Philips SHD8850/12 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips SHD8850/12 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BikeHans 18-03-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Philips SHD8850/12 zwart

Prima geluid geluidweergave over beide oren, is licht en zit erg comfortabel op het hoofd. Eenvoudige bediening waarbij het automatisch aan- en uitschakelen goed werkt. Eventjes zoeken hoe het klepje open moet om de batterijen t.z.t. vervangen, verder eenvoudig in de bediening en was snel gewend aan de positie van de knopjes.

novw 08-03-2021

Verschrikkelijk design.

Geschreven voor: Philips SHD8850/12 zwart

Ik heb deze hoofdtelefoon ooit aangeschaft omdat het de enige was, op dat moment, met een optische ingang. Man. Wat een fout was dat. Dit is vanaf dag 1 een enorme vechtpartij geweest met slecht design, slechte kwaliteit en prutswerk. De "automatisch aan-uit" optie heeft nog nooit gewerkt. Ik heb de band met een tiewrapje aan elkaar vastgemaakt zodat het ding dan maar 24 uur per dag aan stond. Degene die dat systeem bedacht heeft moet (!) op staande voet ontslagen worden. Dus veel opladen? Forget it. Je bent een half uur bezig om de schelp op de juiste plaats te zetten. Dan zie je ergens in de vaagte een groen lampje. Of niet. Niemand die het snapt. Soms is de batterij opgeladen. Meestal niet. Het oplaadsysteem is bedacht door de broer van de aan-uit bedenker. Ook deze broer moet op staande voet, met hoon, ontslagen worden! De volume knopjes waren na een half jaar total loss. Zachter doet het nog, harder? Pas na 100x met flinke kracht drukken gebeurd er iets. Na een jaar frustratie is, gelukkig, een complete oorschelp afgebroken. Ik vind het zonde om dingen weg te gooien, maar deze hoofdtelefoon had ik na een week gewoon in de container moeten gooien; dat had me een boel frustratie gescheeld. Koop. Deze. Niet! Echt niet.

Musicmaniaq 30-12-2020

Hartstikke mooi!

Geschreven voor: Philips SHD8850/12 zwart

Zeer blij van m'n aankoop, een aan te raden koptelefoon. Gemakkelijk te bedienen, geluid is zeer goed!

The Voice 17-10-2020

Goede aanschaf

Geschreven voor: Philips SHD8850/12 zwart

Het is een uitstekend product. Het is een gebruiksvriendelijk kwaliteitsproduct.
Het is plezirig, dast je kan doen wat je anderen niet stoort met het geluid van de televisie, waarvoor ik de koptelefoon gebruik.

Gitarist 01-08-2020

heel erg veel bas in de koptelefoon

Geschreven voor: Philips SHD8850/12 zwart

Het geluid van deze koptelefoon valt me tegen daar ik eerst een ouder model had van philips die wat geluid betreft veel beter was hoe dat komt weet ik niet dat ik het jammer vind dat staat als een paal boven water.

Jos 06-01-2020

Simpele installatie, goed werkend.

Geschreven voor: Philips SHD8850/12 zwart

Prima werkend product, handleiding had wat uitgebreider mogen zijn, met name het vervangen van de oplaadbare batterij is niet duidelijk.

Pluspunten

• toekomst gericht qua aansluitmogelijkheden

Minpunten

• summiere handleiding