Medisana FTN - Reviews

Inclusief batterij
Geheugenfunctie

7,3

Sammi35 12-09-2012 Product paar weken in bezit

Super eenvoudig in gebruik. Ideaal voor kinderen, temperatuur meten in de slaap. Snel en nauwkeurig !

Micky74 25-04-2012 Product half jaar in bezit

Na een hoop geworstel met mijn jonge dochter om een meting uit te voeren, had ik er genoeg van. Ik wilde een oorthermometer. Maar helaas waren die dingen absoluut onnauwkeurig. Daarna is dit ding in huis gekomen.
Er is een lichte afwijking, maar in tegenstelling tot oorthermometers was deze miniem. Absoluut betrouwbaar genoeg. Ik heb in tegenstelling tot een eerder geposte review ook helemaal geen grote afwijkingen gehad.

Voordeel:
- Snelle redelijke betrouwbare meting zonder worsteling.
- Meten terwijl kind slaapt.
- Geen kleren/luiers etc uittrekken terwijl een hoopje ellende van de koorts ligt te rillen.

Nadelen:
- Meet niet in een koude kamer.
- Een beetje aan de prijzige kant (maar in mijn optiek is het dat waard)

Aalard 30-03-2012 Product half jaar in bezit

Heb de thermometer nu een half jaar in huis. Op onze pasgeboren baby geeft de thermometer een zeer grote afwijking waardoor hij totaal niet betrouwbaar is.

Verder makkelijk te gebruiken en makkelijk afleesbaar, maar ja wat heb je eraan als de waarde niet klopt.

wgdejong99 17-11-2011 Product kwartaal in bezit

Ik heb deze thermometer ongeveer 2 maanden in mijn bezit. In het begin werkte hij prima, temperatuur wordt naukeurig en snel aangegeven.

Probleem waar ik nu tegenaan loop is dat we in een ouder huis wonen waar in de slaapkamer makkelijk een temperatuur bereikt wordt van onder de 16 graden, onder de 16 graden weigert de thermometer een meting uit te voeren. Ik heb al een email gestuurd naar Medisana dat dit niet acceptabel is en of hier iets aan te doen is.

Vandaar de lage beoordeling van het gebruik.