes zijn alleen jammer dat ik die van mij na 4 week kwijt ben of gestolen zijn.

Robin156 07-05-2020

Uitstekende oordopjes

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

Ik heb ze nu al een tijdje in gebruik en het zijn Geweldige oordopjes. Ik ben meestal niet zo fan de in-ear oordoppen, maar deze zitten perfect. Alleen had ik graag wat meer functies willen zien in de app.

Jonas123454 06-05-2020

Heerlijk geluid en muisstil

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

Ik heb nu 3 maanden de Galaxy Buds+ en toen ik ze voor het eerst in mijn oren deed waren ze al mijn verwachtingen voorbij gestreefd. Ik had eerder al de Airpods Pro uitgeprobeerd maar deze vielen mij erg tegen op het gebied van geluid.
Dit is bij mij altijd het belangrijkste.

De Galaxy buds zitten fijn in de oren en hebben een geweldig geluid.
Daarnaast gebruik ik ze tegenwoordig standaard met belle iedereen verstaat mij altijd perfect.

lindaaa_love 02-05-2020

Mooi design, perfect geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

De Galaxy Buds overtreffen mijn verwachting! Daar waar ik best sceptisch was over het geluid en de bas die te horen zou zijn ben ik er nu alleen maar extreem tevreden mee. De Buds zitten lekker, je voelt ze niet, goed geluid en bas, mooi qua design. Korter gezegt perfect!

miranda83 01-05-2020

Super! Voor mijn oren!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

Allereerst zitten ze perfect. Ik heb 2 verschillende oren en 1 kant is heel smal en dat is nogal lastig met dopjes, maar deze airbuds zitten perfect en bij een sprongetje liggen ze niet gelijk op de grond. Opladen via mijn telefoon ook een super uitvinden. Alleen maar tevreden, het geluid is goed, de functies op je airbuds die je zelf kan instellen. Ik zou het zeer zeker aanraden

Frank96_010 30-04-2020

Uitstekend!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

Ik vind ze uitstekend bevallen! Alles is binnen handbereik, gewoon met een druk op de knop. Kort en krachtig, maar dat zijn de buds ook. Echt geweldig, hoop dat iedereen er zo over denkt. Het is mijn beste aankoop van 2020!

Koener 30-04-2020

Goede kwaliteit eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

ik heb de buds+ gekregen bij mijn nieuwe s20.
Het gebruik van de buds is super eenvoudig, als je ze hebt gekoppeld aan je telefoon hoef je ze alleen nog in je oor te doen.
Bij het openen van de case word het batterij niveau direcr weer gegeven, wat erg fijn is.
De touch knoppen zijn in het begin even wennen maar als je het eenmaal door hebt is het best simpel
Het geluid is simpelweg goed, al moet je wel de bas aanzetten voor het beste geluid.
De microfoon doet het uitstekend, zelfs met veel achtergrond geluid ben je goed te verstaan. De optie om geluidsomgeving te horen via de buts is ook handig in het verkeer.
Design valt over te twisten maar ik vind ze mooi. Het oplaaddoosje ziet er goed uit en neemt makkelijk mee.
Al met al goede oordoppen

Sylvana221 30-04-2020

Goed geluid en fijn in gebruik!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

De Galaxy Buds+ zijn erg fijn en makkelijk in gebruik, zitten lekker en hebben bovenal heel goed geluid! Ik ben er super tevreden mee.

Rob 69 29-04-2020

Groot verschil met Ipods

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

1 jaar geleden had ik Ipods gekocht nodig voor mijn werk als IT projectleider, nu ik de Samsung 20 gekocht heb en er Galaxy Buds + erbij heb gekregen ging er een wereld voor mij open, vallen de Ipods er makkelijk uit de Samsung Galaxy Buds zitten fantastisch veilig vast in je oren en de geluidskwaliteit van de Buds is geweldig, ik ben er dan ook super trots op en super blij mee

Djamilo 28-04-2020

R Topdoppen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

Echt een mooie stereo ervaring door het 2-weg systeem. Ik vind de bass wat vlak maar het mooie stereobeeld, waardoor je alle toonhoogtes gescheiden hoort, compenseert dat meer dan voldoende!

Simon72 26-04-2020

Super fijn in gebruik, en vallen niet uit!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds+ zwart

De buds gebruik ik voornamelijk als ik op mijn racefiets zit, ze blijven verbazingwekkend goed zitten, de optie om het omgevingsgeluid door te laten is een dikke plus!. Naast dat ik ze gebruik op de fiets heb ik ze ook al ingezet als bluetooth headset voor de computer, dat werkte ook super! Het verbreken van de verbinding als je ze weer in het doosje doet is erg handig. Kortom, top product!